Euromaster reviews

Euromaster reviews

6.3

Service i top i forbindelse med beskadigelse af alufælg

I forbindelse med dækskift blev min ene alufælg beskadiget, dette blev dog først konstateret ved hjemkomst. Henvendte mig til EM Herlev og her erkendte man beskadigelsen med det samme. Jeg fik at vide, køb en ny fælg og kom med regningen, som sagt så gjort. Fælgen blev udskiftet og betalt med det samme, fik en undskyldning fordi man havde beskadiget fælgen og fordi jeg skulle komme igen.

Euromaster Alborg

Euromaster ved Rebslagervej Aalborg
er nok det sted man får en superservice og behandling.
Når min bil skal have nye dæk eller fælge er der altid en fornøjelse
at komme til dem

Euromaster Aabenraa

Fik lavet flere ting på min Citroen C4... Service, pris og kvalitet var helt i top !

EUROMARSTER Fredericia, super service!

Jeg fandt de sommerdæk på nettet som jeg jeg ville have, og kontaktede så EM Fredericia, og fik hurtigt aftalt pris og tid for montering. 100% tilfreds, alt var super, kørte der fra glad og tilfreds. TAK TAK
Christian

tak tak euromaster bröndby!!!!

jeg havde et problem som euromaster bröndby prövede at löse i 3 timer ,
det lykkedes desvärre ikke , men de gav mig alle pengene tilbage , tak tak en glad BMW 318 ejer

EUROMASTER HJØRRING

Er mit lokale værksted, jeg har ofte min bil deroppe til service eller repration. De laver et godt tilbud hver gang og alt virker bare kanont. Super god service, rigtig flinke og med god humor. De giver sig tid til tingene og sørger for at alt er iorden fra top til tå.
De kan varmt anbefales!

Overset væsentlige fejl ved service

Jeg havde min Peugeot 206 til servicetjek til 895 kr, et tilbud de kørte med, i tilbudet står der de tjekker 31 punkter, heriblandt styretøj, fjeder, bærekugler, støddæmper, da jeg afhenter bilen får jeg at vide at bilen er i meget god stand, ingen slitage nogen steder. Nogle dage efter kører jeg ind til en lokal mekaniker for at få tjekket koblingen, da den har en mislyd, da han får den op på liften opdager han med det sammen, at venstre forfjeder er knækket og styrekuglen er meget slidt. Bruddet i fjederen er gammel,og meget rusten. Efter udskiftning af delene tager jeg de gamle dele med til euromaster i Skive , der hvor de havde lavet servicen, jeg viste delene til mekanikeren der havde lavet servicen, og til lederen af værkstedet, deres eneste kommentar var, at det beklager vi, der kan jo smutte noget,jeg kan så ikke forstå at så graverende ting kan smutte når man har en liste man krydser af på under gennemgang af bilen. Jeg vil på ingen måde anbefale Euromaster i Skive, og jeg kommer der aldrig mere.

Uærlig markedsføring og dårlig kundeservice!

Jeg havde hørt om Euromasters tilbud på et helt almindeligt årligt serviceeftersyn til 895 kr og ringer derfor til Euromaster Køge for at booke tid. Jeg oplyser hvilken bil der er tale om og han får bilens registreringsnummer. Han spørger mig i telefonen om jeg ønsker at opgradere til en bedre olie, det koster omkring 400 kr. mere men da jeg ikke har super meget forstand på sådan noget siger jeg blot at jeg vil tænke over det, til jeg kommer derned til min bookede tid.

Da jeg i onsdags så har taget fri fra arbejde og kører derned og bekræfter at jeg har en tid til service til de der 895 kr, siger han at "ja det bliver jo så lidt dyrere" Øhh hvorfor det?? Jamen den olie der følger med i det billige serviceeftersyn "duer" slet ikke til min bil får jeg så at vide, og at olien vil ødelægge min bil hvis det bliver hældt på. Dette har jeg INTET fået at vide om da jeg bookede aftalen, og jeg er desuden heller ikke helt sikker på om det bare er Euromasters dårlige stil med feje salgstricks.. Da jeg så insisterer på at jeg vil have mit service til 895 kr som aftalt siger mekanikeren sørme at de slet ikke har den type olie hjemme?! Så jeg havde valget mellem at blive TVUNGET til at betale 400 kr. mere end aftalt for en såkaldt bedre olie, eller at gå min vej og have spildt en fridag på ingenting.. Jeg valgte det sidste og sætter aldrig mine ben hos Euromaster igen.

Bondefangeri at reklamere med ét tilbud som de så reelt slet ikke vil tilbyde kunderne når det kommer til stykket, og ovenikøbet fortæller de først en detaljerne omkring tilbuddet når man står dernede - garanteret med håbet om at man bare bider på krogen!

En dyr èngangsoplevelse

Skulle have min Passat til serviceeftersyn ved euromaster i Viborg. Aftaler med dem at jeg gerne vil have 5W30 olie i stedet for 10W40. Får at vide at det koster lidt ekstra ,men ikke meget. Nu ved jeg så ikke hvad meget er ,men en merpris på kr.569,00 incl.oliefilter oven i den aftalte pris synes jeg er lige i overkanten.
Blev desuden gjort opmærksom at der var lidt slør hvor bærearm/styretøj var fastmonteret under bilen. Det krævede nye bøsninger og nye bolte.Det blev så til 2 nye styrearme i stedet for (blev ikke informeret inden den beslutning blev taget af
Euromaster) Der kom så også lige 2 nye bærekugler oveni + et nyt dæksel til oliefilter.( mener ikke dækslet var defekt)
Så alt i alt en dyr oplevelse.Klagede, men de mente jeg var blevet orienteret om det hele, så klagen blev afvist. Kr. 7.635,25 fattigere men en dårlig erfaring rigere. Aldrig mere Euromaster Viborg. Husk , at hvis man skal have noget lavet der så få det HELE på skrift. I mine øjne er de ikke til at stole på.

Fantastisk kundeservice og professionelt arbejde til små penge.

Professionel kundeservice, hvor der over hoved ikke kan på peges en eneste anmærkningen. Dejligt at se nogle der rent faktisk går op i deres arbejde. Priserne er små i forhold til arbejdet, og det arbejde der bliver lavet er altid 100% iorden. Jeg bruger kun Euromaster fordi det er kvalitet for pengene hele vejen igennem. Så står du og skal på værksted så kan jeg varmt anbefalede Euromaster 9800 Hjørring!!!

For høj pris ved dækskift

Fik skiftet dæk ved EM i Dec 13 da jeg ankommer til værkstedet i Tåstrup får jeg at vide at de ikke har værktøj til mine fælge de er får smalle i hullet, jeg kører hjem og henter en hjulnøgle og får skiftet dækkene, da jeg får min regning starter problemet, de vil have kr. 1200.- for opgaven, jeg ringer og siger at det vil jeg ikke være med til da jeg ligesom selv måtte levere værktøjet, Rene´ siger at jeg ikke kan forvente at de har værktøj til specielle alu-fælge, hvor efter jeg fortæller ham at de havde ca. 1 år før havde afbalanceret mine fælge, hvilket han svarere at de har købt nyt værktøj og at de kunne jo ikke købe værktøj til så specielle fælge, ( de er ikke specielle ) og at der var intet at komme efter, prisen var prisen, en virkelig ubehøvlet mand.
Ringer for at snakke med deres regionschef i Dec. han glemmer at ringe tilbage som aftalt, jeg ringer så 2 gange og lægger besked om at han skal ringe, han ringer i dag D 23/1-14 og fortæller mig at han kan gi et decort på kr. 200 da jeg allerede havde fået rabat på ca 80 pr. fælg( hvilket jeg ikke havde hørt før, det havde Rene´ ikke sagt noget om,) så det må være rigeligt , og han kunne heller ikke give mere total dårlig service.

Utroværdig oplevelse Euromaster Herlev

Fik tilbud gennem Autobutler.
Aftalte dag og tid med ham.
Fik mail fra Autobutler. med bekræftelse af aftale.
Skrev med ham på mail.
Dagen før modtager jeg mail fra Autobutler med påmindelse ar aftalen.
Tager fri fra arbejde på dagen og kører den lange vej til Euromaster Herlev og får at vide,jeg ikke har nogen aftale og han ikke har regnr. i computeren.
BARE FOR DÅRLIGT!

Super god service, intet at klage over

Jeg kørte min Peugeot på værkstedet i Esbjerg. Det første mødte var to smilene ekspedienter, der var der med det samme. En time efter jeg var kørt, blev jeg ringet op om at mine bremser var nedslidte. De havde et tilbud klar med det samme, som jeg ikke kunne sige nej til. Da kom for at hente bilen, fik jeg en positiv overraskelse da det blev billigere end det tilbud jeg havde fået.
Jeg vil anbefale andre om at køre til Euromaster i Esbjerg, de laver et rigtig godt stykke arbejde og servicen er helt i top.

Denne gang var det bare ikke godt nok

Euromaster Sydhavnen (København). Har været fast kunde siden 2009, og har anbefalet stedet til mange.

Har denne gang købt fire nye Michelin vinterdæk. Prisen var noget i den høje ende, selv om de siger, at de (grundet ejerforholdet) har de skarpeste priser på Michelin, men jeg accepterede, da jeg altid er blevet mere end godt behandlet på stedet. Jeg kører Citroen, så Michelin er et naturligt valg. Og bor lige om hjørnet, så Euromaster Sydhavnen er også et naturligt valg.

Denne gang smuttede det så bare for dem. Da jeg hentede bilen, ville jeg for en sikkerheds skyld lige checke de nye dæk, og kunne konstatere, at de var produceret 23 måneder tidligere. Altså to år gamle.

Det er bare ikke i orden, og slet ikke med vinterdæk. Jeg reklamerede på stedet, og de fandt nogle forholdsvis nye eksemplarer på lageret, som så blev sat på.

Man reklamerer med, at man er eksperter i dæk. Man reklamerer med, at man er en del af Europas største kæde af dækværksteder.

Så er det bare ikke i orden, at man - uden at blinke - sælger to år gamle dæk som nye. Og slet ikke til den pris - sammenlignet med markedet. Punktum.

Og når de nu er så store, som de påstår, hvorfor har de så overhovedet så gamle dæk? De må da have en stor omsætningshastighed.

Hej Steffen

Tak for din anmeldelse.

Indledningsvis er det vigtigt at understrege, at dæk der blev produceret for to år siden på ingen måde er gamle, og så længe de er blevet opbevaret korrekt, er de på alle måder at betegne som nye.

Som kunde er du dog i din gode ret til at vælge det absolut nyeste dæk som vi kan skaffe - og jeg er rigtig glad for at læse, at du også havde lige netop denne oplevelse hos Euromaster - nemlig at du fik det du gerne ville have, uden nogen indvendinger fra vores personale.

www.euromaster.dk

OK service men forkert betaling ved ophør af aftale

Jeg har benyttet Euromaster i Skejby til at opbevare mine hjul i et par år, og det har jeg været godt tilfreds med. Efter et par år valgte vi så at opsige aftalen og få hjulene med. Dette skrev jeg til Skejby afdelingen, men ved fremmøde var de ikke klar over at jeg ville have dem med. OK, den kan jo smutte, men jeg fik dem med alligevel uden problemer.

Da jeg kom hjem så jeg på regningen at jeg havde betalt for opbevaring i stedet for kun for hjulskift. Det var jo ikke korrekt, da jeg fik hjulene med hjem, og jeg altid har betalt forud for opbevaring. Jeg ringede til afdelingen og nævnte dette, men blev afvist af en lettere sur person med kommentaren "det undersøger vi lige og vender tilbage". Dette skete aldrig. Jeg kontaktede Euromaster på mail via deres hjemmeside og gjorde opmærksom på fejlen, men fik aldrig svar. Heller ikke selvom jeg henvendte mig flere gange.

Det er trist at en opsigelse af aftalen ikke håndteres lige så godt som servicen ellers har været i de tre år jeg var kunde hos dem. Det kunne jo være at man senere vendte tilbage som kunde, men det gør man ikke når man står med en sur smag i munden bagefter.

Glemmer aftalen!

Jeg henvendte mig til Euromaster Slagelse afd. fredag d. 15.11.2013, da jeg ønskede tilbud på 2 stk. vinterdæk. Jeg fik et tilbud, som jeg godkendte. Chefen lovede at ringe tilbage mandag, når dækkene var fremme. Om tirsdagen ringede jeg selv til Euromaster, da de ikke havde ringet tilbage som aftalt. På dette tidspunkt var dækkene ikke kommet frem, og chefen ville ringe tilbage, når han havde fulgt op på dette. 30 min efter ringer chefen og meddeler, at dækkene er kommet og vi aftaler, at jeg kommer fredag kl. 16.00 og får dem monteret.

Fredag kl. 16.00 køre jeg fra København til Slagelse for at få monteret dækkene. Jeg møder 2 på værkstedet, som er ved at gå hjem. Chefen er ude og hente sine børn, og har ikke fortalt dem på værkstedet om vores aftale. Folkene på værkstedet finder 2 dæk pakket ind i plastic uden fælge!! Vi havde aftalt, at de skulle være klar til montering!
Folkene på værkstedet ringer til chefen. Han har ikke taget sin telefon med, og den ringer i baglokalet...
De har dækkene, men ingen fælge, og kan ikke hjælpe. Jeg køre efter 30 min, og føler virkelig jeg har spilt tiden!
Jeg beder folkene på værkstedet om, at bede chefen ringe tilbage. Han ringer 30 min efter jeg er kørt (kl.17.00) og er ikke særlig pinlig over sit brud på vores aftale.
Jeg siger, at jeg ikke vil give fuld pris, men ønsker rabat, da jeg er kørt forgæves.
Chefen meddeler, at han ikke vil give rabat, og isåfald blot vil sende dækkene retur!
Jeg siger til chefen , at han bør yde ekstra service/rabat, når han spilder ens tid. Chefen har ingen forståelse herfor, og telefonsamtalen slutter.

Jeg vil ikke anbefale min værste fjende at benytte Euromaster Slagelse afd..
Amatører i en franchisekæde, som ikke tager sine kunder eller sit renome seriøst!!!!

tilspænding af alufælge?

Var hos EM for at få sat nye vinterdæk på mine eksisterende fælge. Oplevelsen op til genmonteringen af mine hjul var ganske god.
Dog ser jeg et problem i at mekanikeren først giver den med luftnøglen på fuld skrald INDEN han spænder den til med momentnøgle.

Når man HAR spændt hjul med 3-400NM, hjælper det ikke at gå dem efter med en momentnøgle stillet til ca 100NM.

Det har så resulteret i at mine skiver er blevet lettere skæve og vibrerer ved nedbremsning..
Måske lidt uddannelse af mekanikerne kunne være på sin plads.......

Kære Chris

Tak for din anmeldelse af Euromaster.

Først og fremmest er det naturligvis ikke i orden, hvis en af vores medarbejdere ikke har gjort sit job rigtigt, og dermed skadet din bil. Du har ikke skrevet hvilken Euromaster afdeling du har været på besøg hos - men jeg vil opfordre dig til at kigge ind forbi, og tale med dem om problemet. Du er også velkommen til at tage kontakt til mig.

Uden at sige noget om din specifikke oplevelse, vil jeg dog lige kommentere på din beskrivelse af hvordan hjul påsættes. Det er helt standard, at vores montører bruger luftnøglen til at skrue bolte på (ikke skrue dem fast) - efterfølgende skrues boltene så fast med momentnøglen, så vi sikrer at de er perfekt spændt.

www.euromaster.dk

Super service hos Euromaster Roskilde!

Jeg fik foretaget et stort serviceeftersyn hos Euromaster Roskilde i foråret 2013, hvor jeg også fik skiftet bremseklodser, -skiver og -bakker.

Bremserne hylede en del, og jeg kørte tilbage til dem og fik på deres regning sat nye bremseklodser på.

Den kørte fint indtil for to uger siden, hvor bremserne begyndte at hænge. Jeg kørte tilbage til Euromaster og de kiggede på den igen - jeg vidste ikke om det var en reklamation på reservedelene, eller om det skyldtes en ny tilstand. Deres mekaniker kunne ikke finde årsagen til at bremserne hang, men de skiftede bremseklodserne og ordnede det hele uden beregning.

Stor tak herfra til Christian fra Euromaster Roskilde - super service!

Useriøse , ligeglade , bedrevidne og en større mangel på selvindsigt skal der ledes længe efter. (SMADRET FÆLG)

Jeg ledte efter et sted at få skiftet mine dæk på min nyindkøbte MC. da de var nedslidte.
jeg kørte med højt humør ned i Euromasters Kolding afdeling da jeg jo havde hørt at deres sogan var " Eksperter i dæk".
jeg aftale at dækkene var skiftet dagen efter kl 11.00.
da jeg mødte op i butikken med højt humør kl 11.20 dagen efter og spurgte efter dækkene kunne jeg se at mine fælge og dæk stod på gulvet , lige præcis det samme sted som jeg efterlod dem , og de var ikke skiftet. ekspedienten beklagede og sagde at jeg måtte vente 20 min på at få dem skiftet.

når ja , alle kan glemme noget , jeg lod det ligge og ventede på at få skiftet mine dæk.
Jeg står og kigger ind i værkstedet igennem butikkens panoramavindue og ser mine dæk blive skiftet. syntes de får en noget voldsom behandling men regner med at de har styr på hvad de laver og behandler mine ting ordentligt. ser at mekanikerne står og diskutere lidt omkring fælgene men tænker ikke vidre over det.

Da det første fælg er færdigt kommer en mekaniker ud med det i hånden og spørger om han skal ligge det ud i mit bagagerum. min første tanke er at det er vel blot en måde at vise lidt service og rette op på tidligere fejl.

dog vil jeg lige se mit fælg om det ser godt ud med de nye dæk , så jeg tager det ud af bagagerummet for at se på det , her opdager jeg så en række skader , bliver ked af at mine nyindkøbte motorcykel fælge har skader og ridser.

fælget er på dette tidspunkt smurt ind i olie og man kan se det friske aluminium er blevet fritlagt og at olien er skrabet bort.

jeg går ind i ekspeditionen igen for at konfrontere dem. jeg begynder med at vise dem den første skade , får at vide at den kan de umuligt have lavet , studser lidt over det men kommer frem til at det nok passer da motorcyklen er helt nyindkøbt og tænker at det måske er noget tidligere ejer har lavet , skaden ser heller ikke ny ud og fortsætter så til de næste 2 skader. som tydeligt er friske. får at vide af den ene ekspidient at det er noget chefen må afgøre men at han ikke er der den dag, ligger navn og nummer og efterlader fælgene i butikken.

Efter en uge kommer jeg tilbage i butikken , får her at vide at chefen heller ikke er på arbejder denne dag. Utroligt irriteret over at der ikke er nogle tilstæde i virksomheden som kan tage en beslutning forlader jeg butikken efter stille og roligt at have udtrygt min utilfredshed ved at sige "Det er da utroligt at der ikke er nogle der kan tage en beslutning" noget der senere åbenbart er blevet betraget som stødene.

Efter endnu en uge med utallige opkald får jeg endlig fat i den omtalte Chef. vi snakker stille og roligt om sagen og han kommer frem til at han bliver nød til at konfrontere sin mekaniker igen.

venter et par dage og ringer igen. denne dag jeg valgte at ringe på må have været en dårlig dag for chefen da han på trods af 40års påstået erfaring overhovedet ikke opføre sig derefter.
han bliver ved med at sige "vi har ikke foretaget skaden , Vi har ikke lavet den skade , det kan ikke lade sig gøre" osv. og hver gang jeg prøver at indføre et ord fortsætter han.
til sidst lægger han bare på ud i den blå luft da jeg prøver at tale til ham.

her er min grænse nået.
jeg bliver nød til at tage før fri fra arbejde for at nå ned i deres butik før lukke tid.
da jeg når ned i butikken er jeg godt træt af euromasters behandling. jeg beder om at få mine fælge og en kvittering på at arbejdet er udført så jeg kan tage sagen igennem andre veje. får her at vide at de ikke har lavet skaden, ikke vil have penge for arbejdet og ikke vil skrive en kvittering. (på dette tidspunkt er der en centerchef , 2 mekanikere og en ekspedient i lokalet.) jeg er godt sur og siger at jeg syntes det er den værste behandling jeg nogensinde har fået og at jeg syntes de er en flok amatøre. til dette bliver jeg mødt med ord som "lille ven" "du fatter det ikke" "Du er fatsvag" og samtalen går over i regulær tilsvining.

Alt dette foregår selvom jeg har billeder af fælget Både FØR og EFTER monteringen af dæk. !

jeg prøver herefter at kontakte regionslederen, manden er langt mere jordnær og virker rent faktisk som en mand der er til at snakke med. dog bære hans mening tydeligt præg af at han har fået al hans viden fra den tidligere centerchef.
han afviser derfor min sag og afviser at give mig nogen form for skrivelse for sagen.

Jeg vil efter denne rystende oplevelse der har efterladt mig med et ødelagt Behr forhjul til min motorcykel fraråde alle på det kraftigste at anvende Euromaster til nogle opgaver overhovedet , Har aldrig nogensinde oplevet noget så uprofessionelt , og magen på selvkritik , selvindsigt og evnen til at erkende egne fejl skal man forhåbentligt langt uden for Danmarks grænser for at finde, firmaet burde have frataget sig retten til at drive virksomhed i landet.

Det er ikke på grænsen til det ulovlige det er et godt stykke over. !
Har dog ikke tænkt mig at lade episoden gå i glemmebogen ,

- Daniel Egeskov Johannsen

Kære Daniel Egeskov Johannsen

Tak for din anmeldelse.

Jeg har talt med de af vores personale, der har været involveret i denne sag, og de kan ikke helt genkende din beskrivelse af forløbet, eller din beskrivelse af din egen rolle i sagen.

I din anmeldelse glemmer du at fortælle, at vi har været i dialog med dig undervejs, hvor du bl.a. har indrømmet, at mindst én af skaderne, var på fælgen inden du kom ind til Euromaster. Dertil kommer din beskrivelse af hvordan Euromasters personale har talt til dig, hvor du undlader at nævne, at du selv efterfølgende har skrevet dette i en mail til Euromaster: "Ang. episoden i centeret, havde jeg da nok handlet på en anden måde den dag idag.". Dette kan måske kan forklare, at vores personale følte at du optrådte truende.

Dette er en ærgelig sag, og jeg vil gerne give dig ret i at du langt hurtigere burde have fået svar på dine henvendelse, og at du umiddelbart efter at du påtaler, at du mener at der var sket en fejl med din fælg, burde have fået vist hvordan din fælg var blevet håndteret ifm. påsætningen af dæk, så du ved selvsyn kunne have set at skaden ikke kunne være sket i den forbindelse.

Det beklager jeg.

www.euromaster.dk

Euromaster Slagelse. Autoservice ren kaos.

Autoservice- trygt og nemt, uanset bilmærke eller udfordringen. Sådan står der på Euromasters hjemmeside.
Den 26. Juli 2013 havde jeg en aftale med Euromaster Slagelse om dækskifte og udskiftning af bremseklodser (bagpå) på min BMW 320 i. Dækkene og bremseklodserne bliver skiftet, men problemet opstår da mekanikeren skal indstille køretøjets computer.
Efter adskillige besøg hos Euromaster Slagelse uden at have opnået noget resultat, tilbyder jeg selv at indbringe køretøjet til BMW Service i Ringsted. Euromaster booker en tid og først den 14. August 2013 (næsten 3 uger senere) bliver reparationen tilendebragt hos BMW.
For at BMW kan færdigøre arbejdet og indstille køretøjets computer bliver forbremserne udskiftet og jeg modtager en faktura på kr. 5.626,50 som jeg mener at Euromaster Slagelse unødigt har påført mig. Er det rimeligt ?

Kære Tage Emil Pedersen

Tak for din anmeldelse af vores Euromaster center i Slagelse. Jeg forstår godt din frustration over, at din bils computer ikke kan nulstilles i første forsøg - det er vi naturligvis heller ikke tilfredse med.

Jeg synes dog, at du i din beskrivelse af sagens forløb, skylder at nævne, at Euromaster udover at forsøge med vores eget udstyr, også har haft din bil forbi en Bosch-måler specialist (for Euromasters regning), der heller ikke kunne nulstille bilens computer.

Det fremgår heller ikke af din beskrivelse, at vi i fællesskab med dig aftaler at sende din BMW til BMW-service, OG at Euromaster naturligvis har betalt for den del af besøget, som havde at gøre med nul-stillingen af din bils computer.

At du efterfølgende laver en aftale med BMW-service om også at få skiftet dine forbremser - det har jo ikke noget med dit besøg hos Euromaster at gøre, og er dermed heller ikke noget der på nogen måde kan retfærdiggøres at vi skal betale.

www.euromaster.dk Details

Visit Euromaster