Eurotoys reviews

Eurotoys reviews

8.3

Dejlig stort udvalg.

Der er meget at vælge i mellem, som man ikke finder i BR og Toys'r'us. Bestilte et syngende toilet, eller hvad de kaldte det, og roser dem for deres super hurtige levering.

De er selvfølgelig en smule dyre, og der er tit udsolgt af deres varer :-(
Også ligenu på den cykel lillemanden skulle have i gave... Æv æv.

Bestilte varer levereret hurtigt.

Godt men dyrt

Jeg bestilte et Trivial Pursuit spil fra Eurotoys. Det ankom 2 dage senere, så man kan bestemt ikke klage over deres behandling af ordrer - eller udvalg af legetøj o.l.
Det eneste der er lidt ærgeligt, det er, at de er en smule dyre.
Men ellers, en butik man kan regne med, med rigtig god service!

stressfrit juleshopping

Fik lige klaret indkøb af julegaver. Leverede til tiden helt uden problemer

Stort udvalg af legetøj

Er overordnet tilfreds med dette sted. God service, hurtig levering og bredt udvalg af legetøj, heriblandt de kendte mærker. Eneste minus, er at de godt kan være lidt dyre.

MVH Susanne

Hurtig levering og mange produkter til gode priser. Helt sikkert stedet at købe legetøj.

Meget tilfreds

Er meget tilfreds med mit køb, varen blev også hurtigt leveret.
Handler der gerne igen.

Levering meget dårlig, samt dårlig info.

Vi bestilte en seng, og alt var i den fineste orden.
Indtil fragtmanden skulle kom og levere.

Vi blev lovet 30 min. opkald som man kalder det, så fragtmanden ringer 30 min. før han kommer.

Det blev så ikke gjort, så da fragtmanden ankom var jeg i bad på det tidspunkt, så det kørt bare rigtig godt. Det endte så med at min kone som lige har født blev nød til at gå ned og bede fragtmanden om han ikke kunne komme op med pakken, det eneste vi fik at vide er at det ikke noget vi har betalt for, selvom det hans fejl at han ikke ringede 30 min. før. Konen bad fragtmanden om at sætte pakken ind i opgangen så jeg kan komme ned og hente den når jeg var færdig, det blev fragtmanden irreteret over.

Havde godt nok regnet med at når man køber en seng til 4300 + 300 kr. i fragt, så burde der også være en ordenlig levering eller i det mindste at han hjælper med at løfte, hvis han ikke kan klare det selv.

Stor udvalg og lynhurtig levering

Bruger dem gerne når en hurtig gave til ungerne skal købes og jeg ikke har selv tid til at køre ind til byen. De har en kæmpe udvalg i deres webshop og er hurtig til at levere. Engang havde jeg en reklamation med et produkt som var ca. 2 år gl., dette byttede de uden form af problemer. Topservice!

...

Jeg er tilfreds, dog var der lidt for lang leveringstid på de varer jeg købte.. De har et meget stort udvalg af ting, man kan næsten altid finde noget til ungerne derinde..

Efter 1 måned er varen stadig forsinket

Jeg bestilte varer for en måned siden og forventede levering inden for en uges tid. Jeg modtog inden for en uge en mail om, at leveringen ville blive forsinket 10 dage. Da mine varer ikke hastede tænkte jeg, det var fint nok. Men nu har jeg så lige modtaget den tredje mail om, at leveringstiden bliver sat 10 dage frem.
Jeg vil simpelthen ikke vente længere. Hvis denne nye leveringstid virkelig holder, har jeg ventet 1½ måned på levering.
Men hvem ved om jeg ikke blot får en ny mail, hvor de sætter yderligere 10 dage på.. Jeg har i hvert fald annulleret min ordre!
Dog er det rart, man hele tiden bliver holdt opdateret, så man ikke er i tvivl om, om de har glemt ens varer.

Manglende Info

Vi købte et stykke legetøj til en dåbsgave ca. 1½ uge før dagen, men modtog ikke andet end en ordrebekræftelse. Til sidst var vi bekymrede for om den overhovedet ville nå frem da vi ikke hørte noget overhovedet og heller ikke fik en meddelse om at den var afsendt fra Eurotoys. Fredag tog vi så chancen og blev hjemme for at se om der alligevel skulle komme noget i posten - og det gjorde der (heldigvis for det!). Så som sådan var alt i orden - men informationsniveauet kunne bestemt forbedres betydeligt!

Gode legopriser

.. og indimellem også lego på lager, der ikke er til at få andre steder. Jeg har handlet der ofte - og har aldrig oplevet at være skuffet - hverken over vareren eller leveringstiden.

Hurtig levering - godt site!

Fik varen leveret hurtigt - og det var nemt at navigere rundt på sitet. Blev informeret om alle 'trin' via email.

Eneste minus er portoen; her kunne det være lækkert med gratis fragt over et bestemt beløb. Synes det er lidt dårlig service, at hvis man køber for 700 kr. at man så ikke få fragten gratis.

5 STJERNER gives for den absolute tilfredsstillende OPGAVE !!! og den meget kompetente opgave udover det sædvanlige

HELT ÆRLIGT - SE HVAD OVERSKRIFTEN SIGER.

HANDLER HER JO IGEN !!! - DET ER JO BEDRE EN FÆTTER GUF " BR " - " TOYS `US DE HAR JO IKKKKE OVERHOVEDET UDDANNET MEDARBEJDER ??!!

Hurtig levering og gode priser.. :)

Filmen Biler, er ikke til at opdrive nogle steder, da den er udgået af produktion.. :(
MEN.. Så fandt jeg filmen på denne side (eurotoys), og bestilte den med det samme..

Jeg bestilte filmen tirsdag aften og modtog den allerede torsdag formiddag.. :D Virkelig god service, og et sted jeg helt klart overvejer at handle igen..

Der er dog et lille minus (MEGET lille).. Syntes at portoen var alt for høj ! Da en dvd-film ikke koster meget at sende..

Hurtigere levering end angivet

Bestilte en MOOV og modtog den tidligere end angivet. Gode priser og kvaliteten i top.

Slet ingen problemer

Bestilte en søndag aften og fik mine vare onsdag så ingen problemer der. Prisen ok og levering ok. Slet ikke noget at kommer efter.

Stort udvalg af billige varer og hurtig levering

Dejligt at kunne vælge mellem stort udvalg. Og leveringstid stemmer faktisk overens med det lovede. Det gør det nemt at planlægge sine indkøb. Super c¨,)

hurtig og stor udvalg som er på lager

Bruger denne side nu ofte når der skal købes gaver til fødselsdag og hjul.
hurtig forsendelse

Eurotoys Details

Legetøj online shop - køb alle de kendte mærker legetøj som Lego, Barbie, udklædning, fastelavnstøj/udklædning, Fisher-Price, nintendo, samt børnemøbler, børnecykler, løbecykler og børne DVD film. Endvidere forhandler vi børnetøj og babytøj

Visit Eurotoys