Euroinvestor reviews

Euroinvestor reviews

7.4

Fornyelse af abonnement en jungle.

Ved fornyelse af abonnement fremgår det ikke, hvilket abonnement man har haft tidligere, og man får så et andet, end man troede, fordi man skal vælge på en side, hvor der er 3 valg, og det fremgår ikke heraf hvilket man har haft før. Efter henvendelse aftales det, at man får sit gamle abonnement tilbage, tror man. 4 dage efter, at man har godkendt en aftale om overflytning til det gamle abonnement, og hakker af i rubrik om, at problemet skulle være løst, er der intet sket, jeg får ikke tilsendt det ønskede abonnement.

Nemt og overskueligt

Nem adgang til overskuelige kurser

Flere nyheder og mindre tågesnak

Euroinvestor er et dagligt investorværktøj, der er uundværligt for aktieinvestorer i Danmark. Men der er plads til forbedringer !

Nyhederne på EI har efterhånden taget karakter af oplistede meddelelser fra Ritzau og er i store træk lig med nyhederne på Borsen.dk.

Det betyder, at Euroinvestors brugere ikke får væsentlige nyheder om de danske, børsnoterede selskaber, som ligger under Børsens "radar". Og det er trist, for det er ofte disse selskabsspecifikke nyheder, der får både debat og handel i gang.

Jeg benytter med jævne mellemrum EI's debatforum til naturligvis både modtagelse af information, men i høj grad også ved aktivt at gå ind i debatter og vurderinger af børsnoterede selskaber.

Jeg har fravalgt udenlandske selskaber i min oversigt, fordi enkelte selskaber fyldte uforholdsmæssigt meget. Som eksempel kan nævnes Fingerprint Card se.

Det er mit indtryk, at det er svært for EI effektivt at sortere i bidragydere, og for mig personligt har det været et irritationsmoment, at der formentlig befinder sig rigtig mange unge og uerfarne investorer i EI's debatpanel.

Men at bruge EI er en læreproces, og grundlæggende er jeg godt tilfreds, og betragter EI som værende et uundværligt redskab til information og debat.

Investerinshjælp

Følg dine investeringers udvikling og træf beslutning

DEt dækker min behov

det har dækket min behov

God men reklamer nej tak.

Som betalende bruger hader jeg reklamer. specielt hvor man ikke kan undgå at aktivere disse og man efterfølgende får mails :-((

Hej Handi

Tak for din anmeldelse.

Det er muligt at der ikke er reklamer på hjemmesiden. Du kan købe produktet reklamefri portal, og så vil der ikke længere være reklamer på siden.

Med hensyn til de nyhedsmails du får, så er du velkommen til at skrive til os på support@euroinvestor.com, og så vil vi selvfølgelig fjerne din registrering, hvis du ikke længere ønsker disse mails.

en god informationskilde

Hjemmesiden fungerer som forventet. Jeg kan dog ikke forstå, at jeg ikke kan se realtidskurser, når jeg har betalt for det?

MVH Jørgen

Hej Jørgen

Tak for din anmeldelse.

Vores realtidskurser kører normalt, og der er meget sjældent udfald. Såfremt du ikke kan se dine realtidskurser, så kontakt os på support@euroinvestor.com

Vi ser frem til at høre fra dig.

Manglende produktbeskrivelse på 'Realtidskurser level 2'

Jeg fik fornyligt en mail om fornyelse af mit abonnement realtidskurser level 2. Det stod ikke konkret i produktbeskrivelsen, hvordan jeg i min brugerprofil ville opleve manglende forlængelse af 'level 2', men med den korte beskrivelse jeg fik, vurderede jeg at jeg ikke have brug for det, da jeg jo så kun har level 1. Da jeg senere gik ind for at kigge på min aktieportefølje, fik jeg en advarsel om at realtidskurserne ikke længere blev opdateret, hvorfor jeg skyndte mig at betale abonnementet, så alt blev reetableret.

Hej Solvejg

Tak for din anmeldelse af Euroinvestor.

Abonnementet du har hedder Realtidskurser Level 2, og det inkluderer også level 1.

Level 2 betyder at du udover level 1 også får ordredybden i 5 lag. Du kan desuden finde produktbeskrivelsen i vores webshop på dette link:

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at skrive til os på support@euroinvestor.com

Brugervenligt og stabilt fungerende.

Euroinvestor er et godt redskab til at følge med i den store finansielle verden og fungerer stort set altid. Det er overskueligt og nemt at bruge.

God hjemmeside.

Jeg synes euroinvester er informativ, Debattenkan til tider være lidt plat.

Nyttigt (nødvendigt) værktøj, når man jævnligt handler værdipapirer.

Jeg er inde på Euroinvestor så godt som hver dag - også når jeg ikke handler i markedet. Det gælder såvel aktier - danske som udenlandske - som valuta. Udover at få et øjebliksbillede af markederne, får man mange bagudliggende nyttige informationer.

Optimerer opsparingen

Nørdet for de fleste. Men et godt værktøj for investeringsnørderne.

Interesant

Det skal lige undersøge

Overskueligt og nemt.

Det giver dig det bedste overblik, med gode indspark og masser af muligheder.

Hej Jan

Tak for din gode anmeldelse af Euroinvestor.

Praktisk værktøj for en personlig investor

Overskueligt informationssted for den interesserede investor.
Største problem er manglende information ved datanedbrud og fralæggelse af eget ansvar.

Hej Jørgen

Tak for din anmeldelse af Euroinvestor.

Det er meget sjældent at vi oplever datanedbrud, men jeg har selvfølgelig noteret mig, at vi skal give bedre information ved et datanedbrud.

Rigtig god oversigt overr portefjen

Euroinvestor giver god oversigt over ens portefølje og dens udvikling. Graferne er oversigtlige og giver god fornemmelse af markedet. Så tak for det.

Hej Egon

Tak for din gode anmeldelse af Euroinvestor.

Masser af informationer - god genvej til godt indblik....

Hvis man ikke har mange timer til rådighed hver dag, ...hver uge....så er Euroinvestor et godt udgangspunkt for at følge med i det danske aktiemarked.

Hej Lilian

Bedste alternativ

Euroinvestor giver et stabilt, øjeblikkeligt billede af markederne, internationalt, samt nyheder om disse, incl. fondsbørsmeddelelser.
For en lille penge medgår realtime aktie kurser, fl. dybder samt peers og aktie anbefalinger pba. TA, og fra finanshuse

En mere dybdegående info, om small og midt cap. - internationale cases, regnskaber/nøjagtige P/E ratios kunne være aldeles ønskeligt

Jan Luhanga Villesen

Hej Jan

Tak for din gode anmeldelse af Euroinvestor.

Med hensyn til yderligere dybdegående info, så er du meget velkommen til at sende konkrete forslag til os på support@euroinvestor.com

ubrugelig

jeg mangler mine realtidskurser

Hej Ib

Tak for din anmeldelse af Euroinvestor.

Vi kan se, at vi var i kontakt med dig på vores supportmail. Vi forklarede hvordan du skulle logge ind på siden for at se de realtidskurser som du har betalt for.

Du svarede ikke på dette, men vi har efterfølgende kunne se, at du har været inde på din bruger, og at dine realtidskurser fungerer.

Såfremt du har yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på support@euroinvestor.com

Fint sted at starte sin investor karriere.

Har kun haft gode erfaringer på euroinvestor. Dog kan debatterne godt få lov til at slippe lidt løs nogle gange, men det er de begyndt at sortere useriøse debatter fra.

Mvh Martin

Hej Martin

Tak for din gode anmeldelse af Euroinvestor.

Vi sætter pris på dine ord om debatten, og vi vil forsætte den nuværende strategi i debatten.

Om virksomheden

Euroinvestor.dk giver dig adgang til aktiekurser nyheder og debat omkring investering.

Visit Euroinvestor

We live here: Philip Heymans Allé 5.5