EuroFlorist Sverige reviews

Rating distribution

Reviews

About

Olevererade blommor.... Trist!!!

Trist att inte blommorna kom fram när de var utlovat!! Min mamma blev utan på sin födelsedag!
Review by confirmed purchaser

Bra, fin blomma men kortet var inte med. Skulle göra om det.

Mycket bra att det fanns utkörning
Fin blomma, trevligt arrangemang.
Rätt pris
Men personalen på äldreboendet letade efter kortet, hälsningen fanns inte med. Så mamma fick ringa runt och höra vem det kunde vara...
Kommer ändå att skicka blommor här fler gånger!
Review by confirmed purchaser

Blommorna som inte kom fram!!

Vi beställde blommor för leverans till England, beställningen gjordes 9:00 skärtorsdag för leverans samma dag vilket skulle vara helt ok om ordern lades före 11:00, men blommorna kom aldrig fram, idag är det Påskafton och fortfarande inga blommor levererade.......:-( Vi mailade kundtjänst i torsdags kväll men har inte hört något än.......Glad Påsk!
Review by confirmed purchaser

Blommorna höll måttet som på bild!

Levererades som begärt!

Euroflorist på nätet

Jag använde EuroFlorist för att beställa blommor till en äldre släkting inför påsk. Ett mycket smidigt sätt att ordna fram en blomsterbukett på ett snabbt och smidigt vis. Släktingen uppskattade verkligen blommorna som kom fram samma dag, jag beställde på morgonen, leverans skedde på eftermiddagen. Dock kan jag tycka att priset för en bukett tulpaner blir väl högt, 299:- för buketten samt 99:- för frakten, men alternativet är att sätta sig i bilen och köra till närmaste blomsteraffär för att få utfört det samma.

namnet syns inte

På blommorna fanns uppgifter på mottagaren vilket är oacceptabel. Det ska bara vara "hälsningskortet" med mitt namn. Mottagaren hittade inte det förrän senare...

70 års blommor

Tuplanerna var fina men ni brukar ha ännu bättre kvalitet på dem, hoppas inte ni sänkt kvaliteten på era blommor för de brukar håll goda kvalitet vanligtvis, annars var allting till belåtenhet för denna leverans

BESTÄLLNING PÅ WEBSITE

Tycker att det fungerar bra med leveranser m.m. MEN jag tycker det är bökigt att beställa på er website. Måste vara lätt att få det fungera bättre.
Review by confirmed purchaser

Efterlyser mer Fair trade-märkta blommor!

Jag är väldigt nöjd med blommorna som jag beställde. Men jag skulle önska att EuroFlorist hade större utbud av Fair trade-märkta blommor, eftersom odlingen av snittblommor ofta sker under dåliga arbetsförhållanden.
Review by confirmed purchaser

Lätt och snabb beställning!

Jätte nöjd med allt!!!

bra Hej

Bra. Vore dock bra att få sms av er när budet av blommor har mottagits!
Review by confirmed purchaser

Buketten gjorde bilden på nätsidan rättvisa!

Buketten såg ut som på bilden och blommorna var fräscha.
Review by confirmed purchaser

Snabbt, enkelt när jag vill glädja någon kär.

Många val, blommor för alla tillfällen. Tillval som gör det lite extra festligt.
Review by confirmed purchaser

min mor fick dubbla uppsättningar blommor - för att er hemsida krånglade!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag anser att ni är skyldiga mig de 300 kronorna som extra blommorna kostade
Review by confirmed purchaser

Levererad bukett överensstämmer inte i färger mot nätet

Tyckte inte buketten överstämde i färger mot hemsidans bukett beskrivning. Har beställt blommor tidigare fr er o de har matchat hyfsat tidigare. Händelselös bukett blev levererad

Superbra service

Jag tycker att dom skött det superbra, skickade blommor till min dotter i Polen, trodde väl först att det kanske skulle gå, men det gick superbra, min dotter ringde och sa att blommorna kommit och dom var fräsa och fina, dom hade ringt och kollat när hon var hemma.
Jag är jättenöjd med den toppenfina servicen

Det var mycket bra

Allting var mycket bra och vackert. Det var bara ett problem. Där finns inte krans storlek på er web-sida. Man vill véta hur mycket cm ska vara kransen.

Ni var mycket snälla och snabb. och Ni hadde medkänsla ochså. Tack för allt.

Snyggt men dyrt

Bra webbsida, superfin bukett väl värd sitt pris, snabb affär... men alldeles för dyr frakt/leveranskostnad.

Rekomenderas

Titta klicka köp och snabb leverans.
Vad mer kan man begära.

Välkommen till Euroflorist!

En unik gåva

Våra buketter skapas alltid av utvalda florister - våra florister skapar sina hantverk med stolthet och hängivenhet. Vi garanterar dig att din gåva blir precis så unik som mottagaren av blommorna är för dig.

Alltid färska blommor

Ingenting går upp emot doften av färska blommor - våra florister vet hur de ska förmedla känslan av fräscha blommor direkt från naturen till dem du älskar.

Säker leverans

Timing är allt - för att säkerställa pålitlig leverans, över hela världen, har vi 54 000 florister i vårt nätverk och vår kunskap om blommor är baserad på över 30 års erfarenhet av blomsterbranschen.

Om företaget

Euroflorist är marknadsledande inom blomsterförmedling i Europa. Vi har ett nätverk av florister i 12 länder. Dessutom ingår vi i den internationella organisationen Teleflor International vilket innebär att vi kan hjälpa dig att skicka blommor över hela världen.

Visit EuroFlorist Sverige

Category

Flowers

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.