fakta A/S reviews

fakta A/S reviews

3.6

Altid med et smil på læben

Jeg bor lige ved siden af en fakta, og selvom jeg arbejde hos Dansk Supermarked, er der jo ting man lige står og mangler, og køber derfor ind der, da den jo er lige udenfor min dør.

De medarbejdere, der arbejder i fakta på Byskov Alle, fortjener stor ros, især eftermidddags/aftenholdet, som jeg tit handler med. Man bliver altid mødt med et smil, og selv når man efterspørger varer de ikke har på hylden af forskellige årsager, undersøger de sagen, og er høflige og behjælpelige. Det er klar et sted jeg vil anbefale at man handler, hvis man skulle være i nærheden eller bare mangler nogle småting.

Det svinger

Det svinger meget efter butikken, nogle er gode, andre er elendige

Gid det var en anden forretning, der lå tættest på min bopæl!

Medarbejderne virker altid umotiverede og ser ud som om, de keder sig. I dag begyndte de at diskutere deres lange arbejdsdag foran mig, der stod og skulle betale for mine varer. Da jeg spurgte, om det ikke kunne vente til et andet tidspunkt, fik jeg at vide, at jeg da vist havde fået det ene ben forkert ud af sengen i dag!
Jeg handler kun af nød i Fakta, og når jeg kan komme til det, går jeg i andre forretninger. Gider ikke at betale for at blive dårligt behandlet. Selve forretningen er også kedelig at se på og inspirerer ikke til noget som helst.

vi vil så gerne have at du køre forgæves

kører 15 km for at få fat i det supertilbud på tjeekisk (øl 1795) til en femmer ekspidienten er venlig da han forklare at de overhovedet ikke har haft den mørke som øl de annocere med ,jeg udbryder " så må jeg tage en anden Fakta" han siger det hjælper ikke da tilbudet kun findes i bladet og ikke nogle butikker surt at være kørt forgæves så køber jeg nogle dyre øl istedet ,det gider jeg ikke en anden gang øv

SKUFFENDE

nu har jeg over flere måneder fundet mig i at de gulerødder jeg køber i fakta er rådne allerede dagen efter de er købt og somme tider kun timer efter. kan simpelthen ikk være rigtigt jeg skal spilde så mange penge på råvarer som jeg smider direkte ud når de er kommet hjem!! og jeg kigger dem efter når jeg står i butikken! få jer dog nogle ordentlige leverandører så vi som kunder ikke smider både penge og madvarer i skraldespanden

Mishandling af personale og kunder

Tilsyneladende er der indført en strategi i Fakta om konsekvent at være underbemandet.
Efter besøg i flere filialer i hovedstadsområdet, er det desværre altid den samme oplevelse man kommer ud med. Voldsom underbemanding, og den bemanding der er, er næsten altid unge-under-18-år, der er til halv pris i løn, og ikke klager over arbejdsmiljøet. Personalet ser altid enormt stressede, eller enormt trætte ud. De har aldrig tid til så meget som at smile til kunden, og der opstår ofte fejl ved kassen.
Tidligere have man lidt en fornemmelse af at Fakta var den lidt mere moralske konkurrent til Netto, men tilsyneladende har man ændret strategi, så besparelser på lønnen, er vigtigere end både personalet og kundernes velbefindende i butikken.
Mine oplevelser er primært fra filialerne i Vangede, på Frederiksberg, i Hvidovre og den nyåbnede i Buddinge. Særligt i den nyåbnede i Buddinge, har den daglige drift tilsyneladende sejlet fra start.

Hurtigt og simpelt

Fakta har ikke noget stort udvalg, kun det jeg lige skal bruge i hverdagen. Jeg går ind, tager de ting jeg ved jeg skal have, går til kassen og betaler et lavt beløb (sammenlignet med andre danske butikker), smiler til kassedamen og er hjemme igen på ingen tid.

Manglende priser på varer, og tilbud ikke registeret!

Tror ca at Fakta ikke har priser på 20% af deres varer.
Det er ret irretteende at skal op, hvor der er forvejen er en lang kø for at høre hvad en vare koster. Har spurgt flere gange op ikke de kan sætte en stregkodelæser op, men det siger de at der ikke kommer (ordrer fra øverste ledelse)
Dum ledelse, der ikke lytter efter deres kunder, da det trods alt er dem der skal brødføde dem!
Så kan jeg ikke forstå at, når de sætter tilbud på en vare, at de ikke i samme hug ændrer prisen i deres stregkode system. Det er en bevist handling er jeg sikker på. Flere tager varen, og ikke mange tjekker deres bon - snydt igen :-(
Jeg i hele mit er først begyndt at tjekke boner de sidste par år, og Fakta snyder ca hver 2. gang. Gad vide hvor mange penge de har snydt mig for igennem mit liv!
Der åbner heldigvis snart en Lidl ved mig, så handler jeg ikke mere hos dig, kære Fakta i Vangede!

Fusk med 1/2 pris køb ....

Pris 5okr. - når man så kommer til kassen er prisen 70 kr. minus 35kr.

Hans

Noget er gået galt

Der var engang hvor jeg synes det var en rar oplevelse at handle i Fakta. Indenfor det sidste års tid er det blevet en møg kedelig oplevelse. Med manglende kassebetjening (skal selv flere gang stå og vente på at nogle gider have penge for varerne, uengagerede medarbejdere, der ikke engang siger tak og hav en god dag. Varerne er også tit for gamle.. Har i indført en politik, hvor der er blevet sparet på kvaliteten af butiksledelsen og standarden i jeres butikker? For sådan opleves det.

Danmarks værste supermarked

Det må det simpelthen være.
Jeg har haft dårlige oplevelser i andre supermarkeder, men Fakta topper alt. Man skulle ikke tro det, men...

- Der er aldrig nogle servicemedarbejdere rundt omkring i Fakta. Bortset fra en enkelt gang. Han kom stormende med en kæmpe vogn med paller på ned ad gangen uden at se sig for og formåede at køre ind i min skulder + vælte et glas rødbeder ned over mine sko og bukser. Hvorpå han kiggede på mig, sagde "hov" og gik.
- Det kan være lærerigt at gå i Fakta. Jeg har bl.a. lært at tomater kan mugne så meget, at der kommer 6 cm lange tråde på overfladen af dem. Honningsnitter kan også sælges en måned over dato fuld af mug i visse supermarkeder. Uden de giver pengene retur. Fordi man ikke har en bon. På trods af der ligger 10 andre 1-måned-over-dato-honningsnittepakker hvor man tog den fra for et par dage siden.

Jeg har altid lidt tænkt at det ikke kunne være rigtigt og har givet det en chance mere, men tror snart jeg boykotter dem for bestandigt. Det er simpelthen det værste sted at handle og må indrømme jeg ikke fatter hvad de har gang i.

7 Min at handle

de siger at det tager 5 min. at handle men jeg ventede i kø 7min. det er bare simpelhent for dårligt. vis du synes det er ok at de lover noget men ikke kan holde det så kan jeg anbefale an handle i Fakta. OBS jeg handler i Fakta :)

Fedtafgiften (plus mere) direkte ned i Faktas lomme!

Vi må som kunder ikke stjæle i butikkerne, men det er i orden for Fakta, at stjæle fra deres kunder. Her hvor jeg bor ligger der en Netto og Fakta dør om dør, så der er perfekt mulighed for at sammenligne priser.

Her er min lille historie. Da fedtafgiften blev afskaffet nedsatte begge kæder prisen på en 250 grams pakke smør til 9,35 kr. Dette blev gjort den samme dag fedtafgiften blev afskaffet. Men efter ca. 2 måneder satte Fakta pludselig prisen op til samme niveau, som da der var noget der hed fedtafgift, til 10,95 kr Og da Netto så, at Fakta havde sat prisen op fulgte de hurtigt efter.

Da jeg så i dag er i Fakta for at handle ind ser jeg til min store forbløffelse at Fakta igen har sat prisen op på den samme pakke smør. Denne gang til 12,95 kr. Dette er en prisstigning på over 38% siden fedtafgiften blev afskaffet!!!

Jægersborg alle - klage sendt til fakta.dk

Prøv at besøge forretningen - den er frygtelig.

De har fået bakeup - og har ikke haft glasur på deres snegle i 2 dage.

I morges var jeg der for at købe morgenmad men gik igen da mere end halvdelen ikke var lavet. Var forretningen dårlig før, så er den mere elendig nu.

Få styr på den eller luk.

jeg har lige været der igen. rugbrød lå og flød på gulvet ved bakeup afdelingen

Luk den - den er ikke værd at være en forretning. Den sucks.

Tak for din e-mail. Forbrugerservice har nu registreret din henvendelse.

Du kan forvente et svar senest 25. november 2013 16:00

Herunder finder du en kopi af de data, du har udfyldt i vores kontaktformular:

Butik Jægerborg alle
Emne Klage
Din besked til os:
Gik ned til jer iaften for at pante flasker og købe lidt lækkert. Flaske automaten var pillet ned og [Navn fjernet] nægtede at modtage mine dåser. Jeg sagde at det var/er et lovkrav. Han nægtede stadig, bed mig om at gå- Jeg sagde igen et var et lovkrav og at butikken aldrig fungerede. Begyndte at stille mine dåser op på fryseren - Han rev dem ned - men gav mig trods alt langt om længe 13 kroner.
Han bad mig så om ikke at komme der mere!

En person så kundefjensk bør ikke have kunde kontakt - og bør undervises om at en forretning der tager pant også skal tage imod emballage, selvom automaten er taget ned eller ikke virker.

Jeg ser meget gerne at der tales med [Navn fjernet]!!!

Denne mail er også sendt til forbrugerestyrelsen.

Jeg forventer at høre tilbage fra jer.

En meget utilfreds kunde

Møgdiscount

Der mangler priser på AAAALT for mange varer, flaskeautomaten virker ALDRIG og jeg får næsten ALTID mindst 5 kr. retur pga. fejl på kvitteringen. Til tider dropper jeg at få penge tilbage, da der er så underbemandet, at man føler man trænger sig på..

Suk! Når jeg kan, bruger jeg REMA1000 i stedet :)

Det tager ikke kun 5 minutter...

Jeg måtte vente ekstra lang tid, jeg skulle kun havde 3 coca colaer. Måtte bruge 10 minutter i kø fordi der var en ny i kassen. Så kunne i da i det mindste lige åbne en kasse til for en at betjene jeres kunder. Fy!

manglende priser :-/

det er rigtig træls at der altid mangler priser på rigtig mange varer i Fakta Hvide Sande

Et monster af en kasseassistent

Jeg har lige været nede og handle i fakta, egå. Da jeg kom hen til kassen sidder en umotiveret ældre dame (50-60 år) og hoster ned på varene som hun bipper dem igennem uden at holde sig for munden eller kigge væk, da det er min tur siger jeg venligt "Hej" og hun kigger på mig uden at svare, da kun har kørt varene igennem siger hun beløbet og og spørger om jeg vil have bon med hvilket jeg pænt takker nej til, så siger jeg fortsat god dag og hun skuler til mig igen uden at svare, så siger hun at pengene kommer ud i sådan en maskine og jeg troede det var til mig så jeg svarede igen, pænt, at jeg have købt på beløbet så siger hun bare, uhøfligt igen, jeg snakker ikke til dig og så forlod jeg den fakta for sidste gang. Klam kassebetjening.

God behandling, billige varer og pæn butik

Jeg handler hovedsageligt i Fakta på Urhøj i Vejle.

Jeg kan godt lide, at man får sig en god behandling og føler sig tryk i en butik. Butikken stråler af glæde.

Jeg er meget tilfreds med Fakta's nye koncept med Coop-kortet!

Jeg har været i flere Fakta butikker rundt omkring i landet, men denne her har noget for sig selv.

Kan anbefales!

fakta A/S Details