Express Gaver reviews

Express Gaver reviews

6.4

Fik mit produkt inden for den ønskede leveringstid.

Købte en oplader til mac på express-gaver.dk og fik den 2 dage efter. De gjorde opmærksom på hjemmesiden at opladeren ikke var original, men kompatibel. - hvilket den også har vist sig at være. Bekræftelses-emailen kom med det samme. Intet at klage over.

Fantastisk sted at handle online

- God service hele forløbet igennem
- Rare medarbejdere som står klar til hjælp
- Oplysninger om hvor din order er hele forløbet igennem
- Billigt stor udvalg
- Kvallitet
- Hurtig leveringstid på 2-3 dage

Virkelig et sted som kan anbefales

God erstatningsoplader

Købte en oplader til min macbook air, og som der står på hjemmesiden er den kompatibel, hvilket vil sige ikke et originalprodukt. Men levering var hurtig, prisen den halve og opladeren velfungerende. Så jeg vil handle der igen hvis det var.

Falsk Apple lader

Jeg købte en MacBook pro 13" lader på deres shop og som mange andre skriver, stod der ikke det ikke var en ægte Apple lader. Jeg havde godt nok også min tvivl da den var noget billigere end andre steder.
Men det er for dårligt at virksomheden ikke gør opmærksom på at det IKKE er en orignial apple lader.

Ikke i orden

Jeg bestilte en lader til en MacPro og efter 2 uger modtog jeg bestillingen, da jeg åbnede pakken var "dimsen" som man sætter på laderen brugt, den havde ridser over det hele.
Jeg sendte laderen retur, og glemte dog at lægge en fejlbeskrivelse i den, så de sendte mig en E-mail om at jeg skulle kontakte dem.
Fik min penge retur, fint nok, men at sende brugte ting afsted er ikke i orden.

2/5 stjerne, og det er kun for deres kundeservice.

Elendigt sted. har endnu ikke fået min pakke efter 2 uger

Bestilte en oplader for 2 uger siden. Har endnu ikke modtaget nogen pakke. Kundeservice har ikke hjulpet..

Kan ikke anbefales.

Fantastisk service - kan ikke forstå folks negativitet?

Bestilte en MacBook 13-inch oplader, som jeg fuldt bevist, vidste ikke var en original lader, eftersom det stod inde på deres hjemmeside.
Dersværre opstod der et problem, da ledningen blev bøjet lidt for nemt, og for hurtigt for enden.
Dette resulterede i, at den ikke kunne oplade mere.
Derfor brugte jeg min 2 års garanti, og sendte laderen retur.
Allerede efter 1 dag modtog jeg en mail om at de ville sende mig en ny en retur.
Udover dette virkede de meget venlige, og forstående.
Mange tak for servicen, Express-gaver :)

EDIT:
Det skal lige siges, at det var mere end 8 måneder siden jeg købte denne oplader.
Lige siden jeg købte den, har der altid stået at DET IKKE VAR EN ORIGINAL apple oplader inde på hjemmesiden.
Folk har tydeligvis ikke læst det ordenligt igennem!

Intet negativt

Jeg bestilte en pakke fredag eftermiddag kl. 15.55, og modtog pakken dagen efter. Det må man sige at være EKSPRESS!
Da jeg tirsdag modtog samme pakke igen, gjorde jeg opmærksom på at der måtte være sket en fejl. Indenfor et kvarter fik jeg svar tilbage om at jeg ikke skulle bekymre mig om retur-porto. Dét er god service! Jeg takker mange gange, og er sikker på det ikke er sidste gang jeg har handlet der :)

Holder hvad de lover med god fart

Jeg har - ligesom mange andre - købt en ny lader til min Macbook Pro inde fra hjemmesiden. Dagen efter bestillingen fik jeg mit produkt, hjemmesiden var nem at bruge og gav mig lov til at købe uden at skulle lave en bruger.

Jeg åbnede pakken og opdagede at den i modsætning til min gamle lader ikke havde et Apple-logo på. Jeg opdagede også at der stod "Replacement AC Adaptor" på siden af den.

Prøvede den lige, og den ser ud til at virke fint. Hvad de fleste folk ikke forstår er, at der inde på Ekspress-gaver.dk's side ikke står noget om at det er en Apple Magsafe lader, der står bare at det er en Magsafe lader som passer til Macbooks, og de har derfor holdt deres reklamation.

Om det så var en kopivare, så virker laderen stadig og jeg sparer omkring 200Kr, min nu snart 3 år gamle Macbook klager heller ikke.

Køb ikke på express-gaver!

Købte en macbook 13 tommer 60w oplader der tilsyneladende ikke virker. Men efter jeg har fået den kan jeg se det er en fake oplader, der ikke er lavet af Apple.
Men på deres side er der INTET der siger at jeg er igang med at købe en FAKE oplader.
- Køb ikke her, med mindre du vil spilde dine penge.

Uprofessionel skandale

Kan se jeg ikke er den første der er utilfreds med denne side.

Købte den mac oplader, hvor der tydeligt står virker til ALLE Macbook air og sidder så her med min helt nye Mac uden at kunne få strøm. Er nødt til at bruge min brors der har den gamle lader!!!
Skriver endda i en kommentar om I er sikre på at den virker til en helt ny mac fordi det var en ny slags oplader??? Har I ikke læst kommentaren eller er i blot uvidende... Desuden en ret hård skolegang uden min computer med strøm. Har meget travlt med at få en oplader og synes dette er dybt uacceptabelt!?
Desuden er det en falsk macbook oplader??? men nevermind, vil bare have en der virker NU!

Claus Vallentin for /Ditlev Vallentin

Ingen problemer

Bestilte et u-originalt replacment batteri til min mac 17" laptop.
Kom hurtigt og virker perfekt

Express-gaver leverer defekt produpt og svarer ikke på klage

Jeg har købt en mp3-afspiller gennem Express-gaver.
Mp3-afspilleren har aldrig virket og firmaet svarer ikke på min reklamation.

Penge ud ad vinduet!! snydt!!

Falsk MacBook lader uden advarsel

Jeg købte for nyligt en MacBook lader hos dette firma. Ved modtagelsen viste det sig at det var en falsk lader til trods for at der ikke står noget sted på hjemmesiden at den ikke er ægte. Trods den vildledende markedsføring nægter Express-gaver.dk at betale noget af portoen for tilbagesendelse af en vare som ikke er hvad den er beskrevet som på hjemmesiden. Der bruges bla. ord som:
"Apple macbook air lader"
"Macbook Air oplader"
"Magsafe AIR laptop macbook adapter / lader til MacBook Air"

For en hver køber vil det fremstå som den ægte vare og der er kun forsvindene få ting som indikerer at den ikke er ægte. Godt skjult! En køber har som udgangspunkt ingen grund til at tro at den ikke er ægte.

Jeg kan ikke anbefale nogen at købe produkter ved en virksomhed som øjensynligt bevidst forsøger at snyde køberen.

Fake produkt, ingen svar fra virksomheden, ingen penge retur

Jeg kan kun råde dig til at holde dig LANGT fra denne dybt useriøse virksomhed.

Jeg har indtil nu skrevet 4 mails til virksomheden - uden at have hørt det mindste fra dem. Jeg har sendt en vare retur, men har ikke fået mine penge retur.
De fire mails forklarer meget godt min denne absurde situation:

31. marts 2012:

Hej,

Jeg har i dag modtaget min vare, en Magsafe oplader til MacBook Air.

Jeg er dog dybt skuffet over at have modtaget en kopivare. Der står intet under varebeskrivelsen på jeres hjemmeside (http://www.express-gaver.dk/macbook-air-oplader-p-224.html), om at det skulle være en kopi/uoriginal. Så kan jeg da bedre forstå, at prisen var så lav. Til gengæld bruger I ordet "Magsafe", og dette er netop ingen Magsafe, men en kopi af det i øvrigt patenterede produkt Magsafe.

Det eneste, der kunne give den mindste indikation af, at dette er en kopivare er ordene "Erstatnings Power Adapter" - men dette kan jo forståes på mange måder. Jeg forstod det som, at det er en erstatning for den lader, som følger med computeren når man køber den.

Jeg overvejer nu, om jeg skal sende denne kopivare tilbage til jer og få pengene retur - eller om jeg skal benytte den, og regne med, at I betaler mig en ny computer, hvis den brænder sammen pga. denne uoriginale lader? Det håber jeg derfor, I kan svare mig på.

1. april 2012:

Hej igen,

Jeg har nu læst på nettet om erfaringer fra folk, der har købt en falsk Magsafe af samme type, som den jeg har modtaget fra jer. Der er flere erfaringer med, at laderen bliver utroligt varm, og man fraråder generelt at bruge andet end en Magsafe fra Apple til sin MacBook.

Jeg sender derfor pakken retur til jer, og ønsker at få pengene retur. Kan I ikke føre pengene retur på mit Dankort, kan jeg sende jer mine kontooplysninger.

På forhånd tak.

12. april 2012:

Hej igen,

Jeg skrev til jer den 31. marts, og igen den 1. april, og jeg har ikke fået svar endnu?! Det er altså ved at være to uger siden, jeg skrev første gang.

Jeg synes helt ærligt, at dette er en ubehagelig situation at stå i. Jeg håber derfor, I svarer mig på nedenstående mails hurtigst muligt.

17. april 2012:

Hej igen,

Jeg har nu skrevet til jer den 31. marts, den 1. april, den 12. april og skriver hermed til jer igen (17. april) - da jeg ikke har hørt lyd fra jer på nogen måde.

Det her kan simpelthen ikke passe. Jeg har nu skrevet en anmeldelse af express-gaver.dk på trustpilot.dk, hvor andre kan se mine mails til jer (inkl. denne). Måske det kan fange jeres opmærksomhed?

- efter den sidste mail, hvor Trustpilot-anmeldelsen er nævnt, modtog jeg den 20. april 2012 så endelig pengene retur på min konto. Man får tilsyneladende opmærksomhed med en negativ anmeldelse her på Trustpilot. Men jeg har endnu ikke modtaget svar på mine mails - men altså, som sagt er pengene endelig modtaget, og det er trods alt det vigtigste.

Fantastisk service med stort S!

Jeg bestilte en oplader til en macbook for min bror. Pakken blev afsendt d. 3/12 og i dag d. 9/12 er den stadig ikke modtaget. Da jeg er ved at skrive til kundeservice, opdager jeg til min store skræk at jeg har tastet en blanding af hans nye og gamle adresse.

Jeg vælger derfor at ringe til kundeservice og fortæller hvad der er sket. www.express-gaver.dk vælger så at sende en ny lader til min bror i dag og håber på den anden kommer retur - Dette uden ekstra omkostninger for min bror :)

Det kan man da kalde godt julehumør

/Tim

hurtig levering

Bestilte en macbook lader torsdag middag og modtog den fredag. Super service faktisk, for jeg fik løbende statusopdateringer. Her handler jeg gerne igen:-)

Fantastisk service

Jeg købte en ny oplader til min MacBook. Da den ikke var blevet leveret til tiden, pga. fejl i adressen, kontaktede jeg kundeservice på deres hjemmeside og fik ud over en rigtig god service, og hurtige svar tilbage, sendt den og to dage efter korrespondancen, har jeg nu en ny oplader der virker.

FANTASTISK!

En meget tilfreds kunde.

Spammer nyheds sites

Manden spammer diverse nyheds sites med hans rekleme!

Udbreder SPAM i stor stil

Bla. MacNyt fora er ramt af de såkaldte reklamer fra:

Bruger-id:MHK139-DK
Navn:Michael Holm Kaldal