Euroflorist Danmark reviews

Euroflorist Danmark reviews

8.5

Kender du en der er lidt trist, så send en buket med Euroflorist

Hej jeg har lige sendt en buket til min faster som er syg. Den kom den dag den skulle og blev afleveret som den skulle. Ingen misforståelser og ingen problemer det kørte bare. Top karaktere til dem, kan kun anbefale dig at bruge dem :-)

Kvikt og ubesværet

- og så fik min søster de liljer, hun elsker - en frisk buket fuldstændig som vist på billedet på websitet :-) - I love it!

lidt dårligt service i tfredags

hej
ja jeg har haft god og hurtig service nogle gange som jeg har bestilt blomster det gik fint men jeg har trist oplevede sidste uge , jeg har bestilt blomster og betalt og lavet aftalt med fredag d.11 april til at sende til mine venner men de har ikke modtaget blomster så det gør mig uroligt .jeg fik vide af min venner , de modtaget blomster i går ,så det gør mig glad igen jeg håber at det er næste gange og gør hurtig service som I gør pleje,

Kære Marie Louise Fredensborg,

Tak for din henvendelse.

Vi er glade for at høre at alt gik i orden og blomsterne er blevet modtaget.
Vi kan se du er blevet kontaktet om at levering er sket d. 11/4-2014 som ønsket.

let og hurtigt

det var let og nemt at sende blomster

Euroflorist leverer varen!

Det var nemt og uproblematisk at bestille og betale online, og blomster/vin blev leveret som aftalt. Det var en god oplevelse at bruge Euroflorist, og jeg bruger dem gerne en anden gang.

At glæde andre er dobbelt glæde!

Mine 5 stjerner siger vist ALT.

altid nemt, bekvemt og hurtigt og modtageren har altiv været tilfredse.

Jeg vil hellere end gerne anbefale venner og bekendte at bruge denne service. Modtagerens tilfredshed med modtagelse af blomster fra Euroflorist må jo i sig selv være reklame i sig selv.

Ordren gennemført til perfektion

En buket blev leveret til alles tilfredshed.

Super nemt, let, fint

Jeg synes det har være let, nemt og super fint. Tak til jer.

Jeg havde bestilt en multifarvet buket, og der kom en hvid, den var flot men ikke det jeg bestilte

Blomsterne er fine, men man kan ikke regne med at få de blomster eller den farve man bestiller

Kære Leni,

Tak for din henvendelse.

Vi er kede af at høre at det leverede slet ikke var I de bestilte farver, det er ikke i orden.

Vi kan se du har bestilt en påskebuket, i farverne: Gul, hvid og lime

Vi ønsker du tager kontakt med kundeservice på enten telefon 47 10 00 50 eller mail: info@euroflorist.dk.

EuroFlorist DK

Hurtigt, flot og med gode tilbud ved regelmæssigt køb

Nemt og effektivt, og ved jævnlig anvendelse får man gode tilbud på den næste buket!

Fungerede ret fin og nemt at finde passende buket

Jeg var glad for, at det var så nemt at finde en passende buket og få den sendt hjem til modtageren

Lala

Jeg blev ringet op, da jeg havde lagt bestilling ind, fordi der skulle leveres en buket mere til samme modtager, akkurat som den jeg havde bestilt. De tilbød derfor at levere en anden flot buket. Fin service tænkte jeg. Haha. Men det var så kun fin Tlf service, for modtageren fik to ens buketter. Lidt øv.

Kære Helen Meulengracht,

Tak for din henvendelse.

Det er ærgeligt at høre at buketterne var ens, trods opringning fra kundeservice.
Det kan oplyses at de leverede buketter blev holdt i en farve passende til anledning, men blomsterne i buketterne var forskellig.

Du er meget velkommen til at kontakte kundeservice på telefon 47 10 00 50 eller mail: info@euroflorist.dk - hvis du ønsker yderligere information.

Troværdig forretning.

Euroflorist er en troværdig forretning, men deres udbringning kunne godt være en del mere effektiv! Jeg bestilte en udbringning dagen i forvejen, og de blev leveret efter kl. 17, hvilket er det klokkeslet, som er fyraften. Jo, blomsterne kom da frem, men de skal være leveret inde for arbejdstiderne. Vedkommende, der kørte ud med dem, skal jo også tilbage til forretningen, og den tid han bruger på det, er også arbejdstid. Der skal strammes noget op på det punkt!

Kære Nickie Dalgas,

Tak for din henvendelse.

Tak for din hensynstagen til buddet. Du har fuldstændig ret I at leveringstidspunktet er lige lovligt sent, når adressen er oplyst som firma adresse, dette er meget beklageligt.

Superflot 😊

Svarer fuldstændig til mine forventninger og billedet på nettet

upræcis aflevering

Bestilte blomster til aflevering på en given dato ( en fødselsdag), men fik af modtageren at vide at hun havde modtaget dem flere dage i forvejen , det er ikke iorden.

Kære Hanne,

Tak for din henvendelse.

Vi er kede af at høre at levering er sket flere dage i forvejen, det er ikke i orden.

Vi ønsker at du tager kontakt med kundeservice på telefon 47 10 00 50 eller mail: info@euroflorist.dk

Alle tiders betjening hos Euroflorist

Hej hej.

Jeg kan kun give rosende ord, da jeg den 09.04.2014 kl. 10.33 ringede til jer da jeg ikke
kunne få ordren igennem via computeren, og talte med jeres medarbejder om problemet, det var en yderst kompetent dame (jeg ærgre mig over jeg ikke skrev
hendes navn ned). Jeg fik al hendes hjælp, og hun sørgede for at blomsten til begravelsen kom ud til tiden, RESPEKT RESPEKT.

Hilsen Kirsten Olsen.

Havde håbet på mere til prisen.

Nogle af bladene samt et par blomster var knækket. Øv øv! Og kortet var mega sjusket lavet. Bogstavelig talt ret pinligt til en 50 års fødselsdag. Dog skulle leveringen ha været helt i top.

Kære Lena Kristensen,

Tak for din henvendelse.

Det er rigtig ærgeligt at høre at din bestilling hos EuroFlorist, ikke levede op til dine forventninger til denne 50 års fødselsdag.

Vi ønsker du tager kontakt med kundeservice på telefon 47 10 00 50 eller mail: info@euroflorist.dk

EuroFlorist DK

Pæn buket, alt for sen aflevering

Det er fint, at en bestilt buket når frem den dag, den er bestilt til. Men det er ikke fint, at en fødselsdagsbuket først bliver afleveret efter kl. 18. Det regner man ikke med, når der er tale om en fødselsdagsbuket. Hvis der var problemer med at aflevere, kunne I have ringet til mig på mit mobilnummer, som I havde fået. Men først kl. 16.45 opdagede jeg, ved at spørge modtageren, at buketten ikke var afleveret. Det er ikke godt nok. Heldigvis blev modtager glad for buketten.

Kære Jette MN,

Tak for din henvendelse.

Vi er glade for at høre at buketten vakte glæde hos modtager.
Leveringer på hverdage sker mellem kl. 08 - 21, Lørdag 09 - 16, afhængig af floristernes budtider.
Leveringer til firma adresser sker altid inden for åbningstid.
Begravelser leveres 1 time før oplyste tidspunkt for begravelsen.

Vi bestræber os på at opfylde ønsker på leveringstidspunkter, han man spørgsmål eller ønsker hertil er man velkommen til at oplyse dette ved bestillingen eller kontakte kundeservice.

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte kundeservice på telefon 47 10 00 50 eller mail info@euroflorist.dk

EuroFlorist DK

Altid flotte buketter eller blomstergaver - god holdbarhed

Har ofte anbefalet jer som rigtig gode og at jeg er altid er sikker på, at kvaliteten er OK.
Altid god feedback for de, som har modtaget en blomster hilsen fra jer.
Og fint med rabat indimellem - god påske
med venlig hilsen Kirsten

Velkommen til Euroflorist!

En unik gave

Buketterne er håndbundne og leveret af udvalgte florister. Vores engagerede florister er stolte af deres håndværk. Vi lover dig at din gave vil være lige så enestående som den person der modtager dem.

Altid friske blomster

Intet kan sammenlignes med duften af friske blomster - vores florister ved hvordan man sender den friske duft af blomster fra haven til din elskede inde i stuen.

Sikker levering

Timing betyder alt. For at tilbyde en sikker levering over hele verden, har vi 54.000 florister i vores netværk. Vores forståelse af blomster er baseret på 30 års erfaring med blomster. Ingen er for langt væk for en blomst.

Om virksomheden

Når du sender blomster, garanterer vi en topkvalitet af friske blomster så som roser, tulipaner og årstidens blomster. Når du sender blomster, tilbyder vi levering samme dag af buketter, blomsterdekorationer, blomstrende planter og gaver til næsten ethvert sted i verden. Send blomster med Euroflorist! Vores kunder har siden 1982 fået leveret friske og smukke blomster over det meste af verden. Vi garanterer en god service og høj kvalitet når du sender blomster!

Visit Euroflorist Danmark

Kontaktinformation