Eurotoys reviews

Eurotoys reviews

8.3

Har handlet her mange gange.

Kun gode oplevelser med Eurotoys, synes de har et dejligt stort udvalg og en rigtig god hjemmeside.
Kan kun anbefale eurotoys.

DET KAN IKKE GØRES BEDRE

Bestilte varen på 3 minutter på nettet inden kl.12.00 og modtog varen dagen efter kl. 14.00. Fik øjeblikkelig ordrebekræftelse med den nødvendige information og en time efter en bekræftelse på at varen var afsendt med track&trace nr og link der virkede uden indtastning - SÅDAN SKAL EN E-SHOP VIRKE HVER GANG

Nemt og med hurtig levering.

Fin service, god information, hurtig modtagelse! Kan klart anbefales.

Nem bestilling og hurtig levering

Gode produkter og priser. Dertil nem bestilling og levering til aftalt tid.

OK tilfreds på trods af defekt vare.

Min søn fik en WiFi helikopter i julegave. Desværre virkede den ikke. Sendte den retur og fik pengene tilbage efter nogen skriverier frem og tilbage. En lidt langtrukken proces men det lykkedes.

Bestilt - og betalt, men ordren slettet !! Ingen julegave til barnebarnet

Det er ikke godt nok, når man bestiller en vare den 17. december til forventet levering inden jul. Da den stadig ikke er leveret efter 3 dage, rykkes via mail. Svaret lyder: Pengene hæves først, når varen leveres. Ikke korrekt - varen betalt umiddelbart via Netbank!! Efter jul modtages besked om at ordren er slettet! Så nu har jeg betalt for en vare, jeg aldrig har modtaget. Hvad kalder man det??

Fik mine varer og fik også rigtig god service, men leveringen kom ikke dagen efter... men nåede det stadig inden jul.

Har fået verdensklasses service efterfølgende når noget var galt. KAN ANBEFALES.

Fantastisk service!

Jeg købte en vintage-dukkevogn til min datter, så flot er den! Men en af hjulene var defekt, det skrev jeg om, og vupti, 4 dage senere kom der et nyt hjul fra Tyskland, uden videre omkostninger!

Stort flot udvalg, fair fragtpris og lynhurtig levering

Alt var bare super fint. Pakke afsendt samme dag, som bestilt og ankom dagen efter.

Udemærket:D

Havde været i flere butikker efter julegaverne til ungerne, og det jeg søgte var udsøgt alle steder.
Søgte på nettet og fandt frem til Eurotoys, der var det jeg søgte og endda billigere end øvrige steder.
Super nemt og hurtig levering, handler helt sikkert der igen.

God hjælp -- også efter ordren

Varm anbefaling omkring julehandlen. Havde bestilt varer, der måske / måske ikke kunne nå frem til forskellige datoer i december. Opdagede fejlen sent og sendte mail. Eurotoys sorterede og fik leveret som jeg ønskede ... og ikke, som jeg havde bestilt. En fornem service, som Eurotoys leverede hurtigt og uden yderligere beregning -- hverken for bøvl eller ekstra fragt. Fornemt og meget anbefalelsesværdigt!

Overordnet en okay oplevelse

Jeg havde lidt svært ved at få hjemmesiden til at fungere. Jeg kunne ikke komme den valgte vare i kurven, og måtte forsøge mange gange. Jeg ved ikke om det var fordi jeg søgte produktet på google, og kom direkte ind på det. Det burde bare ikke være et problem. Men det lykkedes da til sidst.
Fragt prisen var lidt høj, men eftersom de var det eneste sted jeg kunne finde på nettet der forhandlede den var jeg skulle bruge, eller bare havde den på lager, så benyttede jeg mig af dem.
Til gengæld er jeg overordentlig tilfreds med leveringen. Jeg bestilte Søndag, og står nu allerede med produktet hjemme hos mig tirsdag.
Så tusind tak for det. :)

God service og levering

Der står klart og tydeligt på hjemmesiden hvornår man kan forvente pakken bliver sent, hvornår den bliver leveret ca. Så man er forberedt på evt. kan være. Jeg modtog min pakke før forventet tid og er meget tilfreds. Jeg handler gerne der igen :)

Ingen track and trace?

Ok 3 dages levering og ikke muligt at få track and trace nummer men ellers alt iorden :)

L.O.V.E

Top lækre møbler købt til min datter. Unique og i stærk kvalitet. LOVE IT!
Havde min vare 1-2 dage efter bestilling og blev blot opkrævet 10 kr. for pakning og levering af lagervare. WE LIKE!
Kommer snart igen Eurotoys:)))

hurtig levering

Jeg er rigtig godt tilfreds. Fik mail onsdag om at varen var afstendt. så var det helligdag torsdag, så ku ikke slå varen op på track and trace. men fredag formiddag var den leveret. Dog er det noget af det værste jeg nogensinde har samlet, skruerne kørte skævt i konstant og det var tæt på det var så ødelagt at det ikke ku bruges, men lad nu det ligge. sengen er samlet nu, og det ser godt ud. min søn er meget glad for sin nye seng :)

Dæleme god service:-)

Jeg købte duplo regntøj til min søn, som jeg i øvrigt modtog promte! Ugen efter tager jeg et kig på siden igen, i håb om at finde endnu et godt tilbud og ser at regntøjet er sat ned med ca 30%, jeg gør Eurotoys opmærksom på det, og de undskylder og refundere diffenrancen.
Det er dæleme god service:-)

Godt udvalg, fair priser, hurtig levering!

Har nu for 3. gang bestilt varer hos Eurotoys.dk, og for 3. gang må jeg konstatere at ALT er som det skal være :) Vender bestemt tilbage!

Halvdyre - og desværre sjusket levering

Varerne var på lager. De var dyrere end andre steder, men Eurotoys havde begge de produkter, som vi skulle bruge, så vi ville spare en omgang fragtudgifter ved at bestille samme sted.
Desværre var der røget en mærkværdig og meget mangelfuld label på vores pakke, da EuroToys sendste den afsted, og havde det ikke været for en kløgtig ansat på vores lokale posthus, var den aldrig nået frem.
Det er noget sjusk, som bør tjekkes, før varen sendes afsted - vores adresseoplysninger var helt korrekte ved bestillingen.

Eurotoys Details

Legetøj online shop - køb alle de kendte mærker legetøj som Lego, Barbie, udklædning, fastelavnstøj/udklædning, Fisher-Price, nintendo, samt børnemøbler, børnecykler, løbecykler og børne DVD film. Endvidere forhandler vi børnetøj og babytøj

Visit Eurotoys