Eyeslipsface reviews

Eyeslipsface reviews

8.1

Fin hjemmeside!

Kvaliteten på produkterne er selvfølgelig afhængig af, hvor meget man betaler for det, men med det sagt, så er kvaliteten langt bedre end forventet sammenlignet med andre produkter i samme prisklasse som E.L.F! Jeg har endnu ikke oplevet at blive decideret skuffet over et produkt.
Dog skal det siges, at man ikke nødvendigvis kan stole helt på farverne, der vises på hjemmesiden og derfor giver jeg kun fire stjerner. Jeg har modtaget produkter, der ikke er i nærheden af den farve, der blev vist på siden - uheldigt, men sådan er det at shoppe online. Leveringen er selvfølgelig en smule langsom, da det bliver sendt fra England, men igen her får man, hvad man betaler for: Billig fragt er lig langsommere fragt.
Alt i alt er jeg tilfreds med den oplevelse, jeg har fået mig med eyeslipsface.co.uk og vil bestemt købe deres produkter for fremtiden!

Troværdig Hjemmeside

ELF er i hovedsagen FANTASTISK! De har rigtige mange produkter som er billige, men som stadigvæk har en god kvalitet. Men selvfølgelig har de også nogle varer, som ikke levede op til mine forventninger. Men det gøre ikke så meget, da prisen alligevel ikke er særlig høj.
Nogle gange kan leveringstiden godt overskride den forventede tid, men for meste kommer pakken til tiden.

Hvis man liker deres engelske side på Facebook bliver man hele tiden opdateret med nye kampagner, rabatkoder, goodiebags m.m.

Intet mindre end fantastisk!

Jeg har nu bestilt fra elf.co.uk to gange nu.
Perfekte produkter til en ekstremt billig pris!
Super god levering!
Jeg bestilte den billige fragt(omkring 35kr) hvor der stod 10-14 dage, modtog pakken efter fem hverdage.
Kvaliteten er i top(selvfølgelig er deres billigmærke ikke så godt som deres "dyre" det er klart)
Ting som kan koste 2-300kr koster måske kun 50kr på eyeslipsface.co.uk.

Btw: så kører de tit tilbud med 10 pund(knapt 100kr) gratis
Samt gratis fragt, gratis kollektioner, 50% og meget, meget mere!

Jeg betaler kun til nøds for makeup herhjemme igen.
ELF er det bedste!

Fantastisk

Helt fantastisk hjemmeside, det er jo vanvittig billigt!! Rigtig god makeup, kan kun anbefales.

Tilmeld jer med e-mail og modtag rabatkoder på både fri fragt og 100kr trækkes fra den i forvejen lave pris..

Køber kun fra ELF fremover ++++++ herfra..

Bemærk ca 7-10 dages leveringstid

Langsom leveringstid

Der står leveringstiden er på 2-7 dage, men alligevel fik jeg først mine pakke efter 16 dage, jeg var helt i tvivl om den overhovedet ville komme! Ellers stort udvalg og billige priser, dog lidt dyr forsendelse. Deres produkter er fin kvalitet i forhold til prisen.

Fantastisk!

Super nem og overskuelig hjemmeside! Rigtig billigt og god kvalitet! De leverer til tiden! Er super tilfreds!

ELSKER DET!

Billigt sminke der virker!
Selvfølgelig er noget sminke bedre end andet men det jeg har købt har jeg ikke haft nogen problemer med.
Har lige købt en masse sminke til en i julegave og det altså MEGET sminke til de få penge!
Jeg fik mine ting efter ca. 14 dage.
Jeg har bestilt herinde fra flere gange og det er ikke sidste gang!

Goooodt!

Jeg er fuldt ud tilfreds med denne hjemmeside!
Det er dog over et år siden, jeg sidst købte noget, men super god.
Anbefales!

Fantastiske priser - dog lidt lang leveringstid.

Jeg køber ofte inde fra ELF, da der er billigt, og jeg er tilfreds med kvaliteten af deres make'up. Især deres mineralpudder. Deres kundeservice er også fin.

Jeg giver dem dog ikke 5 stjerner, da leveringstiden altid er lang. Jeg venter altid 14 dage på mine varer.

Ellers er jeg meget tilfreds! :-)

Great price

Ordered from E.L.F twice now, great price, ok and even so great products, but delivering is a little slow
– will likely order from there again, just too bad that some of the things always is out of stock

Det bedste makeup!

Jeg har nu i et års tid brugt e.l.f's produkter, og er SÅ tilfreds !!
Jeg bliver altid positivt overrasket over hvor gode deres produkter er.. Jeg har kun købt 1 enkelt ting som jeg ikke får brugt, og det er udelukkende fordi det bare ikke er noget for mig.
Derudover så er det kun en lille uge siden at jeg bestilte hos dem.. Pakken skulle først komme om ca. 7 dage, men er lige kommet idag. Det er sku service! :-)

Vil helt klart anbefale at købe herfra.

Billigt og godt

Jeg har bestilt en del produkter fra eyeslipsface og er faktisk blevet positivt overrasket.

Varene kom okay hurtigt og blandt 6 varer, var der faktisk kun en enkelt ting der ikke levede helt op til forventningen, men det var ikke firmaets skyld-nærmere min skærms gengivelse af farver :-)

Man skal selvfølgeligt ikke forvente luksus kvalitet for de få penge man betaler, men det er klart ligeså godt/bedre end mærker som loreal og rimmel.

Deres Mineral makeup er SUPER godt og kan helt bestemt anbefales

Great prices and products, not very good customer service but good company overall.

I have been a loyal customer to EyesLipsFace for many years and I will hopefully continue to be, however they're not without their faults.
I have purchased many orders in the past from E.L.F with virtually no problems, if they have a big promotion on and you place a fairly large order then you can probably expect delayed delivery and such, but it's to be expected.
The last order I placed went through smoothly, I received my order within the expected time and at first glance it all seemed great as usual, however I checked over my order later on and there was an item missing, an item I had particularly wanted, there was no note to say it was out of stock or anything so I had obviously still been charged for it. So I contacted E.L.F to see what could be done about it, this was over a month ago and I still have not had any reply from them.
Overall I like this company, the products are mostly good and the prices very appealing, however they could do to improve in some areas like their customer service, I would definitely recommend them but don't be surprised if something goes wrong, you get what you pay for in my opinion.

Fantastisk!

Jeg har det seneste års tid bestilt en del produkter fra Elf, og det er bare fantastisk, hvor meget man kan få for så lidt penge! Nogle af deres helt billige ting er ikke af super god kvalitet, men absolut rigtig fine til prisen, og vil man være sikker på, at kvaliteten er i top, skal man vælge deres Studio Line. Produkterne koster lidt mere, men stadig mindre end de billige mærker i danske butikker. Desuden har Elf ofte op til 50% rabat, så der er virkelig masser af penge at spare!

Den billigste type forsendelse hos Elf koster ca. 35 kr., og med denne lover de, at man har pakken indenfor 7-14 dage. Kun én gang har jeg oplevet, at der gik mere end en uge før jeg havde min pakke, og det var lige op til jul, hvor de naturligvis havde super mange bestillinger.

Dog har jeg også oplevet, at min pakke ikke kom. Jeg havde valgt den billigste forsendelse, og havde derfor ikke et tracking-nummer. Jeg kontaktede Elf da der var gået 3 ugers tid, og de informerende mig om, at der skulle gå 25 arbejdsdage, hvor pakken ikke var dukket op, før de kunne gøre noget ved det. Fredag udløb de 25 arbejdsdage, og jeg kontaktede Elf. Mandag fik jeg hele min ordres værdi refunderet. Dét er bare super service!

Snygga läppglans och nagellack!

Har beställt här två gången och blivit nöjd med det mesta båda gångerna. Priset är såklart ett stort plus men även många bra produkter! Lite besviken på en eyeliner jag köpt men nagellack, läppglans, läppstift och ögonskugga funkar perfekt!

Pakke kom ikke efter flere måneder!

Jeg har flere gange bestilt fra ELF's hjemmeside og alt gik helt fint. Pakken kom til tiden, med alle de bestilte produkter.
Men for to måneder siden bestilte jeg en pakke, der endnu ikke er ankommet. Jeg kontaktede personalet over kundeservice og fortalte dem om min problematik men det virkede ikke til at gøre nogen nytte.
Jeg er i tvivl om hvad jeg skal gøre. Uacceptabelt ifølge mig.

Lacking after sales service

I waited when they had sale to place my order which did not arrive, I was told to wait for 14 business days so that they could register it as loss or to see if the item would turn up which it didn't.

Now that they have logged a claim with royal mail they are refusing to replace my order saying that they don't have the system to resend order? We are in 2013 and you do not have the system in place to resend an order????

I am giving them a two star as this is the first time an item has gone missing and I will buy from them again but they don't have a customer care system in place.

I was jut told ''sorry you feel that way'' by the Lady I spoke today.

Bad customer care and selling and trading practices but they have great products.

Fint til prisen

Jeg bestilte 10 dele på 48% rabat, og synes jeg fik rigtigt meget for pengene. De af produkterne jeg har fået brugt har været overraskende gode, man hører jo så meget om den svingende kvalitet, så jeg har nok været heldig. Ikke at kvaliteten er helt i top, men jeg synes det er meget godt til prisen.

Den eneste anke jeg har, er at de annullerede en del af min ordre da de alligevel ikke havde varen hjemme, og valgte bare at sende resten alligevel. Nu var det en mindre del af ordren, men når man tænker på at jeg jo også skal betale fragt til danmark, synes jeg faktisk ikke det ville være for meget forlangt at man så fik muligheden for at afmelde resten. Det kunne jo være at det var den ENE ting der var den vigtigste og man ikke havde råd eller lyst til at betale 2 gange porto.

Generally good, but a few issues...

On the whole, I like this company and all of my transactions with them have gone smoothly. Delivery and dispatch are usually quite quick, and they often have huge discount days.
The problem with this site, is firstly, the swatches of the products. It is impossible to tell what shade you are in their foundations, and even some of the nail polish swatches are completely untrue to real life.
Secondly, the quality of the products varies so much! You can buy a product, love it, then repurchase it and it will be horrible! I don't understand why they don't have better quality control. Even some of their more expensive products have problems. I bought a lipgloss from their mineral range and the packaging is so bad you can barely get any out of the tube! Not sure if I would buy anything again.

Gode ting til billige priser

Jeg har nu to gange handlet hos elf. Første gang fik jeg en gratis gave med, som var en stor makeup kasse med øjenskygger, blush og solskinspudder. Den ene af solskinspudrene var dog desværre gået i stykker, så der var glimmer ud over det hele. Jeg skrev til kundeservice - meget dårlig kundeservice, som først svarer en uge efter man har sendt en mail - og fik efter meget besvær sendt nogle billeder til dem, så de kunne vurdere hvilken type erstatning jeg skulle have. Det endte så med en erstatning på 10£ til mit næste køb. Jeg fik derfor en kode på 10£ til elf-shoppen.

Da jeg så lidt senere skal købe en hel masse ting, virker koden ikke! Så må jeg igen skrive til kundeservice og igen venter næsten en hel uge før jeg får noget svar. De giver mig så en ny kode, som så virker. Det ærgelige er bare, at jeg nu ikke når at få mine ting inden jul, og noget af det er en julegave.

Men ellers er det nogle gode produkter og gode priser og godt beskyttet i pap og bobleplast. :) Jeg skal i hvert fald købe flere ting derinde fra!

Is Eyeslipsface your company?

Eyeslipsface Details

e.l.f. Cosmetics and Makeup UK, where beauty meets value. Discover our revolutionary range of high quality, low cost makeup and cosmetic products for eyes, lips, face and nails.

Visit Eyeslipsface

Eyeslipsface is ranked 415 out of 741 in the category