Extremecarparts reviews

Extremecarparts reviews

9.3

Kanon Service!

Har lige hentet min lille bil idag efter at have fået installeret anlæg, og må sige jeg er mere end tilfreds med resultatet. Kanon service! og er helt tryk ved at overlade min bil til jer en anden gang!

Super service!

Super god service!
Kan kun anbefale at handle fra siden! :-)

Extreme car parts så spiller det

Købte ny firmabil i 2011 og ville have et ordenligt anlæg i bilen kontaktede Extreme Car parts og fandt hurtig det rette anlæg til den rette pris og med en weekend blev bilen skilt og samlet igen og det spiller stadig som det skal , evt spørgsmål og hjælp bliver altid klaret med et smil kan varmt anbefale Extreme Car parts helt klart det rigtige sted at handle

Nielsen's transport

Hurtig betjening og go service kan kun anbefales

Extreme Carparts super godt service

Extreme Carparts er det bedste sted at få lavet bil anlæg, de yder super god service og deres arbejde er af god kvalitet .

Super dejligt fedt sted !!!!

Var i praktik hos Extreme carparts,
havde det ikke let i starten da jeg led af en hård deprition som gjorde jeg ikke kunne snakke med andre mennesker, og kunne slet ikke tale i telefon med fremmede. Men i slutningen af min praktik periode, kunne jeg det meste, snakke med fremmede tage telefonen og den dag i dag har jeg fået læreplads i butik. Og har muligvis egen butik, om små 2 år.
Så i mine øjne et fantastisk sted, med plads til alle.
Og som andre skriver hvis der er noget de ikke har, skaffer de det på ingen tid. !!! :)

vil slutte af med at sige 1000. tak for alt. ! :D

EXTREME

EXTREME.

Ja, EXTREME det er i. Har fået bygget alpine anlæg i min Toyota Celica. Afleverede bilen torsdag aften, og kunne hente den mandag eftermiddag. Jeg må sige at jeres service er EXTREME-hurtig, effektivt og fantastisk flot og professionelt udført. En fed oplevelse at se og høre på, og jeg ved at det vil give mig glæde hver eneste dag. Tusinde TAK for en god service. Og vi ses helt sikkert igen.
Selvfølgelig får i toppoint, 5 stjerner.
Hilsen Magnus

De levere altid!

Jeg kan finde alt og få det som jeg vil.
Har de ikke det jeg vil have, finder de det.
Skal det laves, laver de det.

Nu har jeg brugt deres butik i mange år efterhånden og kvaliteten og hjælpen er altid i top. Det hænder endda at jeg svinger forbi bare for at få en hyggesnak.
Nu har jeg brugt dem til mit projekt og hver gang bilen kommer tilbage, står jeg som et barn ved juletræet som venter på sin gave. Jeg bliver mere overrasket end ventet på den gode måde!

Jeg har intet ondt at sige om Extreme Carparts, da jeg kun har gode oplevelser med dem og derfor får de 5 stjerner.

kan stærkt anbefale extreme car parts hvis i skal have brygget bilen om.

I torsdags adleverede jeg min golf 6 ved extreme car parts. De fik frie hænder til at bygge et costum bygget anlæg i bagagerummet. Var lidt nervøs for hvordan det ville blive. Idag hentede jeg så bilen igen og blev stærkt overrasket (på den gode måde) smilte over hele 5 øren og blev så glad da jeg så det. Det blev lavet præcis sådan som jeg selv havde forstillet mig. Og blev endnu mere overrasket over lyden. Og kvaliteten på den 8 " skærm der er i afspilleren er tip top... kan kun sige at det ikk er sidste gang min golf skal dernede. De kan deres kram og ved hva de snakker om så kan stærkt anbefale andre at bruge dem. I bliver ikk snydt men der imod glad for at i valgte dem. De får top karakter herfra...:) skide godt arbejde drenge. Har i gjordt meget bedre end forventet...:)

SUPER GOD SERVICE :-)

Fik svar på forespørgsel.....de kunne desværre ikke levere den fælg jeg gerne ville have men kom med 5 fine alternativer hvoraf jeg valgte den ene. Der var fin korrespondance både pr. mail og telefon og jeg bestilte et sæt fælge fredag og fik en leveringstid på en uge, men de var med posten allerede onsdagen efter. Super godt og god service fra Thomas! Kan sagtens anbefales!

Mvh. Dennis

halleluja

Absolut et godt sted som jeg kan anbefale andre hvis man skal have tonet ruder eller bygget anlæg i bilen.
Det går hurtigt og det spiller bare.
Jeg er glad for den service jeg har fået.
Og skriver man, svarer de også tilbage så snart det muligt.

kunne skaffe varen til tiden + rigtige pris

tak go service - brugte meget tid på mig som kunde og hurtig levering

Fantastisk respons...

Kun kort tid efter bestilling modtager jeg en mail om at varen ikke er på lager, men at de kan sende den 23. dec, om det var okay og jeg stadig ønskede at gennemføre handlen. Jeg havde pakken allerede om morgnen den 23. så der har været fart på! I øvrigt var der håndskrevet julekort med i pakken :) Dejlig oplevelse!

Super firma

Jeg gik ind og bestillede et skørtesæt og der gik en uge så fik jeg det leveret på min ardesse. Kan kun anbefale Extremcarparts.

Kanon anlæg og service!

EC; er et kanon sted at få lavet anlæg, jeg snakkede med Thomas, og vi fik lavet en fed aftale hvor jeg brugte mine egne gamle JBL højtalere men fik et komplet alpine type G + andre ting installeret, det er en fed flexibilitet, og kanon service, vil klart anbefale EC,
Og især Thomas!!

Har nu anbefalet dem videre til andre kammerater og det er helt sikkert IKKE sidste gang de ser mig!

Spiller max.......

Mega glad for det anlæg i har bygget i min bil ;-)
Kan varmt anbefales de kan deres kram derover i Esbjerg ;-)
Mvh. Futte

Butik ud over det normale

extremecarparts er helt klart den bedste butik man kan tænke sig. har nu handlet der i rigtig lang tid og de har ikke skuffet mig en ENESTE gang.

fik så lavet mit super fede komplet massiv anlæg i min passat . 2 din radio, højtaler hele vejen rundt, custombygget bagagerum som ikke set før . spille helt utroligt godt :). er utrolig glad for det godt stykke arbejde der blev langt i . og så til en helt utrolig godt pris.

rigitg godt service er der vist ikke nogle trivl om at der er :) . hvis de ikke har de ting du mangler har de ikke noget i mod at skaffe det til dig . Fx manglede jeg en 2 din radio ramme til min passat og kunne ikke finde den andre steder men fixet Thomas lige så den var der 2 dage efter :) lækkert

alt i alt de bedste folk man kan ringe til eller kontakte når det har noget med biler og gøre :)

Mvh tommy

Skal du have anlæg i bilen og evt. bygget det op fra bunden?

Så skal du helt sikkert enten kontakte Extreme Carparts eller besøge deres butik. Du får en fantastisk service, de har viden om produkterne og anbefaler kvalitet.

Jeg fik bygget et Alpine anlæg op fra bunden i min del sol, bagagerummets bund har fået to forstærkere bygget ned med knust glas og lys rundt om. Bag sæderne er der blevet indbygget en subwoofer i en tilpasset kasse, som bare passer 100 % perfekt til netop min bil!

Ikke nok med at servicen, kvaliteten og lyden er i top, så vil man altid få et super tilbud på prisen.

Extreme Carparts - Kvalitet og alle pengene værd!

Findes ikke meget bedre,

Jeg søgte noget rådgivning om en bagpotte og luftfilter til slæden og på under 5 minutter var jeg rådgivet så jeg var tilfreds med svarene og jeg bestilte de vare, som man hos Extreme Car Parts mente var det jeg ville have, efter 3 dage havde jeg mine dele og efter de var monteret, var lyden præcis, som jeg ville have det.

Så uden at se min bil og kun ud fra det jeg gav udtryk for i telefonen rådgav de mig, så jeg er tilfreds.
Ikke nok med rådgivningen er i orden, var leveringstiden små 3 dage og det er meget normalt og der er derfor kun grund til at rose dette.

Indvidere var prisen ikke at pive over og jeg vil med glæde handle hos Extreme Car Parts igen og jeg vil anbefale alle andre at gøre det samme.

Elendig og langsom service; yderst mangelfuld kommunikation

Købte i december 2011 en ledning til min autoradio/iPhone, men modtog en forkert vare. Vi aftalte at den rigtige ledning skulle skaffes hjem, og det ville tage 6 - 8 uger.

Efter 13 uger rykkede jeg for ledningen. Nu var meldingen, at man nok ikke kunne skaffe ledningen og derfor ville betale mine penge tilbage.

Efter yderligere 5 ugers tovtrækkeri med en lang række uklare mails frem og tilbage, lykkedes det endelig at få pengene tilbage. Det tog altså næsten 5 måneder at afslutte en handel, som ikke blev til noget...

Jeg kan på ingen måde anbefale virksomheden. Kundeservicen og kommunikationen er dybt uprofessionel og særdeles langsom. Extremecarparts repræsenterer alt det, som E-handel ikke skal indeholde.

Extremecarparts Details

eXtreme car parts Alt i styling ice fælge anlæg og opbygning af ice bodykits bilstyling fælge udstødning remus sportssæder tuning styling supersprint stereoopbygning isotta momo whitehooker meguiars billigstyling jamex

Visit Extremecarparts

Call us on: +45 75 14 14 25