Fantombike reviews

Fantombike reviews

8.0

Otroligt bra, kan verkligen rekommenderas!

Jag bor i Malmö och har köpt en elcykel från Fantombike, en som inte går att få tag på i Sverige, och är supernöjd! Samma dag som jag betalat för cykeln fick jag leverans direkt till dörren och allt var monterat, till och med sadelhöjden funkade direkt! Trevligt och väldigt bra bemötande från Jens på Fantombike – klar och tydlig kommunikation. Om det fanns sex stjärnor skulle jag ge det direkt!

Prøveture - fed atmosfære

Ved ikke/vidste ikke om en elcykel er noget for mig, så idag drog jeg til Hornsyld for at prøve forskellige elcykler.
Fik prøveture på 5 forskellige cykler.
Virkelig flinke mennesker alle sammen. Virkelig villig til at lade mig køre prøveture på forskellige cykler og senere gerne LÆNGERE ture inden jeg beslutter mig for evt. køb.
Gode råd kom fra alle. Ingen pres om en bestemt cykel.
Vil jeg have en elcykel er det klart at det er med dem jeg handler.
Top karakter til Fantombike inden evt. handel.

Købsoplevelse med komplikationer ender lykkeligt

Jeg skifter min tidligere skrevne lange tekst om mit cykelkøb hos Fantombike.dk, ud med dette resumé : Efter i foråret 2012 at have købt for 17995 kroner A2B-cykel hos Fantombike, og efter at forretningen kort efter købet håndterede en meget lille men påkrævet reparation på cyklen utrolig klodset, har jeg efterfølgende fået ombyttet cyklen til en ny, og efter gentagne problemer også med denne cykel, blandt flere valgmuligheder valgt at lade handlen gå tilbage.

Jeg har kun grund til at være tilfreds med den håndtering af handlen, som Fantombike i Brøndby har udført. Det er når der virkelig er problemer med produktet, at en forhandler må stå sin prøve overfor en kunde. Jeg synes Fantombike er bestået.

Bestilling af elcykel

Bestilte en elcykel af mrk Move Easy den. 26 marts, Fantombike var flinke via dialog gennem mail angående hjælp med valg af cykel.

Men det virker som om at al interesse forsvinder lige så snart man har bestilt cyklen over deres hjemmeside, jeg har det sådan at hvis jeg skal ud og bruge 15-16 000,- kr ser jeg gerne at hvis den vare jeg har bestilt har leverings problemer af den ene eller anden grund,
at man så kontakter kunden og fortæller dem det.

Jeg har desværre selv måtte spørge indtil hvornår cyklen kan leveres, sidst jeg talte i telefon med fantombike oplyste de mig at hvis alt gik godt ville cyklen kunne afhentes tirsdag den. 17 april, men igen hører jeg intet fra dem og må så rykke for hvad der sker, må tilføje at svar fra fantombike er pæne og høflige, men der kunne ikke gives nogen eksakt dato for levering.

Hvis kunden bare får en mail når der er gået en rum tid hvor man informere kunden om status, så ved kunden hvad man kan forvente og så kan man så tage stilling til om man vil vente eller anullere odren, det at man selv skal rykke for et svar kan ikke være rigtigt, det er jo meningen det skal være sjovt at bruge penge ikke at det skal være besværligt.

fremragende vejledning

Jeg har mailet frem og tilbage med firmaet, og det var helt
utroligt hvad de gav af råd og oplysnionger. Intet "købepres"
Fik min el-cykel hurtigt og billigt leveret til døren med fragtmand.
Kan klart anbefales.
Ilse Trelle Pedersen

Køb af RALEIGH Society El-Cykel 36V 7gear - efter telefonisk henvendelse - fik vi aftalt en tid for prøvekørsel hos fantombike - efter lukketid. Vi fik en grundig vejledning omkring alle købets forhold - uden at der blev "oversolgt". Den valgte cykel blev grundig klargjort - og alle dens funktioner gennemgået.
Vi fik hjælp til at få cyklen læsset bag i bilen.
Vi sidder tilbage med en oplevelse af en seriøs forhandler - der yder en fornem service. Kan kun anbefales !

Jeg købte 2 Raleigh elcykler | Super service og pris

Jeg kan kun sige gode ting om fantombike.dk. Jeg købte 2x Raleigh elcykler til mig og min kæreste. Cyklerne blev afsendt 2 dage efter bestillingen. De ankom perfekt pakket ind. Jeg havde selvfølgelig en del spørgsmål ved købet, og det blev klaret ved super hurtig mail korrespondance. Kan klart anbefales.

Man er helt elektrisk efter at have prøvet elcykler og elscootere.

Det at hoppe far det ene køretøj til det andet, og så tage en tur giver en fantastisk fornemmelse for hvad der er rigtigt til ens behov. Bedste information jeg har fået, og største udvalg at teste nogen steder. Websitet giver også god information, og man er godt forberedt inden man skal vælge sin supercykel.

Is Fantombike your company?

Fantombike Details

CK Team Trading er stammen i en handelsstruktur, der strækker sig over salget af el-cykler fra flere fabrikanter. Produkterne er dansk opbakket med reservedelslager og design og høj ydelse. El-cykler, vinder i høj grad fodfæste i Danmark.

Visit Fantombike