Eyeslipsface reviews

Eyeslipsface reviews

7.4

Ok, og alligevel....

Jeg bestilte varer, der aldrig kom. Efter mail korrespondance med support i England, fik jeg oplyst at pakken var endt i fejlsortering? Track trace virkede nemlig ikke. Intet dukkede op, når jeg søgte på nummeret, hverken hjemme, eller via England/Tyskland. Jeg fik mine penge tilbage, da ordren ikke dukkede op. Lidt irriterende, men ok, handler der ikke igen.

Glimrende

Jeg har for nylig bestilt en ordre fra e.l.f.'s webshop. Det gik super godt, tingene kom inden for de 14 dage, som virksomheden havde oplyst. Derudover kører hjemmesiden ofte en masse gode tilbud, der gør at man sparer mange penge. Jeg bestilte i en weekend, hvor de kørte med et tilbud der hed, at man fik en gratis lipgloss, hvilket jeg var super glad for.

Jeg vil bestemt anbefale hjemmesiden, og det bliver ikke sidste gang jeg har handlet der. :)

Fantastisk!!!!

Er fast kunde hos e.l.f og har været det i nu 3 år, det er suveræne produkter til uhørt lave priser, samt mange af deres produkter indeholder høj solfaktor ... et ekstra plus! Altid super gode tilbud med ekstra procentvis rabat og så har de en formidabel kundeservice. Min aller varmeste anbefaling til e.l.f!
Mange hilsner fra en meget tilfreds kunde

Alt i alt godt!

Aller først vil jeg sige at jeg elsker deres produkter og priserne på dem, de kan helt sikkert anbefales!
Men det er rigtig dårlig service at de ikke har mange af deres produkter hjemme, det er fint hvis det er et enkelt produkt eller to, men at samtlige produkter jeg havde tænkt mig at bestille var "out of stock" var rent ud sagt pisse irriterende. På dette tidspunkt burde de have styr på hvor populære deres produkter er. Udover det har det været en god oplevelse de andre gange jeg har handlet på hjemmesiden.

Godt og billigt

Det er noget tid siden jeg sidst bestilte herfra men er godt tilfreds. Pakken kom hurtigt og alt var pakket godt ind så intet var ødelagt. Priserne er gode og man får meget får pengene

Fantastiske priser - fantastisk service

Jeg har bestilt inde fra eyeslipsface.dk i alt 3 gange. Den første gang jeg bestilte modtog jeg det aldrig, hvilket jeg selvfølgelig var ret irriteret over. Jeg kontakte deres kundeservice, og de var enormt hjælpsomme derinde. Efter en længere korrespondance fik jeg mine penge tilbage.
2. gang jeg bestilte kom det inden for det angivne tidspunkt, og alt var fuldstændig som det skulle være.
.. Jeg venter stadig på det 3. som jeg har bestilt, det skulle komme i denne uge.
.. Jeg er ovenud tilfreds med deres service og deres måde at behandle deres kunder på. Det er fantastisk at opleve. I starten var jeh skeptisk, fordi jeg ikke modtog det jeg havde bestilt, men det sker måske 1:10000, og jeg var bare uheldig. Glæder mig allerede til at bestille nyt igen.

Super!

Rigtig god make-up til en fornuftig pris, som alle kan betale.
Det eneste negative der er, er at leveringstiden er rigtig lang, jeg havde bestilt så jeg skulle have mine produkter inden 7-10 arbejdsdage og de kom på 12 arbejdsdag.
Men til den billige pris, så er det helt okay, og jeg var rigtig tilfreds med det hele da det endelig kom ;)

God service, gode produkter

Nu har jeg bestilt produkter fra denne side 4 gange og jeg er rigtig tilfreds.

Service:
Synes servicen er rigtig rigtig god. Jeg bestilte for 4. gang her i sidste uge, da der var 50% off. Dagen efter modtog jeg en mail om at der ville gå lidt længere tid end normalt, før min ordre blev sendt afsted, pga. de havde modtaget rigtig mange ordrer.
Jeg synes slet ikke det gør noget at det tager lidt længere tid, når man får besked om det på denne måde, så thumbs up for det :)

Produkter:
Hmm.. de fleste af de- efterhånden mange produkter jeg har købt hos e.l.f er rigtig rigtig gode! Der er så også nogle der skuffer lidt.
MEN til den pris synes jeg ikke det gør noget der er et produkt indimellem der ikke lige var sagen.

Alt i alt, god servise, fantastisk pris! og for det meste rigtig gode produkter :)

Kan IKKE anbefales! Ingen levering af ordre!

Jeg har ikke modtaget min ordre. Har valgt hurtig bestilling, og der er stadig ingen udsigt til modtagelse af ordre.
Dog er der hurtig svar på henvendelse til kundeservice, men det er jo ingen hjælp.
trackingnummer virker ikke. Firmaet undskylder sig med, at pakken måske ikke er blevet registret i posten i Tyskland. Firmaet kender til problemet idet de har skiftet leveringsfirma....
Ingen hjælp at hente i DK, idet de kun tager sig af PR og marketing!

Meget tilfreds!

Jeg er meget tilfreds med de ting jeg købt, det eneste jeg ikke synes så godt om er at det tog dem en uge at sende det til mig, men det var det hele værd! Jeg elsker produkterne, billigt og så er det bare kvalitet. Men det jeg sætter mest pris på ved eyeslipsface er at de ikke tester tingene på dyr. Deres hjemmeside er overskuelig og let at finde rundt på.

Tak for en god oplevelse elf!

Uheldige produkter

Jeg bestilte d. 22. august en god håndfuld billige produkter hos www.eyeslipsface.dk, efter jeg havde læst meget ros forskellige steder, men det vist ikke alt, der er helt super. Varen er lidt tid om at komme frem, men da det er fra england er det jo forståeligt nok.

Jeg havde blandt andet bestilt en flydende øjeskygge, men da den kommer frem er den alt andet end flydende. Først har jeg problemer med overhovedet at åbne den, og da jeg efter nogle anstrengelser får den op, drysser det ud med pulver og applikatoren er lidt ødelagt. Sammen med denne og 2 andre øjenskygger, som ikke virker efter hensigten (men som dog ikke er tørret ud) og en neglelak, som løber meget, hvilket ikke gør det nemt at lægge et fint lag. Sender jeg en klage.
Der går lidt tid, så får jeg svar og bliver bedt om at svare på lidt spørgsmål og tage billeder af produkterne sammen med ordresedlen - ellers skal jeg sende produkter tilbage.

Jeg får at vide, at der kan godt noget tid inden reklamationen bliver behandlet. Men da det sker, kan jeg se på min konto, at pengene er overført og endda også for den neglelak, som jeg havde svært ved at kunne tage et ordentlig billede af. Så det var altid noget.

Hvis jeg skal købe noget der igen, vil jeg researche det endnu mere, før jeg køber (jeg synes ellers jeg havde undersøgt en del).

Billigt og hurtig levering

Overskriften siger det hele :-) Billige, men super gode produkter! :-) Kan varmt anbefales!

Lækker makeup til priser du ikke finder andre steder.

Makeuppen fungerer som den skal. Er især glad for alle deres eyelinere, flydende og faste. Dog var en læbestift dog pludselig knækket, hvor den bare lå i min makeup taske på et bord...

Den store pakke kom hurtigt og nemt og alle produkterne dufter lækkert og føles langt bedre end de noget dyrere, men "billige" makeup produkter fra Matas som GOSH, L'Oreal og Rimmel London.

Det er måske ikke MAC kvalitet, men jeg vil fremover kun købe makeup fra ELF, måske pånær pudder og concealer. Priserne er jo latterligt billige!

Top notch!

Udmærket

Virkelig billige varer i rimelig god kvalitet. Jeg købte en pudder, en solpudder, en concealer, en neglelak og en mascara til i alt 120 kroner inklusiv forsendelse. Jeg er tilfreds med det hele på nær concealeren, som virkelig ikke kan anbefales. Den er faktisk nærmest helt ubrugelig - den lægger sig ikke ordentligt på huden og den lugter stærkt parfumeret. Men alt i alt en god oplevelse.

Pakke kom aldrig

Jeg var rigtig skuffet over ELF efter at have hørt så meget godt om det. Jeg bestilte ikke andet end et par få neglelakker fra hjemmesiden, og alligevel kom pakken aldrig. Et halvt år efter sidder jeg stadig uden svar eller pakke fra dem. Øv, øv. Det er dårlig service. Jeg er ked af, at det aldrig blev til noget, at jeg handler der ikke igen, da jeg ikke har tillid til, at de får sendt pakkerne ud, men bare tager det for billige penge.

Perfekt!

Jeg har bestilt fra ELF mange gange nu, og stort set alt min makeup er derfra.
Jeg må indrømme at jeg i starten var meget mistænksom, da priserne var så lave. Jeg var bange for om de var en 'fake' side. Men jeg besluttede mig for at købe derinde og heldigvis var de ikke en snydeside!
Billige men gode produkter er lige hvad du finder derinde, og jeg kan uden tvivl godt anbefale ELF!
Det eneste lille minus jeg har oplevet er en smule langsom leveringstid. Men det er kun sket én gang!

Skøn hjemmeside

Har efterhånden handlet på e.l.f et par gange nu, og jeg er stadig lige så glad for det som jeg da jeg fik min første pakke derfra!
Det er gode men billige produkter (:
Kunne ikke være mere tilfreds

Super produkter + super priser

Da jeg loggede ind på e.l.f. troede jeg det var løgn med de priser - men det var det ikke. Købte 2 mineralfoundations, lipgloss, mascara, eyeloner, multistick, neglelak og en solpudder for under 230 -inkl levering!
Produkterne er rigtigt gode, ovenikøbet. Jeg vender HELT KLART tilbage!

Tilføjet; Der er desværre RIGTIGT tit udsolgt af alt muligt... Ærgeligt, for det er tit jeg vil bestille en samlet flok hjem...

Perfekt <3

Jeg har bestilt derfra 2 gange. Begge gange kom mine pakker indenfor en 2, hvilke jeg synes er utrolig hurtig! Alt var som det skulle være.. Utrolig lækre produkter til prisen. Det er ikke altid pris og kvalitet hænger sammen! Top kvalitet!

Kan klart anbefales!

Jeg var fuldt ud tilfreds med de produkter jeg fik tilsendt, og både pris og leveringstid var ikke til at klage over!

Is Eyeslipsface your company?

e.l.f. Cosmetics UK, where beauty meets value. Discover our revolutionary range of high quality, low cost makeup and cosmetic products for eyes, lips, face and nails.

Visit Eyeslipsface