fakta A/S reviewed by

Discount under lavpris

Før i tiden var Fakta en ok butik med et lille, men billigt sortiment, men i de senere år er det da gået helt galt for Fakta.
Varerne er ikke mere særligt billige (kan varmt anbefale Lidl som alternativ), men det værste er, at Fakta ALDRIG har nok af deres tilbud. Jeg er gået forgæves alt for mange gange for at købe et tilbud, og har 2 gange skrevet til Fakta og beklaget mig over at jeg føler de holder kunderne for nar ved aldrig at have nok af tilbudsvarer uanset hvornår i ugen man kommer for at handle.
De beklager og forklarer at det er svært at have nok i butikkerne. Sjovt nok er det ikke ret mange andre lignende butikker (Rema100, Netto m.fl.) som har så få tilbudsvarer på lager. Det tyder mere på at Fakta bevidst bondefanger deres kunder. Senest var det et tilbud på Thise øko smør til kr. 16,-. Ikke et super tilbud med ok at køre efter, men heller ikke det kunne Fakta leverer.
Nu er det afgjort slut at holde mig for nar, og jeg sætter aldrig mere mine ben i Fakta. Kan kun råde andre kunder til også at vælge andre butikker at handle "discount" i end Fakta.