Expert reviews

Expert reviews

5.8

vare

Expert er de dyreste radio butik i verden de har ikke styr på deres priser

Overskuelig hjemmeside, god pris og hurtig levering

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Såre simpelt og meget nemmere end i et stort varehus

Opgav at opsøge de store varehuse, fandt det jeg ønskede på Experts hjemmeside, købte og betalte på nettet, hentede varen 2 dage senere i Expert- butik.

I butikken fandt vi så det TV vi gerne ville have og bestilte det med det samme.

Det blev så lidt dyrere end planlagt, men med en sublim betjening hele vejen igennem, var det en super oplevelse. Vi kommer igen!

god og hurtig service

Printeren var fremme til afhentning dag 2 efter ordreafgivelsen. Expert Søborg ringede og oplyste mig herom kl. 10.15. Det kalder jeg GOD SERVICE.

Mangler stadig min nye telefon :(

Jeg modtog min nye telefon ret hurtigt - super glad :)
Jeg fik den opladet, som man nu skal inden man går i gang med den. I mellem tiden fik jeg tømt den gamle for billeder, sms'er, etc.
Jeg sætter SIM-kortet i og tada...den er sim-låst :(
Jeg ringer dagen efter til kundeservice og siger, at den telefon de har sendt mig er sim-låst. Først får jeg at vide, at det ikke passer for de sender ikke sim-låste telefoner ud, hvorefter jeg spørger om ikke det er expert's kundeservice jeg har ringet til, for der står expert på min faktura og jo det er expert jeg har ringet til og må så fortælle, at jeg ringer ikke for sjovt og siger, at telefonen er sim-låst. De sender mig så en retur-label på mail og jeg sender telefonen retur.
Men her sidder jeg så - stadig uden min nye telefon :(
Så jeg ikke jo ikke ligefrem være tilfreds - til gengæld, så gik det da super hurtigt med at modtage den første gang, men jeg kunne så ikke bruge den til en skid :(

Hej Anita

Der er en ny telefon på vej til dig med posten.

Beklager ulejligheden.

God påske.

Expert

Ingen fra "kundeservice"

Købte et produkt i ballerup expert og har igennem deres hjemmeside over en måned forsøgt at få svar på mit spørgsmål.

Expert hovedkontor som må forventes at styre deres hjemmeside mener åbenbart ikke man skal have svar når først en betaling er sket, så er man ikke vigtig mere.

15/4:
Efter ønske fra Expert har jeg d.d. fremsendt min mail en gang mere, så tænker jeg der måske sker noget.

Reply from Expert Danmark A/S

Vil du sende dit spørgsmål til kundeservice@expert.dk så svarer vi dig naturligvis.

God dag.

Expert

Nemt, og hurtig levering

Jeg bestilte en ny telefon på hjemmesiden.
Bestilling og betaling gik nemt igennem, og min vare lå i min postkassen få dage efter. Super forløb.

lidt slapt

bestilte en printer og en monitor fik en mail der sage jeg skulle ringe og bekrafte min order dagen efter det gjore jeg så og fik af vide at jeg ville få mine vare 3 dage sener men dagen efter fik jeg en mail at den ene vare var udgådet det fatter jeg jo ikke da jeg hade fåget bekrafted at i ville sende mine vare til mig

Hej Martin

Vil du kontakte kundeservice@expert.dk att. MJ så finder vi en løsning til dig.

God dag.

Expert.dk

Perfekt :)

Alt gik hurtigt og uden problemer.......... Super handel :)

Det bedste tilbud på en mini ASUS MEMO TABEL 7".

Jeg har ikke se bedre tilbud på en ASUS MEMO TABEL 7" end hos Exsperten. En pris på kun 699,00 kr. fås ikke billiger andre steder, og så har den allertiders skærm til at læse E-bøger på. Jeg anbefaler kraftig at købe denne mini ASUS MEMO 7" i sted for en E-Book. Hilsen Jørgen J, 7100 Vejle.

Hurig og præcis

Computer bestilt fredag, leveret fragtfrit med PostDanmark. Jeg er yderste godt tilfreds.

Super oplevelse

Jeg har købt mit samsung TV hos expert i Randers for nogen tid siden, jeg kom ind og fortalte hvad jeg ønskede, hvad jeg havde behov for, og hvad mit budget var, jeg fik sammen med den daværende Butikschef fundet frem til et tv jeg idag er rigtig glad for.
Det fungerer som det skal, og prisen var lige i øjet.!
Vil til en hver tid anbefale Expert Randers til alle.

Kom da i sving!

Jeg købte min elskede mac hos jer i starten af december ca.!
Så for ca 2 uger siden begyndte den at drille med sluk og tænd knappen og sd-kort læseren virkede heller ikke... Jeg går ind til jer og får at vide at den skal bare skal gendannes... Der gør vi så og det tog så en halv dag.. :(
Dette virkede desværre ikke, så vi sendte den ind til reparation. I ringede så til mig i dag for at fortælle at den nu var kommet tilbage, og mig som er afhængig af min computer da jeg er studerende blev jo ellevild! Dog viste det sig at den stadig ikke virker!!!!!!!!!
Hvad fanden er det for noget? Hvad er meningen så med at sende den til reparation, undvære den i en uge og få den igen som da man afleverede den! Jeg er rasende! Jeg gik så med til at sende den ind IGEN! Det er fanme ikke smart!!!!

Hej Line Elkær Lorenzen

Vi beklager denne oplevelse. Hvis du vil kontakte os på mailadressen: kundeservice@expert.dk vender vi tilbage til dig på mailen.

Expert Danmark A/S

Varen som beskrevet og leveret til tiden. Tip-Top herfra

oplysning om pris

Expert i Herning er virkelig dårlig til hjælpe med finde varens pris, og Når man spørge dem vil de prøve finde ud af prisen er så lad det som ingen ting går videre til anden kund. VED JERES MEDARBEJDER IKKE HVAD KUNDETILFREDS ER ELLER HVAD?!!!!!!!!!

Hej Fino

Vi er kede af den oplevelse du har haft i butikken. Hvis du vil skrive til os på mailadresse: kundeservice@expert.dk vender vi tilbage til dig på mailen.

Velfungerende

Billigste pris og gratis levering.

Ingen problemer og god hjælp samt service.

Simpel net handel som forløb som det skulle inkl. god service da jeg havde brug for at ringe til butikken.

ALDRIG mere Expert – dårlig oplevelse præget af lavt serviceniveau og inkompetence.

Jeg købte for snart lang tid siden en Asus bærbar i Expert butikken i Esbjerg.

Lang historie: efter bare 2 mdr. må jeg indlevere pc’en til butikken, da den ”fryser” og intet kan lade sig gøre. Jeg slukker den og den bliver sendt til værkstedet uden at der konstateres fejl. Yderligere to måneder senere: jeg afleverer den i Expert – den er tændt, men ”frosset” da jeg afleverer den (for at vise, at jeg ikke lyver om, hvordan den opfører sig). I butikken langtidstester de den og rapporterer tilbage, at der ikke er konstateret fejl – trods det, at maskinen blev indleveret i ”frosset” tilstand! Det eneste, ”Expert” kan sige om det er, at det helt sikkert er en softwarefejl, som jeg selv har været ansvarlig for at installere…

Igen efter et længere stykke tid: jeg er ved at være godt træt af, at jeg ikke kan regne med computeren og bruge den til andet end at tænde og slukke!! Så jeg afleverer den i butikken for 3. gang – forklarer ellers ”Experten” at de nok er ved at løbe tør for løsningsforsøg. Han er så tilsyneladende kun Expert i at udstille sin manglende viden om købeloven, så der kommer man ikke igennem…

Endelig, da jeg henter computeren igen: den ansatte har undersøgt maskinen uden at finde fejl (surprise!) – han har dog fundet, at fejlen muligvis kan skyldes, at der er to antivirusprogrammer installeret og at de kan arbejde imod hinanden, så computeren ikke kan magte det. Han fortæller desuden, at hvis det ikke hjælper, at slette det ene antivirusprogram, så vil det helt sikkert løse problemet, hvis jeg laver recovery, så computeren nulstilles og startes helt forfra som da jeg købte den. For det er HELT sikkert en SOFTWAREFEJL!

Så da jeg kommer hjem, sletter jeg det ene antivirusprogram og genstarter. Lægger en 7-kabale og så fryser den igen… Ad flere omgange forsøger jeg at foretage recovery, (”som helt sikkert vil løse problemet”). Ikke engang dét kan lade sig gøre, fordi computeren fryser undervejs og ikke kan gennemføre en simpel genstart uden at gå i stå.

Så starter jeg klagesagen via forbrugerklagenævnet. Expert overskrider gentagne gange frister for svar og tilbagemeldinger. Dog ender det med, at jeg via Forbrugerklagenævnet sender computeren til en uvildig eksperts undersøgelse.

Den uvildige undersøger konstaterer, at computeren fryser så hurtigt og ofte, at betegnelsen ”periodisk” er en underdrivelse. Han finder, at der er fejl enten i grafikkortet eller i den pre-installerede driver til grafikkortet. Den nyeste driver til grafikkortet kan ikke installeres, fordi computeren ikke kan holde sig kørende længe nok til at gennemføre installationen.

Klagesagen ved Forbrugerklagenævnet afsluttes dog inden jeg når at få ret i noget som helst, fordi Expert Esbjerg i mellemtiden er gået konkurs. Så jeg har stadig en computer, der ikke fungerer, som den skal og slet ikke på den standard som man må kunne forvente – en fejl, der ikke skyldes uhensigtsmæssig brug eller på nogen måde er min skyld!

Jeg er blevet mødt med uforstående ”Experter”, der helt åbenlyst ikke er interesseret i eller evner at afhjælpe et problem med et produkt, de har solgt.
Ikke alene føler jeg mig uretfærdigt behandlet; jeg synes det er helt til grin, at Expert Esbjerg påtager sig en opgave, som de helt åbenlyst ikke magter at løse!

Hej Hanne Nielsen

Vi er kede af den oplevelse du har haft i denne sag. Hvis du skriver til os på mailadressen kundeservice@expert.dk vender vi tilbage til dig på mailen.

Expert Danmark A/S

Jeg handler ALDRIG i Expert igen, magen til dårlig behandling skal man lede længe efter

Min datter købte sig en macbook air i september 2013 i Holbæk, da hun skulle bruge den på gymnasiet. Nu glæder hun sig bare til at få den igen, da den stort set har været til reparation lige siden.
Kort tid efter hun havde fået den, begynder den at sige underlige bipbip lyde. Flere gange om ugen gik skærmen pludselig i sort, men lyden var der stadig, hun var nødt til at holde tændknappe nede, indtil den genstartet og hun kunne bruge den igen.
Kontakt Expert i Slagelse, forklare problemet men for af vide af en meget arrogant ekspedient, at sådan skulle det være.
Kontakter Expert i Holbæk i december og beder dem sende den til reparation. Henter den igen et par dage efter, da de påstod der ikke var noget galt.
Kontakter Expert i Slagelse igen senere i december, for af vide af den meget arrogant ekspedient, at de ikke vil sende den til reparation før hun havde et virusprogram på den. Men at hun kunne jo købe et dyrt hos dem…..(jeg har snakket med Apple flere gange og de griner af deres virusprogram plader, og det er efter der henvisning at den skal sendes til reparation. Fortæller mig at når den kommer med bipbip lyde, så er den en advarelse om at der er noget galt med hardwaren)
Kontakter Expert i Slagelse igen i starten af januar, og blive mødt af den samme arrogante ekspedient. Jeg beder om at få den byttet til en ny, da den jo havde været til reparation en gang i Holbæk, men det vil de ikke, de fortalte mig nu, at den ikke havde været sendt ind fra Holbæk, de havde ikke gide at sende den til reparation, og at de havde mindst 3 forsøg til at reparere den. Jeg beder i det mindst om en lånecomputer til min datter men det kunne ikke lade sig gøre, men jeg kunne komme på venteliste men der kunne gå mange måneder før der var en. Aldrig har jeg fået så dårlig behandling før og blevet talt ned til, som om man var dybt godnat.
Så nu er min datter igen uden computer. Næsten 3 uger senere henter vi computeren. De havde skiftet Logic board på den. Da vi starten den tog det næsten 15 min at starte den op, så jeg måtte nulstille det hele (ligesom Apple havde fortalt ), de havde ikke engang haft startet den inden den sender den tilbage fra reparation. Allerede dagen efter siger den lyde igen, og senere på ugen begynder den igen at gå i sort skærm. Min datter filmer dette.
Kontakter nu igen Expert i Slagelse, sammen med min mand og bliver igen mødt af den samme arrogante mand. Vi beder nu om at få den Dyre macbook byttet til en ny…men nej, de havde stadig lov til flere forsøg, og de kunne jo ikke være sikker på at den fejlede noget, det kunne jo være noget som vi bare lod som om. Vi blev talt så grimt til, at vi vælger at gå med computeren igen, for at gå ud og ringe til Experts hovedkontor, for at høre, om det virkelig er sådan man kører forretning….DET VAR DET. Så vi må gå ind igen og finde os i at blive talt ned til og bede dem sende den ind endnu engang.
Den har nu været inde siden den 14/2, og min datter blev ringet op i fredags, hvor hun på det nærmeste blevet truet med at hun skulle betale for reparation, hvis det viste sig at være en software fejl. Jeg kontakter nu den arrogante ekspedient fra Slagelse, jeg var ved at være godt træt at der behandling og for at få en forklaring. Nu var tonen lidt anderledes, det viser sig at de stadig ikke kan finde fejlen, men at de fra Slagelses side vil følge op på det hver dag, og jeg vil blive holdt ajour….jeg har stadig ikke hørt noget……i dag d 130314 har min datter stadig ikke sine meget dyre Macbook air….
Så mit råd til jer derude, hvis i vil købe noget elektronik så find et andet sted end Expert.

Hej Tua Jørgensen

Vi beklager den oplevelse du har haft. Hvis du kontakter os på mailadressen kundeservice@expert.dk vender vi tilbage til dig på mailen.

Expert Danmark A/S Details

Experts vision er "Making life easier and more exciting!" Vi ønsker at inspirere og motivere vores kunder til at forstå, og se fordelene ved, vores produkter.

Visit Expert

We live here: Omega 3