Ezzo reviews

Ezzo reviews

8.0

super service

Hurtig levering og god service

super effektiv hurtig levering og med korrekte varer

Er meget positivt overrasket at min ordre ankom 3 dage før forventet og fik de korrekte varer leveret

Lynhurtig og korrekt betjening

Bestilte gave til en ven og modtog den dagen efter, perfekt leveret og den rigtige vare og størrelse - Naturligvis

gode varer til gode priser

Det er nemt at bestille varer og de kommer hurtigt og smertefrit til din adresse.Det er varer af fin kvalitet.Jeg er ovenud tilfreds

Super service i super skøn butik!

Gik ind på deres hjemmeside og utrolig overrasket over alle de lækre vare og især at de er så billige, især Geografical Norway, som er et produkt af super kvalitet!
I tvivl om størrelse og fik straks hjælp via telefon og det var mere end god service, da der blev ringet tilbage til mig 5 min. efter jeg havde snakket med personen, om de havde jakken i den størrelse jeg skulle bruge. Bestilte den over net sent tirsdag aften.
Fik ordre kvittering kort efter og tracking nr., alt super perfekt og varen....den var der i præcis rigtige størrelse og vidunderlige røde farve om fredagen! 3 dage efter bestilling!
Og kvaliteten................den var i super, super kvalitet. Helt utroligt til så billige penge, så føler jeg har gjort et super køb og har allerede henvist til familie og venner til denne butik!
For butikken har service, orden i tingene og super lækre og skønne vare der er lidt anderledes til billige penge, men i super kvalitet!
Så jeg.....jeg vender 100% tilbage igen. 😉😄

Uacceptabel behandling og svar tid på retur varer

Jeg handlede ved Ezzo.dk d. 12 dec 2013. Jeg havde inden spurgt på om det var muligt at bytte en varer, når den skulle gives som julegave. Jeg fik at vide at det kunne lade sig gøre indtil d. 4 januar.
2 varer fra ordrene er forkert størrelse, og jeg sender det tilbage på vegne af gavemodtageren. Jeg skriver til Ezzo den 3 januar at jeg sender retur, og sender det d. 4 januar med post danmark med track og trace.
Da jeg ikke hører noget, ringer jeg den d. 21 januar og snakker med Tommy. Han beklager og lover at kigge på det senere. Jeg får også senere en mail fra ham, at varen er modtager retur.
D. 7 februar skriver jeg igen til Tommy, at jeg ikke har hørt noget. Jeg vil gerne have tøj i de rigtige størrelse - alternativt pengene retur.
Jeg får mail senere samme dag, med en beklagelse på at der ikke er sket noget, og at han straks tager fat på det.
D. 16 februar skriver jeg igen, at min tålmodighed er ved at være brugt - og at det er rigtigt kedeligt ikke at få en afslutning på det. Jeg beder nu bare om at få mine penge igen, så jeg kan finde på noget andet.
I dag er det d. 20 feb - og jeg har ikke fået svar på mail - ej heller set pengene på mn konto.
Bedøm selv hvordan i synes servicen er ved Ezzo.dk - Jeg synes det er helt uacceptabelt.

Hans Peter
Ezzo

Reply from Ezzo

Hej Hans Peter

Tak for din beskrivelse af sagen som vi er rigtig kede af. Fejlen er 100 % vores og
skal rettes med det samme. Du har dine 398 kr på dit kort på mandag og du vil ligeledes modtage 2 t shirts uden beregning for din tålmodighed.

Jeg vil undgå, at komme med dårlige undskyldninger vedr. sagens forløb, men jeg ved virkelig ikke hvad der er gået galt her i denne sag, dog vil jeg sige at flere af ovennævnte mails ikke er modtaget hos os. Men nu er der t shirts og penge på vej til dig.
Må du trods af omstændighederne ha en rigtig go weekend.

perfekt handel

handlen perfekt

Super god handel fedt tøj

Det er bare megat fedt og flot tøj og gid og hurtig handel og servic

Fantastisk service

Min bestilling blev afsendt dagen efter og blev leveret af Post Danmark uden problemer

Alt i alt en god oplevelse.

Det eneste jeg kan sætte en finger på var at en af mine vare kom i en forkert størrelse. Men Det kan vel ske for selv den bedste.

Fik aldrig varerne - men blev trukket på kreditkortet!

kan kun sige I skal holde jer væk.
Jeg har købt varer for ca. 500 kroner. Fik også en sms fra Posten om at de var afleveret. Men da jeg kom hjem lå der intet. Har siden forsøgt at få Ezzo.dk til at hjælpe mig, men deres svar var at jeg selv skulle tage fat i PostDanmark og så har jeg ellers ikke hørt mere selv om jeg har rykket. Deres svar de lover indenfor 24 timer holder de heller ikke. Så jeg kan kun konkludere at jeg har betalt for nogle varer inklusive fragt til Ezzo.dk, men aldrig fået dem. Og selv om jeg køber med fragt inkluderet og de ikke leveres som aftalt, så mener de ikke at de har ansvaret.
Så hold jer væk....
Ezzo

Reply from Ezzo

Hej Torben

Vi er naturligvis kede af din oplevelse.

Vi modtager din ordre den 19.1.2014 og dine varer bliver afsendt med Post Danmark med track and trace den 21.1.2014. Pakken bliver udleveret den 22.1.2014 kl. 12.49 som modtagerflex. Så vi går naturligvis ud fra at du har modtaget din pakke. Efterfølgene får vi en mail fra dig nogle dage senere hvor du skriver du har været på ferie og har modtaget en sms fra Post Danmark vedr. pakken men du har ikke modtaget den. Vi kontakter Post Danmark og får pakken efterlyst. Post Danmark oplyser, at det kan der gå et par uger med. Og det er naturligvis ikke iorden. Når Post Danmark finder pakken vil den blive afleveret til dig. Her på ezzo.dk synes vi ikke at du skal vente så længe så vi har idag sendt dig en rabat kupon på faktura beløbet som du kan handle for. Derudover modtager du også pakken når den bliver fundet.

ezzo.dk

god vare hurtig forsendelse

Varen som beskrevet . Hurtig forsendelse . Ikke sidste gang jeg handler her.

Det var sørme god service

Hurtig svar på spørgsmål i forbindelse med bestilling og hurtig levering.

Skidt oplevelse...

Bestilte en polo-shirt som stod som lagervare. Da jeg intet havde hørt i 5 dage, ringede jeg til firmaet. De lovede at gøre noget ved det, dagen efter modtog jeg en mail om at de ikke havde den alligevel....
De får dog to stjerne, ene og alene fordi de afreserverede mine penge straks, men ikke et firma jeg kommer til at handle mere hos.

perfekt

Ingen problem hverken med bestilling eller levering

hurtig nemt effektivt

Hurtigt nemt effektivt

Ikke tilfreds

Ikke tilfreds.
Synes ikke at betjeningen var god. Pengene blev hævet med det samme men varen kom først en uge efter.

Hurtig, effektiv, perfekt netbutik

Har foretaget flere indkøb hos ezzo.dk. Den eneste gang hvor der har været bøvl med leverancen, udviste personalet fremragende kundeservice.

Tilfredsstillende lev. - God service

Gode og lækre produkter - Kan kun anbefale Alle at handle hos Ezzo

Bryder markedsføringslovens § 1 om god markedsføringsskik.

Ja penge kunde de hæve fra min konto men har intet hørt fra dem fik hverken en bekræftelse på min order eller nået som helt på min mail. Og det var i onsdags jeg bestilte det. Har sendt dem en mail og forsøgt ringe til dem uden af der er nogen der har svaret.

Visit Ezzo