Ewire reviews

Ewire reviews

It is not possible to review Ewire. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

DÅRLIGT ! at i lukker ned for tjenesten......

DÅRLIGT ! at i lukker ned for tjenesten...... Når man som virksomhed bruger jer som betalingskanal !
Jeg har både skrevet til jer på mail og ringet til jer uden at få nogen kontakt, i har ikke informeret om nogen lukning, vores butikker mister omsætning ! og hvem skal betale det ???
Har jeg ikke hørt fra jer inden kl. 16.00 i dag, vil vi fjerne jer som betalingsmulighed på vores hjemmesider !!!

Kim
e-Bizz Denmark
www.vaporshop.dk
www.e-ryger.dk

Faktisk helt OK indtil de lukkede ned helt uvarslet

Jeg har været meget glad for at bruge eWire i min egen webshop.
Det fik dog en brat ende, da de helt uvarslet lukkede tjenesten.
Ingen information af nogen art, hverken om hvornår vi handlende modtager, eller om vi overhovedet modtager vores tilgodehavender.
Ligeledes har de også lukke for muligheden for, i det hele taget at kunne se hvor meget man har til gode, det er bare dårlig stil.

Virker problemfrit. Og super hurtig support!

Ewire betalings systemet virker uden problemer, og deres support er meget hurtig til at svare på de spørgsmål som du stiller dem. Kan klart anbefale ewire til andre virksomheder!

En rigtig god oplevelse - ikke mindst på grund af ewire support teamet!

Jeg er glad for og tryg ved at handle via ewire. Da jeg havde brug for hjælp fik jeg hurtigt svar via mail fra ewire support og kom godt og sikkert igennem min betaling for en vare.

Jeg vil helt sikkert bruge ewire igen!

hurtig respons, hjælpsom og engageret kunde service

Fik hurtigt svar kort efter min henvendelse. Det betyder utroligt meget for min vurdering af der var engagement og venlighed samt hurtigt feedback.

gebyrgribbe

Et genialt betalingssystemer. Men der er meget høje gebyrer på ALT.

Inaktiveringsgebyr, ja så har man også; prøvet det. - normalt får man renter af sine penge på en konto, men næh nejj hos ewire er det lige modsat..

Synd det er så dyrt, ellers en genial betalings løsning.

Hurtig support også virker det bare!

Efter en masse søgen på nettet fandt jeg Ewire. Det er utroligt så let det er, og det virker med det samme. Ingen åndsvage ventetider pga. NETS også videre.

Her skal man heller ikke betale et sindsygt oprettelsesgebyr, eller abonnements pris hver måned. Det her fungere bare, og jeg vil til hver en tid vælge Ewire til små og mellemstore virksomheder, der vil ha´ mulighed for at modtage betaling via. kreditkort.

Tak for det!

Hurtig respons, super service

Jeg modtog en mail fra ewire om en annulleret betalingstransaktion som jeg var i tvivl om var rigtig eller et forsøg på at franarre mig personlige oplysninger.

Jeg kontaktede ewire via deres hjemmeside og fik opringning mindre en 15 min. efter.

Kvik og lynhurtig service . .

Når man som jeg, færdes meget på nettet, indkøb, orienteringer, services med mere, bliver man nogen gange nødt til at etablere kontakt, enten ved mail eller hvis det skal gå hurtigt, pr. los de mobiloz :)
Det sidste vender man sig hurtigt af med, kommer man endelig igennem for man oplysningen " - du er nu nr. 44 i køen" ?? Hallo, d.v.s. man kan risikere at sidde i flere timer. Så vælger man mail og får, for det meste, svaret " på grund af usædvanlig travlhed må du påregne op til 3 - 5 dage inden vi kan svare"
Så får man lige pludselig brug for hjælp fra e-wire, hjælp til en detalje man ikke selv kan finde ud af. Svaret kommer prompte, problemet bliver løst og suppleret med en venlig bemærkning. SÅDAN! - Tusind tak!

God support og nemt system

Køre en webshop med Ewire, og det kan jeg varmt anbefale! Deres support og service er helt kanon. Får svar indenfor få timer når jeg har spørgsmål.

Så min anbefaling ligger klar!

Henrik Schmidt
Partner - www.urniverset.dk

God og faglig service

Jeg kan kun anbefale at Ewire man får altid en god service og venligt svar når man enten ringer eller skriver

God, effektiv og hurtig service

Opsætning af features som betalingsgateways kan være kompliceret. Der er mange ting der skal spille sammen. Jeg havde et par problemer i opsætningen, så derfor var det fantastisk at opleve super hurtig og effektiv service her ved Ewire. Det gør det hele meget lettere. Tak.

Ewire - En super og sikker service med pengene tilbage ved problemer.

Jeg vil give de varmeste anbefalinger til brugen af EWire i forhold til betaling på websites.

Nemt betalingssystem med venlig kundeservice

Jeg har nu gennem længere tid brugt Ewire som betalingssystem - og det virker bare! Inden jeg oprettede mig var jeg noget skeptisk, men efter at have brugt dem igennem længere tid er jeg meget glad for det. Gebyrerne er ikke større end andre steder jeg har kunne finde.
Jeg havde problemer med en betaling i sidste uge, men efter at have snakket med deres kundeservice blev problemet hurtig løst. Tak for det. Jeg kan kun give de bedste anbefalinger af Ewire.
MVH Per .

Hurtig respons og eksekvering

Rykkede Ewire da jeg ikke havde fået nogen mails angående betaling til min konto. De reagerede instinktivt og fulgte hurtigt og professionelt op!

God kundeservice

De har været super gode på kundeservice, og er i min optik den bedste betalingsgateway der ikke kræver stort depositum, har lang behandlingstid samt månedlige faste gebyrer.

Super Kundeservice

en super hurtig og god kundeservice kan kun anbefale Ewire og så er det nemt at bruge

Super proffesionel kundeservice

Meget positivt overrasket over Ewire idag. Skulle bruge hjælp til oprettelse samt validering og må give en stor ros til kundeservice og medarbejderen Robert. Det kunne mange andre firmaer lære noget af ! Kompetent og yderst høflig .. Thumbs up

Ny kunde - perfekt support

Som nybegynder indenfor webshop har Ewire virkelig hjulpet mig igang på det bedste måde.
Hurtig respons fra support.

Ewire Danmark A/S Details

Ewire er en elektronisk pung. Du kan bruge til at sende og modtage betalinger med. Vi tilbyder også betalingsløsninger til erhvervskunder. Kontakt os hvis du har behov for yderligere information.

Visit Ewire

Write to: support@ewire.dk