Fandangoaalborg reviews

Fandangoaalborg reviews

7.4

Dejlig mad

Tak til fandango i Aalborg for noget dejligt lækkert veltilberedt tapas. Helt i top. Lækkert og flot at se på. Kan kun anbefales.

Hilsen Kirsten Østerbæk
Vadum

Fin service!

Bestilte et ur om fredagen på hjemmesiden, som blev sendt samme dag. Jeg fik det om mandagen, så det er helt ok! Og så var der 50% rabat på uret, så kun roser herfra!

Mangel på kundeservice forståelse

Jeg har aldrig handlet online i butikken, men kun I deres butik i Nørregade i Aalborg. Magen til dårlig kundeservice har jeg sjældent oplevet. Jeg har flere gange været derinde med varer, som var i stykker eller simpelthen ikke holdbar, og hver gang er jeg blevet behandlet som om, jeg selv har været skyld i kvaliteten eller fx i at batteriet i det ur, jeg havde købt, var gået død inden min reklamations ret var ovre. Jeg har til tider følt mig decideret skældt ud af flere af medarbejderne. Jeg har handlet der for sidste gang, på trods af deres ellers fede sortiment.

Is Fandangoaalborg your company?

Fandangoaalborg Details

Fandango er Aalborgs eneste butik, som har specialiseret sig i dansk designet modeaccessories. Vi forhandler et bredt udvalg af tilbehør så som tasker, punge, bælter, solbriller, sko, ure og sidst men ikke mindst smykker til modebevidste kvinder og mænd.

Visit Fandangoaalborg