Expert reviews

Expert reviews

5.8

OK, og hurtig levering

Fin service og hurtig levering, normalt.
Eneste kritik er, at da jeg måtte returnere p.g.a fejl og i skulle eftersende, holdt i ikke "hurtig levering" aftalen, da jeg skulle bruge varen ekstra hurtigt, fordi den skulle bruges til gave. Så jeg måtte rykke for varen. Ved god service og lyn hurtig ny ordre, nåede vi det lige aftenen før. Men det tog knap 14 dage fra jeg modtog 1' vare til ny var retur og det er lidt for lang tid.
Rart med gratis returseddel, det gør tingene meget nemmere.
Så alt i alt en god slutning, dog ikke uden nerver og småirritation over at skulle rykke for aftalen.

God oplevelse, men bekymrende der ikke tjekkes hvem afhenter produkt.

Jeg er glad for mit køb fra Expert, men finder det lettere bekymrende at de ansatte ikke tjekkede hvem der afhentede produktet, selv efter jeg spurgte om de ikke skulle det.

De så hverken ID, fik ikke nogen underskrift på afhentelse eller tjekkede om jeg havde papirer der beviste købet. Altså kunne enhver der vidste jeg havde købt produktet været gået ind og havde modtaget det og så gået ud igen uden at det ville have været et problem.

Derudover var servicen god og ekspeditionen var venlig.

Tilfreds

Hurtig og sikker levering, produktet lever op til forventningerne.

hurtig levering

Expert har hurtig levering og rigtig god service det er ikke sidste gang jeg handler her.

Fuldt ud tilfreds

Hurtig og effektiv handel på expert.dk

Dårlig service

Jeg købte et fjernsyn hos expert hvor der stod det var på lager, fantastisk, bestiller det, betaler for det, får en mail om hvor man skal ringe og bekræft sin ordre. Det gør jeg, den flinke mand siger fjernsynet bliver sendt af sted med det samme så jeg har det i morgen (fredag d. 7/3). Jeg spørger ind til hvordan det foregår med fragt, men det kunne han intet sige om, men fragtmanden vil da sende en sms eller ringe, men fjernsynet vil i hvert fald blive leveret.

Nu er det fredag d. 7/3, jeg har intet hørt fra en fragtmand, ingen mail fået eller sms om noget levering, så jeg ringer til expert kundeservice og får af vide at der faktisk var sket noget så uheldigt at der var skrevet forkert lagerstatus på deres hjemmeside så der intet fjernsyn kommer i dag, det kommer faktisk først tirsdag. Nå det var satme da uheldigt, ingen fjernsyn til mig, en fridag fra arbejdet og jeg må endnu en gang tag fri fra arbejde igen tirsdag d. 11/3 da der heller ikke denne gang kan blive sagt et leverings tidspunkt. Nedslag i prisen eller anden form for godtgørelse, ikke en dyt. Føj for satan en behandling.

OPDATERING D 10/3

Jeg kom i dag hjem fra arbejde for at finde ud af at GLS har været forbi mig med en pakke. Ved naturligvis at dette må være mit fjernsyn som først skulle komme d. 11/3 og det var med garanti. Jeg ringer til GLS og få en ny levering tid, i morgen d. 11/3 som expert hele tiden havde lovet mig, yderligere ringede jeg til expert super gode (det er ironisk) kundeservice for lige pludselig at få af vide de aldrig nogensinde har bestilt mit tv hjem direkte fra samsung som de først fortalte mig, men at de har et lager mere hvor der var en masse af mit bestilte fjernsyn, det var bare ikke blevet tjekket på, så jeg kunne sagtens have fået et tv fredag d 7/3 som var den oprindelig aftale. Ikke nok med det var medarbejderen jeg snakkede med meget overrasket over at det netop var GLS som bragte mit tv ud, fordi så vil jeg både have fået et track and trace nummer og jeg ved ikke hvad, dette er netop ikke tilfældet heller. Set fra mit syn så har expert overhovedet ikke haft styr på en skid, de aner ikke hvad de har på lager og hvilket lager de bruger. Oven i det så modtog jeg fredag d. 8/3 en faktura på en vare jeg ikke havde modtaget. Hvordan kan et firma trække pengene sende mig en faktura og ikke give mig mit produkt? Et uprofessionelt firma der intet styr har på tingene.

Jeg kan på absolut ingen måde anbefale andre at købe gennem deres webshop, om de er bedre i butikkerne tør jeg ikke tænke på, mine ben bliver i hvert fald ikke sat i deres butikker og har intet ønske om nogensinde at bevæge mig ind på deres webshop igen.

Hej Kenni.

Tak for din anmeldelse.

Beklager meget at varen ikke har været på lager, den er bestilt og på vej til dig.

Vi gør alt hvad vi kan for at leveringstider holder fra vores leverandører , det sker desværre, at en dato bliver udskudt.

God weekend

EXPERT.DK

Noget uheldig indpakning.

Købte et tastatur. Pris var så god som det kan blive, pakken kom efter få dage. Men selve indpakningen var desværre kritisabel. Tastaturet lå ubeskyttet i en kasse der tydeligvis var gået helt op og blevet klemt. Det fejlede ikke noget, heldigvis. Men ellers godt udvalg, og vil bestemt handle her igen.

Hurtig handel

Undrede mig over jeg skulle ringe og bekræfte købet. Ellers hurtig levering på adressen af Postdanmark. De ved hvor folk bor, i modsætning til de private omdelere, som ofte kører forvirrede rundt, og nogle gange opgiver at finde modtageren. Fin pris.

Utrolig hurtig levering med Post Danmark

Absolut billigste tilbud på iPhone 4s - nemt bestilt og leveret til døren dagen efter. Bedre kan det ikke gøres. Sidste stjerne mangler fordi ekstra køb, Cover, først dukkede op dagen efter.

Billigst og bedst service

Skulle bruge et godt tv til fornuftig pris og så at Expert havde et super tilbud på en 46" så jeg bestilte sådan en på nettet til afhentning i deres butik på Frederiksberg Domus Vista centret tror jeg det hedder. Fik en fantastisk service både ved bestilling som gik hurtigt og nede i butikken som lige gav mig tips om hvordan jeg får ekstra glæde af mit nye tv så jeg også kunne få det op og hænge på væg super service. Jeg tror jeg bliver fast kunde fremover tak for god service

Hurtigt og perfekt.

Købte en tablet der ikke var i orden, ringede og fik en perfekt service, kunne sende den tilbage gennem en af butikkerne, blev lovet pengene tilbage i løbet af 30 dage,, bestilte en ny tablet og havde den dagen efter, bedre kan det ikke gøres.

Super Godt

God service kunne hente den efter 2 dage i butikken

Fortjener ikke engang den ene stjerne ! - "Smut ud af min butik!"

Den 09/10 - 2013 købte jeg en ASUS computer ved Expert Kolding Nord. Den 20/11 - 2013 indleverede jeg computeren til Expert samme sted, da der var opstået en fejl hvor computeren ikke ville starte op. Den 07/12 - 2013 modtog jeg computeren igen.

Den 21/12 - 2013 blev computeren igen indleveret til Expert, da der var opstået samme fejl. Computeren blev udleveret igen den 09/01 - 2014.

Den 12/02 - 2014 blev computeren igen indleveret til Expert, da der var opstået samme fejl. Jeg har dog ikke modtaget noget svar endnu, men Expert har anmodet om kreditering.

Flere gange har jeg givet udtryk for at jeg er studerende ved Syddansk Universitet på en linje med fokus på IT. Derfor er det en meget stor last at undvære en computer samtidig med, at mine notater til studiet forsvinder hver gang. Selv har jeg måtte søge om en låne computer i forbindelse med eksamen, hvor svaret var at Expert's computere ikke var specielt gode og pålidelige. Derfor ville det være bedst at låne en computer et andet sted. Ekspedienterne virker ligeglade og tager intet initiativ selv.

Nu sidder jeg her næsten et halvt år senere og har ikke en computer der virker. Selv har jeg anmodet om at få pengene tilbage. Ringer man til Expert får man en ekspedient som kun ved noget om hårdehvidevare hvorefter, man skal fortælle hele historien igen til en anden ekspedient.

Som forbruger kan jeg ikke andet end være dybt utilfreds med Expert i denne sag og jeg føler, at sælger burde tage ansvar i stedet for at skyde skylden på producenten og deres reparatør.

Selv vil jeg aldrig handle med Expert igen og vil opfordre andre til det samme!
____________________

"Smut ud af min butik!"

Dette var ordene jeg blev mødt med, da jeg desværre endnu engang var nødsaget til at møde personligt op i butikken Expert Kolding Nord den 5/3 - 2014. Igen havde personalet ikke kunne finde ud af, at give besked over telefon til trods for, at jeg flere gange var blevet lovet kontakt når der var nyt i sagen. Selv måtte jeg finde oplysninger fra reparatøren om produktet. Her kunne jeg få oplyst at produktet ikke for 3. gang var blevet repareret og jeg derfor skulle henvende mig i butikken hvor PC'en var købt.

De første ord jeg blev mødt af var selvfølgelig ikke "smut ud af min butik" men " jeg har kun noget med hårde hvidevarer at gøre". Men det er bare standart når man snakker med Expert/Punkt 1. Alligevel tog vedkommende sig af sagen og hentede en ny bærbar. Her fik jeg tilbuddet om, at modtage en ny bærbar eller et tilgodebevis. Dette var tilsyneladende de eneste 2 muligheder der var, men eftersom jeg vil have mine penge tilbage, efterspurgte jeg en person der vidste mere om denne sag. Jeg fik besked fra ekspedienten om at sælger intet ansvar havde, samtidig med at tonen fra ekspedienten var skarp og snerrende. Til sidst fik jeg at vide, at jeg kunne kontakte butiks chefen. Jeg spurgte om ekspedientens fulde navn gentagende gange, samtidig var der en anden ekspedient der så hele forløbet, mens hun gjorde butikken klar til lukning. Jeg blev bedt om, at tale ordentligt og forlade butikken. I min frustration blev jeg ved med at spørge efter hendes fulde navn hvorefter hun til sidst SMED sit visitkort på disken og selv gik ud i baglokalet. Selv var jeg meget chokeret over hendes opførsel og et minut senere stod der en anden ekspedient som spurgte hvorfor hendes kollega græd og sagde at jeg skulle forlade butikken. Eftersom jeg ikke havde gjort noget var min forklaring åbenbart nok til, at jeg kunne sætte ekspedienten ind i situationen og han beklagede.

Ekspedienten fortalte, at jeg ikke kunne vide om hun havde haft 4 andre irriterende kunder forinden og at 9 ud af 10 kunder i Expert/Punkt 1 var brokkehoveder. (Her kan jeg ikke anden end spørge min selv, HVORFOR MON DET ?!) Han havde selv før oplevet, at han var blevet truet på livet af kunder og tilmed overfaldet. Her havde han selv sørget for at overfaldsmanden slog sig noget så gevaldigt p.g.a. han store bygning. Igen var jeg rystet over ekspedientens udtalelser, men han lovede at sagen ville blive undersøgt og at hans kollegaer også stod til en skideballe. Han lovede også, at jeg ville blive kontaktet af butiks-chefen dagen efter da de mødte ind sammen. Jeg forlod butikken i god ro og orden på samme måde som da jeg kom ind bare med en endnu dårligere oplevelse. TAK IGEN!

Lige da jeg gik ud af butikken kom der et ældre ægtepar ind, men her blev de mødt af ekspedienter der meddelte at butikken var lukket. Der var klokken jo et par minutter over lukketid. ("50 år med god service, og det bliver vi ved med"). Hvordan kan i overhovedet drive en forretning Expert/Punkt 1? Jeg er dybt rystet!

Nu sidder jeg her dagen efter den 6/3 - 2014 og der er STADIGVÆK ikke nogen der har ringet. Jeg har helt bevist undladt, at ringe for at se om en tilbagemelding var for meget forlangt. Men jeg har ikke fået en opringning endnu, så butiks-chefen kunne desværre heller ikke finde ud af at ringe tilbage som lovet.

Køber man et produkt ved Expert/Punkt 1 er der rigeligt med service inden man køber et af deres produkter. Men har man først købt et produkt er de totalt ligeglade med efterfølgerne. Her er man overladt til sig selv og kontakter man Expert er de uansvarlige og der bliver intet initiativ taget fra sælgers side.

Hej Mark Berggreen

Vi beklager den oplevelse du har haft i denne sag. Hvis du vil skrive til os på mailadressen kundeservice@expert.dk vil vi vende tilbage til dig på mailen.

Expert Danmark A/S

Glimrende respons fra kundeservice, både hvad angår spørgsmål om varens specifikationer og levering. Godt produkt til glimrende pris (Panasonic Plasma TV TX-P50VT60Y)
Levering dog ikke til kantsten; men til dør - så også derfor 5 stjerner for Perfekt!

Hurtig ekspedition!

Hurtig ekspedition! Varen som forventet! Hjemmeside med godt overblik og værdifuld information. Det er absolut ikke sidste gang, at jeg handler her.

Håbløs kommunikation

PCen jeg købte i forretningen er god og rådgivningen i forbindelse med købet var venlig og god. Men en software-fejl har påført mig stor irritation. Har flere gange mailet til både forretningen og kundeservice - de svarer konsekvent ikke! Når man ringer til butikken tager de konsekvent ikke telefonen og når man så lægger telefonbesked vender de konsekvent ikke tilbage! Usselt! Ved direkte henvendelse i butikken fik jeg så en sludder for en sladder fra en travl tekniker. Så jeg har brugt rigtig meget tid på håbløs kommunikation - og fejlen er stadig ikke rettet.

Kære Allan Høier

Vi er kede af den oplevelse du har haft. Hvis du vil skrive til os på mail: kundeservice@expert.dk vender vi tilbage på mail.

Expert Danmark A/S

Nem bestilling og hurtig levering :-)

Hurtig levering og ingen problemer, bruger gerne Expert.dk igen :-)

Manglede bekræftigelse.

Om det var fordi jeg handlede hos jer i weekenden ved jeg ikke, men da jeg havde bestilt varen, fik jeg ingen ordre bekræftelse via mail, jeg fik først én samme dag jeg fik varen. Når jeg handler på nettet hos andre, får jeg en ordre bekræftelse, så snart jeg har afsluttet handlen.
Ellers fin handel, hvilket de 4 stjerner jo også antyder.
Mvh. Carsten R. Frandsen

lever det lovede til tiden

det lovede blev leveret som det skulle på den forventde dag.

Uacceptabel håndtering af refundering

I dag henvendte jeg mig til Expert for at forhøre mig ang. en reklamation af en varer, som jeg har købt på deres hjemmeside for 1,5 måned siden.

Svaret fra Experts medarbejder [navn fjernet] lyder blindt:
"Det er desværre ikke noget vi kan gøre ved, prøv at tag fat i producenten, måske de kan hjælpe dig i sagen.
Beklager meget. "

Da jeg så efterfølgende minder ham om "bekendtgørelsen af lov om køb" , § 81, og at jeg derfor har fuldt ret til refundering, beder jeg ham om at revurdere sagen.

Til det får jeg efterfølgende et helt uacceptabelt svar, hvor han skriver følgende:

"Det er under bagatelgrænsen for reklamationer, som går på 200kr.
Det er ikke vores ansvar at produktet har fået slitage, du henvender dig knap 3 måneder efter produktet er købt.
Jeg vil derfor ikke gøre mere i denne sag."

Så vidt som jeg ved, så er står der intet om bagatelgrænser i "bekendtgørelsen af lov om køb". Og desuden synes jeg, at det slet ikke er i orden, måden hvorpå han ændrer sin service fra at være "meget beklagelig" til efterfølgende at indrømme, at han faktisk godt kunne gøre noget ved sagen, men det vil han/de simpelthen ikke, da de ikke vurderer min sag så vigtig.

Men alt i alt, så vil jeg ikke anbefale folk i at købe på Expert, da de dermed ikke er sikret en god service efter selve købet..

Hej Haris

Tak for din anmeldelse.

Der er en ny vare på vej til dig med posten, beklager ulejligheden.

God dag.

Expert.dk

Expert Danmark A/S Details

Experts vision er "Making life easier and more exciting!" Vi ønsker at inspirere og motivere vores kunder til at forstå, og se fordelene ved, vores produkter.

Visit Expert

We live here: Omega 3