Falk Lauritsen Rejser reviews

Falk Lauritsen Rejser reviews

5.2

Forfærdeligt rejsebureau

Vi rejste sidste år med Falk Lauritzen til Sharm El Shiek på en uges all inclusiv ferie. Men kors i hytte det var en fejl. Grunden til denne anmeldelse først kommer nu, er fordi, vi skulle vente på en afgørelse i Pakkerejseankenævnet. Desværre faldt den ikke ud til vores fordel, fordi vi aldrig bad om at få et stykke papir, hvorpå guiden havde skrevet at vi havde klaget over maden, russerne, værelset, poolen... Dette til trods for at vi kunne dokumentere, at vi havde kontaktet dem både pr mail og pr telefonopkald. Men nej, ikke nok!!!
Ved bestillingen spurgte vi ind til størrelsen på hotellet, da vi kom med to mindre børn, men ork det skulle være stort nok og fint til børn. Men vi skulle bestemt blive klogere. Ved ankomsten fandt vi HURTIGT ud af, at hotellet var MEST brugt af russere omkring de 20-30 år som bare var der for at feste. Det være sig både dag og nat. Pli ved maden ejer de INTET af. Rengøringen var under al kritik. Badeværelset var fyldt med mug og råd. "Bystøjen" var LARM fra rigtig mange omkringliggende diskoteker. Maden var lever og fisk hver dag.
REJS ALDRIG MED FALK LAURITZEN!!!! De tager ikke en henvendelse alvorligt. Og siger det koster 2.000 dollars at skifte hotel uden det overhovedet er undersøgt...

Dårlig oplevelse, føj.

Min familie og jeg har lige været på Fuerteventura på Oasis Village med ALL INK. føj for en oplevelse. Ikke værelserne, men den mad der blev serveret var langt under lavmål. Hvis man vil spise den samme slags fisk-pizza-paella og suppe hver dag og varianterne fra det var enten dårligt tilberedt eller færdige kyllingeretter i panering og soyebøffer, så kan jeg godt anbefale hotellet, men den behandling vi har fået af guiden og falke. efterfølgende, ligger langt fra den glæde, vi altid har haft med Falke. Deres undskyldning er, at det er et tre stjernet hotel, så derfor dårlig kvalitet af mad, men vi fejre jo ikke en 80 års fødselsdag på et hotel med den kvalitet af mad hvis bare Falke. havde meldt ud fra starten at det meste af maden kom som færdig retter lige til at tø op og servere. Lars H.

Aldrig mere Falch Lauritzen rejser

Vi min kæreste ,min søn og jeg havde bestilt en rejse til Mallorca i 2012 ,rejsen derned gik helt fint og vi blev i lufthavnen modtaget af en guide fra F.l. Og på vej ud til hotellet underholdte han med hans manglende viden om Mallorca han gik meget op i at fortælle hvormange de var ansat dernede og hvem der havde fri og hvem vi faktisk slet ikke kom til at møde ,altså i virkeligheden fuldstændig ligegyldige informationer og slet intet om de praktiske oplysninger når vi nåede frem til hotellet.
Vi havde hjemmefra købt svømmefødder og dykkerbriller da en af hovede attraktionerne var en dykkertur med en båd og det ville vi så melde os til efter informationsmødet som skulle være søndag hvor F.L.ville være vært ved en forfriskning.vi var en del der var mødt frem til det møde hvor forfriskningen bestod af en halv liter lunken juice og en liter sankria i papkarton som ble hevet op af guidens lunkne og støvede rygsæk og blev serveret i plastickrus med besked om at hvis vi kunne nøjes med at fylde halvt op kunne der måske blive til alle ,juicen løb han hurtig tør for hvorefter han spurgte om vi havde noget imod at resten af børnene fik sankria hvilket vi selvfølgelig ikke ville være med til og det var der så ikke noget at gøre ved så måtte resten af selskabet bare undvære ,må sige at det var godtnok sølle.
Vi fik os meldt til dykkerturen og spændte var vi da vi tirsdag morgen iflg.aftale skulle mødes ved informationen og vente på bussen ,men bussen kom bare ikke og vi ringede derfor til guiden som kunne fortælle at de havde glemt os men vi kunne tage en taxa det lyder jo nemt nok hvis ikke det var fordi at der i forvejen stod ca tyve familier i taxa køen vi ringede igen og spurgte om ikke der var en guide der kunne køre os ned til båden men det havde de da slet ikke tid til og hvis ikke vi snart kom ned til båden blev de jo nød til at sejle som de sagde,vi nåde ikke båden og ringede så igen til guiden som vi så lige pludselig ikke kunne få fat i og vi opgav efter gentagne forsøg .
Næste dag skulle vi så på tur til drypstenshulerne og dagens guide havde så et tilbud med til os om at vi kunne komme med et fransk selskab og uden dansk guide om torsdagen eller få pengene igen ,vi valgte turen og aflyste så andre ture som vi også skulle ha været på om torsdagen ,torsdag morgen mødte vi op i god tid ved informationen men efter lang tids venten måtte vi erkende at vi var blevet glemt igen øv
Vi ringede til guiden igen og det kunne de virkelig ikke gøre noget ved da det jo var et fransk selskab vi skulle med og hvis vi havde mere at brokkes os over så var sagen sendt til Danmark ,og der stod vi så og havde fået tre dage af vores ferie på syv dage ødelagt øv .
Da vi kom hjem ringede jeg til kontoret i Herning og kom til at tale med en yderst arrogant herre som slet ikke gad at høre på mig og med besked om at klager kun blev behandlet i skriftlig form,så min kæreste skrev en brev til firmaet hvorefter de sendte os en check på beløbet for dykkerturen .
Jeg syntes det er en arrogant ,beskidt og ubehøvlet måde at behandle sine kunder på og jeg min familie og alle dem som jeg efterhånden har talt med rejser aldrig mere med det selskab og igennem mit arbejde møder jeg mange mennesker og tiden er jo hvor man snakker om hvor man skal hen i ferien og hvergang fortæller jeg min historie da jeg ikke mener at dem jeg kender ikke skal udsættes for den slags og har med glæde erfaret at mange har valgt andet selskab .

Altid godt.

Vi har nu brugt Falk-lauritsen til rejser i egypten, spanien, tyrkiet og tunesien. Hvor vi end har været har alt bare været i orden. Er klart danmarks bedste rejseselskab.

Fantastisk!

Er netop hjemvendt efter en uge til gran canaria med Falk Lauritsen. Er der noget folk er hurtige til nu til dags er det at kritisere hvis noget er galt. Men det er bestemt ikke noget at kritisere her, vi er fra dag 1 blevet godt behandlet, sød og imødekommende guide ( Claus ) tog i mod os og fortalte nyttige ting undervejs til hotellet. Hotellet ( ifa interclub atlantic ) var meget flottere og dejligere end beskrevet på hjemmesiden, super sødt personale, god mad og flotte forhold. Var også på en guidet tur (jesper) dygtig til at fortælle og utrolig imødekommende. Alt er klappet 100%, ikke så sært i er kåret til det bedste rejseselskab! Vi ses.

Super rejse til Dubai

Vi var på jule- og nytårsrejse til Dubai med Falk Lauritsen og hele rejsen var bare en super god oplevelse for hele familien. Vi blev hentet i lufthavnen af den dygtige guide Kasper, der fulgte os til hotellet der på alle måder levede op til forventninger og lidt til.
De gange vi havde brug for guidens hjælp sendte vi blot en sms og han stod så på hotellet 20 min senere. SUPER service :-)

Vi kan kun anbefale Falk Lauritsen, der er styr på det hele og de holder hvad de lover!

Hotel Royal Albatros Moderna med Falk Lauritsen

Vi valgte hotellet ud fra dets beliggenhed og de 4+ stjerner men blev noget skuffede. Vi fik et værelse med udsigt til et fire meter højt plankeværk, kun 3 meter fra terrassen, så værelset var meget mørkt og absolut uden udsigt. Blandingsbatteriet til bruseren dryppede konstant, når der ellers var vand. I et helt døgn var der ingen vand i hanerne, og i to døgn havde vi ikke varmt vand, og når vi kunne bruge bruseren sprøjtede der vand ud alle steder. Vi har haft bedre værelser på 2 stjernede hoteller.
De mange forskellige restauranter er udmærkede, men udvalget var nu temmelig ens, og det er også første gang jeg har mødt en tjener, der ikke ville hjælpe med at hente drikkevarer(mod passende drikkepenge, naturligvis). Undskyldningen - han havde travlt.
Vi havde en god ferie trods de dårlige værelser og den middelmådige service. Vejret var godt hele tiden, og vi nød varmen og vandet med alle de flotte fisk.
Vi har været i Sharm El Sheikh flere gange, og det er bestemt heller ikke sidste gang vi besøger stedet.
MEN det her hotel levede slet ikke op til de mange stjerner, som vi havde betalt for.
Til Falk Lauritsen: Lad være med at overøse hotellet med stjerner, det kan sagtens nøjes med 3+.

Rejse på egen hånd = Ingen guidehjælp

Jeg har lige været på ferie på Fuerteventura. Jeg skulle bo hos mine forældre i egen lejlighed, så det var kun flyrejse der var bestilt hos Falk Lauritsen. Turen ned gik udemærket og problemfrit. Efter et par dage nede på destinationen modtog jeg 3 sms'er i træk med samme indhold, nemlig at jeg kunne skrive på det nummer hvis jeg havde nogle spørgsmål. Dette gjorde jeg så 2 dage før jeg skulle hjem, der stod nemlig på min billet at jeg skulle kontakte rejseleder 24 timer før afgang hvis jeg rejste på egen hånd. Jeg skrev for at forhøre mig om eventuelle ændringer og om hvornår jeg skulle være i lufthavnen. Jeg modtog dog aldrig noget svar på denne forespørgsel. Jeg besluttede at være i lufthavnen 1 time og 45 minutter før afgang da jeg mente at det måtte være tids nok. I lufthavnen var der ingen guider (der stod ellers at de ville være i lufthavnen) og da jeg tjekkede ind fik jeg at vide at jeg var den sidste indtjekning til Billund. Guiderne havde åbenbart ikke gidet vente på at deres kunde på egen hånd ankom til lufthavnen. Det virker som om de gode løfter kun gælder gæster der rejser med bussen og bor på hotellerne? Det gik jo fint med at komme hjem, men irriterende ikke at få det i lover.

En god oplevelse

kunne ikke få det hotel vi havde bestilt, men dette var ikke Falk Lauritsens skyld.
Vi havde en rigtigt fed uge i chania by.

Elenite Holiday Village

Aldrig har jeg oplevet et så dårligt sted, maden og rengøring var langt under dansk Mc donald standare på trods af at man skrev i rejsebeskrivelsen at man kunne spise i alcarte resturanter 3 aftner ??
Kold grillet ørrede eller en soya burger Hmmmmm
det burde ikke finde sted på en rejse til 5500 Pr. person
men falk lauritsen har da også efter længere ventetid Ca. 9 Uger og fejlet her også i deres behandling givet os den store kompensation på 1500 for 4 personer.

Så pas på hvad de lover for det bliver ikke holdt....
Husk at få rejseguden på stedet til at se disse fejl og mangler for de har ingen selv indsigt de skal blot have lukket sagen, billigst muligt

varm anbefaling

Har lige været på ferie i Hugada Egypten. Med Falk Lauridsen. Det har været den bedste ferie jeg endnu har været på. Godt planlagt og professionelt. Altid var rejse guiderne parat til at hjælpe. Min kone og jeg kan varmt anbefale Falk Lauridsen til jeres næste rejse.

Elendigt hotelværelse, og dårlig guidehjælp på stedet - Bodrum.

Vi rejste med Falk Lauritsen for første og sidste gang den 6.8.2012.

Vi skulle indlogeres på hotel WOW Bodrum Resort et super 4 stjernet hotel med all inclusive.

Falk Lauritsen rejseguiden gad ikke følge os ind på hotellet og vi fik derfor et værelse med lokaltrafik, næsten som om de kørte inde på værelset i 24 timer i døgnet.

Vi klagede og kunne flytte efter 3 dage. Kommunikationen med guiden foregik pr. sms? Fint nok, men stemningen i familierne var røget på denne konto.

Det er bare ikke godt nok Falk Lauritsen, vi bruger ikke et rejsebureau mere som er så ligeglade med kunderne, selvom ferien er på et "såkaldt" 4 stjernet hotel med fantastisk beliggenhed.

Hold jer væk fra Falk Lauritsen samt WOW Hotel Resort Bodrum, idet hotellet har hele 40 værelser placeret med megen lokaltrafik, og dette burde fremgå af Falk Lauritsen hjemmesiden.

1 stjerne kan det blive til, for meget for en uprofessionel behandling, urigtig hjemmeside og et særdeles dårligt og nedslidt værelse.

Elendigt feriested, og dårlig rådgivning fra kundeservice

Vi finder en rejse til Samira Club i Tunesien 14 dage, ringer til kundeservice for at få yderlige oplysninger omkring stedet, og de siger ok for stedet.

Vi ankommer til Samira Club sent omkring midnat, vi får vores nøgle udleveret, og finder så vores værelse med udsigt til lossepladsen. Men hvor er vores køleskab, dobbeltværelse som kun er et rum, slidt som en i h...... vores terrasse(som er en fællesgang i 1 sal med et par stole på.

Dag 2 er vi til infomøde med guiden, finder hurtigt ud af at vi ikke er de eneste med samme problem. Guiden for hurtigt ordnet nyt værelse til os der har fået "forkert" værelse, samt en lille kompensation, som var et tv kun sender Fransk & Tunesisk TV. (står der intet om på hjemmesiden, kun at det er betalings TV)
Guiden fortæller også at han er eneste Guide dernede, og det er hans 1. tur. Stakkel.

Der er siden blevet rettet i teksten omkring hotellet efter vores klager til guiden, Allerede dagen efter var der lavet rettelser på hjemmesiden. Men det hjælper jo ikke dem der allerede er blevet snydt.

Vi finder hurtigt gode pladser ved poolen, 4 stk liggestole, men hotellet er åbenbart aflastningssted for de lokale som er overalt, så vi har rigtig mange lokale der sidder rundt om vores liggestole og snakker meget højt hen over hovede på os. Vi er ikke de eneste der oplever dette, da hotellet er halv stort, og der er mange lokale dernede.

Drikkevare er under alt kritik, selv sodastream ville få 6 stjerner i forhold til deres drikkevare. Meget lidt brus/kulsyre i drikkevarene, deres måde at vaske op på er ikke eksisterende, glasset bliver lige skyllet lidt og så udleveret til den næste. FØJ.

Maden, ja smager ikke godt, elendigt kød, alle taler om hvor dårligt det smager. Så det var lange 14 dage med bløde pomfritter og slatten pizza i snackbaren.

Rengøring på hotellet, er helt til grin, vi har kun fået håndklæder og toiletpapir, ellers ingen rengøring.

Receptionen, får man ikke hjælp hos når det er Ramadan, de sidder og kigger på dem der har behov for hjælp, og laver madtegn med hånden i stedet for at hjælpe.

Så det har været de mest elendige 14 dage i selskab med Falklauritsen jeg har oplevet, og sidste gang vi benytter dem som rejseselskab.
Vi har ellers haft gode oplevelser med dem. Med rejser til Egypten, Tyrkiet x 6.

Et godt råd til Falklauritsen,
Drop det hotel hurtigst muligt.

Claus Michaelsen

BRAVO Falklauritsen

Dejlig hjemmeside.
Nem at bestille ud fra
Lever op til forventninger
God guide service

OG 1000 stjerne til den guide som hjalp mig, da jeg fik astma anfald i Tyrkiet sidste år.
Efter at havde opbrugt mit medicin om natten, måtte jeg ringe til quiden kl . 6 om morgen - og en halv time efter stod en tyrkisk læge med mere medicin... og min ferie blev absolut REDDET.... TUSIND TAK for det - HUSK at rose jeres quider

Super god hjælp

Vores datter fik desværre skoldkopper på en ellers glimrende ferie bestilt gennem Falk Lauritsen til Fuerteventura - Vi fik super god hjælp fra Falk Lauritsens medarbejdere på stedet - De hjalp med alt hvad vi havde brug for fulgte op på alt ting. Stor ros!

perfekt

en god handel, et godt sted, flinke guider, så vi skal til skiatos igen i år.
og glæder os meget.

Har altid fået en fantastisk service

Kan kun anbefale Falk Lauritsen til alle som gerne vil afsted på ferie, de har styr på deres ting, levere varen til en god pris, personalet både i Danmark og på destinationen er serviceminded og søde, har kun haft gode oplevelser og kan helt sikker anbefale andre at rejse med Falk Lauritsen :-)

Rigtig god tur,.

FEDEST

Ingen klager,alt er bare perfekt

altid en sikker vinder

Vi har altid fået en kanon service. Hotel og rejsemål lever fuldt ud op til det lovede. Servicen via telefonen er altid utrolig venlig, smilende og yderst hjælpsom.

Det bedste rejsebureau vi har benyttet og vi har rejst med flere selskaber til forskellige destinationer. Her er både selskab og rejsemål i top

skønne ferier

Vi har som familie rejst mange gange med Falk Lauritzen ofte til Egypten, der har intet været at klage over, søde guider på stedet.

Falk Lauritsen Rejser A/S Details

&