Fcbarcelona reviews

Fcbarcelona reviews

7.9

Den bedste

Den bedste fan side i Danmark. Og et utrolig hyggeligt sammenhold på selve forumet. Det bedste sted for at møde andre Barca fans. Jeg bruger siden hver dag og jeg har været derinde siden 2009. Der bliver afholdt konkurrencer rimelig tit hvor der er mulighed for at vinde Barca gear.

Burde have 10 stjerner..

Klubben er fra en anden planet, sprænger 5 stjerne systemet

Ringe side.

Virkelig en dårlig side. De har for farvet-briller på når de skal kommentere på kampresultater. Utroværdig og ulækker :S

Super fanside

Fcbarcelona.dk er en super fanside, og utrolig nem at finde rundt ud. Der er et flot og lækkert layout som gør siden ekstra indbydende også er dem så styrer siden altid hurtig uden med nyhederne.

Hvis man er Barca fan som jeg selv, så er dette en rigtig god siden at holde sig opdateret på.

God fan side

Dejligt med en hjemmeside hvor man kan holde sig opdateret med sit hold.

5 stjerner

Giver et dagligt overblik, overskueligt og super hjemmeside.

Fedt site!

Jeg besøger FCBarcelona.dk flere gange dagligt, og det eneste, der kan klages også og nogle slåfejl o.lign.

Ellers er siden hurtigt opdateret - hvilket jo nok er skyld i disse slåfejl. ;-)
Men det er absolut ikke en hindring, jeg vil fortsat benytte mig af denne fantastiske side!

Nice

Super god og overskuelig side med mange opdateringer. Bortset fra nogle grammatiske fejl er det en super god side( er bare en lille detalje).
Jeg er KÆMPE Barca-fan og ved ikke hvad jeg skulle gøre uden den side!

Is Fcbarcelona your company?

Fcbarcelona Details

fc barcelona