Expedia reviews

Expedia reviews

Very low
2.4

Først ved advokatbrev med påkrav om betaling sker der noget..

På trods af, at jeg godkender en pris for min rejse på 4.200 kr. hæves der 6.500 kr. på min konto. Expedia vurderer, at jeg har godkendt det høje beløb - som jeg imidlertid aldrig har set, før jeg får en bekræftelse på min ferie i indbakken. Kun pga optagede telefonsamtaler og screendumps, efterfølgende trusel om advokatbrev mv. er pengene på vej retur til min konto.

Så booker du gennem Expedia forvent lange svartider og ventetid i telefonen, ubrugelig service, efterfølgende gebyrer, påstande om at du selv er en løgner mv. Mit råd - book aldrig hos Expedia. I fremtiden betaler jeg gerne overpris et andet sted, men så er rejsen i det mindste sikret, ligesom du ved hvad du får - og til hvilke penge.

Der er så meget andet at kristisere, men summa summarum er - Expedia stjæler dine penge, din tid og i værste fald din ferie.

rent svindel

Jeg ser på min konto at Expedia har hævet et beløb for en rejse jeg aldrig har bestilt. Jeg kontakter dem og beder dem sende pengene retur og jeg var nød til at spærre min konto, den unge mand jeg talte med mente ikke det var nødvendigt og jeg kunne da lige sende dem en mail om problemet, det blev gjort og jeg spærre min konto, dagen efter får jeg besked på at min mail var afvist. Ja det kunne jeg da god forstå, da jeg opdager at det firma er da det rene svindel. Er glad for at banken og politiet er underrettet:)

Håbløs og låst kundeservice

Lørdag d. 5 arpril gik jeg ind for at booke en rejse via expedia vi skulle 15 dage til florida og havde fundet en rejse (hotel og fly) som vi syntes så fornuftigt ud. Alt forløb fint indtil at vi kom til betalingsdelen, da vi skulle betale (71.000 kr.) valgte jeg for at der ikke skulle være problemer og ringe til banken mens jeg sad med sælgeren fra Expedia i røret for at være sikker på at der ikke ville være problemer med et beløb af den størrelse til en uddenlandsk aktør, banken bekræftede at der ikke ville være nogen problemer men det var der så Expedias system lavede en fejl under transaktionen og spærrede i den anledning 2 gange 35.500 kr. på mit kort. Jeg ringede igen til banken og banken oplyste at hvis Expedia sendte en fax ville beløbet blive frigivet meget hurtigt. Sælgeren ved Expedia havde imidlertidigt ikke lov til at sende en fax og ophævelsen af det blokerede beløb skulle gå igennem deres økonomi afdeling dette skulle angiveligt tage op til 24 timer før beløbet var frigivet. For at der kunne sendes en fax ville der skulle en supervisor ind over og der var ikke nogen tilstede som kunne tage beslutningen.
Jeg ringede igen ind Søndag og talte med en ny sælger som gik ud for at finde en supervisor hun vendte tilbage og oplyste at hun ville sende faxen og bad om oplysninger som skulle fremgå dette oplyste jeg, hun vendte så tilbage at der ikke var nogen af deres fax maskiner som fungerede og at vi måtte sætte vores lid til deres økonimi afdeling og at de ville kontakte mig på telefon.
Mandag eftermiddag var jeg stadig ikke blevet kontaktet og jeg ringede igen op jeg fik nu fat i et andet kontor og satte hurtigt sælgeren ind i sagen efter 20 min på hold vente han tilbage at han godt kunne se at det var problematisk og at han havde eskaleret sagen og ville sørge for det kontor jeg primært havde talt med kontaktede mig.
Tirsdag eftermiddag da jeg fortsat ikke havde hørt noget ringede jeg igen ind og fik fat i en ny sælger denne oplyste mig som alle de andre at de ikke måtte sende fax men at hun ville ligge det i deres interne system og sørge for at der skete noget.
Onsdag formiddag havde jeg fortsat ikke hørt noget jeg ringede igen op og bad om at tale med en supervisor angiveligt ville der først være en supervisor tilstede som kunne tage sig af sagen ved 2 tiden, jeg ringede tilbage efter 2 og fik først at vide at der ikke var nogen supervisorer tilstede da jeg pressede lidt og sadge at det var mærkeligt da jeg nogen timer for inden var blevet bedt om netop at ringe efter 2 pga. at der var en supervisor tilstede, fik jeg en supervisor i røret han var selvfølgelig undskyldende og ville da også meget gerne sende en fax.
Efter at faxen var blevet sendt gik der få timer så var beløbet frigivet og min kone ringede ind for at endelig gøre reservationen færdig nu var prisen imidlertidigt steget med 1.000 kr.
Jeg ringede herefter ind igen og bad om at tale med den supervisor som jeg tidligere havde talt med og foreholdt ham sagen, på trods af et håbløst forløb og at grunden til at vi ikke havde fået bestilt vores rejse 5 dage tidligere til 71.000 kr. alene lå hos Expedia ville de ikke engang sælge os rejse til den oprindelige pris.
i forbindelse med transaktion om lørdagen forsøgte sælger sig også med min kones kreditkort hvor der fortsat er reserveret omkring 40.000 kr.

Rejsen til Rom … en perfeft oplevelse..

Vi bestilte rejse gennem Expedia, og må indrømme at vi var meget skeptiske efter at havde læst anmeldeserne her på siden, og blev ikke bedre af udsendelsen i tv, hvor Expedia blev fremstillet som ikke troværdige, og mange havde haft problemer med dem.
Men må sige at vi har fået en rigtig god service og alt er klappet helt som det skulle, vi bestilte rejsen til Rom gennem dem, vi ville også gerne havde transport til hotellet, så vi ringende ind og snakkede med dem, vi fik bestilt transport til hotellet og tilbage til lufthavnen igen (og endda med lidt rabat gennem Expedia), alt klappede bare, hotellet vi kom til var flot, super morgen buffet.
Vi har intet og sætte en finger på overhovedet på denne rejse, og vi vil ikke havde nogen som helst betænkeligheder med at skulle bestille en ferie (forlænget weekend) gennem dem igen, vi kan kun anbefale dem.

2 x 50 min for ændre billet, blev 30% dyrere end havde jeg købt en ny!!! Nul service

Aldrig igen, min Lufthansa billet blev ca. 30% dyrere end havde de solgt mig en ny i stedet for at ændre den lavpris billet jeg havde købt, da det tog 50 min i telefonen nåede jeg selv at Google en ny billet, men for sent de havde kørt den igennem.

Oven i hatten trak de (de siger det var flyselskabet) 10.xx0kr i stedet for 1040kr !!! Uanset hvis skyld, så havde jeg købt og booket fly og hotel hos Expedia !!! Det gik 3 uger inden penge kom retur...

Har lært lektien, brokker direkte hos flyselskab, og direkte hos hotellet. Det koster ofte det samme og service er 300% bedre da de er slut sælgeren og ikke et eller andre buro.

EXPEDIA STJÆLER DINE PENGE.

Vi har købt 2 fly billetter + hotel i 8 dage i Sharm el sheikh til 12.000kr hos Expedia. Udenrigsministeret fraråder alle rejser hertil da flere turister er blevet dræbt. Expedia vil ikke give os en eneste krone tilbage og vil hellere ikke bytte vores rejse til et andet rejse mål. De vil bare have a vi tager afsted og så må vi se om vi overlever !!! Samtidig beder de os om at bede vores forsikring selskab til at refundere pengene !!! HVORFOR ?? De skal da ikke betale os tilbage når det er Expedia der har vores penge. Så vi fraråder ALLE med at handle med Expedia og hotel.com som hører sammen. Dette var også i DR1 kontant den anden dag hvor de viste hvor svært folk havde ved at få deres penge tilbage. FUP FIRMA - ingen SERVICE ....... håber de har en dårlig smag i munden. Men nu går vi til medierne og så skal de se hvem der vinder denne sag..... og vi giver ikke op............

Nemt og enkelt

Jeg har rejst med/via Expedia MANGE gange. Jeg har aldrig haft grund til at rynke på næsen. Alle mine ønsker er blevet indfriet, og det er altid gået nemt og gnidningsfrit. Kan kun anbefale det. Jeg er meget overrasket over alle de dårlige anmeldelser, men det afskrækker mig bestemt ikke for at benytte Expedia igen!

Snydt, snydt og rigtigt snydt.

Ledte efter hotel på Sri Lanka. Expedia dukkede op, og vi fandt et godt hotel. Prisen 15.508 Rs, hvilket svarer til ca 700 dkr. pr. Nat. Der var gratis afbestilling. Jeg tjekker min konto dagen efter og ser at Expedia har hævet næsten 1500 kr for een nat. Jeg får tjekket min bestilling og kan se, at der allerlængst nede, står med små bogstaver, at det er Indiske Rs. Hallooo, jeg er dansker og befinder mig på Sri Lanka... Hvorfor bliver der trukket i Indiske Rs? Jeg kontakter Expedia pr. Telefon for at afbestille min booking. Dette kan IKKE lade sig gøre, da fri afbestilling er, at skal afbestilles mindst 5 dage før ankomst.. Jeg ville afbestille 12 timer efter bestilling, og 4 dage før ankomst... Den opringning kostede mig 240 dkr. Vi checker ind på hotellet , som faktisk er rigtig godt, men 1500k kr, er måske lige i overkanten... Der står et stort skilt i lobbyen, hvor værelsepriserne er angivet... Og prisen er..... 119 Us dollar, hvilket svarer til ca. 650 dkr. Så et godt råd, book altid på hotellet, og der kan man også altid afbestille igen, hvis rejseplanerne ændres..

Expedia tager røven på folk

At forsøge og bestille en rejse igennem Expedia er det værste du kan gøre, de tager r**** på folk. Jeg bestillet en rejse til 21.867 kr. til New York. Vi skulle have været afsted for første gang til New York. Rejsen går ikke igennem, Expedia reserverer mine penge men jeg får ingen billetter. Jeg bruger næsten en uge på at ringe til Espedia, KLM og banken uden held. Banken og KLM fortæller at det er Expedia der har lavet fejl, den sælger der sælger mig rejsen hos Expedia lover mig bod og bedring, siger at det er deres skyld og de nok skal finde en tilsvarende rejse til samme beløb, jeg kommer ikke til at lide under det. Nu en uge efter er nogen af mine penge endelig frigivet, men Expedia vil ikke lave en rejse til samme beløb, NÆ den er steget til 25.687 kr. og de vil skide på at det er dem der har lavet en fejl og nu påstår de, at de ikke har lovet en tilsvarende rejse uden vi lider under det... Tak for l*** Expedia, I har nu ødelagt en ferie for mig og mine børn.... Håber ingen vil rejse med jer igen. Vi kommer i hvert fald ALDRIG til at rejse med jer. I er ikke andet end et svindler firma.......

WORST experience ever!

We booked our hotels in USA through Expedia. This just meant that when we wanted to change our reservation, we HAD to do it through Expedia. BUT the Danish Expedia web-side was down and you could not call them up because of the time difference. The Danish Expedia and the other countries’ Expedia do not communicate, so there were no possible ways to change our reservation at the correct time.
Other than that their system also sucks. When you book a hotel, you get an email from Expedia showing the dates and such, but to get your reservation number you have to view a travel plan on their own web side.

Waste of time and money. Worst customer service of all TIME!

Stay away from Expedia!! I called customer service to ask a simple question about my recent purchase. Apparently, there are 2-3 tiers you have to go through just to speak to a supervisor. While attempting to speak to someone to answer an infantile question; I was disconnected 3-4 times after waiting 30 minutes each call. In the course of two days I have been on the phone with Expedia for (7) hours. Meanwhile, their calls are all outsourced and it is extremely difficult to understand the vernacular of any one person affiliated with Expedia.
Before officially booking my trip I had spoken with a Customer service rep who was forcefully trying to have me purchase my trips through her, and telling me that the prices were only going to increase from that point. I booked the trip 10 minutes later for a cheaper price. To my astonishment, I randomly saw that the price for my trip decreased $150 per person. Moreover, I booked over 7 separate itineraries, and spent between $4,500-$5,000. I called today to have a supervisor adjust the price of each itinerary, bc after all their website does say "best price guaranteed "! Once again I waited on the phone for an hour, then Audrie, the rep, said that she was transferring me to her supervisor. Unbelievably, I was transferred back to tier one to wait through the process again, then Expedia disconnected my call! I could write a novel about the cumbersome time I spent with Expedia, but I think I've said enough! I should have heed warning when I saw that Expedia received a (1) star!

After speaking to over 10 different reps in the last week I have found that these reps appear to be trained to lie and deceive. Nothing about Expedia is honest or easy. The saying "you get what you pay for" pertains exactly to the dishonest business.

Judging by the reviews of others, I can see I'm not alone with my horrible experience.

Super tur til Paris

Jeg kan varmt anbefale Expedia, har haft en super tur til Paris. hotellet var super, med fri minibar badkåber og tøfler. god service fra hotellet da vi skulle til lufthavnen. jeg kan se der er flere som brokker sig over ekstra gebyre. det kan være at folk skulle sætte sig lidt ind I hvad det er de køber.

Hæver penge på min konto uden køb/kontakt

Jeg har for LANG tid siden (vel omkring 2 år) brugt Expedia.dk til en USA rejse. Her forleden ser jeg så at de har hævet 2 mindre beløb på min konto (som dog er krediteret igen samme dag).

Men men. Dette betyder at de opbevarer SAMTLIGE kreditkortoplysninger og uden videre kan hæve penge på din konto. Jeg har ikke været i kontakt med dem siden min USA tur og pludselig hæver de penge på min konto. Min bank reagerer ikke da de er trukket korrekt med alle oplysninger.

Jeg har sendt mail til Expedia med en forklaring men de har ikke reageret, så derfor denne rating som advarsel til andre brugere.

Min første kontakt med dem (USA rejsen) var absolut OK men dette her er dybt kritisabelt (at opbevare kortoplysninger og intet svar denne gang). Ærgerligt at man skal sætte mindst en stjerne.

Dårligste service jeg har fået i mit liv

Expedia har tilbageholdt mine 15.000 over 3 måneder og kan stadig ikke finde ud af at betale dem tilbage. Jeg har som studerende ikke mange penge, og har brugt ufatteligt mange på at ringe til dem fra udlandet (det er blevet til mange TIMER!) Jeg er nået til et punkt hvor jeg er ved at give op. Man kommer igennem til en forskellig medarbejder hver gang, alle lover at nu bliver det godt men der sker ikke en skid. Det har været er fortsat et helvede. Luk ned Expedia.

Føler mig snydt

Jeg har læst den artikel hos TV2:

Jeg har oplevet lignende problem med Expedia, som kostede mi ekstra 1900 kr. Jeg fløj til Dubai- Mauritius- og retur med Emirates airlines i januar 2014.
Jeg brugte først Momondo som en søgemaskine og jeg mener, at fejlen er næsten indprogrammeret der, hvor man får et kalender vindue med næste måned, når man vælger en returbillet. Derefter kan man vælge at blive stillet om til Expedia eller Flybillet. Og sjovt nok, at man ser éen pris på Momondo, men når man kommer til Expedia, så er det helt anden pris, som regel højere.
Så, man får valgt en forkert returrejse dato en måned senere pga. det kalender vindue med næste måned, derefter bliver man nødt til at acceptere en højere pris efter omstilling til en billetsælger, som forklarer noget om skat of afgifter fra flyselskab (????). Virker som en indprogrammeret bondefangeri, da de fleste antager at det er den samme måned de vælger for en returrejse.
I mit tilfælde har jeg opdaget fejlen samme dag den 8. december 2013, har prøvet at ringe til Expedia, kl 22.15 . De var allerede lukket kl 22:00. Har ringet straks kl. 9:00 næste morgen, dvs indenfor de 24 timer fra bestilling og har forklaret om fejlen i billetten med forkert måned. De svarede at fejlen er min, jeg skulle checke datoen inden bestillingen, jeg ringer for sent- skulle gøre det samme dag, og at det er flyselskabets regler, at de ikke tager noget retur og derfor kommer der ekstra pris. Jeg kunne heller ikke afbestille noget, da det kunne blive endnu dyrere for mig.
Jeg tror , at de der flybillet sælgende selskaber såsom Expedia og Flybillet har et eller andet samspil med Momondo, som giver forkerte priser ved søgningen og man skal være ekstra opmærksom på at ikke vælge næste måned og bladre tilbage i kalenderen. Der er ikke alle er så vågne om at fange. Ellers kunne det være generelt probleme, hvis de alle bruger det samme fremgangsmåde med kalender trick.

Har ALDRIG oplevet noget lignende - fuldkommen uacceptabelt - brug IKKE Expedia!

Expedia har givet mig og min min kæreste den underligste og suverænt dårligste rejseoplevelse - og (manglende) behandling bagefter.

Vi bestilte et weekendophold på et hotel nord for Lund først i december. Da vi kom til stedet lørdag aften ved ni-tiden, var det lukket helt ned. Hotellet var lukket og under ombygning!

Jeg ringede til Expedias kundeservice, som var noget tvivlende overfor mit udsagn - de bad mig hænge på, mens de undersøgte sagen. Jeg har "hængt på" i mange, mange timer siden hos Expedia...

De fandt ud af, at hotellet underligt nok ikke var til at nå! Vi aftalte derfor, at de skulle skaffe os et andet hotel, mens jeg hang på i mobilen fra Sverige. Jeg hang på i ti minutter, så kom en amerikaner!!! i røret. Jeg var blevet stillet om til ham, fordi det var hans opgave fra USA af at finde et andet hotel til os!!! Han skulle have hele historien igen (og han talte rimeligvis kun engelsk), og først da jeg blev insisterende, fandt han også ud af, at han måtte finde et andet hotel til os, jeg skulle bare hænge på... Jeg hang på... i en halv time!

Det var mørk nat, hundekoldt (minus 12 grader og dyb sne), og vi hundefrøs. Intet skete. Intet skete. Jeg ringede til Expedias kundeservice igen og fik en ny medarbejder. Han var meget berørt, og han skulle nok finde et andet hotel til os - jeg skulle bare hænge på... Vi aftalte, at vi nu kørte mod Lund, for vi frøs og måtte have varme i bilen, så han skulle prøve at finde noget nær/i Lund og ringe tilbage, og han fik mit nummer flere gange. Vi kørte til Lund - intet skete. Jeg ringede til kundeservice igen, men nu svarede de ikke, kundeservice var lukket for den dag! I mellemtiden kunne jeg på telefonsvareren høre, at amerikaneren havde ringet tilbage, efter hvor lang tid...- mens jeg talte med kundeservicemedarbejderen. Han ringede ikke igen, lagde en besked, bad os ringe til USA... Det gjorde vi da, mange gange, på to forskellige mobiler, men nummeret virkede ikke.

Vi opgave og kørte, kolde og kede hjem mod DK, vi turde ikke tage et andet hotel på egen hånd og måske sidde med to hotelregninger bagefter.

Søndag ringede jeg til kundeservice, fik en fjerde kundemedarbejder. Ham nåede jeg i forløbet at tale med tre gange. Samlet talte jeg mange, mange timer i telefon med Expedia, hvor jeg hang på... med 16 forskellige medarbejdere i december og januar og februar... Han kunne fortælle mig, hvad hans kolleger aftenen før skulle have gjort - men som de ikke gjorde, og han ville øjeblikkelig tilbageføre betaling for turen, og vi aftalte, at jeg skulle fremsende skriftlig klage.

I øvrigt. Da vi kom hjem lørdag nat, lå der en mail til os fra USA, hvor de en halv time før vores opkald til dem, lakonisk meddelte, at hotellet var lukket, og at vi skulle ringe til dem herom. De vidste det altså! - og bad via en mail os om at gøre noget ved det. Pudsigt nok havde jeg ikke min pc åben med internetforbindelse, mens jeg sad i natten og frøs på en svensk mark!

Expedia tager 5-7 dage (oplyser de på telefonsvareren) og 7-10 dage (oplyser de mundtligt) for at tilbagebetale penge, men når man køber hos dem, skal pengene falde samme dag! Men pengene kom ikke. jeg ringede efter 10 dage, og fik oplyst af medarbejder nr. fem, at nr. fire havde lavet en fejl, hvorfor tilbagebetalingen "bare" var strandet, og aldrig var kommet, hvis ikke jeg havde ringet. Pengene kom efter yderligere ventetid.

I mellemtiden havde Expedia sendt en mail, hvor de bad om en vurdering af rejsen. Jeg gav dem rimeligvis en dårlig anmeldelse. Da jeg sendte anmeldelsen (som baserer sig på en karakterskala), gik siden desværre ned med besked om, at den lige nu var nede, og jeg skulle prøve igen senere. Det gjorde jeg, med samme resultat. Jeg prøvede senere fra en anden pc, med samme resultat. Min kæreste prøvede fra sin pc, med samme resultat. Hver gang var siden lige nede nu, og jeg skulle prøve igen senere. Så lavede jeg helt samme anmeldelse igen, men gav en god pointbedømmelse - og vupti, den gik lige igennem - der var siden heldigvis ikke nede. Det er så åbenlyst falsk og manipulerende, at det end ikke er morsomt!

Jeg bad nu nogen forholde sig til min klage over ringe behandling og erstatning for udgifter til turen og for besværet. Det måtte jeg gøre mange, mange gange på skrift og i telefon den kommende måned. Samlet tog det 60 (tres) dage, før vi endelig fik lidt erstatning. Erstatning for udgifter, men ikke for alle, og intet for besvær, de mange timer i telefon, den helt urimelige behandling.

I januar måtte jeg gang på gang ringe for at få en undskyldning og for at få behandlet min klage. På et tidspunkt sad jeg over en time! i telefonen og hang på, og jeg måtte råbe i telefonen for at udvirke noget. En diskussion om jeg skulle have 2.000 eller 2.500 tilbage for nogle af vores udgifter krævede fire mail og tre telefonsamtaler, fordi de blev ved med at lave nye fejl. På et tidspunkt skrev de til mig, at nu kom der 2.500 (som forlig), og at jeg ikke måtte svare på mailen eller gøre andet. Intet skete, jeg ringede op, og fik at vide, at fordi jeg ikke havde svaret på mailen, så kom pengene ikke. Ja - i fulde alvor - det var så bizart - hele vejen igennem. Jeg læste mailen op for dem, som de også havde på skærmen, hvor i stod, at jeg ikke måtte svare, og samtidig fortalte de mig via telefonen, at fordi jeg ikke svarede, så kom pengene ikke - jeg savner udråbstegn nok!

Jeg har skrevet til Coop, som samarbejder med Expedia, og bedt dem overveje dette, for Expedia lever på ingen måde op til Coops etiske niveau og forbrugerpolitik. Og så er Expedia heller ikke medlem af Rejsegarantifonden.

Jeg kunne fortælle flere forunderlige og skøre historier fra min lange dialog (ofte monolog) med Expedia, men det nytter næppe - måske blot en enkelt til afslutning. På et tidspunkt i januar bad en medarbejder mig om, at hvis der igen skete en fejl, så skulle jeg ringe og bede om at få ham i tale. Der skete en fejl (fra samme medarbejders side!), og jeg ringede op igen. Kl. 10 lagde en kollega en besked til ham om, at han skulle ringe mig op snarest muligt. Kl. 12. ringede jeg igen og fik fat i en ny medarbejder. Han kunne ikke se, at der var givet besked til ham, jeg skulle have fat i, men nu skulle han nok personligt tage fat i det med det samme OG finde en chef for medarbejderen, som kunne tage fat i ham også, så han fik besked to steder fra. Kl. 14 ringede jeg igen, og fik tilfældigvis ham i røret, jeg skulle tale med - og han var meget forbavset over min irritation, for ingen havde givet ham besked!!! Hvem lyver her eller gør ikke sit arbejde? Gentagne gange oplevede jeg, at medarbejdere beskyldte hinanden for at lave fejl, eller at det var afdelingen ved siden af, eller dem i Sverige, eller dem i Portugal, eller dem i USA - resultatet var i al fald, at jeg fik den mest utrolige og urimelige behandling nogensinde!

Trustpilot spørger her i bunden af anmeldelsen, om de må/skal sende anmeldelsen til Expedia. Det har jeg givet tilladelse til, for min beretning her er kun en afglans af det besvær og den vildt dårlige behandling, jeg har fået.

Brug IKKE Expedia!

Worst service I have ever received.

I had to cancel my flight, so I called in and told them about that. They said that they could return DKK 2000 out of my DKK 5000 plane ticket. That was all fine, but after a week I hadn't received any money, so I e-mailed them and asked them. They then said that they could only return DKK 933 instead. I then had a long e-mail exchange with them, where they often didn't answer for more than a week. In the end, they found out that they could only give me the DKK 933. I will NEVER use Expedia again.

This is the worst customer service I have ever received, and I am very disappointed. There are other places that offer cheap tickets too. Find them, and use them instead.

DET TOG MIG OVER 3 UGER AT FÅ MINE PENGE RETUR!

Brug aldrig nogensinde Expedia!

1. Torsdag eftermiddag forsøger min kæreste og jeg, at bestille en impulsiv forlænget weekend til Prag via Expedia med afgang samme aften kl.19.30 fra Kastrup lufthavn.

Vi indtaster vores kortoplysninger, men bliver efter lang ventetid omdirigeret til en fejlside, hvor der står, at Expedia oplever tekniske problemer. Vi bliver naturligvis i tvivl, om hvorvidt pengene er trukket fra vores konto - og om vi har booket rejsen eller ej - så vi kontakter straks kundeservice, der klokkeklart informerer os om, at pengene ikke vil blive trukket og at det slet ikke er muligt at booke en rejse så tæt på den faktiske afgang.

Fair nok.

2. Samme aften omkring kl. 21.00 modtager jeg pludselig en email fra Expedia med bookingnummer, hotelreservation og diverse info om vores rejsen - og lad mig minde jer om, at vi modtager bekræftelsen halvanden time efter flyets faktiske afgang fra Kastrup lufthavn.

Jeg tjekker vores konto, og ganske rigtigt er de 5000,- alligevel blevet trukket.

3. Jeg ringer til Expedia og forklarer dem situationen, og de lover mig, at jeg får mine penge retur hurtigst muligt og beklager samtidig over, at jeg er blevet fejlinformeret.

Dette skete alt sammen torsdag.

4. Tirsdagen efter kontakter jeg Expedia igen, for at rykke. De kigger på min sag og kan se, at den IKKE er blevet sendt videre til den rette afdeling endnu ved en fejltagelse.

Det viser sig samtidig, at Expedia først skal sikre sig, at de IKKE skal dække udgifter i fht. det fly og det hotel, der jo endte med at blive reserveret uden fremmøde FØR at vi kan få VORES penge retur. Jeg bliver stiktosset. Prioriteringen er grotesk. Med andre ord, så holder de kundernes penge tilbage indtil de med sikkerhed ved, at de ikke skal dække de udgifter, der er forbundet med den fejltagelse, de selv har begået.

Endvidere er jeg desuden blevet lovet 4-5 gange, at en såkaldt supervisor vil ringe mig op, men dette sker aldrig.

5. Jeg ringer til min bank for at forhøre mig om en indsigelse, så jeg kan få mine penge retur. Jeg har i mellemtiden læst over 35 anmeldelser af Expedia, der allesammen vedrører kunder, der stadig kæmper for at få deres penge retur. Så jeg er temmelig obs og meget frustreret.

6. Onsdag morgen bliver jeg kontaktet af min bank, der informerer mig om, at de har trukket mine 5000,- tilbage fra Expedia. Jeg ånder lettet op, og ringer pænt til Expedia og informerer dem.

7. Fredag morgen tjekker jeg min konto, og gæt engang: Expedia har hævet de 5000,- tilbage igen EFTER at jeg fik trukket dem tilbage.

Nu er jeg rasende, og jeg ringer til Expedia og er møg hidsig. Simpelthen. De beklager, men kan ikke forklare mig, hvad der er gået galt.

Min reaktion er et produkt af utroværdighed og løfter, der ikke een eneste gang er blevet overholdt!

Det tog mig over tre uger at få mine penge retur, og det er den mest ubehagelige og utroværdige oplevelse, jeg nogensinde er stødt på!!!!!!!

LAD VÆRE AT BRUG EXPEDIA!

Dårlig planlægning

Bestilte en rejse til Barcelona til afgang i juli måned den 5 februar. Her den 12 februar har vi stadig ikke modtaget vores rejsedokumentation. De siger når man ringer derind at nettet er nede, men at de snarest vil sende den. Det er dårlig kundeservice.

SERVICE IS HORRIBLE!

The horrible service i have ever received it was from them. these people looks like thinking only about their pay check. they dont care about anything else. they dont disclose valuable information up front, lairs.
tried to get supervisor on the phone a few times it just impossible.
How the government of US allow them to do business in our country.

STAY AWAY FROM THEM!

Is Expedia your company?

Expedia Details

Find tilbud på hoteller, biludlejning og aktiviteter. Expedia tilbyder hotelophold på destinationer over hele verden. Bestil din rejse på Expedia.dk

Visit Expedia

Travel Aggregator