Euroflorist reviews

Euroflorist reviews

7.9

efficient, reliable and reasonably cost service.

trustworthy and reliable service.

betrouwbaaar

Ben erg blij dat het zo makkelijk ging, voornamelijk, imdat ik in Amerika woon!

Goede kwaliteit, volgens afspraak geleverd, maar hoge prijs

De kwaliteit van de bloemen was goed en zoals gevraagd ook op het aangegeven tijdstip geleverd. Alhoewel het boeket er plachtig uitzag blijft het een hoge prijs en zal ik hier alleen in hele speciale gevallen gebruik van maken.

Nooit meer

Als bloemen worden besteld voor een emotionele ceremonie zoals een begrafenis, dan moeten die er tijdig zijn, anders heeft het geen zin. Dat is mensenwerk, dus kan een keer mis gaan. Dit vervolgens ontkennen is volstrekt ongepast en disrespectvol. Maar dat is uw keuze. Met vriendelijke groet,

Geweldig - Prachtige bloemstukken op dezelfde dag (een Zaterdag) afgeleverd

Ik bestelden rouwbloemstukken uit Zuid Afrika en naam in de eerste instantie kontakt op over de telefoon. Iedereen was zeer vriendelijk en buitengewoon behupzaam en de bloemen waren ook heel vers en mooi.

Goed verzorgd

De grafbloemen waren keurig verzorgd en vooral vers.
de fam.had mij foto"s toegestuurd zodat ik ze direkt kon bekijken.
Alleen het lint vond ik n beet ielig en niet fraai gedrapeerd. dat was zowel op de foto"s te zien als dinsdag bij de crematie,
het leek of het er nog snel even omheen gebonden was.

Behoorlijk aan de prijs, maar daar krijg je dan ook wat voor.

Als je kwaliteit zoekt bij het laten bezorgen van bloemen in Nederland dan moet je bij Euroflorist zijn.

Beautiful Blooms!

Thank you so much for the lovely flowers ... ordered and received the next morning!
My Aunt was delighted

Super service!

Fijne site, goede service en heel verheugde ontvangers!!

ogelofelijk feestelijk bouquet

door gebruik van oase gingen de tulpen wel snel hangen! Dat was jammer

Duidelijk, snel en netjes!

Wij bestelde de bloemen aan het begin van de middag en wilde het graag dezelfde dag bezorgd hebben. Dat is keurig gebeurd en het was een prachtig boeket!

Euroflorist maakt misbruik van het feit dat de verzender doorgaans het boeket niet ziet.

Een relatie van ons kreeg een nieuw pand en wij zouden daar langs gaan. Omdat de afspraak echter laat in de middag was en wij niet de hele dag met een bos bloemen in onze auto wilden rijden, hebben wij de bloemen laten bezorgen. Bij aankomst zagen wij de bloemen die wij voor € 35,-- + € 18,-- verzendkosten hadden laten bezorgen. Het was een heel klein boeketje waarvan de bloemen al redelijk ver uitgebloeid waren. De waarde bij een bloemist schatten wij hooguit op € 10,--. Wij vinden het heel erg dat het vertrouwen dat je geeft zo misbruikt wordt. Als ik een boeket van € 35,-- bestel, verwacht ik een mooi, groot en bovenal vers boeket. Eens maar nooit weer.

Altijd prima op tijd en kwaliteit

Bloemen besteld bij Euroflorist zijn altijd van prima kwaliteit en worden altijd op de juiste tijd bezorgd. Intussen maak ik al meer dan 10 jaar gebruik van Euroflorist.

Snel en goed

S'avonds besteld, en nog was alles op tijd geleverd. Super.

Top service

Zeer tevreden

Prima service

Fijn dat er gebeld werd toen er niemand thuis bleek te zijn

Bloemen "maken" je dag.

Ik kreeg van mijn schoonzuster een enthousiaste beschrijving van de schitterende tulpen die in haar boeket zaten. Zij blij, ik blij!

mooie bloemen snel geleverd

Bloemen en chocolade doen het altijd goed als kado. De bloemen waren prachtig en de chocolade lekker. Jammer dat alle 'extra's' geld kosten: cellofaan verpakking, snijbloemen voeding etc. Zo wordt een boeketje bloemen stiekem behoorlijk prijzig

Excellent service

Very good service, my mum was very pleased with the quality and the amount of flowers
Thank you very much

Euroflorist.nl

controller

CustomizedProfiles

action

SaveProfile

Over Euroflorist

Bloemen brengen emoties te weeg en helpen als geen ander bij het overbrengen van een boodschap. Ze kunnen verrassen, ze brengen geluk, ze inspireren, ze troosten, ze betuigen spijt, ze laten iemand opvrolijken, ze ontroeren en bovenal maken ze de wereld nét even iets mooier. Euroflorist wil graag helpen met het verspreiden van emoties. Of dit nu in Nederland is, in Europa of aan de andere kant van de wereld. Met Euroflorist verras je iemand met mooie bloemen!

Maak uw keuze door het gewenste product te kiezen, voeg indien gewenst een kaartje bij met een persoonlijke boodschap, kies eventueel een extra bijproduct zoals een vaas en Euroflorist laat uw bloemen bezorgen waar en wanneer u maar wilt!

Visit Euroflorist

Contact met Euroflorist