Euroflorist Danmark reviewed by

København, DK

Fint nok, men forsinket

Mod de instrukser jeg havde givet, ville floristen ikke sætte blomster udenfor. Dette betød fødselaren ikke fik dem på dagen. Jeg ville hellere have løbet risikoen for frostskade, og givet blomster på dagen. De ringede og informerede mig og de kom frem dagen efter. Blomsterne var nogle helt andre end dem jeg bestilte Man kan IKKE regne med de billeder Euroflorist har på deres hjemme side. Det er helt tilfældigt hvilken buket de sender ud. Så tag den billigste! Det er alligevel en anden de sender.
    Euroflorist Danmark
    TrustScore 8.5 / 10
    5,970 Reviews

Reply from Euroflorist Danmark

Hej Steffen Sørensen,

Tak for din tid på at anmelde Euroflorist.

Vi er kede af at høre du ikke har været tilfreds med din bestilling.

Omkring levering gør vi venligst opmærksomme på, at det er op til floristen at vurdere om det er forsvarligt at stille en buket ude, hvis modtageren er hjemme. Da det i denne periode var ekstremt koldt, ville blomsterne ikke have klaret sig, og modtageren ville have fundet en helt ødelagt buket.

Hvis man ikke har modtaget den buket man har bestilt, beder vi om, at man hurtigst muligt kontakter vores kundeservice, så vi kan få rettet eventuelle fejl og mangler. Man skal naturligvis kunne regne med beskrivelsen og billederne på hjemmesiden.

Skulle du have yderligere spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Venlig hilsen

Euroflorist Danmark