Falck Danmark reviews

Falck Danmark reviews

6.5

Holder hvad de lover

mine oplevelser har kun været positive

Kære Tage.
Tak for din positive tilkendegivelse. Den sætter vi pris på.//Martina

Altid beredt er Falck !

Du kan trygt abonnere på Falck's tjenester og services, de er til for at hjælpe dig når du behøver det. Hanne Hansen

Kære Hanne.
Det er godt at høre, at hjælpen er klar , når det behøves. Tak for de flotte ord. //Martina

Super god service, bare meget dyr

Lav samlerabatter,
der batter,
når vi vælger flere falckprodukter,

Kære Carl Chr.
Det er godt at høre, at du er tilfreds med vores service. Vi sætter altid pris på kommentarer og input fra vores kunder, så jeg har sendt dit forslag videre til rette afdeling. På vores hjemmeside Falck.dk kan du altid se vores online tilbud. //Martina

Kære Ole.
Tak for din positive kommentar. Den sætter vi pris på. //Martina

Jeg har ALTID været yderst tilfreds med service fra Falck

Jeg har været kunde hos Falck i fyrre år og kun én gang for 12 år siden oplevet et kiks, som skyldtes en misforståelse.
Har både person- og kæledyrstransport samt indsats ved skader på huset.

Kære Hanne.
Tak for de rosende ord. Jeg er glad for at høre, at du er tilfreds med vores service. //Martina

Køb aldrig abonnemet hos Falck

Jeg købte et abonnement med rabat, men Falck sender en regning uden rabat. Jeg gør opmærksom på fejlen, som de lover at rette.
Så opretter de et nyt abonnement, men sender en rykker på det første. Igen lover de at rette fejlen, men sender en check til betaling af det ene abonnement og siger, at de ikke kan rette fejlen før jeg har sendt checken tilbage.
Abonnementet er for dyrt, så jeg ringer og opsiger det i januar. I marts sender de en rykker med gebyr og da jeg gør opmærksom på fejlen påstår de, at de ikke har modtaget min opsigelse.
De siger, at når de ikke kan se opsigelsen i deres system, så er abonnementet ikke opsagt, og jeg skal betale.
Bliv aldrig kunde hos et firma, der hverken kan håndtere oprettelser, regninger eller opsigelser. Specielt ikke når de ikke kan erkende deres fejl, men påstår, at de altid har ret.

Kære JK.
Jeg skal beklage den oplevelse, som du har haft. Jeg vil gerne undersøge denne sag nærmere. Men for at kunne gøre dette, har jeg brug for supplerende oplysninger. Du er velkommen til at kontakte mig på telefon 70 10 20 31. //Martina

Profesionel sygetransport!

Jeg blev i går transporteret til Midtsjælland for behandling, som sædvanlig gjorde jeg brug af Falck som jeg plejer, dette var igen en af de gode oplevelser som Falck byder på. Venlig betjening på centralen og opkald fra rederen pr. tlf. ca. 10 min. før ankomst, således at man kan gøre sig færdig i god tid. Turen i bilerne er en meget behagelig oplevelse, da rederne har et godt humør og er i stand til at tale med alle slags mennesker, det gør at pengene til abonnementet er givet godt ud, da man virkelig føler at man får noget service som man kan tage og føle på!

Kære Steen.
Tusind tak for de flotte ord. Jeg er rigtig glad for at høre at du endnu engang har haft en god og behagelig oplevelse med Falck. Rigtig god weekend. //Martina

beste og meget hjælpsom service

beste og meget hjælpsom service

tt. smile

Kære Gitte.
Tak for de rosende ord. //Martina

Falck Danmark a bunch of thiefs.

They are a bunch of m.f. THIEFS. With the agreement they have , they force you to pay them every year Evan if you do not need any more there service or you do not want. I was having an small business in Danmark for few years and I was getting Autohjelp from Falk. I was normally payed my contingent ones a year in the beginning of the agreement. After few years I was going in the financial problems, I solgt everything and move away. In that moment i was with my payment in order. No debt to Falk, no problems. After few month, I recived a letter from lawyers to pay the contingent for Falk + lawyers fee. A friend of mine send me the notice. Normally is like an agreement what is starting for an year and if you pay, you have it. If you do not pay, you do not have it. Simple. Not to Falk Danmark. They want money from you forcing the agreement with few letters I missed. Is like an automatic charging. Is like you are force to pay. Normal, in there opinion is normal, because is good for them. They said they "help" you that way. Is like automatic tanking. You do not need anymore gasoline , but you are forced to get-it. They force me to pay them an amount of money I do not have, for a car I solgt 5 month before the new agreement they force me to pay , for a service I do not need ( i am allready in another contry) and have just because is automatic tanking. Normal, every abuse is coming in that way, and Falk Danmark is not a stranger from this kind of tactics of stealing with words. This is Falk Danmark. A group of people, lawyers and thiefs. If you are a foreigner in Denmark, go away from FALCK. Do not get nothing from them. Just some powerful thiefs.

Dear Adrian.
When you sign up for a Membership Contract, you also receive our general terms. The general terms stipulate that you can terminate your membership after five months from the day it took effect. All you have to do is to contact us at the end of any month with at least one month’s notice. The Membership Contract does not terminate on its own, but it is necessary to actively terminate the contract. This is standard procedure in lots of Membership Contracts including Falck. Have a nice weekend. //Martina

De snyder og bedrager

Da jeg havde brug for deres hjælp, kunne de sagtens finde mig igennem min bilforsikring, men får pludselig en regning, og ingen kan længere finde mig, og påstår oven i købet, at jeg har opsagt mit abonnement samme dag! Nu sidder jeg med en stor regning og håret i postkassen.
Mage til dårlig service og svindel skal man lede længe efter!

Kære Louise.
Det er absolut ikke Falcks procedure at snyde og bedrage, så derfor vil jeg meget gerne undersøge din sag nærmere. Du kan kontakte mig på telefon 70 10 20 31. //Martina

Falck Kørsel => Falck Hurtig Hjælp => Farvel og Tak

Jeg har nu troligt betalt igennem 30 år for et produkt, Falck Kørsel, jeg rent faktisk ikke har benyttet, men jeg havde tillid til Falck, og hvis nu jeg skulle få brug for det.........

Jeg er derfor utroligt glad for, at Falck's "opgradering" til Falck Hurtig Hjælp har åbnet mine øjne for, hvor tåbelig jeg har været, og glæder mig til nu at opsige hele mit kundeforhold (hvilket jeg selvfølgelig skulle have gjort for mange år siden).

Tak for øjenåbneren, kære Falck.

Kære Frank.
Vi er altid glade for at modtage konstruktiv kritik, så hvis du har lyst til at uddybe den, må du meget gerne kontakte os på telefon 70 10 20 31. //Martina

Husskade abonnement - hvor er min rykker?

Jeg blev ringet op af en ihærdig sælger som fik solgt mig et abonnement på Falckhjælp ved skader på mit hus. Efter 6 mdr. steg prisen en hel del og jeg valgte at ringe til Falck og opsige min abonnement. Herefter blev de ved at sende opkrævninger hvorfor jeg så valgte at kontakte dem pr. mail. Heri gjorde jeg dem opmærksom på at jeg havde opsagt mit abonnement. Mere end to uger efter fik jeg en mail, med teksten "her er dine abonnementsvilkår". Jeg hører aldrig mere fra Falck, før jeg nu sidder med en skrivelse fra inkassofirmaet Advis som beder mig betale 476,97 plus 350,- i gebyr. Jeg skriver til advis med en kopi af min mail til Falck og ringer til dem to et par dage senere. De er dog fuldstændig afvisende og fortæller mig i øvrigt at det er mit ansvar at kontakte et firma hvis jeg ikke har modtaget en regning eller en rykker :-O Jeg ringer til Falck kundeservice som fortæller mig at de har sendt mig regningen pr. mail den 9. januar. Jeg tjekker med det samme og kan se at der i mailen med teksten "Her er dine abonnementsvilkår" sammen med diverse vedhæftede Falck Logoer og lignende er vedhæftet et inbetalingskort :-( Jeg spørger hende fraFalck kundeservice hvorfor jeg aldrig har fået en rykker? Og hun fortæller at det er fordi beløbet allerede skulle være betalt da jeg skrev til dem første gang (jeg havde jo opsagt pr. tlf forud).

Alt i alt - HUSK at kontakte Falck hvis din regning udebliver ellers koster det dig dyrt!

Kære Carsten.
Jeg vil meget gerne kigge nærmere på dit sagsforløb. For at kunne gøre det skal jeg dog bruge nogle abonnementsoplysninger. Du må derfor gerne ringe herind på tlf. 70 10 20 31. //Martina

Det er ikke i orden

Først og fremmest er jeg helt med på, at jeg er en knold, for ikke at læse papirerne ordentligt igennem, den hænger 100% på mig, og derfor får de 3 stjerner.

Når det er sagt, er jeg mildt sagt meget utilfreds over deres behandling af os.
I forbindelse med graviditet kan man få nogle gratis babypakker. Nogle af dem kræver at man siger ja til at blive kontaktet af samarbejdspartnere. En af disse var så Falck.
Jeg var ude på en længere tur med mine forældre, sidst i graviditeten, og her vælger Falck så at ringe.
Jeg snakker med en rigtig sød sælger fra Falck, der kommer med info om baby sikkerhed. Han vil gerne sælge os Falck Care, der indebærer at vi kan få 8 behandlinger hos fys, kiro e.l. gratis + 2 kurser i f.eks. førstehjælp. Vi bestemmer selv hvordan vi ønsker at fordele de 8 behandlinger + kurser.
Jeg spørger flere gange ind til hvorvidt vi kan benytte dette tilbud til vores kommende barn, og vi får at vide, at det kan vi naturligvis.

Vi får at vide, at vi ikke kan oprette barnet med det samme, da det kræver CPR nr.
Da han så går hen og får brug for en tur, ringer vil til Falck, for at få ham oprettet. Vi bliver smidt lidt rundt til forskellige mennesker, og ender gud hjælpe mig med at få at vide, at de ikke tager børn og unge under 15 år ind i ordningen, fordi de ikke har uddannet personale inden for deres ordning, til at tage børn.
For det første, er det en lodret løgn. Jeg går selv hos en kiropraktor, som jeg er kommet til igennem Falck, og de har en der er rigtig dygtig til børn, og er uddannet til det! Vi har selv betalt os fra besøget hos ham, for knægten skulle af sted.

For det andet, det er meget muligt at der står de kontrakten at behandlingen ikke gælder børn under 15, men så synes jeg ærligt talt at det er mere end almindeligt lavt, at kontakte højgravide med henblik på salg af et produkt, der påstås at kunne bruges til HELE familien, men det kan så ikke bruges af børn. Hvorfor har man overhovedet et ønske om at kontakte højgravide for at sælge dette produkt?
Jeg føler mig ærligt talt godt og grundigt taget i røven, for vi sagde faktisk kun ja, fordi vi så også var dækket ind med knægten.

For at toppe det hele af, har vi lige modtaget en mail, med en gratis børnebillet til Legoland.
Vores søn er 8 mdr. Den kan kun bruges af børn i alderen 3-12 år, og den skal senest bruges d. 30. juni i år.

Jeg kan slet ikke beskrive hvor irriteret jeg er på Falck Danmark.
Det er simpelthen ikke i orden at den ene hånd ikke aner hvad den anden laver. Her hjemme sidder vi nu tilbage med et indtryk af, at der ingen kommunikation er mellem afdelingerne OVERHOVEDET.
Salg aner ikke hvad de produkter de sælger indeholder. De produktansvarlige aner ikke hvad deres samarbejdspartnere kan. Og sidst men ikke mindst, holder man sig ikke opdateret mht. forbrugernes oplysninger, så man sender håbløse tilbud ud, der ikke kan bruges til noget som helst.

Jeg har desuden ladet mig hører, at flere andre har forsøgt at benytte jeres ordning til børn under 15, fordi de havde fået at vide at Falck Care også kunne bruges til børn, men de får sig så en lang næse, når de står og vil oprette barnet.
Om jeg begriber at Falck ikke laver om på proceduren, når det er et normalt forekomne problem.

Så læs tingene rigtig godt igennem hvis du skal have noget at gøre med Falck. Deres mundtlige tilbud og skriftlige tilbud er på ingen måde det samme. Enten lyver de så det driver for at sælge, ellers kender de ikke deres produkter godt nok.

Svar til Martina
Det kan jeg simpelthen ikke forstå at du skriver Martina. Jeg har en mail fra jeres kundeservice fra d. 26/11/13, hvor der står følgende:
"Først og fremmest er jeg ked af at høre om den oplevelse du har haft, og ikke mindst hvis du er blevet fejlinformeret af vores sælger. Falck Care Plus abonnementet har vilkår der understreger, at børn skal være 15 år gammel, før de må tage brug af de tværfaglige behandlinger. Dette er af hensyn til barnets egen sikkerhed."

Vil det sige, at I har lavet om på vilkårene her i det nye år, så det pludselig kan bruges til små børn, eller er ved den ene hånd stadig ikke hvad den anden laver?

I mails fra jer omkring tidsbestilling står der følgende:
"PS
Husk, at dine behandlinger gælder for hele husstanden. Det betyder, at du sagtens kan give behandlingerne videre til en fra din familie, hvis I bor sammen."
Mailen er fra d. 10 marts.

Selvom jeg øjensynligt ikke har læst mine vilkår ordentligt igennem, er det her simpelthen ikke i orden. Jeg er oppe på 4 forskellige udmeldinger fra jer. At I kan være jer selv bekendt, begriber jeg simpelthen ikke.

Kære Pia.
Det er meget beklageligt at du ikke er blevet korrekt informeret fra starten af. Det har vi naturligvis taget til efterretning og der vil blive rettet op på procedure.
Falck Care kan benyttes af hele familien på flere områder. På de tværfaglige behandlinger Kiropraktor, Fysioterapeut, Zoneterapeut og Massør har vi mulighed for at sende børn fra 1 år ud til behandling. Vi har ikke behandlere ansat med speciale i børn, så det er op til den enkelte behandler om han/hun har de nødvendige kompetencer.
Nyhedsbrevet med Legoland billetter er sendt ud til alle vores kunder, som modtager vores Nyhedsbrev. Det kan benyttes af alle børn. God weekend. //Martina

Kære Pia.
Jeg er ked af at høre, at du har fået flere forskellige informationer. Som jeg skrev tidligere, så vil der blive rettet op på vores procedure og abonnementsvilkår. Jeg vil meget gerne undersøge denne sag nærmere, hvis du vil kontakte mig på 70 10 20 31. //Martina

Har Falck styr på noget som helst?

Får en snak med en sælger i Bilka i Sønderborg, der gerne vil sælge os Health Care, men vi kan ikke få patientbefordring da vi begge har kronisk slidgigt. Sælgeren finder hurtigt ud af, at jeg ikke er interesseret, hvorfor han henvender sig til min hustru i stedet.

Det ender med, at jeg - velvidende jeg annullerer det hele - lader ham lave en kontrakt på den store Health Care, men uden patientbefordring.

Jeg venter så på originalkontrakten, for at gøre brug af min fortrydelsesret, men den er ikke kommet efter en uge, hvorfor jeg laver en annullering via hjemmesiden, skriver hvorfor, at de har revolversælgere stående.

Der kommer en kvitteringsmail, "du hører fra os indenfor 5-7 hverdage"

Hører intet, og så pludselig ringer det på vores dør, hvor FedEx er ved at smide en pakke fra Falck, og ikke engang venter på man kommer ud. Han lader den bare stå. Jeg når lige at fange ham og kan nægte modtagelsen - hvorfor han tager den med igen.

Da jeg stadig ikke har hørt fra Falck, ringer jeg til dem dagen efter. Får kontakt til kundeservice, hvor han oplyser mig, at de har behandlet min henvendelse, og aftalen er annulleret den 16. eller 17.03, men jeg har ikke fået svar på mail, og vil først modtage en bekræftelse pr. post engang uge 13..

Så spørger jeg bare, hvorfor sender man så en pakke med røgalarmer, og førstehjælpskasse 1-2 dage efter de har behandlet annulleringen??????

Her i dag, 22.03.14 modtager jeg så ikke mindre end 4 breve fra Falck, tænker what !!!!!

Velkommen til Falck - indeholdende Her er din abonnementskontrakt og Ændring af din abonnementskontrakt, jeg kan ikke se nogen forskel.

Tillykke med dit nye Falck Care-abonnement dateret 19.03

Tillykke med din nye Falck Førstehjælpskasse dateret 19.03

Farvel og tak for denne gang - dateret 18.03

Det er da totalt spild af penge det de har gang i, 1 pakkeforsendelse, 3 unødvendige breve, samt en masse arbejde i deres bagland - på grund af en revolversælger.

Og så er jeg faktisk sikker på, at de også har nået at sende en opkrævning afsted til PBS, hvor de så forsøger at hæve 1.200 kr. for en opsagt aftale, hvor de i yderste tilfælde så skal sende en check retur - hvis ikke jeg er flink og afviser betalingen for dem.

Gad vide om jeg så får en rykker ......

Kære Birger.
Jeg er ked af at høre om den oplevelse du har haft i forbindelse med opsigelse af dit abonnement. Det lyder som om at en del informationer har krydset hinanden. Jeg vil naturligvis gerne undersøge din sag nærmere, men for at kunne gøre det, har jeg brug for supplerende oplysninger. Du må meget gerne ringe til mig på telefon 70 10 20 31. //Martina

gebyr i forbindelse med udrykning

Jeg vælger kun at give en stjerne, da jeg på ingen måde er tilfreds med først da jeg ikke længere kan fortryde, at se at der i min abonnomentskontrakt, står at jeg skal betale vagt gebyr ved udrykning. Havde jeg vist det fra starten så havde jeg aldrig valgt at få alarm. Nu ender jeg nok aldrig med at bruge den fordi jeg ikke vil betale for både at få en vagt ud hvis dem jeg har tilmeldt ordningen med kode og kontakt, ikke har mulighed for at undersøge, om det er en fejl alarm, og alarmen. Den er sku dyr nok i forvejen.
Jeg fik på intet tidspunkt nogle oplysninger af konsulenten om hvad alarmen dækkede. Det er ikke rimmeligt at man først finder ud af det når man modtager sin abonnementskontrakt.

Kære Amy.
Jeg har kontaktet vores Alarm afdeling, som meget gerne vil kigge nærmere på din sag. Du kan kontakte Falck Alarm på telefon 70 33 11 11. //Martina

Sælgerne LYVER så det gør helt ondt..!!

Først skal det lige siges at jeg på begge emner har fået pengene tilbage uden problemer og tingene opsagt med øjeblikkelig virkning. Det skal de ha 5 ud af 5 stjerner for..!! og kundeservice er hurtige til at besvare ens opkald og hjælpe.!

!: Falck Alarm.
Jeg mødte en flink sælger i Kvickly i Silkeborg, som fortalte en masse om Falck Alarm og mig og kæresten havde længe ville ha et alarm system, da vi bor på landet.
Vi blev ringet op af en sælger et par dage senere og han kom ind og straks begyndte han med sit, hold da op jeg ser mange fare signaler og trusler i dette hus, så da vi havde gået huset igennem, sætter vi os ned for at få en pris. Vi får så en ''Speciel'' pris (Sælgers første løgn) på et komplet alarm system, med sensorer der ikke kan registrer kæledyr (Sælgers anden løgn). Det viser sig så at havde vi lige brugt 5 min. på at tjekke priser på falck.dk så havde vi vidst at alle i hele Danmark kunne få det til samme ''Specielle'' pris som os, men okay vores fejl ikke at tjekke.

Så kommer dagen hvor montøren kommer, rigtig flink mand og han sætter det op rimlig hurtigt og det virker. Men første gang vi kører hjemme fra, wupti kort efter får vi et opkald på at alarmen er gået og på billede overvågningen, kan de se vores lille dansk-svensk gårdhund stå midt i stuen og ingen af kattene er i stuen hvor alarmen er gået. (vi fik af vide at kattene kunne udløse alarmen, hvis de kom op over en hvis højde såsom, hvis de kravlede op i kradse træet og vindueskarme) første fejl alarm. Vi fik af vide af sælgeren at han ville anbefale at vi købte det udvidet abbonement med gratis fejlalarm, da det koster 750 kr. for en fejlalarm. (Sølgers tredje løgn) Det koster kun 750 kr. hvis falck rykker ud til en fejlalarm og ikke som han havde sagt til os, med at det kostede 750 kr. for en fejlalarm. Så nu fandt vi ud af at vi betalte noget mere om måneden for det udvidet abbonement som vi slet ikke havde brug for.
Hver gang vi tager hjemme fra sætter vi kattene ud i baggangen så de ikke kan sætte alarmen igang. Men hver evig eneste gang vi kører hjemme fra og aktiver alarmen, går der ikke længe og telefonen ringer om at alarmen er gået i stuen og igen min lille hund render rundt midt på gulvet i stuen. Vi blev lovet at hunden ikke kunne aktivere alarmen, medmindre den sætter sig på ryglænet på sofaen. En dag hvor vi kom hjem efter alarmen var gået og jeg havde koblet den til igen, så kigger vi ind af terrasse døren i stuen og der sidder min lille hund på ryglænet, med alarmen aktiveret. hmm.. Så en dag skal vi hen og besøge min fatter, der tager vi hunden med og lader kattene rende i hele huset, der går alarmen ikke igang.
Vi har flere gange montøren ude og flytte rundt på censorene i huset, men intet virker og nu dækker alarmen ingen gang 50% af huset hvor vi blev lovet det dækker 100% Så ringer jeg til falck kundeservice endnu engang og brokker mig og til sidst beklager de at de ikke lever op til det deres sølger og alarm system lover og vi får alle pengene tilbage og har ikke en krone haft i omkostning.

2: Falck Healthcare.
Mig og min kæreste bruger jævnligt kiropraktor, så jeg bestiller falck healthcare den store pakke, så vi har 12 gratis behandlinger om året, jeg har så kun et krav da jeg snakker med sælger og det er at jeg kan bruge min faste kiropraktor i Hammel, det siger han at ja selvfølgelig kan jeg det til (Sølgers første løgn), for det har han tjekket i deres system.
Så får vi policen og betaler præmien og så venter jeg de 14 dage som man skal før man kan bruge ordningen, jeg ringer og vil bestille tid, der før jeg af vide at min kiropraktor i Hammel ikke kan bruges igennem dem. nå okay. Så ringer jeg ind dagen efter og brokker mig til salgs afd. hvor jeg kommer i kontakt med ham der solgte mig forsikringen, han siger nu at han ikke har lovet noget som helst (sælgers anden løgn), jeg forklarer ham at jeg ALDRIG havde købt falck healthcare hvis jeg ikke kunne bruge min kiropraktor i Hammel. Til sidst annulerer de da forsikringen og undskylder hvis jeg er blevet lovet jeg kunne bruge den kiropraktor når jeg nu ikke kan. Så de annulerer dem med øjeblikkelig virkning og jeg får alle penge tilbage.

Det sjove er så at jeg siger, vi har haft bøvl med falck sælgere i forbindelse med falck alarm og fortæller personen det med kæledyrs censorene der ikke virker og vi var blevet lovet dit og dat, hvorpå personen svarer at falck godt ved de ikke virker til huse med kæledyr. Det her er Falck Healthcare afd. som fortæller mig det. I Falck Alarm afd. har de ikke så meget som nævnt der kan være bare det midste problem hvis man har hund, de har kun sagt det kan være katte der er problemet.

Kære Steffen.
Jeg har kontaktet vores Alarm afdeling, som beklager forløbet. De har taget det til efterretning og deres salgschef er sat ind i sagen med henblik på at forbedre deres procedure. Falck Alarm er glade for at høre at du var tilfreds med kundeservice.//Martina

Advarsel

Min bil var kørt i stykker i Jylland tæt på Sønderborg, ventede i over en time selv om der er timegaranti, blev hentet af en flink redder, der kørte mig til toget i Rødekro, han er skyld i de 2 stjerner, God og høflig service, for selve forløbet skulle havde givet minus 5 stjerner.

Min bil havde fået motorskade og havde smidt alt olien, turboen var måske også defekt. Bilen skal være fremme dagen efter kl 13, er på værkstedet kl 13 men den kommer først kl 14, der kommer en redder kørende i den, frisk gået når den er motorskadet og ikke måttes startes, der er ikke er så meget olie på den, værkstedet kontrollere olien og der er ikke olie på pinden, nu skal bilen undersøges for følgeskader, der skulle efterfyldes med lidt over 3L olie inden den kunne startes op igen, nummerpladen manglede også, strømstikket til campingtrækket, var bøjet og havde lavet skade på kofangeren, havde også et komplet akvarium stående på bagsædet, her var glasset gået i stykker, ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til den måde de har behandlet min bil på. Bedøm selv. Falck fralægger sig en vært ansvar ud over nummerpladen, der nu lå på højre forsæde, de ringede heller ikke og fortalte at der var skader på bilen. De aflevere baren bilen og håber på det bedste. Useriøst.

Så en advarsel herfra. Falck kører i kundernes biler, selv om de er motorskadet.

Kære Nielsen

Jeg skal beklage den oplevelse som du har haft. Jeg vil rigtig gerne undersøge denne sag. Men for, at kunne gøre dette har jeg brug for nogen supplerende oplysninger fra dig. Du er velkommen til at kontakte mig på telefon 70 10 20 31 //Henriette

Hurtig og efektivt selvom jeg kom 20 min for sent til hospitalet

Kom 35 min for til afhentning fik besked 5 min før afhentning.
Hjemturen tog næsten 2 timer (normalt 55 min)

Kære Heini.
Det er ikke iorden at du kom for sent til hospitalet. Jeg vil naturligvis gerne undersøge din sag nærmere, men for at kunne gøre det, har jeg brug for supplerende oplysninger. Du må meget gerne ringe til mig på telefon 70 10 20 31. Jeg må beklage, at du har oplevet en lang ventetid på hjemkørsel. Vi bestræber os hele tiden på at minimere ventetiden, men der kan desværre opstå uventede situationer, der forsinker vores arbejde.//Martina

Som forventet .

Afhentet på klokkeslet , efter telefonopkald fra bilen .
Blev vist vej på hospitalet .
Afhentning : inden 1 time . Tog kun ½ .

Kære Kurt.

Tusind tak for dine flotte ord. Det er bragt videre til rette afdeling. /Henriette

Kære Niels.
Jeg kan se at du har været i kontakt med vores kundeserviceafdeling. Hvis du stadigvæk har uafklaret spørgsmål. så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Du kan kontakte mig på 70 10 20 31. Brugerundersøgelsen er lavet for at vi kan blive lidt klogere på, hvad der er vigtigt for vores kunder. Det er ganske frivilligt om man ønsker at deltage i undersøgelsen. //Martina

Falck Danmark A/S Details

I mere end 100 år har det været Falcks mission at arbejde for at forebygge ulykker, sygdom og nødsituationer, at redde og hjælpe forulykkede og nødstedte hurtigt og kompetent samt at rehabilitere syge og tilskadekomne. Vi sidder klar til at hjælpe dig på 70 10 20 31 alle hverdage mellem 8-17, fredag 8-15.30. Du kan også chatte med os via vores hjemmeside eller skrive til os på Facebook.dk/falckdk.

Visit Falck Danmark

We live here: Polititorvet 1