ezzence.dk reviewed by

Ingen varer - Ingen service!

Jeg bestilte som så mange andre en række varer d. 1. november, men har endnu ikke modtaget dem.
5. november modtog jeg en mail med et tracking nummer, men pakken kan ikke følges på Post Danmarks hjemmeside, fordi den endnu ikke er blevet sendt af sted.
At der har været ekstra travlhed i forbindelse med 50% rabat er forståeligt, men at en pakke, der skal leveres til Danmark, efter snart to uger ikke er leveret er helt uacceptabelt.
At pakken endda ikke engang er sendt af sted endnu (selvom jeg fik tildelt et tracking nummer for en uge siden) er endnu værre. Særligt når der ikke engang løbende gøres opmærksom på eventuelle problemer og forsinkelser fra forhandlerens side.
Jeg har kontaktet Ezzence.dk via mail, men intet svar modtaget.
Om varerne når frem eller ej (og det kan man vist sætte spørgsmålstegn ved), har jeg handlet hos Ezzence.dk for sidste gang. Så ringe service har jeg aldrig oplevet før.
    ezzence.dk
    TrustScore 8.4 / 10
    4,672 Reviews

Reply from ezzence.dk

Kære Natascha M.

Vi arbejder på højtryk for at indhente vores forsinkelser.

Jeg har søgt dig i vores kundedatabase og kan imellem flere, der hedder Natascha kun finde en med et efternavn, der begynder med M. Her kan jeg se, at pakken er udleveret den 8. november.

Du kan hjælpe mig rigtig meget med at hjælpe dig og din forespørgsel ved at skrive til mig på min personlige mail anne.lund@ezzence.dk og oplyse dit ordrenummer.

På forhånd tak.

Anne Lund