Extraoptical reviews

Extraoptical reviews

6.7

God service - over lang tid.

Jeg har købt 2 sæt briller hos Extraoptical. De første gik helt efter bogen - læsebriller - men de næste blev der problemer med. Men ingen problemer, der kan henføres til Norge. Det kom til at handle om distribution og aflevering af varen.
Der skete det, at PostDk ikke kunne finde mig på min adresse - det har ikke været noget problem for andre kan jeg så sige - og derfor kom varen tilbage til udgangspunktet i Dk. Uden at jeg fik nogen meddelelse om det!?? Herefter går brillerne tilbage til Schweitz, hvorfra der ikke er nogen mulighed for at spore dem. Extraoptical i Norge siger, at der ikke er nogen anden mulighed end at bestille et nyt sæt. Og det gør vi så; - en forventet leveringstid på 2-3 uger bliver vekslet til 12 dage; - og så har jeg mine nye briller. Som jeg kan se med; - på computeren, at læse og i virkeligheden.
Jeg kan kun anbefale Extraoptical, hvor jeg føler jeg har fået en fuldstændig optimal service - på trods af mange ting. Ikke mindst har virksomheden svaret på alle mine henvendelser med meningsfulde svar hver gang.
Sådan har jeg oplevet det!

briller

positivt : jeg ser ganske godt med de modtagne briller hvilket jo er det vigtigste.
negativt : brillerne fremstår ganske kraftige i udførelsen og vejer godt til , 32 gram mod mine gamle brillers 20 gram.
Dansk hjemmeside, men varen sendes toldmæssigt fra Schwitz, hvilket oven i prisen medfører dansk moms og et behandlingsgebyr på 160 kr fra postvæsenet. Jeg tror, at kommer prisen over en ca 1100-1200 kr skal der også erlægges told hvilket jeg slap for.

Konklusion : brillerne er de 1400 kr inc afgifter værd, men heller ikke mere. Man får altså hvad man betaler for, et par briller som alt ialt virker lidt billige og gammeldags, men jeg er nogenlunde tilfreds.

Fusker firma hold jer væk

ingen briller modtaget.. og har heller ikke fået en ordenlig service.. blot blevet holdt hen.. med latterlige beskeder..

har modtaget brillen, og har sendt den retur.. nu venter jeg på mine resterene penge. 216kr

Nu har jeg fået mail om at jeg slet ikke får de penge for told som de på skrift har lovet mig tidligere,,

JEG VIL GERNE ADVARE ALLE OM DETTE FIRMA.

Is Extraoptical your company?

extraoptical.dk Details

Visit Extraoptical