Europlay reviews

Europlay reviews

9.5

BEDRE KUNDESERVICE SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER :-)

Jeg handler meget på nettet og må sige, at det hører til sjældenhederne at få SÅ GOD service som man gør hos Euro-Play! Super fine varer, LYN-hurtig ekspedition og forsendelse (Jeg brugte bankoverførsel og varerne blev sendt samme dag som de modtog min betaling), super god kommunikation - der bliver svaret fluks på de mails man sender. De er fleksible og meget interesserede i at finde løsninger og at gøre kunden glad og tilfreds :-) Jeg kan kun give min uforbeholdne ros til dette firma! Vender gerne tilbage en anden gang ;-)

super handel. lyn hurtigt

Har købt et junior sæt til min dreng på 5 år. Kæmpe hit, og super handel

Kundevenlighed ud over det sædvanlige:-)!

Jeg søgte på en Airex træningsmåtte og fandt på Europlay den nedsat til kun 250 kr., hvorfor jeg fluks bestilte 2 stk.
Næste morgen fik jeg en mail om, at de desværre kun havde en Airex træningsmåtte - og da det var en udgående vare kunne de ikke levere nr. 2. Spørgsmålet var derfor om jeg ville købe den sidste eller søge efter 2 stk Airex træningsmåtter et andet sted. Jeg ville meget gerne købe deres sidste Airex træningsmåtte, og jeg fik mail retur om, at jeg ville få den tilsendt fragtfrit, således at jeg i stedet kunne bruge de penge på køb af den anden træningsmåtte. Kundevenlighed ud over det sædvanlige:-)!
Og jeg modtog dagen efter Airex træningsmåtte fragtfrit til superprisen kr. 250.

Nem bestilling og hurtig levering

Jeg skulle bruge en Wheely Bug, og fandt den på tilbud hos Europlay. Så jeg fik den til en super pris, og den blevet leveret dagen efter... rigtig fin service:)

Fodbold mål

jeg har købt et fodbold mål.
hurtig og nemt fra bestilling til levering gik der et par dage

Foresættelse

Hold op hvor er det bare fedt. Mit løbehjul ankom allerede ankommet kl 07.44. Pakken bare stillet ude. De har ikke ringet på det er helt sikkert, men da jeg havde skrevet at pakken måtte stilles hvis vi ikke var hjemme er det jo ligemeget.

Oppakning: Kvalitet HELT i top. Dog er der ikke værktøj med til at samle den. Ventilerne passer ikke til en alm cykel der skal bruges en pumpe til bil. Det kan sagtens være en fordel rent kvalitetsmæssigt.

Nu hvor de manglende ting er indkøbt vil jeg har manden brugt en times tid på at samle den. Der er nogle møtrikker på styret der trods det rigtige værktøj er utrolige svære at spænde.Bedre forklaring ang samling af bremser kunne være ønsket. MEN der er ingen tvivl det er en super kvalitet. Jeg som voksen overvejer at anskaffe mig et motions løbehjul af samme mærke og størrelse. Vi købte dette http://europlay.dk/shop/16-city-loebehjul-775p.html og jeg kan kun medgive det Mikkel sagde under samtalen igår, som er at man får meget for pengene. Det er en rigtig god kvalitet. Det virker som om den kan klare de fleste forhold.
Jeg har lige prøvet den, og jeg er 170, min mand er 178, og den passer os i størrelsen hvis styret sættes op. Og justere man styrets hældning han man være endnu højere.

Opsummering: Rigtig god service fra Europlay omkring bestilling og forsendelse. Kvaliteten er helt i top, og prisen lav. Der måtte på hjemmesiden gerne være anvisning af værktøj ikke medfølger.Dækkene er med bil ventil. Må gerne skrives på siden. Gerne mulighed for at tilkøbe værktøj og pumpe.

TAK til Europlay, Søren og Mikkel for fantastisk service

En fantastisk god service

Jeg har ikke fået min pakke endnu, men har allerede fået en utrolig god behandling. Købte søndag en løbecykel / løbehjul til store børn og voksne. Bestilte den og betalte den søndag den 30-6-13. Efter bestilling fik jeg en ordre beskæftigelse, og den svarede jeg på. Skulle nemlig bruge løbehjulet hurtigt. Fik en venlig mail allerede søndag fra Søren om de nok skulle få den afsted Mandag, og jeg var lykkelig.

Jeg opdagede så at jeg havde glemt at købe skærme til den, og ringede og talte med Mikkel. Han var meget hjælpsom med at få fundet de rigtige skærme op hjemmesiden, og jeg bestilte dem imens jeg talte med ham i telefonen. Han mindede mig på at jeg skulle vælge afhent selv, da jeg dermed ikke skulle betale 2 gange, og han ville så pakke den ned med selve løbehjulet.

10.34 fik jeg ordre betkrædigelsen, og 10.41 fik jeg en mail fra Mikkel (Europlay) om at skærmene nu var pakket ned. Jeg havde 10.26 fået besked om pakken var afsendt (var pakket og klar til forsendelse) og Mikkel fandt pakken blandt sikkert mange andre og pakkede den om... - SIKKE EN SERVICE.

Jeg fik også en mail med track and trace, så jeg kan følge med hvor GLS er med min pakke.

Nu venter jeg spændt på min pakke kommer i morgen og så redigerer jeg denne anmeldelse, og skriver om modtagelse og kvalitet

Tilføjelse...

Det lader til det jeg skriver er for langt, så keg må se om jeg kan foresætte min anmeldelse på en ny opstartet anmeldelse

Hurtigt, nemt og billigt.

Ja så er der vel ikke mere at tilføje.

Rigtig god handel

Rigtig fin service, både pr. e-mail og telefonsik

Super god behandling

Jeg fik en super god behandling ,da jeg ringede jeg havde nogle spørgsmål og Søren var så sød og hjælpsom .Dagen efter kom varen og ja jeg er bare glad og tilfreds

Super let - og super hurtig service.

Som tidligere, når jeg har handlet hos Europlay er det super service, og pakken tror jeg kom dagen efter, senest 2 dage efter, jeg havde bestilt..
Top service.

Fantastisk

Det gik bare som det skulle takker

Super effektivt

Jamen, svært at brokke sig... Fandt det jeg søgte på sekunder - bestilte og fik beskræftigelse med det samme! Næste morgen nærmest før jeg stod op - bum, ny mail - ordren er afsendt - og det var den.. Postmand Per kom dagen efter, glad som mig med en fin pakke fra Europlay. Super effektivt!

Super Kundeservice

Skulle bruge en boksepude og kontaktede Europlay for at høre mere om puden. Firmaet undersøgte mulighederne for at tage noget af vægten af puden mens jeg var i telefonen og kunne komme med uddybende forklaringer om ophæng etc.
Hurtig levering efter det aftalte.

God bytter service

Min drenge er glad for inliner rollerskate

Bestilte et løbehjul, og det var af fin kvalitet.

Køb af Alive-board

Fedt at handle med jer. Hurtig og sikker levering. Kan varmt anbefales :-)

Venlig og imødekommende

Hurtig og kompetent vejledning.

Hurtig information, forsendelse og brugen af det bestilte

Det er første gang jeg benytter Europlay, og min oplevelse er kun positiv, de har formået at skabe en vis form for troværdig i form af information, rådgivning og hurtig ekspidition. Jeg vil helt sikkert anbefale Europlay til venner, familie og mingenerelle omgangskreds.

EURO PLAY Details

Velkommen hos EURO PLAY, vores firma sætter kundetilfredshed i højsædet, og har salg til både private, detail og til institutioner. I EURO PLAY webshop findes et bredt udvalg af kvalitets produkter til meget fornuftige priser. EURO PLAY startede i 2004 med hovedvægt på gymnastikprodukter som airtracks, måtter og skumprodukter, siden er der kommet mange flere produktgrupper til. EURO PLAY importerer varer fra det meste af verden.Vi ligger vægt på at kvalitet og etik overholdes fra vores leverandører, ligesom at alle vores produkter naturligvis er godkendt og testet efter gældende regler. EURO PLAY er importører/distributører for en række udenlandske producenter, dette gør at vi kan tilbyde god kvalitet til en fair pris.

Visit Europlay

Write to: sbs@europlay.dk