Eyeslipsface reviews

Eyeslipsface reviews

8.1

GOd service, lave priser

Meget lave priser på mineral make up
Hurtig reaktion og god service ved reklamationer

Gode, billige produkter

Hjemmesiden er nem at navigere rundt på og produkterne er virkeligt billige (og gode!). Min veninde har bestilt hos dem flere gange- det var første gang for mig, men jeg er positivt overrasket over pris og forsendelsestiden.
Der handler jeg i fremtiden!

billigt og godt!

Helt fantastiske priser og produkter! :) dog tog det 2 en halv uge før mine varer kom!

Fantastisk handel!

Hurtigere levering end lovet, fantastisk service og gode produkter til prisen :-D.

OK produkter, lave priser, god service og rimelig leveringstid (fra England)

Jeg har handlet hos dem et par gange nu, og hver gang har mine køb fuldt ud levet op til mine forventninger.

Jeg forventer ikke mirakelprodukter til de priser, men som hverdagsmakeup er det, jeg har købt, absolut tilfredsstillende - ja, mere end det.

Jeg har ikke handlet her for sidste gang :-)

Love it!

Helt igennem fantastisk! Super lækkert og helt ekstremt billigt! Bruger ikke andet efter at have opdaget denne side! Ingen problemer med leveringer el. lign.

'Like' evt. på facebook - der er ofte free shipping og/eller rabatkoder samt gaver.

Fint til prisen

SUPER gode priser, fin indpakning. Dog har enkelte af deres produkter været i stykker, derfor kun 4 stjerner ..

Altid god service

Jeg har handlet hos ELF 2 gange nu, begge gange med gode erfaringer. Jeg synes at deres blush er super gode, samtidig med at jeg er meget tilfreds med deres børster :-)

Yeeesh mand!

Rigtig god kundeservice, som hurtigt svarede på mine mails. Gode priser til god kvalitet! Personligt mener jeg dog, at blushene nok liiiige kunne være lidt mere pigmenteret, men det er bestemt ikke sidste gang, at jeg køber herfra!
Desuden er der også ofte rabatkoder og den slags, hvilket kun gør det hele mere bedre :)

Perfekt <3

Jeg har bestilt derfra 2 gange. Begge gange kom mine pakker indenfor en 2, hvilke jeg synes er utrolig hurtig! Alt var som det skulle være.. Utrolig lækre produkter til prisen. Det er ikke altid pris og kvalitet hænger sammen! Top kvalitet!

Ikke mit sidste køb på denne side!

Jeg havde fundet en masse makeup på denne side - 21 ting for at være helt præcis ;)
Først da jeg havde lagt alle ønskede produkter i kurven, kiggede jeg herinde og kunne se at flere synes at makeuppen var dårlig kvalitet. Jeg var lige ved ikke at købe men da jeg havde brugt tid på at søge og ligge i kurv, valgte jeg alligevel at gennemføre min ordre og krydse fingre for at jeg ikke ville blive skuffet!
Der er én ting ud af de 21 ting som måske ikke lever helt op til forventningerne. En hvid eyeliner som er meget tør - pakken var kold da den kom med posten så jeg skal ikke kunne sige om den bare skal varmes lidt op og derfor skal det ikke trække ned.
Jeg må indrømme at det undre mig at der er flere der klager over kvaliteten. Måske er jeg bare suuuper heldig med mine makeup-ting?? F.eks købte jeg en primer på siden til 50,- som er bedre end den jeg har i forvejen til 400,-
Nogle af tingene har jeg givet 12,- for, og jeg synes da bestemt ikke at de kun er det værd (jeg ved godt at de ikke er mere værd end prisen, det ville være dårlig forretning) men jeg er absolut tilfreds med kvalitet og pris :)

Jeg vender stærkt tilbage til denne side :)

Not bad

I ordered a fair few products from their website for the first time, despite all the reviews of bad quality and their cheapness. Delivery was fine, no problems there. Payment was also hassle free. The only problem I have is that some of the products don't live up to their standards as they do online. For example, one of the products I ordered was to come with a brush, which online looked a reasonable size. So I had no reason to buy one seperately. When it came I was surprised to see that the brush is in fact tiny! Not at all as it looked on their website.

Fair.

This page is great for those of yous who want to save on makeup or beginners. I have experienced that the quality of the product variates: sometimes they are surprisingly good, and other times you get what you pay for. I would definitely not recommend this website to people with very sensitive skin tough.

Joyful experience

Im so happy for the products! I resived my order today, The delivory was very fast!. And the products are wery delicious as we say i danish if somthing is find exclusive as thise products are.

Bedste makeup-shop!

Jeg er virkelig positiv overrasket over E.L.F netshop og produkter!
Først er fremmest er det jo super billigt, så alle kan følge med. De sender produkter utrolig hurtigt. Fik af vide der ville gå arbejdsdage - der gik kun 5 dage.

Jeg var meget nervøs for, om de øjenskygger jeg havde bestilt, havde klaret turen - men det havde de bestemt. Deres produkter bliver godt pakket ind.

Et godt tip er, at melde sig ind i deres Facebook-gruppe eller modtage deres nyhedsbrev. Der er en masse koder, som gør at man få en mystisk gave, fri fragt, 25 % eller noget helt tredje. Jeg har allerede fået to suveræne tilbud på kun én uge.

Kun positive tanker herfra!

Waaah

Makeup mekka. Utrolig god makeup til de priser (selvfølgelig er ikke ALT godt). Samtidig kan jeg rigtig godt lide at du kan finde ingredienslisterne til al makeup.
De har rigtig ofte rabatkoder, så tilmeld deres nyhedsbrev og vent til der er en kode frigivet.
Deres leveringstid er lidt lang, men er helt i orden.

Godt tilfreds

De er billige, og så har de en fantastisk læbe balm. Faktisk den bedste jeg har haft, Så har du meget tørre læber kan jeg anbefale at prøve
Therapeutic Conditioning Lip Balm. Den er ikke neutral i smagen, men smager af den variant man nu vælger, men det synes jeg er helt i orden.

Billigt og nemt

E.l.f er en god hjemmeside, hvis man mangler noget basismakeup, for det er helt sindssygt billigt! Hvis man tilmelder sig deres nyhedsbrev, modtager man ofte mails om 50% off, så tingene bliver endnu billigere. Kvaliteten af makeuppen er dog ikke den bedste, men det må man også forvente, når det er så billigt. Dog en rigtig god service, betalingen gik nemt, og jeg modtog mine varer, da jeg skulle. Absolut ingen problemer!

Kvaliteten på makeup følger prisen

Deres priser er virkelig billige… og personligt syntes jeg kvaliteten følger den. Det makeup jeg bestilte har jeg aldrig brugt. Så kan ikke anbefale deres makeup!
Til gengæld vil jeg gerne rose deres makeup pensler! Har selv en enkelt, og bruger den tit. ( Penslen er fra e.l.f studio, så skal ikke kunne udtale mig om resten af penslerne)
Vil også rose deres levering. Varerne kom hurtigt, og der var ingen problemer med betaling.

Billigt, rigtigt, og godt.

mine ting kom super hurtigt, jeg fik de rigtige ting, og det er helt fint når man tænker på hvor billigt det er...
super!
- jeg har bestilt derfra flere gange nu..

Is Eyeslipsface your company?

Eyeslipsface Details

e.l.f. Cosmetics and Makeup UK, where beauty meets value. Discover our revolutionary range of high quality, low cost makeup and cosmetic products for eyes, lips, face and nails.

Visit Eyeslipsface

Eyeslipsface is ranked 415 out of 741 in the category