Faxedyrehospital reviews

Faxedyrehospital reviews

7.4

Perfekt!

Måtte søndag tage med dyrlæge med min kat. Efter et kig på hjemmeside, som er utrolig flot for dyrlæge, fik jeg telefonnummer og de oplysninger der skulle bruges.

Utrolig sød dyrlægevagt, der sørgede for at komme derhen når vi havde brug for det, selvom de var lukket. Desværre var min kat så syg den skulle aflives, men det er utrolig flot hjælp og støtte jeg fik til at tage en beslutning der var den rette for katten.

Uhyggelig god service og en dyrlæge der var rigtig god til at sætte sig ind i hvordan det var. På trods af en lorte situation gik jeg derfra med en god oplevelse, for jeg blev godt guidet. Tusind tak!

Is Faxedyrehospital your company?

Faxe Dyrehospital Details

Faxe Dyrehospital har alle moderne faciliteter til såvel forebyggelse, behandling og genoptræning af alle slags dyr - såvel heste som smådyr.

Visit Faxedyrehospital

We live here: Industriparken 11