Fartmedfornuft reviews

Fartmedfornuft reviews

7.4

Rigtig godt kursus

Tog kurset, da jeg som kunde hos Sønderjysk Forsikring, har mulighed for at spare en del på forsikringen ved at tage kurset. Selve kurset koster 2.600 kroner, men jeg sparer til gengæld over 5.000 på min forsikring, da det svarer til to års skades fri kørsel.

Kurset varer 12 timer, og består af foredag og banekørsel på Padborg Park.

Man får testet sin bil og fundet ud af, hvor grænsen går. Så jeg er rigtig glad for at jeg tog det!

Is Fartmedfornuft your company?

Visit Fartmedfornuft