Fatima reviews

Fatima reviews

9.1

Service i elite klassen!!

Jeg stod og skulle bruge noget mere af min ynglings stargazer hårfarve.. Alt imens jeg bestiller overser jeg at jeg ikk har fået rettet min adresse..
I det samme jeg opdager det, kontakter jeg Fatima.dk og der er lyn hurtigt respons.. Min pakke ender med at blive sendt retur til dem og de må sende den til mig igen..
Til trods for at fejlen lå på min side, gjorde de alt hvad de ku for at gøre mig glad..
Kan kun varmt anbefale Fatima.dk og deres super venlige personale :)

Tak for hjælpen! :)

Det er godt! Selv hvis det går galt..

Man skal kende et godt firma på hvordan de håndterer fejl og kundeklager.
Jeg handler meget hos Fatima i deres butik i Roskilde og får altid engageret, personlig, kompetent og meget ærlig betjening.
Her er der ikke noget med at skamrose en kunde, der har skruet sig ned i en fiks lille sag, der får dem til at ligne en noget der er løgn.
Dejligt, spændende, anderledes udvalg og i alle prisklasser.
Tilbage til når det går galt. Jeg havde baks med en levering, der bl.a. ikke kom afsted så hurtigt som lovet, og en anden gang hvor jeg kom hjem med en forkert udleveret vare.
Begge gange blev mine - velbegrundede - klager håndteret på fineste vis, problemerne blev løst og alt endte i fryd og gammen til stor tilfredshed for mig, trods det bøvl det startede ud med.
Ingen firmaer er fejlfri - og det er hvordan man håndterer ups'ere, der gør forskellen, skiller fårene fra bukkene om man så må sige, for alle sejler stærkt i medvind.
Mine varmeste anbefalinger af Fatima - i medvind og modvind!

HVORDAN GØR I DET?

så hurtig levering, og alligevel så omhyggeligt pakket og altid med en håndskreven tak på papiret med ordren!
jeg kan kun anbefale dem, deres produkter er 100% i orden og der er altid en super hurtig levering.
alt er pakket så selv ikke den mindste ting bliver så meget som krøllet og tja, jeg har faktisk ikke nogen negative ting at sige overhovedet.
fantastisk!

PERFEKT!

Jeg kan kun sige godt om fatima!
Jeg har flere gange købt hos dem, og de har bare gjordt et fantastisk stykke arbejde! Mange mange tusind tak!
Jeg vil KLART anbefale at købe hos fatima!

Supper oplevelser

Har købt en kigurumi Hvad kan jeg sige elsker deres servis det er ikke sidste gang jeg køber der XD

Great!

I love Fatima, this was the first site I bought from, and I love it. They describe the product just as it is, the items are always in great quality. And the shipping is cheap and fast. I love it.

Perfekt!

Jeg bestilte en masse for 1-2 måneder siden og modtog min pakke næste dag med pakken direkte til døren! så fedt og så hurtigt.

deres kvitteringer er lavet perfekt og endda en lille smiley lavet med kuglepen og en "Mange tak for købet"

Fed shop

Læg dit samuraisværd på hylden og tag Fatima ...

Jeg har kun haft gode oplevelser i Fatima i alle de år, jeg er kommet der. Super duper service, kæmpestort udvalg af varer størrelsen taget i betragtning.

Her til jul købte jeg en paraply med samuraisværd håndtag og bærerem, så det ser ud som om du bærer et rigtigt sværd. Uformelig sag, men de klarede at pakke den ind på kort tid, så jeg nåede toget alligevel.

Senest har jeg købt en trøje på udsalg, som jeg fik lagt til side. Ved ikke om det er fordi jeg er trofast kunde, men jeg oplever ofte at få afslag i andre butikker på at få lagt en udsalgsvare til side ... ikke her ... bare jeg kom indenfor en uges tid, så var den go-fin. Datteren blev superglad :D

DU VIL IKKE FORTYDE AT VÆLGE FATIMA ^_^

Jeg har handlet i fatima mange gange og vær gang har jeg haft en utrolig god oplevelse med dem så der er intet dårligt at komme efter der og jeg kan klart andbefalede dem til enhver person \(^_^)/

Rigtig god service - kan virkelig anbefales

Rigtig god service - kan virkelig anbefales

Rigtig god service!

Bestilte en hue natten til torsdag, og den kom fredag. Rigtig god service, og det er klart ikke sidste gang jeg bestiller fra Fatima ;D

Super fedt! :D

Jeg har bestilt en hue fra dem her til jul som gave fra min mor. Den ankom hurtigt, og portoen var ikke specielt dyr i forhold til mange andre hjemmesider. På ordresedlen, som lå inde i pakken, var der med kuglepen tegnet en lille smiley sammen med ordene "tusind tak for din ordre". Det var bare super sødt!
Jeg har også en veninde som i sidste øjeblik bestilte kontaktlinser til en halloween-fest. De ankom lige på dagen hvor hun skulle bruge dem, og hun sagde, at hun var overrasket over at alt det nødvendige tilbehør fulgte med, da hun har bestilt dyrere kontaktlinser før der ikke engang havde medfølgende rensevæske.
Alt i alt vil jeg sige at jeg helt sikkert skal handle fra Fatima igen, da det er en af de bedste netbutikker jeg har haft den glæde at købe af. ^_^

Første køb, godt køb

Bestilte en stargazer hårfarve natten til fredag, fik den lørdag. En af de mest effektive leveringer til dato. PLUS det var billigt. De tillader forsendelse ved brev når det gælder mindre pakker og derfor kun 16kr!

De havde pakket æsken lidt ekstra ind i bobleplast, men den havde stadig fået et par ubetydelige knubs. Hvad man kan forvente til den pris.

Glæder mig til at prøve farven, som de selvfølgelig ikke står til ansvar for :)

Er glad for mit køb og imponeret.

Kan kun anbefale Fatima!

Super hjemmeside! Har handlet der adskillelige gange og har fået samme gode oplevelse. :) Dog har jeg bestilt et par tunge sko engang, hvor indpakningen kunne have været bedre, men der var hverken hul eller noget gået i stykker, så jeg klager ikke. :) Der har et hyggeligt lille udvalg af tøj og masser af smykker og tilbehør.
De har også en god porto pris, og man vælger selv om der skal være tracking nummer. God betalings metode.
Fem stjerner fra mig!

Fremragende betjening, produkter med impact!

Jeg har shoppet hos Fatima flere gange nu, både over deres online shop og i selve butikken i Roskilde.

Betjeningen var fremragende. Ekspedienten havde godt humør, viden om alle varer og gode råd til hvordan og hvorledes man kunne sætte forskellige produkter sammen, og ikke nok med det. Jeg fik også discount, så jeg kunne sparer over 100 kr..

Udvalget i butikken er meget større end man tror, hvis man kun har set deres online shop. Af en eller anden grund, har de ikke alle varer vist på deres hjemmeside. Jeg forslår derfor, at man tager til butikken, hvis man er klar til storkøb.

De fleste af varende er rettet mod kvinder/piger, men der er stadig et stort udvalg af ting for mænd/drenge, da mange af tingene heldigvis er unisex. Det er dog en rigtig god idé, at prøve ting som bukser, bluser og sko, da modellerne skifter meget fra produkt til produkt.

Anmeldelse lavet af Kasper Capell Gregersen, en meget tilfreds kunde.

Har handlet hos dem tit, altid fremragende service!

har kun hørt godt om deres shop, alt på siden er hjemme og bliver sendt med det samme. og de få gange der har været problemer, ringer de og fortæller en hvordan og hvorledes.

Fatima Details

Fatima er en butik med fokus på den danske subkultur, Vi sælger tøj, Smykker, og alt andet!.

Visit Fatima

We live here: Hestetorvet 7