Fair reviews

Fair reviews

6.0

Fair er et godt og billigt selskab

Lige indtil den dag du har brug for deres hjælp - så er du på herrens mark.

Jeg har oplevet et par gange at skulle kæmpe virkeligt hårdt bare for at få en taksator ud for at se på en vandskade som Fair afviste at dække, men som taksatoren godkendte.

Der skal trues med forsikringsankenævnet osv for der sker noget.

Jeg købte en bil med forsikring her, og de har været gode og hurtige i alle henseender.

Godt selskab!

Fik super service og gode priser på min forsikring. De skifter navn til Gjensdige til årsskiftet.

Venlige, men dyre

Fair har et lækkert web interface og er venlige at snakke med i telefonen, men i mit tilfælde opvejer det ikke de høje priser. Læs også min anmeldelse af ETU Forsikring.

Is Fair your company?

Fair Details

Fair Forsikring forsikrer privatpersoner, erhverv og offentlig sektor i hele Danmark.

Visit Fair