Fantasy Design reviews

Fantasy Design reviews

9.2

Perfekt og kundeservice i særklasse!

Fantastisk købsoplevelse! Meget kompetent rådgivning i telefonen og hurtig levering. Får vi brug for det, køber vi helt sikkert hos Fantasy Design igen!

Smukke håndklæder med navn

Fin og god betjening. Hurtig behandling af ordre.

Hurtig og effektiv

Meget postiv oplevelse

Reply from Fantasy Design

Tak for dine pæne ord. Det er dejligt at høre du kunne lide produkterne fra Vintage Hjørnet.

mvh

Supergod hjemmeside

Hej du kan trygt handle med Fantasy Design, de holder hvad de lover og hurtig ekspedition.

hurtig levering og god pris

Fandt en sød dåbskjole med navn og dåbsdato for en god pris og fik den allerede 2 dag efter

Fantastisk service

Bestilte hos fantasy design et sæt senge linnede i børne str med broderet navn . Jeg bestilte det tirsdag aften og havde det torsdag morgen . De bedste anbefalinger herfra 😃😃

Kvalitet

Bestilte en håndklæde med broderi indskrift til ca. 220kr. inkl. forsendelse.
Behandling af ordren samt indskriften var fin :) dog kan jeg ikke sige det samme om selve varens kvalitet ;( Vil vurdere det til ca. 40kr. håndklæde, jeg regnede med lidt bedre kvalitet. Men bortset fra det var hele forløbet ok :)
Mvh.
Stefan

___________________________________________

Til info kan jeg købe samme størrelse håndklæder i eks. vis Kvikly! til 40kr.
Hvad kvaliteten angår har jeg større viden om det end I tror! derfor denne kritikpunkt.
Kritikken bør tages konstruktivt, læg venligst mærke til, at jeg først havde kommenteret efter jeres opfordring ikke af sig selv! alene det skulle I opfatte som "konstruktiv kritik" ! Jeg har det sådan med det - hvis man beder om en vurdering, bør man acceptere både de gode og mindre gode, vel at mærke, hvis de er sandfærdige, og det vil jeg skrive under på at den er - da det ellers ville stride imod mine principper! Jeg har dermed heller ikke sagt at den er ubrugelig, men kunne være af lidt bedre kvalitet til prisen! :)
Mvh.
Stefan

Reply from Fantasy Design

Vi er MEGET interesseret i hvor du kan købe håndklæder i den kvalitet som vi sælger, til en udsalgspris på ca. kr. 40,- inkl. moms ---- Det er LANGT under vores indkøbspris for det tilsendte Wellness Håndklæde på 70x200cm.

Som det også fremgår af mange tidligere anmeldelser, er vores håndklæder i en tip top kvalitet, som ikke forandrer sig selv om de bliver vasket igen og igen.

Vores håndklæder er en tysk kvalitet, og er ikke produceret af en stakkels Inder der står i kemikalier til halsen.

Vi kan derfor slet ikke genkende din kritik, som vi finder ikke kan basere sig på et fagligt grundlag, men vi er overbevist over at du vil skifte mening, når du ser håndklædet bevarer sin kvalitet og struktur, selv efter du har vasket det mange gange.

Tak for din positive kritik iøvrigt.

Fantasy Design.

Et super sted, hvor du kan gøre et andet menneske glad, uden at blive ruineret.

Et super sted, hvor du kan gøre et andet menneske glad, uden at blive ruineret.

Nem og letforståelig hjemmeside

Alt var nemt, hurtig levering og uden fejl!

Lidt svært at se farverne på en ordenlig måde når man bestiller.. Det er den eneste kritik!

Hej Zia,

Vi forstår ikke helt dit problem med at se farverne på en ordentlig måde når man bestiller.

På varekortet er der 2 link, et til håndklædefarverne, og et til farverne på broderitråden. Begge link forårsager at et pop-up vindue kommer frem, med en tydelig oversigt over farverne.

Du må meget gerne skrive hvori problemet bestod, da vi så kan give et svar eller lave en løsning på dit kritikpunkt.

Fantasy Design

Nem at bestille vare på deres side, og til en rimelig pris. Hurtig levering😊

super service

Bestilte tirsdag morgen en vare med broderet navn, modtog onsdag med posten.

God service og hurtig levering. Vi er tilfreds med produktet.

Ok fuld tilfreds

Fantastisk service og dejligt stort udvalg

Jeg er yderst tilfreds med at handle med Fantacy Design. De har meget stort udvalg og nogle skønne produkter og servicen er helt i top - meget professionel og hurtig levering.

God og hurtig service

God og hurtig service. Alt som det ska være ved nethandel

Positivt overrasket- hurtig levering

Jeg blev positivt overrasket over den hurtige levering.
Kvaliteten af de broderede håndklæder jeg bestilte var meget fin og til en god pris.

Hurtig og god service 😊

Fantasy-Design får 5 stjerner .
Jeg var i tvivl om hvilken str. Min søn skulle bruge, så jeg sendte en mail.
Dagen efter fik jeg svar, og der gik 2 dage fra da jeg bestilte varer, og til de var hjemme hos mig !! Har bestilt hos dem 2 gange, og vil bestemt ikk afvise at jeg ikk snart handler der igen 😊👍

Købte to strygemærker. Hurtig levering og fine varer.

hurtig og fine varer

Tilfreds

Produktet var som beskrevet og blev leveret til tiden - selv midt i juletravlheden.

Fantasy Design Support

Dåbstøj

Vi fører et stort sortiment af dåbskjoler, jakkesæt, kjole og hvidt, og smoking til dåb, samt tilbehør hertil.

Personlige gaver

Vi tilbyder et spændende og bredt udvalg af personlige gaveartikler til den nyfødte, barnedåben, brudeparret, venner eller dig selv og dine børn.

Baggrund

Vores hjerter brænder for broderi, og netop derfor er de fleste af vores artikler med broderimotiver, vi kan simpelthen ikke lade være. Igennem årerne har vi oparbejdet en stor og solid ekspertise i dette spændende univers, og designer stort set selv de fleste af vores produkter.

Forretningside

Fantasy Design har ikke en gros salg, og vores sortiment fås ikke andre steder i Danmark - vi kan derfor tilbyde dig den helt specielle gave, der vækker glæde og lykke, og hvor vi har kælet for detaljerne.

Om virksomheden

Fantasy Design er etableret i 2000.

Visit Fantasy Design

Call us on: 47161865 - mandag til torsdag 9:00 - 17:00