Europæiske ERV reviews

Europæiske ERV reviews

5.3

Elendig service

Hej

jeg har været betalende kunde hos europæiske i flere år ang. lønsikring.

Jeg kommer pga en fejl fra kommunen og min side til at stå som ledig i 29 dage i stedet for de 30 dage for i så helligt håndhæver. Jeg har ikke modtaget de mails som jeg skal fra mit jobcenter, men de mener at de godt kan forsvarer at skrive mig ikke ledig i 1 dag alligevel. At de ikke yder nogen service eller tager ansvar i den givende sag, er ikke jeres skyld, men at i ikke lader tvivlen komme en godt betalende kunde gennem flere år tilgode, som så opsiger sin forsikring hos jer, det er dårlig service fra jer, og dårlig forretning, for de penge i sparer, kommer i til at miste i kontigent. Så jeres valg gør mig ked, da jeg forventede at man som betaler, får service og man gør lidt for den gode kunde.

Kære Lars

Tak for din tilbagemelding - det er dejligt, at du har taget dig tid til at fortælle os, hvordan du har oplevet vores indsats.

Vi er naturligvis kede af, at du kommer lidt i klemme i denne sag, da der tilsyneladende er begået en fejl fra kommunens side. Vi ønsker ikke at give dig en dårlig oplevelse, og vi har et ønske om at yde samme gode service til alle vores kunder. Da betingelserne for at få erstatning/dækning fra lønsikringen er 30 dages ledighed, så har vi ikke mulighed for at udbetale, da der i dit tilfælde kun er tale om 29 dage. Vi vil i stedet for gerne opfordre dig til at kontakte kommunen igen, så fejlen fra deres side kan blive rettet. Når fejlen er rettet, vil vi meget gerne kigge på sagen igen.

Europæiske ERV

Kan ikke anbefale dem til andre.

Jeg kan desværre ikke sætte negative stjerner. Eller skulle de have haft 5 store stjerner. Min kone troede hun havde virus på balancenerven efter at have talt med sin egen læge. Og jeg bestilte derfor en rejse til hende i julegave den 24.12 og tegnede en rejseforsikring, i til fælde af det skulle være noget værre end virus på balancenerven som lægen mente det var. Det viste sig så at hun havde fået Sclerose og skal igennem længere behandling. Fint med en rejseforsikring tænkte jeg så. Men hvor blev jeg skuffet. Næ nej forsikringen dækker ikke fordi der har været syntomer indenfor de sidste 3 måneder før rejsen købes. Tak for ingenting siger jeg bare. Jeg skal åbenbart have haft en krystalkugle og forudset at hun havde Sclerose. Jeg skal nemlig ikke regne med hvad min læge fortæller mig. Det er ikke nok for forsikringsselskabet. VIL ALDRIG ANBEFALE DETTE SELSKAB TIL ANDRE

Kære Frank

Vi er kede af ikke at kunne hjælpe jer i denne specifikke situation og kan sagtens forstå, at du ønskede at dække både dig selv og din hustru ind, såfremt det viste sig at I måtte ende ud i at afbestille jeres rejse. Men, som du også selv er inde på, dækkes alene akut opstået sygdom og desværre ikke sygdomme, man havde symptomer på både inden afrejse og inden køb af rejsen. Vi er kede af, at du ikke kontaktede os inden selve bestillingen, for så havde vi kunnet rådgive dig med det samme.

Vi ønsker ikke at mislede vores kunder, hvorfor vi også har netop dette punkt med i vores betingelser.

Hurtig behandling af skade

Utrolig hurtig behandling af min skade og go dialog hele vejen igennem

Holder sig ikke til aftalen!

Skulle bruge rejse og afbestillingsforsikring, dette blev aftalt over Tlf, jeg køber rejsen. men da police kommer på forsikringerne er der kun rejseforsikring på, jeg ringer og brokker mig de siger jeg lyver. og da rejsen er købt kan de ikke give mig en afbestilling,
Virkelig dårlig service
Nu er det tegnet i alka de ville gerne da man kan tegne der efter rejsen er betalt, man skal bare ikke være startet på sin rejse. som man åbenbart ikke kan hos jer
Dårligt dårligt

Hej Marius

Vi tror selvfølgelig ikke, at vores kunder lyver, hvorfor det må bero på en misforståelse eller fejl fra vores side. Med 300.000 henvendelser om året kan vi dog lave fejl, hvorfor vi selvfølgelig beklager dit forløb. Vi ville selvfølgelig gerne have solgt dig en rejseforsikring inkl. afbestilling.

Europæiske ERV

Tryg og tilfreds med Europæiske rejseforsikring.

Har desværre haft brug for min forsikring hos Europæiske rejseforsikring, da jeg de sidste 7 vintre har haft ophold i Ægypten i Luxor, hvor jeg boede i nogle måneder ad gangen. Havde brug for forsikring med min mors uventede død i Danmark, hjemtransport til begravelse m.v., digital kamera stjålet, lægebesøg og medicin, laptop ødelagt, og sidst men ikke mindst under revolution i 2011 hjemrejse via London med hotel m.v. som var eneste mulighed for at slippe ud af landet uden at skulle til kaos i Kairo. ALT har jeg kunne dokumentere og jeg har får alt refunderet, altså følt mig meget godt behandlet. Altså ros fra mig.

Flot, Flot Service

En STOR tak til europæriske for hjælp i forhold til afbudsforsikring tegnet via
Air Berlin.
Jeg fik den dårligste behandling hos Air Berlin.
Eropæriske hjalp og vejledte mig, hvilket de ikke var forpligtiget til.
Eropæriske var meget hjælpsomme og meget forstående.
En stor tak til Teamet hos Europæriske.
Jeg er ikke i tvivl om hvor jeg skal tegne min rejseforsikring fremover, Hos
Europæriske!!!!

Kære Bjørn

Vi er glade for at høre, at vi kunne hjælpe dig, og vi byder dig velkommen som kunde hos Europæiske ERV.

Super godt

blev syg og indlagt på hospital under min rejse til sunny beach. det resulterede i at mig og min veninde ikke nåede vores fly og måtte blive i halvanden dag ekstra. Europæiske bestilte nye flybilletter til os, de bookede hotel så vi ikke skulle vente i lufthavnen i 6-7 timer under mellemlanding i københavn og de har under hele forløbet været helt fantastisk hjælpsomme. En særlig tak til Esben fra Europæiske da det var ham vi havde kontakt med. Han sendte smsér med flyinfo og hotelinfo og gjorde bare hele oplevelsen mere udholdelig. Hvad der kunne have endt som en ren katastrofe gik lige så nemt og det var virkelig skønt. Vil klart anbefale til andre!

Kære Camilla

Vi er altid glade for at kunne hjælpe, når uheldet er ude. Det er aldrig sjovt, når man oplever noget så ubehageligt som at blive syg og indlagt i udlandet. Vi er blot glade for, at vi i jeres situation kunne være med til at gøre hjemturen så nem som mulig.

Europæiske ERV

Europæiske Rejseforsikring - ubehagelige oplevelser nu flere gange!

Europæisk Rejseforsikring er virkelig som man kender et forsikring for... De forsinker, kommer med det ene og det andet, for at gøre processen tungere. Har tidligere haft en MEGET NEGATIV oplevelse hvor jeg og min kone var rejst til Bali og her skulle vi være i 19 dage. Jeg bliver efter 3 dage indlagt på hospitalet og udskrevet dagen inden hjemrejse datoen. Min kone var ved min side på hospitalet 24/7, da jeg havde det for dårligt til selv at kommunikere med personalet. Når vi kommer hjem får jeg erstattet ca 6 af mine rejsedage og min kone, som også har fået ødelagt sin ferie fik absolut INGEN erstatning, da de mente at hun jo bare kunne have nydt ferie, trods min situation! Og for mit vedkommende havde oplevet 2 fulde dage af min 19 dages ferie, fik 6 dages erstatning... Det er under al kritik!

Nu igen har vi brug for dem, hvor en medarbejder siger at en kopi af regningen er helt ok. Nu efter flere ugers ventetid for meldingen er at det skal være den originale regning der skal indsendes... Dette er for mig set, blot en manøvre for at trække tingene ud, da statistikken viser at xx antal % aldrig vender tilbage, da det bliver en for stor en hovedpine... Kære Europiske Rejseforsikring - Kom nu ind i kampen! Om det er en kopi eller den originale regning gør INGEN forskel for dækningen, for nogen af parterne. En kopi er mindst ligeså god - også i jeres regnskab!

En ting er sikkert - Europæiske Rejseforsikring er laaangt nede på min liste, næste gang jeg skal vælge en rejseforsikring! Der er simpelthen alt alt for mange "hvis og hvis" i jeres betingelser!

Kære N.R

Vi beklager den oplevelse, du har haft. Derfor er du meget velkommen til at ringe til enten kundeservice på tlf. 33 25 25 25 eller skrive en klage til vores skadesafdeling på klager@er.dk med henblik på at få gennemgået din sag. Du kan også oplyse dit navn og skadesnr., og så kan vi bede en medarbejder om at kontakte dig.

Europæiske ERV

Stor tak for uvurderlig hjælp !

Vi fik et familemedlem (vores voksne datter) indlagt i kritisk tilstand, 3 dage efter ankomst til Korfu i Grækenland, hvor vi have bestilt ferierejse i 15 dage. En enkelt opringning og alt blev ordnet hurtigt og effektivt så vi kunne komme hjem straks. Den medarbejder der den aften og nat fulgte os tæt og fik os hjulpet på bedste vis, skal have stor tak.
Selvfølgelig en angstfuld rejse op gennem Europa med flere fly-skift, men alt var ordnet til vores bedste og vi kom hurtigt hjem .
Heldigvis gik det godt med vores datter og hun er i dag helt rask.
At vi så desuden i dag har modtage et beløb til køb af en ny rejse gør det jo ekstra dejligt. Selv en udlejningsbil vi ikke fik benyttet blev erstattet. Stor tak til alle de medarbejdere vi kom i kontakt med for fornem og hjælpsom assistance.

Ingen problemer og rigtig god kundeservice

Jeg har brugt Europæiske rejseforsikring på stort set alle mine rejser, og har aldrig haft problemer. Da jeg blev berøvet i Mexico var de super hjælpsomme og der var ingen problemer - det samme da jeg blev bestjålet i Tanzania.

Jeg skal til St. Petersborg i Rusland om ikke så længe, hvilket er en noget kompleks proces. I forbindelse med køb af min flybillet købte jeg også en forsikring gennem Europaeiske. Den engelske version som jeg skulle bruge til mit visum kom prompte samme dag som bestilt.

Da jeg talte med den konsulentservice som hjælper mig med visumsprocessen fik jeg imidlertid at vide at der til tider kan være problemer med at der kun står "Europa" på forsikringspolicen. Policen dækker Rusland vest for Uralbjergene, men det er ikke altid at det er nok for den der behandler sagen, og desuden kan det skabe problemer hvis jeg får brug for hurtig assistance.

Jeg kontaktede Europaeiske der igen gav super hurtig, venlig og konstruktiv hjælp. Kasper, der tog mit opkald, sørgede for at policen blev specificeret til "Europe + Russia west of Urals", så der ikke kunne være nogen tvivl om at jeg var dækket. Jeg fik den nye police med det samme.

Super service, venlige medarbejdere, rimelige priser. Kan ikke bede om meget mere :).

Hurtig til at afmelde police

Jeg modtog et betalingsbrev for fornyelse af min afbestillingsforsikring. Ønskede den dog ikke længere, og det var heller ikke mere end at skrive en mail til dem, så var den sag klaret dagen efter!

Ingen svar

Jeg har skrevet til firmaet 4 gange i løbet af en måned i forbindelse med oprelse af en forsikring. Jeg har fået 4 autosvar. Jeg har på intet tidspunkt opnået kontakt til et levende væsen. Nu står jeg i en slem knibe fordi min tidligere forsikring udløber og jeg fortsat ikke har fået tilpasset den nye forsikring hos europæiske.

I orden men ikke noget særligt

Nemt at købe online og personale har også være søde på email og tlf. i ft. at forlænge en rejsforsikring to gange - dog synes jeg at det er for dårligt at man ikke kan ændre dækning/type/beløb på forsikringen når man forlænger den. Det er desuden lidt svært at forstå forskellen mellem super og alm. forsikring på hjemmesiden... Jeg fik ikke brug for forsikringen så ved ikke hvordan de er når man har brug for hjælp

Afbestillingsforsikring

Jeg har brugt Europæiske afbestillingsforsikring to gange, første og sidste,Okay nemt at bestille,men at afbestille er en ren videnskab og hjælp,får man bestemt ikke,jeg har D.D kontaktet ER to gange telefonisk,om hvad jeg skulle gøre,jeg havde bestilt en afbestillingsforsikring,der skulle dække en billet til Ørkenens Sønner.
Da deres hjemmeside kun indeholder oplysninger om rejseforsikring,ville jeg jo gerne hjælpes til siden med billet afbestilling,Uha,ja den Mailer jeg til dig med det samme,første gang var kl. ca 14.00 anden gang kl. ca 17.00,nu er klokken 23.00,og jeg har stadig væk intet hørt,Pisse god hjælp og ikke lige så simpelt,som det var at oprette den.Jeg er godt klar over at dette kan skade min sag ,men dette her vil jeg gerne dele med andre.
Jeg har også sendt 3 stk Mail til dem,uden noget svar om de er modtaget.TAK for hjælpen :(
Kim G Christensen

Kan godt anbefales

Jeg valgte Europaiske da jeg skulle 2½ mdr til Bolivia.
Jeg "mistede" min kuffert undervejs, og måtte være foruden den i 4-5dage... og var derfor nød til at købe nogle ting og sager i mellemtiden.
Derudover blev jeg også syg der nede og måtte til læge osv.

Da jeg så kom hjem sendte jeg bare kvitteringer ind, og regning fra lægen.. Og fik meget kort tid efter pengene tilbage fra dem.

Så det må siges at de levere...
Grunden til kun 4 og ikke 5 stjerner, må være at jeg ikke synes at det var helt billigt... betalte hvis omkring 1700kr for den forsikring.. MEN kan godt anbefale dem!

Patrick

Alvorligt syg i udlandet, og slet ingen hjælp at hente.....

I sommers 2010 var jeg så heldig at være i Mexico i 1½ månede. 3 uger inde i forløbet blev jeg alvorligt syg - vi taler om over 41 i feber - og ville på hospitalet med det samme. Først og fremmest var det ikke muligt at komme igennem til nogen som helst ansatte da det var aften herhjemme i danmark, plus at den "hjælp" man fik var et direkte NEJ det kan vi ikke hjælpe med, selvom jeg havde forsikring hos europæiske. Jeg lå i kæmpe smerter og kunne ikke gøre så meget fra Mexico, og gjorde det meget mere slemt at der ingen hjælp var at hente i Europæiske. Jeg bad så om en billet hjem på deres regning, så jeg kunne komme på hospitalet i Danmark, men ikke engang dette kunne de hjælpe med. Det gik ENORMT langsomt og jeg har betalt for en forsikring som så ikke kan bruges når man så endeligt har brug for det. Det er sidste gang jeg nogensinde bestiller her igen, det er helt sikkert. Der ligger meget i dette jeg beskriver, men vælger at gøre det kort. Farvel Europæiske.

Billig rejseforsikring for under 200 kr

også når du for problemer får du hjælp med det samme...

Begrebs-forståelse :-(

Nu har jeg i flere år haft årsrejseforsikring, som helt har passet sig selv, fordi jeg ikke havde brug for forsikringen.

Men i sommeren 2010 rejste jeg til Alicante, hvor min rejse blev ødelagt af sygdom.
På trods af, at jeg havde vedlagt alle dokumenter (kvitteringer og lægedokumenter) med første brev, fik jeg først en kompensation på under kr 700. Det er jo helt latterligt, at man skal rykke selskabet rundt med hård tone i mega lang mail, før de dækker hele ugen.
Desuden kompenserer de kun for ophold og fly-billet. Ikke for de omkostninger jeg har haft ved at være på ferie.
Det vil med andre ord sige, at jeg ikke ville kunne tage på samme tur igen, uden at jeg ville skulle spytte ekstra i kassen igen.

Jeg har opsagt mig selv som kunde, fra næste gang der skulle fornyes på det årlige abonnement.

Behandlingen fejler ikke andet, end at man skal rykke i afgørelsen, for at opnå 'sund fornuft' med dem. Men deres dækning ved 'ødelagt ferie'-betingelserne er helt ude i skoven.

Godt råd: søg læge, med det samme du bliver syg. Uanset hvor latterlig lidt syg du mener du er. Og lad være med at forvent at du bliver kompenseret for kost.

Jeg er blevet snydt for EUR 450 (ca kr. 3.400), da selskabet ikke mener, at de skal dække mad på turen, selv om de erkender at jeg har været syg på hele turen.

Forsikring fra 1900-tallet

Europæiske har en antikveret praksis med at alle anmeldelser skal indsendes via normal post. Pudsigt nok kan tilmeldelse til forsikringen godt ske over nettet. De mener ikke selv at der er tale om bondefangeri, men jeg mener klart det er på grænsen.
Desuden skal alle bilag være i original form. Dette kan gøre skadesanmeldelser meget besværlige hvis bilagene dækker flere personerne med forskellige forsikringsselskaber.
Jeg er nu meget ked af at jeg ikke nærlæste punk 22.6 i deres 30 siders forsikringsbetingelser.
Faktum er i hvert fald at jeg aldrig vil bruge Europæiske mere.

www.europaeiske.dk Details

Europæiske ERV er Danmarks største og ældste rejseforsikringsselsskab. Samtidig er vi en del af ERV - Europäische Reiseversicherung AG. På verdensplan har ERV omkring 40 millioner kunder. Det betyder, at du har et af jordens største netværk med i bagagen, når du rejser. Men ellers betyder det ikke noget for dig: Du taler stadig med vores dygtige medarbejdere i Danmark, så vi fortsat sikrer fokus på den enkelte kunde.

Visit Europæiske ERV

We live here: Frederiksberg Allé 3