Ezzo reviews

Ezzo reviews

8.0

Bryder markedsføringslovens § 1 om god markedsføringsskik.

Ja penge kunde de hæve fra min konto men har intet hørt fra dem fik hverken en bekræftelse på min order eller nået som helt på min mail. Og det var i onsdags jeg bestilte det. Har sendt dem en mail og forsøgt ringe til dem uden af der er nogen der har svaret.

Super god kundeservice

Bestilte en vare hos Ezzo, havde lavet fejl mht. leveringsadressen, så pakken blev lidt forsinktet, blev ringet op fra Ezzo da de fik den retur pga. forkert adresse og fik en super service og pakken til rigtige adresse dagen efter. Varen vist sig så ikke at være hvad jeg ønskede, ringede til Ezzo igen og fik en super duper kundeservice i forhold til returnering og pengene retur, kan absolut anbefale på det varmeste at handle med Ezzo.

Udmærket

Skønne varer de har. og varer kom med track og trace.
Bekræftelse af køb kom på mail.

Grunden til kun tre stjerner er;
Ingen mål på længde af bukser, eller nogen mål på de bluser de har
Kun mål i denne type "S,M,L"
Og det kan jo betyde hvad som helst. så det var lidt af en satsning da jeg skulle købe.
og resulterede i jeg fik en bluse der var for kort.

Hej

Tak for din anmeldelse-

Der vil i fremtiden være en størrelses guide på vore varer.

Tommy Oliver

Super service og hurtig levering, skal du købe tøj skal det være på ezzo.dk. Finder ikke bedre priser og service andre steder.

superseriøsiorden

Bestilte mandag aften 2200.
Varer kom med post onsdag middag............. det kan IKKE gøres bedre.
Så var der oven i købet 1 par sokker med.
Sedetiorden....

Helt perfekt som altid

Altid en god oplevelse at bestille fra ezzo.dk. Mit yndlings site

Super produkt og hurtig service

Ezzos jeans Jeel, er en super god og blød kvalitet, skønne at have på. Desuden har de en fed og anderledes stil. Desuden er Ezzo meget hurtige til at ekspedere en ordre. Handler der gerne igen.

Kanon

Hurtig forsendelse af varen, nem overskudlig hjemmeside og lækre produkter.

Hurtig levering, perfekt vare

En god service, hurtig levering....
et rigtigt godt sted når du skal købe undertøj.

Mvh,,, Jan david

hurtig levering

hurtig levering

Dårlig kommunikation

Pengene kunne de hurtigt trække men her fem dage senere har jeg ikke modtaget hverken varer eller en mail med tracking nummer.

Indtil det modsatte er bevist er dette et fusker firma som man ikke skal smide sine penge hos!

Efter at have anmeldt dem her på trustpilot sender firmaet mig en mail med en undskyldning og at jeg desværre var røget ud af deres system! Ved ikke helt hvordan dette kan lade sig gøre når man HAR taget ens penge.

Han lover mig at han sender fem par boxershorts i stedet for de tre jeg havde bestilt.

Idag, otte dage efter bestillingen modtager jeg så en pakke med ialt fire par i. Ingen af dem er sorte som jeg bestilte og tre af dem er af et andet mærke end jeg bestilte!

Idag får jeg en mail hvor jeg får at vide at min konto er spærret, der står ikke af hvilken årsag. Jeg gætter på at indehaveren ikke kan tåle den kritik jeg har rettet mod hans form for forretning.

Selvom det ikke er mange penge det handler om, bare princippet i at man ikke skal svindle folk!

Endelig 10-11 dage efter bestillingen har jeg modtaget hele min ordre og har fået en undskyldning og man lovede at stramme op fremover.
Jeg vil nok være påpasselig ved at handle her igen.

Alt til UG

Jeg har handlet nogle gange hos Ezzo uden problemer.
Mødte dem på en messe/marked i weekenden og det er s.. første gang jeg har prøvet det. Det er da virkelig fedt at møde sin "tøj-mand" hvor JEG er også.

Kan klart anbefales!

Matt (shop-o-holic)

Mangler penge retur

Købte via deres Netbutik nogle underbukser, de sendte nogle andre end dem jeg bestilte så jeg sendte dem retur naturligvis og bad om at få mine penge igen
Jeg har mailet til dem 3 gange uden at få et eneste svar retur og heller ikke mine penge, 338,00 kr. så vær meget varsom med dette firma, syntes de er skrupelløse over for deres kunder, ved de går på kræmmermarkeder også så jeg vil da aflægge dem et besøg en dag og forlange mine penge igen..

Hej
Tak for din anmeldelse.
Lige for en ordens skyld synes jeg, at trustpilots brugere skal vide at du for længe siden har fået dine penge retur. Derfor denne lille opdatering.

ezzo.dk

Ingen penge retur

Jeg bestilte et par badebukser, som de opdagede, at de ikke længere havde på lager. Alligevel fik jeg lov at betale for dem.
Det er nu tre måneder siden, og selvom jeg har skrevet til dem gentagne gange, har jeg endnu ikke set skyggen af penge eller badebukser.

Hej Alexander

Tak for din anmeldelse.

ezzo.dk

Super hurtig service

Mine vare kom bare super hurtigt .
Hvis der er noget at klage over, så er Xll ikke en helt så stor , passe bedre på en stor L. , Men hvad, bare man ved det, så er det ikke et problem.
Mvh. Michael.

kom med det samme

Folk deler og diskuterer købsoplevelser på Trustpilot. Ved at lave anmeldelser af dine seneste købsoplevelser kan du hjælpe andre med at træffe købsbeslutninger, som de føler sig mest trygge ved.

Nemt og bekvemt - fin service

Bestilling af vare søndag - Billigste pris på nettet for varen.
Modtager bekræftelse med det samme med forventet leveringsdato
Modtager SMS tirsdag, at varen er sendt
Modtager varen onsdag.
Kan kun anbefale Ezzo.

meget stor tilfredshed

jeg bestilte 6 par underbukser gennem ezzo, om onsdagen allerede om torsdagen kom de med posten. fantastisk servise samtidig med at under bukserne er utrolige gode og til en fantastisk pris, 30 kr, parret og frit leveret kan kun anbefale ezzo på det varmeste

Effektive, servicemindede og behjælpelige ved ombytning

Varerne kom utrolig hurtigt, men desværre havde jeg bestilt forkert størrelse.
Talte med dem via telefon og jeg kunne bare sende dem retur. De ville så sende den rigtige størrelse, når de fik varerene retur. Den ene af varerne havde de ikke på lager, men blev straks bestilt hjem fra leverandøren.
Super service hele vejen igennem!

Visit Ezzo