Fangels.dk reviews

Fangels.dk reviews

9.8

glimrende

det er nemt og hurtig levering, har før fået fra Fangel og været nødt til at bytte,hvilket var uden problemer, så jeg har ikke handlet for sidste gang.

Virkelig hurtig ekspedition

Hurtigere kan det ikke lade sig gøre, bestiller en dag, får det næste dag med posten. Havde skr, at pakken måtte afleveres på posthuset, men nej - posten afleverede pakken i vores store postkasse, nemmere kan det ikke være for mig :-)

Perfekt hjemmeside og helt igennem kanon kundeservice

De har været rigtig søde til hurtigt at svare og afhjælpe et problem som kom fra producentens side.
De kan helt klart anbefales og hvis jeg mangler nogle smykker købes de helt sikkert her.

Perfekt - ingen forbehold

Super handel - den mest ukomplicerede og hurtigste handel jeg har foretaget og så var der endda rabat på varen, som allerede kunne hentes på posthuset dagen efter.

fantastisk

du får en fantastisk betjening hos fangels.dk .du kan rolig prøve det,de prøver at hjælpe dig helt fantastisk.

Fantastisk god og kompetent service

Vi har modtaget en super god og kompetent betjening fra første kontakt til efter købet.

nemt og hurtigt

det er nemt og hurtigt og rigtig god kundeservice , hvis nogle bestilte varer f.eks er udsolgt.

super tilfreds. hurtigt levering og flot arbejde

Har lige modtaget min bestilte vare og jeg er yderst tilfreds med levering, handel og resultat

Fantastisk service og levering til tiden.

Flot at man personligt skriver til mig om levering. Fortæller at varen når mig til tiden. Det er flot.

Super god service!

Alt fungerede perfekt. Der var tvivl om min bestilling, men firmaet skrev straks så jeg fik det rigtige.

Fin behandling

Købte en låsering og et vedhæng til et Wish-armbånd med en fin lille rabat. Den 5. stjerne mangler, da jeg bestilte tirsdag eftermiddag, men først fik kvitteringen fredag eftermiddag, hvori der stod, at smykkerne forventeligt var fremme første hverdag efter weekenden. Smykkerne kom dog lørdag - et par timer før min afrejse til Afghanistan - hvilket gjorde stor lykke. Vil bruge dem igen.

Det var nemt og hurtigt.

Nemt og hurtigt.

Fantastisk service!

Fantastisk service både før, under og efter et køb på deres hjemmeside

God og hurtig handel

Fantastisk hurtig og god handel

Ærligt, redelig og punktlig i et superbe service.

Sublim service, skal opleves.

Perfekt :-)

Kan kun anbefales, alt fungere 110%.....:-)

Super god service! :-)

Søde medarbejder og altid klar på at yde en god service, for at tilfredsstille kunden bedst...

Sublimt!

Nem hjemmeside. De ringede efter ordreafgivelse, og spurgte, om jeg var sikke på det var den størrelse jeg skulle bruge, eftersom kun de færreste kunne passe denne størrelse. Vi blev enige om den anden størrelse - med besked om, at vi bare skulle ringe, hvis det alligevel skulle være den først bestilte størrelse - så ville de bare sende en returlabel (med porto) til brug for returnering, og de ville sende den anden størrelse... SUPER behandling, eftersom man som oftest blot får den varer man bestiller - og ingen leverandør tænker over/stiller spørgsmål til hvad man har bestilt, men ekspederer blot sagen - så kan man have al bøvlet bag efter. TAK for servicen :-)

Super fin indpakning og hurtig levering

Bestilte en gave på hjemmesiden og fik rigtig god betjening.
Er meget imponeret over den fine indpakning og satte stor pris på hurtig levering da jeg var lidt sent ude.
Kan klart anbefales"

En rigtig god service og en god behandling

Det har været en god oplevelse med levering og opfølgning og jeg skal ganske sikkert prøve det igen
Fangels

Reply from Fangels

Hej Ole,
TAK for din anmeldelse - så må vi se om ikke vi kan gøre os fortjent til den sidste stjerne næste gang ;-) De bedste hilsener Team Fangels

Fangels.dk

Altid mindst 10 % RABAT

Spar altid 10% på ALLE ordre - og køber du for mere end 3500,- får du 15% online rabat !

GRATIS levering

I hele Danmark - nemt og enkelt.

Landsdækkende Bytteservice !

I mere end 300 butikker over hele landet.

FULD returret !

Altid 14 dages FULD returret hvis du fortryder dit køb.

Vi er e-mærket

Vi er e-mærke godkendt. Det er DIN garanti for en ordentlig handel.

Om Fangels.dk

SPAR altid op til 15% på smykker og ure hos os. Vi har Georg Jensen smykker, Rosendahl Watches, STORY armbånd, Pandora, Spinning og meget andet.

Vores butik har eksisteret i mere end 110 år i Aarups gadebillede, og de sidste 6 år også som webshop.

Du kan altid kontakte os hvis du søger noget specielt du ikke finder i webshoppen og så hjælper vi dig gerne.

Visit Fangels.dk

Write to: salg@fangels.dk