Euroteam reviews

Euroteam reviews

Very low
1.0

Euroteam is a fraud

Euroteam svindler. De ville første sende billetter på selve eventdagen, ville ikke refundere og er umulige at komme i kontakt med telefonisk. Deres aftalevilkår er horrible - og de endte med at aflyse mine billetter én uge før koncerten. Køb aldrig noget ved dem!

Euroteam Tickets Scam

I bought 4 tickets for my 2 children, husband and I on 26th April 2011 through the company Euroteam (total cost £350) for the Gymnastics event at the North Greenwich Arena London on Sunday 29th July 2012.

I telephoned the helpdesk based in Norway to make enquiries about our tickets ,which had already been purchased and was told that the tickets would be delivered to my address 2 weeks before the Olympic start date on 27th July 2012.

We did not receive any tickets on or after 27th July 2012 in the post or by courier which was paid in advance to “Euroteam” .

As our event was due to start on 29th July we decided to attend the Olympic park anyway despite not being in possession of the tickets that we paid for and as we could have predicted we were refused entry and turned away from the Olympic park by security.

I asked some of the many security staff and volunteers were we could collect our tickets and was sent in different directions which turned out to be extremely frustrating.
It began to dawn on us that the whole operation was a complete scam and we were left wondering how many other people went through the same procedure as us only to be left frozen out and basically ignored.
Our children are 13 and 10 years old at the time of writing and they were looking forward to this day months ago and it was very difficult for us to explain to them why we were not going to watch the gymnastics.

The sad thing is that we may never get another chance to see anything like this in London again which makes it hard to take.

Meanwhile “Euroteam” are still trading and causing heartache for thousands of people.

Expensive

Since I have paid 3 times more then other sites I will at least expect Euroteam to deliver ticket at once, but not. Ticket will be delivered in May, 2 weeks before the concert. Not good service.

De bedrager folk!

Jeg var også en af dem der ikke fik billetter til The Wall i Parken d. 7/5 i år. Efter nogle få emails til Euroteam, hvor den eneste besked jeg modtog var at vente tålmodigt på tilbagebetalingen, gjorde jeg som andre indsigelse over for PBS gennem min bank. Jeg fik derefter (ved at fremlægge nødvendig dokumentation) uden problemer det betalte beløb retur.

Euroteam lover i deres generelle betingelser (pkt. 5 Guarantee), at man ved manglende levering kan få 200% af det betale beløb retur, dog med en øvre grænse på 200 Euro pr. ordre.
Det er et rigtig godt salgsargument, som jeg fald for, da jeg på trods af nogen skepsis bestilte mine billetter. Imidlertid viser denne "garanti" sig at være helt og aldeles værdiløs, da de INTET foretager sig i forbindelse med tilbagebetaling til deres svigtede kunder.

Euroteam hat den offiziellen Preis verdreifacht

Wir haben zwei Tickets für den Eurovision Song Contest in Düsseldorf bestellt. Der Preis betrug 700 Euro! Einen Tag vor Konzertbeginn erhielten wir die Tickets ins Hotel geliefert. Völlig unprofessionell in einem zerknitterten Couvert... Der tatsächliche Preis betrug jedoch lediglich 149 Euro! Unglaublich aber wahr! Gemäss Euroteam sei dies völlig normal und man müsse mit solchen Preisen rechnen. Ich kann nur warnen. Bei diesem Anbieter wird man total abgezockt. Da so viele Käufer gegen diesen dubiosen Anbieter prozessieren, kann man lange auf Genugtuung warten!

Får kun 1 stjerne, men kun fordi det ellers ikke kan sendes, realistisk INGEN RATING - FUP FIRMA

100% fup firma - køb eller bestil ALDRIG fra Euroteam.

Lover alt mellem himmel og jord, leverer INTET.

HOLD JER LANGT VÆK FRA EUROTEAM, taler desværre af erfaring (som så mange andre).

euroteam

Har endelig fået mine penge tilbage . 2X417 euro til the wall i parken.
De har så haft mine penge siden den 15 juli sidste år. jeg har rykket for dem ca 12 gange. men bedre sent end aldrig. Skal aldrig handle med det firma mere.

Fik aldrig mine billetter

Jeg købte to fodboldbilletter til en Real Madrid kamp. Desværre kom der en askesky forbi den weekend og derfor kunne jeg ikke komme til Madrid. I god tid informerede jeg Euroteam om dette og de solgte billetterne videre og jeg fik en email, hvor de bekræftede, at jeg kunne vælge en ny kamp til samme pris. Jeg fandt en langt billigere kamp og efter 1½ måned hvor de stadigvæk ikke havde svaret mig skrev jeg igen. Denne gang skrev de så at den kamp jeg havde valgt var 20 pund dyrer, men i følge deres egen hjemmeside er den 100 euro billigere. Eftersom jeg bare ville have de nye billetter sagde jeg at dette var okay. Euroteam skrev tilbage at de ville sende mig en ny ordre dagen efter. Jeg hørte først fra dem mange dage senere (efter utallige emails fra min side), hvor de skrev at de pludselig ikke kunne hjælpe mig længere og hvis jeg ellers havde problemer måtte jeg kontakte dem via deres hjemmeside. Dette har jeg gjort mange gange tidligere uden de har svaret. Så endte med at betale over 2000 danske kroner for nogle billetter jeg aldrig fik.

Brug ALDRIG euroteam.net. Det er ren snyd. De hæver pengene uden at give varen.

det samme som tixnet.com

Euroteam har samme firma adresse som firmaet Tixnet.com.

Hold jer derfor også fra denne hjemmeside

Huslers and thats 100%

FCK-Barcelona on the 02.11.2010

I bought 2 tickets and paid early September received a comfirmation that I would receive the tickets between the 02.10 and 25.10.2010 on the 28.10.2010 I received a mail telling me that they wanted my mobile phone number so they could call me on the day the match was (02.11.2010) so I could pick up the tickets somewhere in Copenhagen. 2 hours before the match they called to inform me that they couldn't give me the ticket because they didn't have any - and same day I received a letter saying that I will get my money back within the next 4 weeks.

I will never ever use them again - and let this story be a warning to you

Svindel og humbug

Euroteam har ikke leveret de betalte billetter inden for den tidsramme som de selv har skrevet i deres ordrebekræftelse. Har efterfølgende skrevet jeg ved ikke hvor mange gange for at få pengene tilbage, men ingen svarer på henvendelserne.

Billetter købt for et halvt år siden ikke leveret endnu.

Købte allerede i april 4 billetter til Helene Fischer i Dresden den 18.10.2010. Blev dengang lovet at de ville blive tilsendt, min adresse mellem den 4. og den 10. 10. Men da intet skete henvendte jeg mig på mail til EUROTEAM, og fik en formular på mail som skulle udfyldes. Billetterne vil så blive leveret på vores hotel i Dresden. Om det holder stik , mangler vides lige pt. ikke. Indtil videre ligner hele forløbet til forveksling det som mange andre har beskrevet. Men efter at have set tv2programmet BASTA i aften, er jeg blevet MEGET SKEPTISK. Ydermere har jeg været inde på HELENE FISCHERS hjemmeside, hvor der berettes om problemer med at der sælges billetter af firmaer som ikke er berettiget til det. det blev jeg ikke mindre skeptisk af. Har hele tiden undret mig over at jeg ikke fik billetterne på mail straks ved bestillingen, men toede på hvad EUROTEAM fortalte, lige indtil, for nylig hvor jeg gik ind og Googlede dem. Her blev jeg ganske nervøs og mailede straks til dem. Men gudskelov gik jeg også herind og kigge. Hvis ikke vi får de billetter vi har bestilt, kan jeg garantere at de vil blive politianmeldt, både her og i Norge, og at pengene vil blive søgt tilbageført via banken. Ikke nok med at det vil være en stor skuffelse, så sætter det os i en kæmpe forlegenhed overfor de to personer som skal med på turen.

Scam

They dont have the tickets. Just one big scam. Dont ever buy anything from this scam shop

Euroteam skal ikke eksistere det er det rene svindleri

Min veninde og jeg købte billetter hos Euroteam til den store U2 koncert i Rom som skulle foregå d. 8 oktober 2010 det skal lige siges at vi havde bestilt billetterne flere måneder i forvejen og selvfølgelig de bedste pladser. Vi glædede os og så frem til denne koncert. Vi fik af vide af euroteam at der ville komme en kurer med billetter til vores hjemme adresse 14 dage inden koncerten og der var 2 dage de kunne komme på. Der gik en dag, der kom ingen billetter. Der gik 2 dage og der kom ingen billetter. Så blev vi jo nervøse. Vi prøvede at ringe til dem men de tog ikke tlf og vi prøvede igen og igen men intet svar. Hmm en mail fik vi skrevet til dem om hvor vores billetter blev af. Dagene gik og vi var meget nede over at vi ikke havde fået nogen billetter endnu. Pludselig skriver euroteam at de ikke har billetterne men at de ville gøre alt for at skaffe billetterne til os og så sende dem til vores hotel i Rom. Tankerne kørte rundt i hovedet på os, samtidig med at vi var vrede og kede af det. Ville de billetter komme eller hvad? Vi sendte adskillige mails til dem om billetterne var kommet, fik vi dem osv. Ingenting hørte vi fra dem. Den sidste mail vi skrev var at hvis vi ikke fik disse billetter vi nu havde købt. Ville vi anmelde dem til politiet og sørge for at de blev pillet ned fra google. Nå men vi skulle jo afsted til Rom for vi havde flybillet og hotel for nogen dage. Så kom dagen d. 7 oktober hvor vi kom til Rom og hotellet havde ingen billetter modtaget. Koncertdagen d. 8 oktober ingen billetter ingen mails. Vi var helt nede i kulkælderen og havde mistet håbet. Det bliver formiddag og pludselig ringer telefonen og det er euroteam. De siger at vi skal være ude ved stadion hvor U2 skal spille 2 timer før koncerten starter og så ville vi få en sms om hvor vi kunne hente billetterne. juhuu tænkte vi. Afsted kom vi til stadion og ventede på den vigtige sms. Vi ventede og ventede og ventede og timerne gik. Vi får ingen sms. Men så pluselig kommer den skide sms om at vi skal afhente billetter på en cafe/bar ved stadion hvor der så ville stå en fyr med billetter. Yes tænkte vi. Nu er den hjemme. Vi finder ham og ser der også er en masse andre mennesker som venter på billetter. Fyren har nogle billetter men ikke til alle og ikke til de rigtige pladser som vi har bestilt. Vi biver bedt om at vente yderligere til han har skaffet flere billetter og halvanden time går der med det og koncerten var så småt på vej til at starte. Det endte med at vi fik billetterne dog ikke de rigtige pladser og nogle af de andre fik ikke pladser ved siden af hinanden. Puha denne oplevelse har været forfærdelig, frustrerende, følelserne har været på rutchetur. Man har følt sig røvrendt, svigtet, pint og meget meget mere. Lad for guds skyld være med at købe noget gennem euroteam. De er svindlere og bedragere. Min veninde og jeg vil gøre alt for at få denne virksomhed lukket og håber også andre er med os og vil gøre noget. Dette skal ikke fortsætte.

Hilsen Bettina Mogensen og Rose-Marie Weihe

STOP EUROTEAM......HOLD ØJE MED FACEBOOK!!!!!JEG LAVER SNAREST GRUPPE SÅ DE KAN STOPPES!!!!

Min kæreste og jeg købte d. 8.9 2 stk billetter igennem Euroteam til u2 koncert i Rom -ja som jo faktisk var grunden til vi skulle derned. Billetterne skulle have været kommet mellem d. 17.9 og 1.10....De kom aldrig...og vi kunne hverken kontakte dem pr telefon eller mail...Da jeg så truer med politianmeldelse og Tv...Ringer de til os i Rom d. 7.10 kl 21 om aftenen og siger de har fået fat i vores billetter og at vi dagen efter i Rom vil modtage en Pickup adresse...dette er dagen hvor koncerten er i Rom. Næste morgen på koncert dagen kontakter de os igen og forsikre os, at vi 2 timer før koncerten vil vi modtage en sms med den adresse ( vi har ellers betalt 30 Euro for delivery)....vi sidder os klar 4 timer før...der kommer ingen sms...og når vi ringer dem op smækker de på..når de hører hvem vi er...Senere lykkedes det så os...1 time inden i koncerten, hvor vi står uden for:-( ....Der siger de så at de aligevel ikke har kunne få de billetter vi har givet 310 Euro for....men at de vil sende os SMS men en adresse hvor vi kan hente stå billetter et sted inde i Byen ( ROM)...På smsén fra Euroteam står der så " Via Constantino nigra Box 4, Camilla blond Girl holding a sign saying bisiana".......Fuldstændig helt vildt...Hvordan skulle man kl 21 om aftnen i mørke finde det...ydermere har de ikke overhold den periode hvos vi skulle have modtaget billetter og så tilbyder de os billetter i en ringere klasse end vi har købt midt inde i koncerten....Røret tog de heller ikke når vi kontaktede dem.... Vi mødte 2 andre på pladsen dernede der også ventede på opkald fra dem som også var blevet snydt.. Euroteam har åbenbart været med i Basta på tv for bedrageri. Og på nettet står stolpe op og stolpe ned om kunder der er blevet bedraget....Men hvem tror det når man søger på koncert billetter støder på dem som det første på google:-(

Vi føler os i den grad "røvrendt"...undskyldt sproget men det dækker helt godt de 310 Euro vi er blevet snydt for...Ydermere hotel og fly...vi havde bestilt pga vi skulle til vores livs koncert.....Kan vi ikke stoppe dem så dette bedrageri stoppes???

Hvis man kkunne lade være at give stjerner så gjorde jeg det!!!!

Tina

Så har Euroteam igen solgt billetter, de ikke har....

Min søn købte for lang tid siden billetter til U2's koncert i Rom, den 8.10.2010. I går - kun fire dage før afrejsen - har han fået en meddelelse om, at Euroteam ikke kan levere billetterne med en syg undskyldning om, at man er blevet forfordelt af hovedarrangøren. Man vil heller ikke levere det fulde beløb tilbage. Eftersom Euroteam sælger ydelser på det danske marked, er firmaet omfattet dansk lovgivning, og dette er en klar overtrædelse af købeloven (den milde version) og så er det bedrageri (den hårde version). Familien her har besluttet sig for at melde Euroteam til politiet i både Danmark og i Norge, hvor firmaet har adresse. Vi opfordrer alle til at gå samme vej, hvis de møder Euroteams forretningsmetoder.

cheat firma

Det hjælper i højeste grad at true med politiet. Jeg havde desværre købt billetterne før jeg havde været herinde og kigge, jeg skrev derefter til dem at jeg ville melde dem til politiet samt kontakte google og gøre dem opmærksom herpå så de kunne blive fjernet fra søgeresultater. Dette virkede helt efter hensigten, jeg fik 8 dag efter billetterne på email.

Svindel og humbug.......pas på!

Jeg købte 4 billetter til Edinburgh Military Tattoo da billetsalget åbnede i december måned 2009. Vi skulle endelig opleve tattoo´et i august 2010 og vi glædede os meget. Men fra december 2009 og frem til august 2010 lavede jeg ikke andet end at kæmpe en lang og sej kamp, for at få dem til at sende mig mine billetter. Når man slog dem op på nettet, så blev man lidt beroliget af, at de havde kontor i både København og Oslo, så man tænkte, at så var det nok et ordentligt selskab.......FORKERT!!! Når man ringer eller skriver så kan de kun engelsk - med meget gebrokkent accent og der eksisterer intet kontor i hverken København eller Oslo. Da jeg nåede til august 2010 - 6 dage før arrangementet - truede jeg dem med sagsanlæg og erstaningskrav (ikke kun for billetterne, men også for rejse til Skotland samt ophold), så kunne jeg langt om længe få svar fra dem. De garanterede mig, at billetterne ville ligge til mig på hotellet, hvor vi skulle bo i Edingburgh, så de kunne afhentes samme dag som arrangementet var. Heldigvis var billetterne der og alt lykkedes i sidste ende - men ikke uden frustrationer og trusler. Jeg tror helt ærligt ikke på, at jeg havde fået mine billetter, hvis ikke jeg var gået direkte i struben på dem og havde truet dem direkte.
JEG VIL IKKE ANBEFALE AT MAN BRUGER EUROTEAM TIL NOGET - NOGENSINDE. Jeg er i hvert tilfælde blevet klogere.

Svindel

Hej. Købte 2 billetter til U2 i Horsens, men modtog dem aldrig. Har skrevet til dem flere gange for at få mine penge tilbage, men de reagerer ikke!!! Har udfyldt alt hvad de bad om og uden resultat. Tager sagen til advokat nu og samtidig, sender jeg den til diverse dagblade. Ikke at det måske hjælper, men håber så andre ikke smider deres penge væk!!!

Fup firma!!

For et år siden bestilte jeg (naivt) nogle temmelig dyre billetter til en koncert, billetterne blev bare aldrig leveret og da jeg kontaktede euroteam blev jeg bare mødt af nogle standardmails! Så konklusionen er altså at de IKKE er blevet bedre siden de blev hængt ud på tv! Jeg har heldigvis fået banken til at tilbageføre pengene, så det er en stor lettelse. Men hold jer væk herfra - Euroteam er ikke andet end et FUP FIRMA som snyder folk for et godt ord!!

Is Euroteam your company?

Euroteam Details

Buy tickets now - Football, Football World Cup 2010, Concerts, Auto Racing, Basketball, Rugby, Cricket, Tennis, Festivals, Golf, Winter Olympics 2010, Hockey, Opera and Ballet, Horse Racing, Winter Sports. 200% order guarantee

Visit Euroteam