Eventyrsport reviews

Eventyrsport reviews

9.5

Hurtig levering, nemt at finde hvad jeg søgte på hjemmesiden

Fin og hurtig service

Rigtig fin vare god pris hurtig levering

Nemt og hurtigt

Nemt at bestille og modtog mine varer hurtigt :-)

Ufattelig hurtig levering

Bestilte en vare kl. 1300 en torsdag. Næste morgen kl. 0900 var varen fremme på min arbejdsplads. Klart en service, som oversteg mine forventninger, hvilket vel er de fleste virksomheders største målsætning.

Hurtig levering, dog var forsendelsespapkassen af dårlig kval. Var helt itu. Manglede dog ikke noget.

Har fuld tillid til butikken. Har handlet der 3 gange, uden problemer. Hurtig levering. Levering med GLS som giver gode afhentnings muligheder. Kan absolut anbefales.

super butik

Ekspedienterne i KBH-butikken er altid flinke, og kan oftest overtales til at bestille andre varer hjem. (modsat flere af de andre frilufts-butikker ved Nørreport). Hvis størrelsen stadig ikke er rigtig, så er der ikke købetvang. Bestilling på nettet foregik smertefrit, og jeg kunne hente varen i butikken efter et par dage. Ingen portoudgift.

Ingen problemer ud over prisen

Selve hjemmesiden er en ret god oplevelse. Jeg har bestilt varer der 2 gange og det er gået godt, men jeg ved ikke, hvordan kundeservicen er i tilfælde af ombytning af varer osv. Prisen er lidt høj i forhold til nogle andre webshops, men udvalget er rimeligt stort og det er bekvemt for mig at muligheden er der for at kunne finde flere varer på ét sted som jeg er interesseret i og købe og dermed måske spare penge i fragt på også og skulle bestille noget på andre hjemmesider samme dag.

Superb og hurtig service - klart anbefalelsesværdigt

Det er let at lægge ordrene, let at bruge evt. rabatordninger via onlinekøb, let og hurtig kommunikation med Eventyrsport, både online og telefonisk, hurtig levering og god bytteservice.

Har faktisk ikke noget at sætte fingeren på :)

Altid personlig betjening

I min lokale Eventyr Eventyrsport får jeg altid en god og personlig betjening, baseret på mine behov; og har i åretenes løb ændret købsvaner og ændret mine produktmærker netop ga af information og gode tilbud. Gode tilbud har fået mine øjne op for bl a uldvarer , der i høj grad har ændret min hverdag og udendørs velvære i forbindelse med mine gigtgener.

Web shoppen glimrer ved hurtig betjening og fri fragt. Her har jeg oplevet flere fornuftige impulskøb, som jeg har haft stor glæde af.

ALT ...er iorden

God service, hurtig levering, varer der er i orden og til en ordenlig pris.

God service og hurtig levering

Bestilling og levering fungerede upåklageligt. Handler helt sikkert her igen :-)

Købte specielle travesko som ikke passede helt. Tog så forbi butik i Hillerød og her fik jeg super service og endte med sko som passer helt perfekt. Og så opdagede jeg at ES fører mit yndlingsmærke 66 North ;)

Yderst tilfreds

Har handelt meget hos Eventyrsport, og kan kun give min bedste anbefaling.
K.C.Abildgaard

Ingen forbehold, jeg vil anbefale virksomheden til alle.

Hurtigt og enkelt

Det var let at bestille - og varen kom frem for alt dagen efter som lovet.

Tip top i orden handel

Nem bestilling, hurtig bekræftelse og varen leveret til døren uden problemer.

Eventyrsport Support

Om virksomheden

Kvalitets friluftsudstyr til rejse og fritid!

Visit Eventyrsport

We live here: Østergade 8