Expedia reviews

Expedia reviews

Very low
2.4

Expedia - Pas på de extra udgifter

Booked lille tur til london. Easy-jet. Ved det har bagage extra gebyr. Men at flybiletter til ca. 8000 kr bliver 3000 kr dyrere hvis man også har tænkt sig at ind-checke bagage (med 3 børn er det nødvendigt) BØR Expedia oplyse om ved bestilling. Når man så 3 dage efter bestilling får en lille reminder kan man ikke afbestille.
Expedia bør-informere om dette. Vælg ikke EasyJet - brug SAS, British Airways uden de skjulte gebyrer.

Hotel description faulty, not responding to complaint

I booked a room described as A/C, but was given a non-A/C room by the hotel booked. When describing this, among other things, in their own reviewing system, they would not accept my review, even though I did write my review very politely. This is unacceptable, as is their decision to ignore my following complaint

LEVER IKKE TIL PRISGARANTI og har RIGTIG DÅRLIG kundeservice

Jeg prøvede at booke en dyr rejse til Maldiverne her for en uge siden, hvor deres kortsystem var nede. Da jeg forsøgte at tage fat i deres kundeservice, sagde ekspedienten, at jeg skulle prøve via deres amerikanske hjemmeside .com, hvor mit køb gik strygende igennem. Da betalingen kom, var prisen altså noget højere og den danske EXPEDIA nægter, at gøre noget ved det.. Skrammende og uprofessionelt...
JEG VIL IKKE ANBEFALE NOGEN AT HANDLE HOS EXPEDIA

Lever ikke op til deres prisgaranti

Vi bestilte flybilletter med Norweigian gennem Expidia og ville have haft pluspakke med mad, sæde og kuffert. Det kan man blot ikke gennem Expidia så nu skal vi betale en meget højere pris ved at efterbestille direkte via Norweigian.

FALSK VAREBETEGNELSE

Har booket vinterferie i Barcelona hos Expedia med min datter. Til min store overraskelse er det hotel, vi har booket, udviklet af og indrettet til homoseksuelle mænd. Dette fremgik overhovedet ikke af Expedias hjemmeside; og de frasiger sig ethvert ansvar.
BRUG ALDRIG EXPEDIA!! Deres hjemmeside er misvisende og de er ligeglade.

Dårlig service!!!!

Lavede en fejl i bookningen ved at skrive juni i stedet for juli. Vi opdagede det med det samme i bekræftelsesmailen og kontaktede dem omgående for at få det ændret. Der stod vi fik svar indenfor 24 timer men der gik flere dage og der var så slet
Ingen hjælp at hente! Så nu står vi med et dyrt hotel i Miami på et tidspunkt hvor vi befinder os i New York :(

Aflyste en rejse 10 minutter efter bestilling - Mangler nu stadig 21.000 efter 2mdr

Vi bestilte en tur for hele familien til Marokko - til 31.000.
Vi fandt ud af at hotellet lå langt væk fra den by som de skrev om, så vi ringede straks og afbestilte. Det sagde at det var ok.
Samme dag fik vi 5000 retur. 1½ md efter 3000 mere.

Nu 2 mdr efter mangler vi stadig 23.000,-
Jeg har ringet 5 gange, skrevet, truet osv. Men de ignorerer bare en.

Så jeg ville holde mig væk......

Tilslutter mig!! Køb aldrig ydelser hos det firma!!

Jeg kan tilslutte mig at de ikke er til at forhandle med!! De har en pris som et tilbud til os - og skriver helt klart og utvetydigt lige under prisen - "Skatter inkluderet"!
Så opkræver hotellet alligevel en skat!! Det er ikke de store beløb! Men man kan da ikke skrive at skatter eg inkluderet - og så er de det ikke alligevel.
Men de er ikke til at forhandle med.
Så jeg er glad for at dette har var småpenge.
Men jeg kan se at det er det princip der gennemsyrer dette svenske firma.
Så min anbefaling er - hold jer langt væk fra dem!!!
Gert

BOOK ALDRIG BILLET HOS EXPEDIA!!!!!!!

DE prøver at snyde en, når de har rabatkoder, kan man ikke bruge dem, selv personalet kan ikke kode koden ind, så efter et sejtræk på jeg ved ikke hvor mange mails og telefonopkald lykkedes det mig endelig at få rabatten....

Meeeen så kunne man jo bare ramme mig på anden måde.....Jo jeg betalte for et værelse på 25 M3, med havudsigt, men fik et mørkt værelse på ca 20 km3, med delvis havudsigt, det henlå nemlig i mørke på grund af nogle kæmpetræer, hvor vi lige kunne ane havet!!
Tilmed fortalte receptionisten at Expedia havde bestilt et værelse uden havudsigt, så vi var heldige, ( sagde han) at få delvis.......
På Expedias hjemmeside brystede de sig af at hotellet havde hi speed internet på værelserne, men for at fange nettet måtte jeg sætte mig ude på gangen:o(( Og hvem gider sidde der?
Disse mangler har jeg klaget over for over to måneder siden, , fik at vide at der var op til 28 dages ekspeditionstid, så efter 31 ( arbejdsdage ), altså hverdage, rykkede jeg så , intet svar, så rykkede jeg to dage senere igen, men bliver bare mødt med LARMENDE tavshed.
Mit indtryk er at de prøver at tie denne klage ihjel, ved at lade der gå så lang tid at kunden opgiver.

JEG GENTAGER: KØB ALDRIG JERES REJSE HOS EXPEDIA

SKAL NU TILFØJE AT EXPEDIA HAR RETTET OP PÅ FEJLEN, MEEEEEN DET TOG MIG NÆSTEN ET HALVT ÅR, AT FÅ DEM TIL AT FORSTÅ.....OG DET ER JO IKKE I ORDEN...

I burde lukke ned!

Wexpedia har nu tilbageholdt refunderede penge i 3 mrd. Ulovligt og nægtet at betale dem..... Eller nej ikk nægtet de udskyder konstant ! Hvis jeg ik har hørt fra dem om
En Time bliver der en sag og kontaktet medier er sikker på det ku være godt med noget fokus på expedias forgærdentlige snyde politik!!!

Føj expedia det mennesker i sidder med...

Magter ikk mere at skrive hele historien har kæmpet så længe . Manglende svar på opkaldt mails osv!!! Så lave !!!

Ingen mulighed for refundering efter fejl i bestillingsystem

Jeg bookede en rejse til USA den 24. september og da jeg så mandag d. 14. oktober gik ind på min konto hos på expedia.dk, hvor mine billetter burde ligge, var rejsen ikke at finde. Jeg anvendte som sædvanlig min e-mail adresse som indgangen til min konto. Da billetten ikke var at finde på min konto, og da jeg ikke havde fået en bekræftelsesmail, antog jeg at der var gået noget galt med den første booking og bestilte så en ny billet mere eller mindre identisk med den første. Nu var rejsen at finde på min konto, men jeg havde nogle spørgsmål til min rejse og kontaktede derfor expedia på telefon for at få lidt yderligere oplysninger. Her oplyste de mig om at jeg – i modsætning til hvad der fremgår af min konto – har to rejser booket.

Jeg kunne ikke forstå hvorledes dette kunne lade sig gøre, da jeg stadig ikke kunne se den første rejse på min konto. Expedia informerede mig om at, den første rejse er bestilt på en "gæstekonto" med præcis de samme loginoplysninger som den anden. Den lå altså på en utilgængelig konto. Jeg mener at dette må være en fejl i Expedias system, men da jeg ringede for at få afbestilt og refunderet billet nummer to, fik jeg at vide at der var gået for lang tid og at jeg burde have set at der var trukket 75 kr. fra min konto 4 dage efter den første bestilling. Jeg synes at det er helt urimeligt hvis jeg ikke omkostningsfrit kan afbestille den sidste billet når det nu helt faktisk er en fejl ved deres system, der gør at jeg ikke er i stand til at se den første billet. Det var den direkte årsag til at jeg har booket billetten igen, hvilket jeg naturligvis ikke havde gjort hvis den oprindelige billet havde fremgået af min konto –lige som den sidst bestilte gør nu.

Jeg har nu afbestilt den sidste billet, men står stadig og har tabt over 5000 kr. på denne systemfejl, og hverken expedia eller rejseforsikringen har tænkt sig at gøre noget ved det. Jeg kan altså ikke anbefale expedia.dk.

IKKE brug expidia

Det er umuligt og ændre, aflyse booking. Totalt ringe hvilkår for forbrugerne

Det virker bare

Har brugt dem mange gange og i tilfælde hvor jeg har haft behov for hjælp.
Altid fungeret perfekt.

Dårlig kunde service

Jeg vil blot have en faktura og den skal deles ud på de 4 personer som jeg bestilte til.
Efter flere forgæves forklaringer lykkes det for ekspedienten at forstå hvad en faktura består af. Hun måtte herefter meddele, at det kan man ikke få ved expedia. Jeg ønskede at tale med en overordnet, men det ville eller måske var det blot ikke tilladt for ekspedienten at sende mig videre. Jeg fik en email adresse hvor jeg kunne henvende mig og fik den besked, at det var eneste mulighed.
Ingen har svaret på min email henvendelse. Jeg vil herefter naturligvis aldrig bruge expedia igen.

Kontaktforhold - HELT urimelige

Jeg har netop ventet 50 minutter på at få svar på et simpelt spørgsmål. Det starter ellers så fint...."Ventetiden er beregnet til 1 minut"....hvorefter der går 20 (til lyden af ulidelig dåsemusik). Så kommer man igennem til en rimelig sød pige der så vil undersøge om jeg kan få en rejse refunderet pga. akut sygdom..."Der går lige et øjeblik mens jeg undersøger - du får lidt musik imens".....25 minutter! Svar tåleligt, men har prøvet det før og det KAN ikke tage 25 minutter at finde det svar. Så jeg spørger venligt om jeg må tale med supervisor, men får at vide at hun er i møde. Efter at jeg har pustet mig lidt op er supervisor pludselig IKKE i møde og dermed lyver de altså.
Supervisor gjorde det sådan set OK - men jeg bruger ALDRIG expedia igen. Der er så mange konkurrenter på det marked. Så det må kunne lade sig gøre at finde bedre alternativer.

Groft og meget uaccepelt

Vi ville bestille en tur til Istanbul, men under selve bestillingen og efter at indtastede mit visa kort nummer opstod der en fejl på siden.
Jeg prøvede igen, men nu var der pludselig ikke penge nok på mit visa kort mere, det kunne jeg ikke forstå.
Det viste sig nu at Expedia havde reserveret penge til den rejse som der var gået fejl i under bestillingen.
Pengene var altså ikke hævet bare reserveret, og det skulle vise sig at være et meget stort problem. Expedia var ikke selv i stand til at fjerne reservationen, men lovede at sende en fax til min bank.
Desværre tog det flere dage for dem at få faxen af sted.
Da vores penge var låst, kunne vi ikke købe ferie et andet sted, og altså helle ikke ved Expedia, og derfor kom vi ingen steder!!
Dette er en grov måde at behandle kunder med børn på.

Tak for en ufattelig masse besvær til ingen nytte

Ansvarsfraskrivende og fuldstændig ligeglade med din rejseoplevelse!

Nedenstående er min oplevelse beskrevet, præcis som i klagen til Expedia.

Expedia fraskriver sig alt ansvar og henviser til Iberia (som iøvrigt aldrig har modtaget vores booking fra dem)

OBS!!!! Expedia er ikke dansk, dvs intet CVR og er IKKE medlem af rejsegarantifonden..

Klage:
Jeg bestilte fly (Iberia) & hotel igennem Jer d. 1. juli med afgang til Barcelona den efterfølgende dag.
Pris for fly samt 4 overnatninger på et standard hotel for 2 personer: 8.066,-
Da vi møder op i lufthavnen d.2. juli får vi besked på at flyet er aflyst, og at vi burde være informeret af Iberia. Vi ringer til Iberia som siger at Expedia ikke har booket nogen billetter til os.
Derpå bruger vi ca. 4 timer i telefonen med Expedia's kundeservice, som sætter os på hold i op til 50 minutter ad gangen! Vi kommer endelig afsted 5 timer senere end planlagt, nu med Norwegian.
Barcelona er fin, men vi begynder at bekymre os om hvorvidt vores hjemrejse er arrangeret.
Dagen før hjemrejsen ringer jeg så til kundeservice igen, som siger at der ikke er nogen billetter til os, og at der ikke engang står noget navn på vores booking nummer!?
Der går igen timevis med frustrationer over denne "Ferie's" udfald, vi modtager ialt 5 mails fra jeres kundeservice -alle med FORSKELLIG rejseinfo, og telefonisk får vi ingen klare svar. Dagen ender dog med at vi får endnu en ny rejseplan, som vi får bekræftet telefonisk, nu med Norwegian igen, og TIDLIGERE afgang end oprindeligt bestilt.
Alt i alt var ingen af vores flyrejser som vi havde bestilt og betalt for. I havde gladeligt modtaget penge, for derefter at overlade hele arrangementet til os selv.
Min skriftlige KLAGE, som I har været 4 uger om at svare på, blev i torsdags afvist, under påskud om at det var Iberias ansvar at vores fly var aflyst.. AFLYST!?!?
Nok er det muligvis korrekt at det første fly var aflyst, men vores ferieoplevelse blev helt og aldeles ødelagt, fordi I ikke kunne finde ud af at udføre Jeres arbejde; rejse booking!
Jeg ser absolut ingen rimelighed i, at vi kom senere afsted, tidligere hjem og brugte halvdelen af vores ferie på at finde hoved og hale i hvorvidt vi overhovedet ville komme hjem.
Hvis ikke jeg havde ringet til Jer dernede fra, havde vi stået i lufthavnen i Barcelona og fået besked på at der ingen billetter var til os.

Svar:
Biljetterna med Iberia var aldrig bokade på grund av att flygbolaget antingen hade ställt in biljetterna eller för att de sålt slut på resan. Eftersom vi gav dig nya biljetter att flyga med så kan vi dessvärre inte göra något mer i det här ärendet, och jag måste hänvisa dig till flygbolaget.

BESTIL ALDRIG BILETTER IGENNEM EXPEDIA.

Nemt og billigt

Bookede fly og hotel i Paris. Alt gik legende let og på grund af Expedia fik vi hotellet 40 procent billigere end andre sites!

altid god pris og styr på tignene

Vi er netop hjemvendt fra New York i ti dage. Her købte vi et pakketilbud (hvor man selv kan ændre i fx flytider el hotel). Expedia har ofte gode tilbud gennem hotellerne med fx bliv 3 nætter og få 4 gratis el. lign. så man kan være heldig at spare en del.
Jeg har 7 gange købt mine rejser gennem expedia, både til USA, Berlin, Hamborg og Madrid og der har aldrig været nogle problemer

Rejse aldrig med Expedia

I 2013 købte en mand en rejse hos Expdia.dk, som indeholdt flyrejse til Barcelona med Airberlin samt en overnatning på Barceló Sants i Barcelona for 2 personer.

Hjemrejsen med fly gik fra Barcelona via mellemlanding i Berlin, og man landede i Københavns lufthavn (CPH) fredag den 10. maj 2013 ca. kl. 22.30.

Ved afhentningen af kufferten konstaterede manden straks at der manglede det ene hjul på kufferten, og at kufferten derfor ikke kunne køre.

Manden forsøgte herefter at finde Air Berlin, men der findes ikke noget Airberlin i CPH (og intet telefonnummer eller e-mailadresse på deres hjemmeside). Det fremgik af et skilt i CPH, at man vedrørende Airbelin skal henvende sig til Novia service, men Novia service var lukket på det tidspunkt.

Manden skrev den 11. maj 2013 både en klage til Expedia.dk samt til Airberlin for at få erstaning for kufferten.

I en E-mail af 17. maj 2013 meddelte Expdia.dk blot: ”Jeg har undersøgt det her nu og du skal sende din klage direkte til Air Berlin”

Manden rykede forgæves havde rykket AirBerlin 2 gange, som helt ignorerer hans henvendelser og manden gjorde derfor i en E-mail den 11. juni 2013 sit krav gældende mod Expdia.dk, begrundet i at Expedia.dk – efter mandens opfattelse - også bør hæfte for skaden på kufferten, da rejsen er bestilt og betalt til Expedia.

I en E-mail af 17. juli 2013 meddelte Expedia.dk, så blot at de blot havde udfyldt en ny formular på mandens vegne, hvor manden så igen blot modtog en ny kvittering fra AirBerlin om de havde modtaget hans klage.

Manden var godt sur og svarede den 17. juli 2013 Expedia.dk, at dette var meget utilfredsstillende, og at han ville klage til Forbrugerklagenævnet, hvis ikke han havde modtaget erstatning for sin kuffert senest den 19. juli 2013.

Herefter skete der intet i sagen, og den sure mand har nu indbragt sagen for Forbrugsklagenævnet.

Et godt råd: Rejs aldirg med Expdia.

Is Expedia your company?

Expedia Details

Find tilbud på hoteller, biludlejning og aktiviteter. Expedia tilbyder hotelophold på destinationer over hele verden. Bestil din rejse på Expedia.dk

Visit Expedia

Travel Aggregator