Expedia reviewed by

8400 Ebeltoft, DK

Expedia - du får ikke, hvad du bestiller

Sidst i juli bestilte vi 14 dages ophold på Ferenciek tere Apartment, Ferenciek Tere 11, Budapest 1053, Ungarn til ferie fra 14.-21. september. Vi modtog bekræftelse mm og regnede derfor med, at alt var OK. Efter landing i Budapest tog vi en shuttlebus til adressen. Her var INTET, der bare lignede et hotel. Vi ringede derfor til værten på det opgivede nummer. Han sagde, at der ville komme en taxa efter os, da vi skulle bo et andet sted. I stedet for en taxa, modtog vi nu en sms, der på dårligt engelsk sagde, at vi selv skulle finde en taxa og få den til at køre os til den anden ende af byen. Her ville han - og den anden lejlighed være. Da vi ankom, blev vi modtaget af en meget travl ung mand, der blot fortalte os, at vi i stedet skulle bo her i en gammel lejlighed i en baggård. Alt i lejligheden flød, og der hang vasketøj overalt. Vi bad ham betale taxaen, men han sagde, at vi havde betalt for meget, så det ville han ikke (vi havde betalt ca. €15 - han sagde, at vi højst måtte have betalt €10). I stedet forlangte han betalingen for leje kontant. Vi havde regnet med, at vi kunne betale med kreditkort - men det kunne han ikke tage imod. Vi måtte så sammen haste hen til den nærmeste bank, hvor beløbet blev hævet via vore kort. Han blev betalt og forsvandt så.
Vi kunne selvfølgelig have nægtet at tage lejligheden, men hvad gør man midt i Budapest - trætte og med nogle store kufferter i hænderne?? Vi accepterede - men det skulle vi nok ikke have gjort. Vi har tidligere benyttet Expedia - men ikke med et så ringe logi. DET ER SLUT NU: ALDRIG MERE EXPEDIA!!
Ole Michael Oldhøj found this review useful