Føtex reviews

Føtex reviews

3.4

Føtex Mariagervej Randers

Har handlet i Føtex, kommer til kassen for at betale og midt i ekspeditionen brækker kassedamen sig i en stor stråle ud over mig og min lille søn. Det kan slet ikke beskrives hvor flov kassedamen blev, og hun sidder og siger:undskyld undskyld undskyld imens hun holder sig for munden. Kassedamen ved siden af os ser det men gør intet, så jeg rækker ind i hendes bås og tager en køkkenrulle, jeg for tørret brækket af alle steder og får hjulpet kassedamen. Jeg siger til hende at hun hellere må melde sig syg.

Så går jeg ind i mad-afdelingen og handler videre, kommer op for at betale, -gæt hvem der nu sidder ved denne kasse?? DEN SAMME KASSEDAME! Det er tydeligt at hun kan genkende mig, jeg er dog så paf over at de kunne finde på at sætte hende ind i madafdelingen, så jeg siger ikke noget.

Da jeg kommer hjem fortælle jeg oplevelsen til min mand (han arbejder i samme Føtex) og så går snakken ellers i Føtex da han selvfølgelig ikke kan lade vær med at fortælle det videre.
Den afdelingsleder der har taget beslutningen om at den syge kassedame blot skulle omplaceres kalder mig nu pludselig en løgner. (Jeg fandt aldrig ud af om hun virkelig vil benægte at episoden var sket) men hun er naturligvis flov over ikke at have reageret som en god chef, og uheldigvis for hende var jeg kæreste til en medarbejder, så varehuschefen fik kendskab til episoden.
Men en løgner det vil jeg ikke finde mig i at blive kaldt, slet ikke når jeg har stået smurt ind i bræk i Føtex, uden at få hjælp overhoved.
Så jeg ringer til varehus chefen (Jan) og forklarer min situation. Han undskylder mange gange og vi får en sludder for en sladder, og mere sker der ikke i denne sag.

Senere finder vi så ud af at kassedamen slet ikke var syg, men havde været ude og drikke aftenen forinden. Så har man pludselig ikke så ondt af hende ;)

Så kan kun sige at til en anden gang, hvis der sker det mindste i Føtex, laver jeg en STOR scene. Det er squ slut med at klare problemerne selv, og være venlig.

Jeg vil gerne frabede mig et standard svar fra Føtex' side, jeg har fået at vide at i er kede af situationen. Det er jo altid en god ide at gå ud og beklage efterfølgende. Nej det jeg havde brug for den gang var noget hjælp, og måske en rens til mit bræk-tøj ville have været på sin plads, men det er for sent nu!

køb ikke elektronik i Føtex.

Jeg har købt en telefon i Føtex i Greve, den fungerer ikke efter et par måneder. Føtex har ikke en låne telefon der kan sammenlignes med den telefon jeg har købt, men de kan heller ikke oplyse andet end at reparationstiden er imellem 1uge og 90 dage. Når de bliver kontaktet og lover at undersøge hvordan det går med reparationen, ringer de ikke tilbage. Når Føtex vælger at sælge telefoner til 5000 kr . Kan man vel også have bare lidt forventninger til et minimum af service. Føtex i Greve kender ikke til ordet service. Nu 15 dage efter telefonen er indleveret i Føtex har værkstedet modtaget den, flot Føtex hvor lang tid mon der går før jeg modtager min telefon retur fra værkstedet.
Amanda found this review useful

Hej Michael.

Tak for dit opslag.

Jeg har talt med varehuset om din reparationssag og det er korrekt, som de også har gjort dig opmærksom på, at der desværre kan gå op til 90 dage før du har din telefon igen.

Vi har desværre ikke mulighed for at have en ekstra telefon af alle de telefoner vi sælger, som kan bruges til lånetelefon. Du er blevet tilbudt en låne telefon i reparations perioden og jeg er ked af, hvis den ikke lever op til dine forventninger.

Elsker føtex

Har handlet i Føtex siden jeg var lille og ude med min mor. Et super sted med gode priser.

narer kunder med master card....

jeg handler næsten daglig i føtex. og har spurt mange medarbejder om de tager kortafgift på mastercard.. de siger nej det gør de ikke . så i dag fik jeg fra banken hvor der var trukket 845 kr i afgifter til alle mine handler i føtex
så jeg går derned iger og spørger . nu siger de at det gør de . kunderne kan bare ikke se det for der står en stor kasse med skrabelodder oven på skrifter at de tager afgift
det er at nare kunder . det er groft..
det er føtex .slotsgade i ålborg..
jeg overvejer at gå til forbruger ombudsmand ..

Hej 212agadir.

Tak for dit opslag.

Det er korrekt at der er et lille gebyr hvis man bruger Mastercard og dette er skrevet ved alle kasser. Jeg beklager meget hvis det ikke har været tydeligt ved den kasse du har betalt ved.

Din henvendelse sendes videre til varehuset, så de er opmærksomme på at dette skilt skal tydeliggøres.

føtex Kundeservice

Føtex gav mig en EMINENT god service

Jeg købte for nogle dage siden en rullemadras mærket MAISON hos Føtex.

Jeg vasker altid nyt tør før det tages i brug. Da jeg åbnede vaskemaskinen for at tage rullemadrassen ud af maskinen, STANK den af MUG.

Herefter ringede jeg til Føtex på Kirkegårdsvej og talte med en Soucshef.

Han tog det meget seriøst. Jeg skulle blot komme med rullemadrassen,selv om den var våd (jeg ville ikke tørre den inde i mit hus).

Jeg fik pengene tilbage i butikken o g blev efterfølgende ringet op af Souschefen som oplyste at han havde talt med deres indkøbsafd. De havde skiftet leverandør, men ville sende et helt kolli, dvs. en sending rullemadrasser i papkasser, så jeg SELV kunne plukke en ny rullemadras ud af pakken.

Den rullemadras ville jeg få kvit og frit, dvs. gratis. Kunne jeg bruge den kan jeg beholde den, hvis ikke kan jeg blot smide den væk.

Men Føtex ville naturligvis gerne ha besked om,hvorvidt den også lugtede af MUG.

Føtex ville sende madrassen ind til deres indkøbsafd. så de kunne se på den.

Se DET kalder jeg SERVICE!!

Føtex giver Coop baghjul !!

ned af bakke for føtex 8260 viby

Efterhånden en prøvelse at handle i det varehus. buskort og nu postdanmark og ikke mindst en medarbejderstab skåret ind til benet, gør at man kan vente i en uendlighed på alt i den butik. ja selv når flasker skal afleveres har de EN maskine til at servicere hele viby, ja gæt engang, der står man også i kø.
Det er en rodet butik med en dårlig service, kan kun juble over at rema 1000 er kommet i nærheden, der ved de hvad ordenlige priser og service er. og man kan endda parkere gratis, der kommer ikke en europark paringsvagt poppende op fra sit hul lige så snart man forlade bilen og ikke har indstilt p-skiven.

Hej Allan.

Tak for dit opslag.

Jeg er ked af, at høre om dine oplevelser i føtex Viby. Vi forsøger altid at yde den bedst mulige service og jeg beklager, at det ikke er den opfattelse du har af varehuset.

Din henvendelse sendes selvfølgelig videre til varehuset, så de er opmærksomme på de problemstillinger du oplever.

Udemærket butik

Handler tit i Føtex, dog syntes jeg til tider der er fejl og mangler i deres varer, men ud over det syntes jeg det er en udemærket butik.

Christina

Hej Christina.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er glad for at høre, at du generelt er glad for vores føtex varehus. Det er beklageligt at du til tider finder fejl og mangler, dette er selvfølgelig noget vi vil arbejde på at gøre bedre i fremtiden.

føtex Kundeservice

Hold nallerne fra posten, Føtex!

Jeg var nede og hente en pakke omkring den. 10 December i Føtex Herning.
Da jeg kommer der ned, er der ca. 6 foran mig, men alligevel præsterede de at bruge 56 minutter på at snakke om hvornår de skulle gå op til pause, med hvem og hvad de skulle have at spise.
Da det så bliver min tur, går en gammel dame ind foran mig og vil spørge ekspedienten om noget (Hun havde gang besvær og man kunne tydeligt se at hun havde ondt i benene) og det lader jeg hende selvfølgeligt. Altså at få lov til at stille et spørgsmål, selvom det er min tur.
I det hun spørger, siger ekspedienten VREDT til hende at hun skal gå om bag køen og vente til det bliver hendes tur! Da tænder jeg først helt af!!! Sig mig lige en gang, hvad fanden er det før en opførelsel???

Da siger jeg til ekspedienten at hun i stedet for at snakke om pause og mad, i stedet kan passe det hun får løn for og snakke ordenligt til den ældre kvinde. Så nu kunne hun pænt besvare hendes spørgsmål og så tage mig bagefter, færdig! Det gør hun så, jeg kommer til og får min pakke, men under hele ekspeditionen kan hun slet ikke kigge andre steder hen end jorden og ellers mumle.

UTROLIGT at de først kan være effektive når de har fået en opsang! Fik min pakke og gik MEGET vredt derfra.

I skulle ALDRIG have overtaget posthusene, I har jo ikke folk der er "begavede" nok til at ude den service! Bestiller KUN via. GLS for eftertiden, FØJ!

Hej Line.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af, at læse om den dårlige oplevelse du har haft i føtex i forbindelse med afhentningen af en pakke. Det er selvfølgelig alt for lang tid du har brugt på dette. Ekspeditionen burde være foregået i et hurtigere tempo og det kan jeg kun beklage ikke har været tilfældet.

Din henvendelse er videregivet til varehuset, så de er opmærksomme på problemstillingen og i fremtiden kan forbedre denne process.

føtex Kundeservice

Grøn kylling :/ ellers fin butik

Handler tit i Føtex, og synes det en udemærket butik, men for noget tid siden, købte jeg noget kyllingebryst, og da jeg kom hjem og åbnede pakken, var nogle af stykkerne grønne :/
Sendte en mail med billeder til kunde service, men de har ikk svaret, så måske de lige glade, nu de er kommet af med varen...

Hej Dorthe.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er meget ked af, at du har fået et dårligt produkt. Vi forsøger altid at være grundige i forhold til kvalitetstjek og jeg beklager at det ikke har været tilfældet i din situation.

Du er meget velkommen til at henvende dig i varehuset og få pengene retur eller en ny vare. Vi svarer normalt alle henvendelser vi får gennem vores hjemmeside og jeg beklager hvis du endnu ikke har hørt noget. Du er selvfølgelig velkommen til at sende endnu en mail og så vil du høre fra os hurtigst muligt.

Mvh.

Humbug

Billig støvsuger. Var i forretningen på første dag hvor tilbuddet gjaldt, ca. 2 timer efter åbningstid. Der var Ikke flere, og der kommer ikke flere. Det var et tilbud som kører henover nytår, så jeg er nok ikke den eneste der blev snydt.
Det minder for meget om Elgiganten.

Hej Helle.

Tak for dit opslag.

Vi oplever en gang i mellem at nogle af vores tilbud hurtigt bliver udsolgt og jeg er ked af, at du ikke nåede at benytte dig af tilbuddet. Du er meget velkommen til at sende en mail til vores kundeservice og så kan vi undersøge om varen stadig findes i et af vores varehuse. Du kan skrive til os gennem vores hjemmeside www.foetex.dk

føtex Kundeservice

for gamle vare og dårlig kundeservice

Handlede før jul, i føtex kalundborg.
Da jeg næst dag skulle ryde op i kølsskabet opdagede jeg den røgede hellefisk havde sidste holdbar den dag jeg købte den og jeg skulle bruge den juledag ;0(
Værer var det med rejerne i lage da jeg skulle bruge dem juledag opdagede jeg de havde været forgamle da jeg købte dem ;0( og det er ikke første gang jeg har oplevede det
fik blot afvide at jeg kunne hendvende mig i varehuset og få pengene tilbage.
Jeg husker sidste gange med et mælkeprodukt der også var meget for gammelt vist de næsten ikke hvad de skulle gøre i kundeservice, så jeg gider næsten ikke klage men overvejer meget om jeg forsat skal hendle i føtex

Landsdækkende bytteservice - min bare røv

Burde Føtex sælge årskort til Tivoli? NEJ!!

Vi var den 19/12 nede i Føtex Lyngby for at købe et årskort til Tivoli. I kassen får afleverer vi det grønne kort, hvor der står Tivoli årskort på, og får at vide at dette skal vi IKKE bruge til noget. Vi skal kun bruge bonen, som vi skal aflevere ved Tivoli indgangen. Ekspedienten tager det grønne kort og ligger ved kassen.

Vi synes at dette virker utroligt underligt, hvorefter vi henvender os i kundeservice og spørger to forskellige medarbejdere om det kan være rigtigt, at vi ikke skal bruge det grønne kort. Det siger begge, at det skal vi IKKE og at det er nok med bonen.
Vi går herefter i Tivoli, hvor vi ikke kan komme ind på grund af jeres fejlagtige vejledning! Herefter henvender jeg mig i Føtex Egedal (hvor vi bor tæt på), hvor jeg igen spørger om det kan være rigtigt at jeg ikke har fået det grønne kort med. Her svarer de igen, at jeg ikke skal bruge det grønne kort til noget, men at jeg skal gå ind på www.oplevelsesgaver.dk for at aktivere kortet med den kode, som står på bonen.
Jeg går derfor hjem og forsøger at aktivere det, hvilket jeg ikke kan uden den indløsningskode og ID kode, som står på det grønne kort, som I burde have givet mig i første omgang!

Jeg henvender derefter igen i Føtex Egedal, hvor jeg beder om at få pengene retur eller få et nyt årskort, hvor jeg får den grønne boks med. Her kan de ikke hjælpe mig! Servicechefen, Sarah, siger at de ingen ting kan gøre, når jeg ikke har det grønne kort! Det er bare ikke i orden, har I ikke landsdækkende bytteservice eller hvad?? OG I burde da kunne give mig et nyt kort, når det er jeres fejl at jeg ikke har dette!! Hun siger, at jeg skal henvende mig i Føtex Lyngby, hvilket jeg ikke har tænkt mig, da jeg ikke bor i nærheden og ikke lige kommer forbi.
Jeg spørger hende om hun ikke kan ringe til Føtex Lyngby for at få dem til at sende mig det grønne kort. Dette GIDER hun ikke, og svarer "Ej det kan jeg ikke få dem til, du må henvende dig til oplevelsesgaver". (Som heller ikke kan hjælpe mig - de siger problemet skal løses med jer).
Det er fuldstændigt uacceptabelt, at I ikke kan hjælpe mig i Føtex! Jeg ringer også til Føtex Lyngby, som siger de kun kan hjælpe mig, hvis jeg kommer ned i deres butik, hvilket jeg ikke gør! OG de vil ikke sende kortet til mig! Men de siger til gengæld at Føtex Egedal burde tage det retur!

På jeres hjemmeside skriver I:
"I Føtex bytter vi alt og det gør vi med et smil og uden diskussion"

Dette er i hvert fald en stor fed løgn! Jeg håber at I kan finde en løsning, nu når jeg henvender mig her! I kan kontakte mig på juliesalling@hotmail.com

for dårligt føtex !!!

min datter kommer ind i føtex på torvet i silkeborg, køber en cd som skal gives i julegave, kommer ud af butikken og opdager de har trukket denne cd 3 gange på hendes kort , går tilbage og fortæller hvad der er sket men men
bliver mødt af en flabet medarbejder der siger til hende at hun jo sikkert har fået 3 cd og nu bare gerne vil have pengene retur !!
hun forlanger at tale med chefen, men bliver bedt om at komme igen den nærmeste mandag..dette gør hun så, blot for at blive overfust af en chef der mener det samme som førnævnte medarbejder, nemlig at hun sikkert har fået 3 cd"er !!
da hun spørger hvad hun så kan stile op, er det eneste han kan gøre er at trække på skulderen og gå..
det er ikke så meget pengene jeg her tænker på, men holdningen hos sådan en stor virksomhed, plat plat plat

Hej Kennet.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af, at høre om den oplevelse din datter har haft i vores varehus. Uanset hvad situationen har været skal hun selvfølgelig have en forklaring og en god service.

Din henvendelse er sendt videre til varehuset, så de er opmærksomme på den oplevelse I har haft.

Jeg håber problemet er blevet løst ellers er du selvfølgelig velkommen til at sende en mail til vores kundeservice gennem vores hjemmeside www.føtex.dk

post service findes ikke

I Glostrup Postbutik i føtex, findes ordet service, men ingen at de totale uduelige medarbejder ved hvad det betyder. (dette både posthuset medarbejder og føtex)

Det hele starter Fradag hvor jeg skal hente en pakke om aften (det kan man pt til kl. 22:00 hvis den ikke kræver kvittering) der var ingen andre i kø, så jeg kom hurtigt til, men efter at der er gået ca. 20 min kommer 3 medarbejder tilbage og siger de ikke kan finde den, og spørger om jeg ikke kan komme igen imorgen, inden for posthuset åbningstider. jo det kunne jeg da godt.

lørdag lukker posthuset kl. 13:00
jeg er der kl 12:00 og der er TOTAL KAOS!!! men kan ikke komme ind eller ud af butikken for kunden der skal afhente pakke.
da jeg endelig får klemt mig igennem menneskerne og kan trækker et nummer (flot den er placeret bagerst bag alle menneskerne!! må skal endelig ikke sætte den lidt frem) få jeg nr 36 HURRA!!! de er kun nået til nr. 42!!!!

NÆSTEN 100 nummer er de bag ud!!!!

Jeg stiller mig dig et øjeblik for at se hvad der faktisk foregår, der er kun et svar på dette INTET!! jeg står der i 10 minutter og på 10 minutter når de kun til nr 43!
FLOT 1 nummer frem på 10 minutter!!

Postdanmark og føtex har lavet verdens dummeste samarbejde!
der er kun 2 kasser, og kun 2 medarbejder på arbejde i postbutikken i juletiden.
den er nok til hverdag, men da ikke den sidste weekend inden juleaften!!
Hvor dumme er de????

Nå, men jeg gider jo ikke står der i en tidshorisont på flere timer, så jeg går ud og julehandler lidt i Glostrup centret, (jeg har gemt mit nr. til køen )
Da jeg kommer tilbage kl 13:00 har posthuset officelt lukket og standeren med numre bliver fjernet ind bag ved. Alle dem der har et nummer kan stadig blive ekspederet af "posthuset" (jeg har stadig mit nummer i lommen)
men kl 13:00 (1 time senere) er de nået til nummer 53!!! 9 numre på 1 time!!!

Der er STADIG 85 numre til det bliver min tur!!!!

og nu kommer der flere mennesker bare skal hente pakker uden for posthuset åbningstider , som man jo kan til kl 22:00

Da der jo ikke findes numre mere, skal de bare stille sig op i en kø. (hvor??? der er sort af mennesker og der er intet plads!)

nu kommer så en 3. medarbejder og begynde at ekspedere dem UDEN numre!!!
SÅ begynder folk at brokke sig!!
en kundeservice medarbejder sig at dem med numre skal tage først (flot en der kender til køkultur!!)

Da jeg har stået der i 45 minutter og vi nu er nået til nummer 84.
STADIG 52 numre endnu.
er der ikke nogen kunder der er gået og nu begynder der mere KAOS (Kan dette lade jeg gøre??? JA!!!)
Personalet kan ikke finde ud af at informere kunderne om hvad der sker og nye kunden tror de skal have et nummer i kaoset, så os KUNDERNE må informere at de skal stille sig op i en kø (som der faktisk ikke var plads til.)

Men nu kan medarbejder ikke længere finde ud af at følge numrene og begynder bare at tage tilfældige kunden med et nummer!!!

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT TRYKKE PÅ EN KNAP OG RÅBE NUMMERET OP!!!

Nu begynder den ellers lidt kloge kundeservice medarbejder, at ydre sig om at servicen i postbutikken er LANGT bedre en på det gamle posthus, for der kunne de slet ikke finde ud af det!!!

På det gamle posthus var der 8 kasser, altså 6 MERE end i føtex!
i Juletider var de altid fuldt bemandet, så alle 8 kasser var åbne!
HVORDAN kan 2 kasser være BEDRE?!! når der er 100 mennesker i KØ???
Der var plads til mange mennesker på det gamle posthus hvis det var nødvendigt!

I Føtex står man ned langs rækkerne med vare og spærre for alle andre!!

nå men da der stadig indimellem bliver brugt lidt numre er vi kun nået til 88.
Og en medarbejder råber "NÆSTE" "Hvem har et nummer"

Da jeg har lært køkultur siger jeg "jeg har nummer 36" og ser om der er andre der har et lavere nummer, men alle de andre kunder skubber mig fremad og siger "kom du bare til" så vi kunne komme videre med at få ekspederet nogle folk igennem.

Nu går den kære medarbejder igen på jagt efter min pakke.
og efter 5 minutter siger hun at de stadig ikke kan finde den.
så jeg må spørge "hvad vi i så gøre"
hun kunne få mit navn og tlf nr. og så måtte de prøve at finde den.

Jeg skal mit navn, adresse og tlf. nummer på et stykke papir.
så tager hun den seddel jeg har fået i postkassen og sætter sammen med den jeg har skrev og sætte den på en tavle.
Hun skal til at gå igang med den næsten kunden, men jeg siger, at jeg vil have en kvittering på at jeg afventer en pakken, da hun jo har taget mit bevis!

Det forstår hun ikke helt, og til sidst kommer der en anden medarbejder og hjælper og jeg får min seddel tilbage.

på denne opslagstavle sidder der MANGE sedler!

da klokken er lidt over 14:00 forlader jeg postbutikken igen
UDEN MIN PAKKE!!!!

Denne klage er sendt til både postDK og føtex!

Hej René.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er meget ked af det lange forløb du har været igennem for at få din pakke, det er på ingen måde acceptabelt. Jeg kan forstå at der har været meget travlt i føtex og jeg beklager at det er gået ud over dig.

Det er tydeligt ud fra din beskrivelse, at udleveringen af pakker på ingen måde har foregået som ønsket. Denne procedure bør selvfølgelig forbedres når der er så travlt, som her i julen. Jeg beklager at dette kaos opstod. Din henvendelse sendes selvfølgelig videre til varehuset, så de er opmærksomme på dette.

evner slet ikke posthåndteringen

At sidde i kø med 71 numre før det bliver min tur er fuldstændig uacceptabelt, og i mener åbenbart at 3 medarbejdere er rigeligt til at håndterer mængden af kunder.
Og jeg vil også gerne give en hånd til den hos jer der mener at det er en god idé at råbe ud i flokken at dem der skal hente pakker bare kan komme op, så kan man godt forstå det bliver lidt dårlig stemning i flokken da det pludselig slet ik giver mening at man trækker nummer, men bare gælder efter hvem der bruger albuerne mest.
Så føtex Glostrup, det er en ommer.

Hej Christopher.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af, at du har brugt unødig meget tid i vores varehus for at hente dine pakker. Vi oplever desværre at der i perioder kan være længere ventetid for at hente Post Danmark pakker.

Din henvendelse sendes selvfølgelig videre til varehuset, så de er opmærksomme på din oplevelse og eventuelt kan lave forbedringer af processen i fremtiden.

LOVEDE SPONSORAT

Vores forening kontaktede Føtex Frederikssund via mail da vores bankoforening havde brug for et mindre sponsorat til vores julebanko spil. Varehuschefen sagde at det ville han gerne være behjælpelig med. Og jeg forsøgte forgæves i flere dage at kontakte ham samt at jeg var ude i butikken hvor han var til møde hele dagen og hvor han lige var gået hjem. Tre gange kørte jeg til butikken uden at komme i kontakt med ham. Og fik lagt en besked til ham flere gange i kundeservice om at han meget gerne skulle kontakte mig. Da der er 3 dage til vi skal afholde vores julebanko spil, kommer jeg omsider i kontakt med varehuschefen som siger at de ikke kan sponsorere nogle ting gratis, men hvis jeg køber 44 små julestjerner til normalpris altså 10 kroner pr. stk, hvor vi normalt skulle have sponsoreret 84 små julestjerner så ville de sponsorere de resterende 40 stk. Udover det manglede jeg cirka 84 sidegevinster i form af et marcipanbrød eller lignende. Dette kunne de kun være behjælpelig med at give en rabat så jeg skulle betale 8-9 kroner pr. stk. Hvis jeg valgte at købe de 44 små julestjerner i føtex til normalpris af 10 kroner altså 440 kroner fremfor at købe alle julestjernerne til normalpris i Netto for 6 kroner pr. stk. i alt 504 kroner - så sparer jeg 66 kroner ved at købe dem i Føtex frem for i Netto selvom jeg har kørt cirka 30 km for at kunne få sponsoreret dem af føtex i frederikssund. Ydermere aftaler vi så af jeg må betale for tingene men få en rabat, og den dag jeg så skal afhente tingene og holde julebanko om aftenen. Der har de glemt at bestille dem hjem og intet mere høre jeg fra dem. Men da jeg skriver med dem hvor de skriver de gerne vil hjælpe os med sponsorat af tingene til vores julebanko. Siger de intet om at vi skal betale for tingene eller lignende for som jeg skrev til dem havde vi brug for hjælpen og støtten da vores forening ikke havde overskud nok i år til at kunne klare udgiften selv. Heldigvis kunne Bilka dog være os behjælpelige trods den yderst korte deadline. Men jeg synes det er så groft overfor vores forening at man lover noget og så ikke kan holde det man lover. Vores forening er storkunde i Dansk Supermarked Gruppen. Men det er ihvertfald sidste gang jeg selv personligt og foreningen nogensinde har handlet i Føtex i Frederikssund ihvertfald.

Glædelig jul allesammn.

Med venlig hilsen.

Marc

Hej Marc.

Tak for dit opslag.

Jeg er ked af, at du har haft svært ved at komme i kontakt med varehuschefen. Jeg kan forstå, at du har sendt en mail ind til vores kundeservice, som har videresendt den til varehuschefen hvor han herefter har kontaktet dig.

Varehuschefen oplyser mig yderligere, at I har lavet en aftale om disse blomster. Det er vigtigt at understreget, at føtex ikke giver varer væk når det ikke tjener et velgørende formål, som kræftens bekæmpelse, julemærkehjem osv. I dette tilfælde er det ikke et velgørende formål og varehuschefen har derfor tilbudt dig varerne med rabat. Selvom du har fundet varerne billigere et andet sted er det desværre ikke muligt at give yderligere rabat.

Det tilbud varehuschefen har givet dig har været af ren venlighed og for at hjælpe og han har på intet tidspunkt tilbudt at betale din fragt også. At du har opfattet hjælpen, som i at vi ville give en masser varer gratis er jeg selvfølgelig ked af, for det er ikke tilfældet når der ikke er tale om et velgørende formål.

Varehuschefen oplyser mig yderligere om at alle varerne til dig er blevet pakket til den omtalte dag på et blomsterbur, men at du ikke dukkede op for at hente blomsterne. Der må derfor have været tale om en misforståelse, hvilket jeg selvfølgelig er ked af.

Du er meget velkommen til at kontakte varehuschefen hvis du ønsker en yderligere forklaring.

føtex Kundeservice

Utroligt dårlig kunde service, de vil ikke stå ved deres egne fejlskiltninger

Faldt over en rigtigt billigt vare som var på tilbud i Føtex Kolding. Uheldigvis havde de skiltet forkert så kun 75% af indholdet var med i tilbudet i forhold til skiltningen.
De ville dog overhovedet ikke stå ved deres fejl og derfor ikke sælge varen til den pris der var skiltet med.
Jeg holder mig bare til LIDL fra nu af, det er billigere og ligger lige overfor føtex men træls med en dårlig oplevelse.

Dårlig kundeservice, ingen information og skiltning

Lørdag den 14. december mødte vi op i Føtex Frederikshavn for at købe en Ipad Air, som ifølge tilbudsavisen var på tilbud til 2.799 kr. Det fremgår af deres tilbudsaviser, at de åbner kl. 8.00. Vi møder op i butikken i god tid inden, og stiller os i kø foran indgangen.

Da klokken bliver 8, bliver der åbnet ind til butikken, og vi går direkte over i Radio/tv-afdelingen, da det sædvanligvis er her man køber elektronik. Vi står som nr. 2 i køen i radio/tv, men får at vide, at vi desværre ikke kan købe en Ipad, da vi ikke først har været i kundeservice og få en kvittering på, at vi er blevet skrevet op til den.

Da vi kommer ud til kundeservice ganske få minutter over klokken 8, meddeler de, at alle Ipads desværre er udsolgt og har været det længe før klokken var 8. Det viser sig, at man i kundeservice har stået og skrevet folk op til en Ipad allerede fra kl. 6.30.

Vi føler os snydt og dårligt behandlet, for det første fordi man har solgt varerne allerede inden butikken åbnede, og for det andet, fordi der på ingen måde blev informeret om at man først skulle henvende sig i kundeservice, hverken via annoncering eller via skiltning i butikken. Når der er særlige måder man skal agere på for at kunne købe deres tilbud, må de da sørge for at informere om det.
Andreas and helle found this review useful

Hej Pia.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af, at du ikke fik købt denne iPad Air. Vi har desværre haft et meget begrænset antal ude i varehuset og de blev derfor hurtigt solgt. Det var ikke muligt for Apple at levere den aftalte mængde, hvilket også var medvirkende til at tilbuddet udsolgte efter kort tid.

Jeg beklager at der ikke var information omkring at varehuset åbnede tidligere end normalt. Dette kan hænge sammen med at bageren åbner før butikken og de kunder, som mødte tidligt op for at få varen derfor blev skrevet op med det samme.

føtex Kundeservice

Alle kan lave gode tilbud, når man ikke har varen

En sprit ny køreklar Ferrari 458 til 300.000 DKK? Det lyder da meget godt..

Det kommer aldrig til at ske - ligesom føtex' kampagne på iPad Air.
Enhver kan lave gode tilbud, men når man ikke har varen, grænser det jo op til falsk reklame!

Assistenten i den Føtex jeg besøgte lørdag formiddag (den dag tilbuddet startede) kunne kun sige desværre og at der kun var fordelt 140 ud til hele kæden. Jeg adspurgte pænt, om nogle af hans kollegaer i rimelig nærhed havde flere, men det vidste han sørme ikke lige - komplet ligeglad, og ingen service i form af at forsøge at skaffe flere eller som minimum ringe til sine kollegaer i andre varehuse.

Ifølge hans oplysninger skulle de have haft 2000 fordelt på kæden. Så må DS fand** oprette en venteliste - som minimum op til den forventede leveringsrate!
Heller ikke dette tilbød salgsassistenten!
Kun at jeg kunne købe den gamle model iPad Mini til en eller anden pris - dem har de sikkert nok på lager af nu, efter de heller ikke kunne levere dem til tilbuddet for 2-3 uger siden.

Det er uetisk ud over alle grænser.

_____________________________________________________________
17/12-13 kl. 23:01 OPDATERET.
Svar på føtex' kommentar:

Problemet viser sig i, at nogen har fået lov til at forudkøbe en (med levering til januar). Det blev vi ikke tilbudt!
Jeg forsøgte så i adskillige butikker igen i går - men nu er det jo så for sent at forudbestille.

Useriøst og mangelfuldt, at vi ikke fik denne mulighed i lørdags! Og på den baggrund går vi HELT glip af tilbuddet.

Så man man jo tilbyde en med mere hukommelse og med en tilsvarende rabat.
Andreas and helle found this review useful

Hej A. Poulsen.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af, at du ikke nåede at få denne iPad Air. Det er korrekt, at vi har haft et meget begrænset antal. Dette skyldes desværre at Apple ikke leverede den aftalte mængde og det er vi selvfølgelig meget kede af.

Varehusene har haft varen, dog ikke det antal vi havde håbet på. Derfor har vi i stedet tilbudt iPad Mini til 1799 kr.

Desværre har vi ikke længere mulighed for at forudsælge disse iPad Air, fordi vi endnu ikke ved hvornår vi får varen igen.

Føler mig gjort godt til grin af Føtex i Vejle

Jeg købte i dag en gås på 4600 gr i Føtex Vejle for 319 kroner. Samme dag ser jeg så samme gås i 4400 gr versionen i Rema til 199. Der var ingen tilbudsskilte i nogen af forretningerne. Så føler man sig da godt til grin. At Føtex kunne være lidt dyrere var jeg klar over, men at jeg var totalt til grin ved at handle der, det ved jeg så nu.

Hej Torsten.

Tak for din anmeldelse.

Vi har Garantipris, hvilket betyder at har vi en vare markedsført i vores tilbudsavis matcher vi konkurrentens markedsførte pris, hvis denne er billigere. Du er derfor velkommen til at medbringe annoncen fra konkurrenten til føtex samt din bon og så vil de matche prisen.

føtex Kundeservice.

www.føtex.dk Details