Faraos reviews

Faraos reviews

9.2

Altid god service.

Har handlet 8-10 gange hos Faraos.
Pakken kommer altid prompte efterfølgende.
Er der nøkker med ordren, kontakter Faraos dig tidligt for at tale tingene til rette.

Hurtig levering og god service :)

Super service!!

Faraos personale er super hjælpsomme, en go' shop, at shoppe i!!

super service

hurtig ekspediton og god service

Pålidelig, god service og hurtig forsendelse.

Faraos cigarer gør det rigtig godt. De er hurtige, har rimelige priser og så er deres service kanon. Jeg vil gerne bringe en særlig tak til Jon, der hver gang giver sig tid, til at svare på en forespørgsel.

Super god butik, både Web og fysisk!

Det er en super god butik, fra man bestiller, kommer der hurtigt en besked om at pakken er sendt, de er hurtige til at sende deres ordre afsted.
Derudover pakker De varerne ind efter hvilken emballage, den har brug for. Sørger for at den er beskyttet!.
Hvis man er i selve butikken, får man en god service fra ansatte, der ved noget om varen!

Derfor anbefaler jeg klart alle, at handle her/ eller i deres butik!:-)

Bedste service inden for brætspil

Jeg er endnu ikke blevet skuffet over Faroes Cigar. Det er fornøjelse at handle i en butik hvor de ansatte er høflige og inde i alt butikken sælger.

Jeg blev tidligere på dagen brændt af Kelz0r.dk. En vare jeg havde bestilt mandag som jeg ville hente fredag i butikken. Ved ankomst fredag havde de solgt mit spil og havde ikke flere eksemplarer. Frustreret og uden en undskyldning fra butikken, forlader jeg Holbæk og kører imod KBH. Ringer til Faroes Cigar og aftaler at jeg kan komme og hente selv samme spil hos dem. Før vi har fået aftalt hvornår jeg skulke komme eller mit navn ligger jeg røret på. En halvanden time senere rammer jeg Faroes Cigar. Jeg køber spillet som de havde lagt til side bag kassen. Ræser hjem og når færgen hjem til Aalborg, min weekend var reddet. Tak Faroes Cigar, ønskes i fra brætspilklubben;)

Varerne er som lovet i god stand og hurtigt leveret oven i købet!

Jeg bestilte to bøger. De er udsolgt fra forlaget og måtte derfor købe dem brugt. Bøgernes stand er nu så god, så det ikke betyder noget de er "brugt". Havde pakken mindre end 12 timer efter jeg havde bestilt.

En bra affär

Trots problem med en leverantör var kontakten smidig och varorna kom som de skulle.

Kan helt sikkert anbefales

Faraos tilbyder hurtig levering, har et godt udvalg og den ene gang, jeg havde brug for assistance fra kundeservice, var de hurtige til at svare på min mail og svare på mine spørgsmål.

Fantastisk, personlig, service!

Jag hade många svåra frågor och funderingar som jag ville ha svar på innan mitt köp, speciellt eftersom jag beställer från ett annat land än Danmark och var orolig för att min planerade julklapp inte skulle bli rätt. Tack vare personalen på Faraos Cigarer var det dock inget problem. De hade inget emot att maila uppgifter fram och tillbaka, och det som de inte visste på rak arm återkom de snarast med. Det gjorde verkligen min dag att se människor som faktiskt vill hjälpa till och se till att det blir rätt. Sådån kundservice ser man inte mycket av nu för tiden! Ett speciellt stort tack till Jon.

Fantastisk!

Jeg kan kun anbefale andre at købe hos Faraos Cigarer :)
Selvom man er så dum at lave en fejl, så er de super venlige at hjælpe med at udrede problemet og finde ud af hvad der er gået galt. Dejligt at folk vil bruge deres tid på at hjælpe en nu til dags, det skal man ofte lede længe efter. Personligt fik jeg følelsen af at jeg som kunde betød noget i stedet for blot at være endnu en i mængden.

Og thumbs up for at sende pakken med Post Danmark. Super hurtig levering til døren, med sikkerhed for at man ved hvor pakken er selv hvis ikke man har været der til at åbne døren lige idet der er blevet banket på. :)

Jeg skal i hvert fald handle der igen engang. Det er helt sikkert :)

De har de fedeste produkter

Altid der jeg kigger først.
Og så sparer jeg sammen bagefter :-)

Levering til tiden

bestilte mandag, afsendt onsdag og modtaget torsdag.
fantastisk med hurtig betjening, dog lidt sløve til at svare på mail vedr. spørgsmål om varen

Rigtig god service

Det er altid en fornøjelse at handle hos Faraos Cigarer. Jeg har sidst købt en stor bunke tegneserier over nettet, som blev leveret inden for et par dage. Der var dog en mindre fejl i leverancen, men den blev udbedret uden problemer og med højt serviceniveau. Jeg kan kun anbefale andre til at handle med Faraos Cigarer.

Fremragende indpakning og hurtig levering

Købte en god portion tegneserier og de kom hurtigt, i to pakker foret med rigelig flamingo og bobleplast, så de værdifulde, gode tegneserier ikke kunne komme tilskade. I det hele taget har jeg siden 1998 flere gange fået pakkepost fra faraos cigarer, og har aldrig haft noget at klage over - altid god og hurtig levering - tak for det. Anders Christian Sivebæk, tegneseriesamler

Super! Fik hvad jeg skulle bruge dagen efter jeg bestilte det.

Nemt at navigere hjemmesiden og finde hvad jeg skulle bruge og ordren kom frem dagen efter. Kan vist ikke være meget bedre.

Pragtfudt

Har sat skub i vores gamle samlinger, og nye, har rigtigt mange forskellige tegneserier, i forskellige kvaliteter, siger hjertelig tak derfor.
Steen Adsersen

BETJENING

Nu har vi handlet via postordre hos Faraos Cigar over flere gange, og vi har fået en imponerende god service hver gang både i telefonen og mht. forsendelse af varer, og også af mht. nogle varer vi skulle sende retur. God tillid til butikken.

God og hurtig service.

Der var hurtig levering af varerne, og varerne havde den lovede stand.

Faraos Cigarer Comics & Games

Danmarks største udvalg af Tegneserier : Danske tegneserier, US Comics, Mange & Merchandise. Samt et kæmpeudvalg af spil : Brætspil, Kortspil, Figurspil, Rollespil & Liverollespil...

Visit Faraos

Kundeservice