Fairtime Danmark reviewed by

Odense, DK

Super flot ur & service x2

Du skal lede rigtig længe efter et så kvalitetsbevidst og servicemindet firma. Jeg bestilte et TA.WA.TEC ur med en rabatkode til chotovelli urene (fandt jeg først ud af bagefter), og da der var gået ca. 1 time skriver Ole til mig, og at det var en forkert rabatkode, men at han ville lave en ny rabatkode, så jeg kunne få den lidt billigere (onkring 10%). Men det er hva man kan få af rabat med facebook koden, så jeg skrev til ham, at det kunne være fedt hvis der kunne komme lidt mere rabat på, og så slyngede jeg en pris ud og 5 min efter sendte han en rabatkode på den pris. Det er første gang det nogensinde er lykkedes for mig at prutte om prisen PÅ NETTET. Smukt smukt. Tusind tak for en fantastisk service. Jeg har allerede fortalt denne lille solstråle historie til mange af mine kammerater, for det er da for vildt. Tak

UPDATE 10-09-2012:
Efter lidt mere end 2 år med et lækkert ur, stoppede det desværre med at tikke. Jeg fik skiftet batteri hos en urmager (som ridsede bagklappen :( men desværre uden held. Det ville ikke engang starte. Skrev en mail til Ole fra fairtime og spurgte om der var noget der kunne gøres. Han sagde jeg bare skulle sende uret ind til ham, så ville han sende det videre til Tawatec. Dejlig service også efter 2 år, hvor reklamationen er udløbet. Han fik uret og prøvede at skifte batteri med et ordentlig batteri. Det startede med at tikke og han sendte det tilbage til mig. Under tiden var det desværre stoppet med at tikke og jeg tog kontakt igen. Han undskyldte mange gange og jeg sendte uret retur. Nu har jeg så endelig fået uret tilbage i tikkende stand. Det har været et stykke tid undervejs, men at Ole/Fairtime overhovedet gider bryde sit hoved med at få mit ur til at virke er helt fantastisk. Man får helt lyst til at købe et nyt ur, bare for at få den super flotte service, jeg har fået, igen.