Farvedelinser reviews

Farvedelinser reviews

6.5

Har købt 2 gange hos farvedelinser, begge gange har det været hudcreme, levering har været meget hurtig og det er klart en fordel at man har flere leveringsmuligheder, fx pakkeshops

Forfærdelig kundeservice og dårlig handel

Først og fremmest synes jeg det er irriterende at de ikke inkluderer moms inden man er nået til kassen - købte for omkring 280 kroner og der kom omkring 50 kr i moms oveni, plus 90kr for levering!

Anyway - mit egentlige problem med dem er at mit køb ikke gik igennem på deres hjemmeside (selvom jeg både fik ordrenummer osv). Jeg finder først ud af det dagen efter, fordi jeg vælger at spørge dem hvorfor jeg ikke har modtaget en bekræftelses mail.

Jeg skriver derefter med en pige i kundeservice omkring hvor hurtigt de kan levere da der nu allerede er gået 2 dage fra jeg forsøgte at bestille varen i første omgang og jeg akut skal bruge linserne inden 7 dage. Sender mit navn, adresse og ordrenummer med så vi kan få en hurtig afvikling på situationen.

Hun skriver dog først tilbage 2 dage senere (fredag) hvor der ikke svares på mit spørgsmål, hun siger blot jeg skal oplyse mit ordrenummer - hvilket jeg allerede har gjort.

Skynder mig at besvare mailen i håb om at modtage svar samme dag - forsøger også igen at ringe men kan igen ikke komme igennem, igen.

Nu er det søndag, og har ikke modtaget noget svar - og jeg formoder de har lukket - nu er der gået 5 dage fra jeg prøvede at bestille og jeg kan selvfølgelig ikke nå at få dem leveret på nuværende tidspunkt. Øv.

Fandt efterfølgende ud af man kan få de Cirkel linser jeg bestilte til den halve pris på en anden dansk side som hedder completeme.dk, desuden blev der ALDRIG svaret tilbage.

UPDATE: De svarede tilbage over to uger senere og skrev:

"Yes we can see that it's an ordernumber there but its not an ordernumber that we have in our system"

Blev ret forskrækket over den melding - Heldigvis for mig blev pengene aldrig trukket, har dog aldrig før hørt om et firma der giver ordrenumre ud som ikke findes i deres system.

Jeg kommer aldrig til at handle der igen.

Dårlig kvalitet

Kvaliteten af de farvede linser er en del bedre på Fantasy-lenses.com jeg er skuffet over kvaliteten af farvedelinser .dk

Perfekt køb

Første gang jeg prøver linser og jeg var rigtig tilfreds med deres guide inde på siden.
Produktet er som beskrevet hverken mere eller mindre.
Fragt tiden holdt de også hvad de lovede og jeg havde mine linser inden for 3 dage, og som bonus havde de vedlagt en guide til hvordan man satte linserne i og tar dem ud samt holder dem rene.

Perfekt !

Super god service og altid hurtig levering.

godt, men fejl kan dog godt ske...

Ved mit første køb, bestilte jeg en farvede månedslinse med styrke. Da varen så kom, var den helt uden styrke. De var så søde og bag mig sende dem tilbage, hvor jeg derefter fik nogen nye. Forstår dog ikke hvordan fejlen kunne opstå.. Nå, men anden gang jeg bestilte linser var der ingen problemer og den kom rigtig hurtigt! :)

god side.

Jeg bestilte nogle vare fra deres hjemmeside, det var billigt men det tog lidt tid at få det sendt hjem til mig, så bestil i god tid hvis noget skal være til gave.

Bestilling og levering forløber fejlfrit og hurtigt! Er 100 % tilfreds med varer og service. Intet at kunne klage over!
5 stjerner herfra.

Parfume.

Købte noget bruno banani parfume til en gave, super billig pris ca. ½ pris i forhold til min lokale forhandler inkl. fragt! levering var OK hurtig, lidt længere end normalt da pakken kom fra svergie.

super flotte linser

Da jeg har mørke øjne, har jeg tit problemer med at finde ud af hvilke linser jeg skal have - men elsker den guide der er inde på farvedelinser.dk der hjælper en til at finde de perfekte linser.

Sidste gang jeg bestilte linser derinde fra, bestilte jeg af mærket "freshlook" da det var det mærke guiden foreslog mig.

Jeg valgte "Gemstone Green" og vil sige at de er lige så gode som der bliver givet udtryk for, på siden.

Vil klart anbefale farvedelinser.dk - hurtigt levering og god hjælpe guide

Fin returservice

Købte et par Ray-ban med fri fragt. Jeg sendte dem retur, da de ikke passede i størrelsen. Firmaet tog ikke engang forsendelsesbeløbet tilbage.

Ubeklagelig handel, hurtig levering, er dog lidt i tvivl om kvaliteten.

Jeg har handlet med farvedelinser.dk én gang, og har absolut intet at klage over angående bestilling, levering, emballage, osv. Jeg købte et par blå kontaktlinser uden styrke, et etui, og linsevæske. Prisen var bedre end på de fleste andre hjemmesider der sælger linser, så der er intet at komme efter der. Pakken blev desuden leveret hurtigt, og var intakt ved modtagelse. Det eneste jeg muligvis er utilfreds med, er at linserne efter få dages brug begyndte at føles ubehagelige at have i, på trods af at det er månedslinser. Ved nærmere undersøgelse fandt jeg ingen defekter ved dem, så er svært at sige hvad det er der er galt.
Jeg må se hvordan linserne er derfra ved næste køb, og opdatere min anmeldelse.
Men alt i alt thumbs up til Farvedelinser.dk

Varer leveres ikke, penge tilbagebetales heller ikke

Har bestilt farvede linser hos farvedelinser.dk
Trods mange rykkere og beskeder om at varerne er sendt, kommer de ikke.
Gentagne lovninger om at tilbagebetale det forudbetalte beløb, giver heller ikke noget.

Rigtig god!

Pris, levering og kvalitet er lige som det skal være!

Is Farvedelinser your company?

Visit Farvedelinser