Expedia reviewed by

Første og sidste gang

Rejse til London.
Jeg ringede ind til dem for at bestille pakkerejsen, bare for at være sikker på at jeg ikke lavede en fejl. Det første jeg ser efter jeg har lagt på er at manden har skrevet mit og min venindes efternavne forkert på flybilletten. Jeg er derfor nødt til at ringe ind igen og få det rettet. Efter lidt venten fortæller en anden mand mig at han bliver nødt til at slette flybilletterne og give os nogle nye. Det sker vel.
Da vi ankommer til hotellet fortæller receptionisten mig at vi ikke har bestilt morgenmad og om vi vil have det. Det under mig meget eftersom jeg har betalt for morgenmad og det står på bookingbekræftelsen. Receptionisten kan jo klart nok ikke læse dansk så jeg var igen nødt til at ringe til expedia (måtte dog få en hjemme fra til at gøre det eftersom det tager en halv time at komme igennem og det koster). De fik det heldigvis ordnet dagen efter, så det er da et plus.
Så alt i alt har der været nogle små ting der bare alligevel føles store. Næste gang bestiller jeg nok selv på nette og ikke hos expedia.

P.S
Samtidig med jeg bestilte rejsen spurgte jeg efter forskikring, som jeg så på deres hjemmeside, men det sagde manden at de ikke havde. De ved vidst ikke helt hvad de sælger.
Kunde Ulla Petersen found this review useful