Expedia reviewed by

Aalborg, DK

Elendig kunde"service"!!!

Jeg er så hidsig at det ikke kan beskrives. Magen til elendig service skal man lede længe efter!
Lang historie kort, så have expedia booket vores rejse til Kina forkert, så at hjemrejsen var sat til Beijing i stedet for Shanghai. De forsøger at løse det ved at de laver en indenrigs flyvning for os til Beijing så vi kan komme med vores fly hjem til DK, men det kunne de godt have sparet sig! For den flyvning de booker til os på kan på ingen måde nå til Beijing i tide, så vi kan nå vores fly videre (det burde de fandeme have styr på, inden de sender os med flyet). Det vil sige at vi (på trods af at flyet lander som planlagt) er 40 min. for sent på den til at vi kan nå vores fly hjem til Danmark! Derfor må vi vente 24 timer i lufthavnen på det næste fly. Det kræver en masse opkald til expedia fra Kina og en overnatning på et skod hotel i nærheden.
Da vi langt om længe kommer hjem 52 timer senere end først planlagt vil vi gerne have refunderet penge for mobil opkald til dem samt den ekstra overnatning. Nu er det 2 måneder siden at vi kom hjem og kontaktede dem første gang, men intet er sket!! Jeg har ringet og mailet flere gange, men vi er ikke kommet nogle vegne. Jeg har derfor ikke fået mine penge endnu og er ved at være SÅ fustreret over at blive sat på hold igen og igen og igen uden at de finder en løsning. Og de mails jeg har sendt kommer ikke igennem hos dem, men de bliver ved med at sige at vi skal sende til den samme mail, da de ikke har andre mails(??!!). Jeg er spændt på hvor langt det her skal trække ud!
Kunde Ulla Petersen and Julie Hedstrøm found this review useful