Faarupskovhus reviews

Faarupskovhus reviews

5.3

Lækker buffet til små penge

Lørdagsbuffet i lørdags med massere af god mad til meget små penge + god betjening... Kun +++ herfra. Det er en god ide at bestille bord på forhånd for de gange jeg har været der, har der været rigtigt mange mennesker.

dårlig oplevelse af maden feb.2014

Weekend ophold uge 7. Buffen var skuffende surt coulottesteg og alt for røget hamburgerryg. kokken kunne ik smage det han sagde at coulottestegen var marineret var uspiseligt. Der var ik 2 slags desserter som vi skulle have haft det undskyldte de selvfølgelig at der ik var osteanretning.Der var kun soft ice med jordbærsovs. Morgenmaden var kedelig ingen blødkogte æg eller engelsk morgenmad ik engang peberfrugt til skæreosten. Vi vil aldrig til Fårup skovhus igen Linette og maj-britt

restedag

dårlig service ,manglede rengøring ,og buffet med tørre og friturestegte rester fra gårsdagens buffet til det som skulle have været en luxus cavery buffet oe de 2 slags dessert vi havde betalt for viste sig at være softice el.softice med jordbærsauce

God service og god mad

Efter et hyggeligt weekendophold vil vi helt sikkert anbefale Fårup Skovhus. Stedet er lidt slidt, men når man tager prisen med i betragtning er det helt acceptabelt. Glad, venlig og god service. Maden var god og lækker og valgmulighederne var fine. Værelserne var rene og fine - kun badefaciliteterne var knap så gode. Vi vil takke for et rigtigt hyggeligt ophold, og vi kunne helt sikkert komme igen.

Lækker mad og god service - bestemt et besøg værd!

I efteråret deltog vi i en stor familiefest på Fårup Skovhus.
Det var en helt fantastisk aften og der var god service lige fra vi ankom om eftermiddagen og blev tjekket ind på vores værelse og til vi tjekkede ud næste formiddag.
Festen blev afholdt i et stort lyst lokale med udsigt ud i skoven.
Vi fik serveret en lækker fiskeforret og specielt hovedretten imponerede. Det var en buffet med 4 slags kød som blev skåret ud af personalet inde i lokalet + en masse lækkert tilbehør. Til dessert var der et stort dessertbord med alt muligt forskelligt.
Servicen var i top hele aftenen.
Næste morgen mødtes vi til en fælles morgenmad, hvorefter vi gik en lang tur i skoven og til Vesterhavet.
Alt i alt en dejlig fest som vi sent vil glemme!

Tørfisk

Alt for dårlige service... Alt for mange mennesker et sådant bette rum..Det eneste der var godt den aften var Tørfisk....Maden var kold, dessert fik vi inegn af da det var det rene fløde.. maskine kunne ikke følge med...FOR DÅLRLIGT...Nu har jeg været der oppe to gange og det var to gange for meget....FIASKO

Skal pommesfrittes smage af grillkylling??? og skal kød marineres i tændvæske!

Så en annonce i den lokale avis i Blokhus.
Helstegt pattegris med tilbehør, det lød da som en lækkerbisken!
Vi ankommer til Faarupskovhus kl. 18.00 og bliver anvist til vores bord som var forudbestilt. det er meget mørkt i lokalet og der er en stank af tændvæske og en snært af fiskelugt i lokalet. Vi kigger lidt rundt og kan konstaterer at der er møg beskidt, der ligger madrester på gulvene, bordene er fedtede og slet ikke rene. Til trods for at de lige har åbnet i restauranten til Pattegris buffeten.
Vi tager plads ved bordet og der kommer en og tager mod bestilling af drikkevare, vi kan ingen priser se nogen steder, men bestiller det som vi nu har lyst til 2 små soda, 1 mellem, 1 stor. hvad kan det koste?? Da klokken er 18.15 er kokken så klar med pattegrisen, som ligger i en gammel rusten grill lige udenfor restauranten, der er salatbar + tilbehør så det starter vi med, der er så ingen værktøjer i kartoflerne mm. så folk begynder at tage pommesfrites og kartofler med deres eget bestik, efter noget forvirring kommer der en tjener med nogle ta ting til tilbehøret, og vi kan komme videre i buffeten, vi får læsset noget gris på tallerknen, kokken står og hakker noget rundt i det, men vi får da noget med ned til vores bord.
Den ene af børnene siger med det samme de begynder at spise, AD pomfritterne smager af kylling. HVAD tænker jeg og smager på dem, jo den var god nok, slatne kolde og smagte fuldstændig som en grillkylling, vi siger til ungerne at de ikke skal spise dem og fortsætter med at spise, da vi smager på grisen, kan vi så konstaterer at den smager som om den er marineret i tændvæske,
Helt ærlig, uspiselig mad, kolde kartofler og klamme pommesfrites, varm salat ... og gammelt brød til flutes, og så ligger kødet og damper i tændvæske!!!
Vi vælger at forlade bordet og beder om at betale, og jeg er måløs 538,- for sådan en gang hakkelse, 59kr. for en stor sodavand, det er ligeså meget som for den uspiselige mad til børnene...
VI Kommer ALDRIG igen der og anbefaler ALLE vi kender ikke at tage derhen.

Don´t do it!

Den 25/6 2013 tog familien + 2 venner til Faarup Skovhus. Vi var faktisk blevet anbefalet stedet, og det skulle være til at betale sig fra.

Man kunne kun vælge buffet, vi blev i hvert tilfælde ikke budt andet. Vores bord (forudbestilt) var ikke tørret af, og der var ikke dug på. Det var der ikke på noget af bordene.

Buffeens fiske forretter var for så vidt ok. Der manglede dog små skilte, som fortalte hvad det var for fisk osv. De varme retter havde nok været varme engang. Flere af dem i varmekasser, var så snaskede, at man ikke kunne se hvad det var. Der var 2 slags kød, Kalkun og oksesteg. Da vi skulle have, lagde der 10-12 stykker kedeligt og koldt kød på udskærer bordet. Vi var heldige at finde en tjener, som vi spurgte om der dog ikke var noget varmt kød. Jow da, svarede han, og tog en alubakke ud fra en skuffe - stadig koldt.

Personalet var uengagerede, den kvindelige tjener der gik rundt i lokalet, lignede en der stod fast i fortiden - de var bedøvende ligeglade. Den mandlige tjener og vært, brugte det meste af sin tid på at stå ved baren/kassen og "knipse" med sin kuglepen.

Vores 2 drenge valgte at tilkøbe softice til kun 10,- - men den var krystaliseret. Ingen tvivl om at det havde været tøet op flere gange.

Det kan godt være at det er billigt, men det er for lausi.

Jeg kan og vil IKKE anbefale dette spisested til nogen.

På vegne af familien

Michael Veng Valentin

Stegt flæsk og persillesauce

lige kommen hjem efter en tur på Faarup Skovhus efter 20 min var det ens tur til at øse på fra tomme fade efter 40 min gad vi ikke vente mere ville betale så vi kunne komme væk kunne de ikke give bytte penge til bage gad ikke vente på det så gled uden bytte penge fik da smagt lidt på maden Stegt flæsk og persillesauce men det de kaldte persillesauce ved ikke hvad det var, smagte ikke af persille det de kaldte Stegt flæsk var tynde skiver røget bacon

Is Faarupskovhus your company?

Faarup Skovhus Details

Lad Faarup Skovhus danne rammen om din næste fest.

Visit Faarupskovhus

We live here: Saltum Strandvej 63