Fairtime Danmark reviews

Fairtime Danmark reviews

9.7

Super godt service!

Min ordre kom hurtigt og jeg blev informeret om urets vej fra lager til mig. Følte mig godt behandlet med et super god service med mails om uret!

Glimrende

Fairtime havde det produkt jeg kiggede efter og med de detaljer som jeg ligeledes eftersøgte, dette gjorde at jeg kunne få alt hvad jeg skulle bruge et sted. Min varer var dog i restordre da jeg afgav min bestilling, men jeg blev hele tiden holdt opdateret ifm. hvornår Fairtime forventede at sende min ordre.

Helt OK

Bestilte fredag aften, afsendt mandag, modtaget tirsdag. Kort mail-orientering undervejs. Det er OK.

fantastisk service!

Helt igennem en super oplevelse! hutigt, og meget personlig service.

ville helt klart anbefale!

orders placed from France, sent fast and compliant object

I recommend serious website
thank you

Der er ikke noget at sætte en finger på.

Fairtime er en butik jeg uden at tøve vil anbefale til folk der søger et nyt ur.

Hurtig levering, flot indpakning

Hurtig levering, meget pæn indpakning

Super service og hurtig levering til tiden.

Skaffede hurtigt min vare selv om den ikke var på websiden.
Super service og hurtig levering til tiden.

Købte lidt specielt ur (Dissing & Weitling), så der var lidt leveringstid - men stadig indenfor det lovede. Har tidligere handlet hos Fairtime med stor tilfredshed. Fine og fede ure til gode priser. Jeg vender tilbage.

Super handel fuld tilfredshed.

Jeg er godt tilfreds med min handel :-) lækkert ur til super pris... Men husk at tilmelde dig nyhedsbrev og få 10% rabat INDEN du handler... Den smuttede for mig....

Ingen problemer, alt fungerede perfekt og som kan forventes

Fint udvalg. Gode tilbud. Sendt samme dag som bestilt. Vedlagt returseddel for gratis returforsendelse ved fortrydelse og alligevel gratis fragt (Allerede det burde være nok til at bevise, at Fairtime gerne vil yde en unik service).

Jeg valgte så at lave nye huller i remmen fordi jeg har ekstra små håndled, så jeg kan nok ikke længere få fuld refundering ved fortrydelse af køb. :)

For kritikkens skyld er der blot fire ting, som dog er luksusproblemer, jeg manglede, værende en ur-amatør som mig;
1) Jeg gad godt, der var en lille beskrivelse af de forskellige remme (gummi, nato og læder); Jeg vidste ikke, og ved vel stadig ikke præcist, hvad en nato-rem er, og hvorfor det var dyrere end læder og gummirem.

2) Højde-dimensionen på selve uret (men det kan være, det måske kun er relevant at omtale, når det begynder at nærme sig 2 centimeter eller noget lignende)

3) Hvor "stramme" de forskellige remme kan spændes. (Det er dog en mulighed, at der er en generel retningslinje, som så bare ikke rammer mig)

4) Lidt tekst der forklarer der forskellige begreber (fx H3 Tritium "trigalight", eller "hærdet mineralglas") eller henvisninger hvor man kan læse om det, så det ikke bare bliver buzzwords der tiltrækker ens opmærksomhed, ville også være rart.

Men igen, det er bare luksusproblemer, alle de basale ting er egentligt helt fejlfri og perfekt, men lidt kritik er vel altid godt. :)

Når jeg dog engang når til et nyt stadie er overskud i penge, og skal have et tilsvarende ur, så kan jeg helt klart finde på at kigge forbi her igen!
Fairtime Danmark

Reply from Fairtime Danmark

Hej Mikkel

Mange tak for din anmeldelse. Dine "luksusproblemer" er taget til efterretning :-)

Mens vi tygger lidt på det, så er der lidt mere information om H3 Tritium her: http://www.traserh3watches.com/seiten/h3_technology__tpl-h3_technology-sprache-en.html

Venlig hilsen
Ole

Endnu en meget tilfredsstillende oplevelse at handle hos Fairtime.

Sitet forhandler rigtig flotte og funktionelle ure, og samtidig med det får man en rigtig god service ved køb eller spørgsmål til urene.

Fairtime ønsker deres kunder det bedste

Fairtime internet shop stiller med en pæn overskuelig hjemmeside med et fint udvalg af forskellige kvalitets ure til rimelige priser og dansk garanti. Hurtig levering og upåklagelig købsoplevelse. Jeg kigger forbi en anden gang.

perfekt

bestilte et ur med rabat fredag, det var med posten lørdag, det sku ok

fejlfrit

god service-hurtig levering-varen var perfekt!

Hurtigt. Nemt. Perfekt!

Modtog mit ur flere dage FØR den forventede leveringstid uden problemer. Kan absolut anbefale Fairtime.dk til andre der leder efter et top kvalitets ur til en ganske god pris.

Bestilte et ur, som desværre viste sig at være for stort. Sendte det tilbage, og pengene var retur på min konto dagen efter afsendelse. Kan kun anbefale denne webshop og vil helt klart købe der igen!

Her kan man føle sig sikker ved at handle på nettet :-)

Fantastisk betjening og super side

Siden er meget nem og meget overskueligt, varern blev leveret super hurtigt.
Da jeg ikke syntes om uret var der ingen problemer med at returnerer uret og bestille et nyt ...
Super god kundeservice
John Buhl

God betjening, og ingen problemer

Kan helt klart anbefale fairtime, ur modtaget inden for tiden i tip top stand

Fairtime Danmark - Ure til mænd

Autoriseret forhandler

Fairtime Danmark er autoriseret forhandler af samtlige urmærker i shoppen. Din garanti for optimal support og service.

Gratis levering og returfragt

Alle bestillinger leveres gratis til din adresse i Danmark og du sender gratis tilbage, hvis du fortryder dit køb.

Nyheder på Facebook

Se vores Facebook side på www.facebook.com/fairtime og hold dig opdateret om vores nyheder og gode tilbud.

Om virksomheden

Ure til rigtige mænd fra Fairtime Danmark. Se vores store udvalg af ure til mænd fra TW Steel, U-BOAT, Squale, Molarity, TaWaTec, Traser H3 m.fl.

Visit Fairtime Danmark

Kontakt os

Write to: info@fairtime.dk
We live here: Enebærvej 60
8600 Silkeborg

Autoriseret forhandler

Din sikkerhed

Fairtime Danmark har solgt ure til mænd siden 2007 og har specialiseret sig i online salg af en lang række internationale brands. Vi er selvfølgelig autoriseret dansk forhandler af alle mærker i butikken. Alle ure kommer fra den officielle grossist eller – for de mindre mærkers vedkommende – direkte fra producenten. Du kan dermed handle hos os i sikker forvisning om, at du altid kan gøre den officielle garanti gældende overfor både os og producenten.