Expressdelivery reviews

Expressdelivery reviews

It is not possible to review Expressdelivery. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Levering god - service dårlig.

Selvom Express Delivery er gået konkurs, ville jeg lige sige et par ting om siden.

Leveringen var altid til at stole på, men når det kom til service ... der var stort set ingen, blot en mail robot som sagde at de ville svare snarest muligt, men det gjorde de altså aldrig - min ene RMA gik aldrig igennem og fik bare mine ødelagte højttalere tilbage i samme stand.

Super behandling, hurtig og problemfri service, gode priser.
Ikke sidste gang jeg handler her

Holder aldrig leveringstiderne
Har ikke altid det vare det sælger
Elendig service

Varen kommer som regel som lovet og betalingsforløbet er fint.
Ren webshop - og som de selv erklærer er der ingen support overhovedet. Fint hvis man ved hvad man skal have og hvordan man skal bruge det.
Har dog ikke erfaringer med hvordan det foregår ved evt. reklamationer.

Købte en harddisk hos dem, men den var defekt ved ankomst (lignede det var et kraftigt stød den havde fået, det ene hjørne var knækket af), sendte den selvfølelig tilbage igen, men fik den retur ret hurtigt med beskeden at det var mig som havde forsaget skaden og at min returret samt garanti frafaldt... Var selvfølelig utilfreds med dette og kontaktede dem via mail (da man ikke kan ringe til dem!) og fik en eller anden autogenereret mail hvor der stod jeg kunne google mit problem... efter den 3. mail fik jeg et personligt svar hvor jeg fik at vide jeg kunne sende den ind igen, hvilket jeg så gjorde.. Nu står jeg uden en harddisk og har mistet 700 kr. De benægter de har modtaget den og jeg kan ikke finde mit TT nummer.

Jeg savnede den support hvor de havde sendt mig en mail før de sendte harddisken tilbage igen, så kunne man have taget diskusionen derfra...

Dårlig service (meget dårlig)
Fin levering når man bestiller...

Alt hvad jeg skal bruge af "dimser" til hjemmets og familiens pc'ere købes her.

Jeg er supertilfreds - ultra hurtig levering, har aldrig haft et problem.

Jeg anbefaler gerne expressdelivery til venner og bekendte.

Sendte en 2 måneder gammel printer til reparation. Måtte derefter kæmpe 3 måneder for at få den tilbage. Blev undervejs sendt rund til både Midtdata og Infocare.
Printeren blev endelig leveret og der var nu sat et password til Infocares net, så jeg ikke kunne logge på mit eget. Expressdelivery's "kundeservice" var næsten umulige at få fat på, og da jeg endeligt kom igennem var de ekstremt nedladende.

Fornuftige priser og leveringstider. God service både når det kommer til bestilling samt RMA sager.

For 4 måneder siden fik jeg tilsendt en anden vare end den jeg havde bestilt. Den blev straks returneret. Men det er stadig ikke lykkedes mig at få pengene igen. Det eneste jeg har fået er en utroligt dårlig behandling.

Jeg kar kun gode ting ot sige om dem alt er iorden

Jeg har handlet i dette firma flere gange nu.
Leveringen har altid været været overholdt.

Er der ventetid og man f.eks finder en anden vare, er det nemt at annullere ordren.

Jeg har aldrig haft brug for RMA fra denne forhandler.

Hurtig levering.

Havde dog valgt at annullere ordren - men alligevel blev den afsendt....

Da leveringsdato ikke blev overholdt, annulerede jeg købet. Varen blev dog sendt (for sent) alligevel og pengene trukket på min konto. Der gik 3 uger efter returnering af vare, før jeg fik mine penge igen. Ingen telefonnumre til firma.

Jeg kan bestemt ikke anbefale dette firma. Købte et bund + ny cpu hos firmaet, men bios'en på bundkortet var 14 måneder gammel og kunne derfor ikke genkende cpu'en. Jeg tog kontakt til firmaet for at høre om der ikke var mulighed for at jeg kunne låne en ældre cpu et par dage. Efter 4 dage valgte de endelig at svare på min mail, men sælgerens eneste kommentar var: Send bundkort + cpu ind til os, så skal vi nok opdatere bios'en for dig - mod betaling naturligvis!!! Løsningen blev at jeg selv købte en ældre cpu (hos en anden forhandler) og fik opdateret bios'en. Handler aldrig mere hos Express Delivery!

Useriøst firma. I april 2007 returnerede jeg et defekt DVD drev. Sælger var hurtig til at returnerer, med besked om at varen var i orden. Jeg fastholdt at drevet ikke kunde brænde og fik via hjemmesiden besked om at varen var sendt til reparation. I august rykkede jeg for en afklaring og fik besked om at klagen ikke kunne behandles fordi varen, efter sælgers mening, ikke var pakket ordentligt ind ved den første fremsendelse. Den var pakket ordenligt ind og var i øvrigt ikke beskadiget. D.v.s. de erkender at der er en fejl på produktet men vil ikke reparerer. Firmaet tager sig ikke af hvad lovgivningen (købeloven) siger men gør alt for at slippe for at reparerer og regner med at jeg ikke vil gå rettens vej for 400,00 kr. Hold jer langt væk fra dette firma, hvis der går noget galt med leveringen eller produktet er i "på herrens mark". Firmaet har, som forventet, fået utroligt dårlige bedømmelser på alle hjemmesider, jeg har set, der bedømmer virksomheder.

Købte Sony RDR-HXD870S.Levering næste dag uden problemer.Alt OK.

En enkelt handel. Lagerstatus var god nok, da varer kom dagen efter. Blev ringet op om aftenen på dagen hvor bestillingen var foretaget, tilsyneladende for at bekræfte at det nu var mit Dankort der var blevet benyttet til handlen. Det var åbenbart procedure. Dén har jeg ikke prøvet før.

jeg har handlet der 2-3 gange nu uden gnidninger, har altid fået varen inden for 3 dage uden nogen skader, så positiv omtale fra mig.

Simpelthen den værste oplevelse jeg har haft siden i-handlens oprindelse.
Følgende elementer kan nævnes som eksempel på dårlig service og inkompetence:

1. Forkert varebeskrivelse på hjemmesiden (sammenblanding af 2 forskellige produkter)
2. Forsinket leverance
3. Levering af forkert produkt
4. Efter retur af det forkerte produkt kan ”Expressdelivery” hverken finde ud at levere det korrekte produkt eller tilbagebetale kundens/mine penge.
5. Sagen er endnu ikke afsluttet, da de stadig skylder mig små 100 kr.
6. Og selvom det hele går i orden på et tidspunkt, så har jeg stadigvæk tabt 60 kr. (udgift ifm retur af forkert produkt)
7. Indtil videre har det taget 1 måned at få tingene på plads og som nævnt er sagen endnu ikke afsluttet. Så, så meget ”express” får man af www.expressdelivery.dk

Jeg har handlet hos dem et par gange og har aldrig haft problemer. Mit Geforce 7900gt kort brændte sammen men fik hurtigt tilbudet om jeg ville have et nyt tilsendt og valgte så i stedet et 8800gts da det lige var kommet og jeg så kunne få fuld valuta for mit gamle kort :)

Har været fuldt ud tilfreds med dem.

www.expressdelivery.dk Details

expressdelivery.dk er din første og bedste informationskilde om shoppe online. Her finder du også andre interessante links. Vi håber, du finder, hvad du søger!

Visit Expressdelivery