Fantask reviews

Fantask reviews

7.7

Hurtig, sikker handel!

Jeg bestilte to brætspil onsdag aften og fik dem med posten mandag. De var pakket forsvarligt i en kasse og ankom i perfekt stand. :-)

Nerdy goodness

Jeg var været fast kunde i Fantask i de sidste ti år, og jeg er altid tilfreds med mine køb, og deres udvalg. Jeg synes det er super hyggeligt at komme ind i butikken og kunne få en god snak med Morten, der altid kan svare på spørgsmål eller anbefale noget at læse. Man bliver ikke overfaldet af ivrige ekspedienter (hvilket for mig er et stort plus), så man kan gå og browse hylderne i fred, men jeg føler mig altid velkommen til at stille spørgsmål hvis det bliver nødvendigt.

Bootlegs

Forhandleren sælger, velvidende, ulovlige kopivarer. Jeg har personligt snakket med, hvad jeg går ud fra, er ejeren under J-Popcon (han var i al fald en tydelig autoritet i boden, som jeg blev henvist til, da jeg spurgte ind til deres leverandør).
Da jeg påpegede, at en af deres varer var en ulovlig kopi, fik jeg svaret "jeg er ligeglad." Jeg har senere fået at vide, at flere af deres figurer også er bootlegs.

HURTIG, NEMT OG FANTASK

Bestilte manga om mandagen og de kom næste dag. Altid dejligt at få sine ting hurtig og uden de store problemer. Altid et plus fra min side. Priserne er gode og overkommeligt
Kan kun varmt anbefale den til andre der leder efter manga og andre bøger.

danmarks bedste, verdens ældste

altid på kundens side. sådan skal det være - især når det drejer sig om import fra USA, hvilket det gør i fantask.

Fantas... Fantaski...... FANTASTISK

Kundeservicen er meget hjælpsom. Da jeg lavet en bestilling kom mine ting dagen efter.
Kan varmt anbefale dem.

Ok butik der dog lidt lever på at der er få konkurrenter

Udmærket service og udvalg, men deres sortiment kan være noget svingende og deres priser skeler ofte til den høje ende. Man kan godt mærke at det er en af de gamle tegneserie og rollespils-butikker i landet på godt og ondt.

Ingen klager herfra!

Nu har jeg aldrig prøvet deres webshop, så kan ikke udtale mig om leverinstid o.s.v, men jeg har kun haft gode oplevelser i deres fysiske shop, hvor de kun har været hjælpsomme, smilende, og hvor deres produkter har været af god kvalitet, og god udvalg.

Meget mere er der ikke at sige, men top-karakterer herfra!

God butik til bøger tegneserier, de har dog lidt besvær hvis man bestiller noget hos dem

Fin service.
Kan lave fejl, men har aldrig oplevet de ikke ville rette det.

Is Fantask your company?

Fantask Details

Fantask A/S - Alt i bøger, tegneserier, figurer, film og spil. Vi er verdens ældste nulevende tegneseriebutik.

Visit Fantask